Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz O405N (N1)
#21
(23-04-2021, 04:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πλέον 239, 242, 278, 308, 317 εκτός δύναμης από Μπραχάμι και 126, 138 από Ανθούσα και μιλάμε για αυτοκίνητα που μέχρι πριν μερικές μέρες ήταν στο δρόμο. Αυτά σε συνέχεια της πληθώρας Ν1 που έχουν κοπεί τους τελευταίους μήνες: 168, 174, 175, 211, 222, 285, 288, 291, 320, 328, 966 κ.α. όπως και τα ΣΕΠιτικα 443, 974 που κόπηκαν στο τέλος του 2020. Η σταδιακή απόσυρση των Ν1 (που ήταν δεδομένη εδώ και καιρό στην ΟΣΥ με την έλευση των leasing) έχει ήδη ξεκινήσει.

Όποιο Ν1 βγάζει βλάβη εδώ και δύο (τουλάχιστον) χρόνια φεύγει... Όλα αυτά που γράφεις πλην του 126 (που δεν έχει διαγραφεί ακόμα) και των δύο ΥΕΗ που αποσύρθηκαν τέλος του 2020 λόγω ορίου ηλικίας (δεν την πρόλαβαν την παράταση) καθώς και λίγα ακόμα "χαιρέτησαν" μετά από βλάβη στο δρόμο... Θα συνεχίσουν διαρκώς να αποσύρονται ακόμα και με ασήμαντες βλάβες ως ασύμφορα για επισκευή ωστόσο μέχρι να φύγουν και τα 192 οχήματα που κυκλοφορούσαν στις αρχές της χρονιάς έχουμε πολλούς μήνες μπροστά μας - του χρόνου και βλέπουμε! Από το 2009 αποσύρονται σταδιακά και - αν εξαιρέσουμε τα ΥΕΗ που έφυγαν πριν την ώρα τους - μέχρι τις 31/12/2020 με το ζόρι είχαν φύγει πενήντα αυτοκίνητα όλο αυτό το διάστημα...

Στα αμαξοστάσια της ΟΣΥ υπάρχει η δυνατότητα άνετης φιλοξενίας 1800+ οχημάτων, και έτσι και καθαρίσουν από τον χουρδά παρκάρουν και κρουαζιερόπλοια.

[edit mod] Αφαίρεση περιεχομένου που δύναται να προκαλέσει εντάσεις μεταξύ των μελών της κοινότητας.
Απάντηση
#22
(23-04-2021, 05:01 PM)garvanitis Έγραψε: Όποιο Ν1 βγάζει βλάβη εδώ και δύο (τουλάχιστον) χρόνια φεύγει... Όλα αυτά που γράφεις πλην του 126 (που δεν έχει διαγραφεί ακόμα) και των δύο ΥΕΗ που αποσύρθηκαν τέλος του 2020 λόγω ορίου ηλικίας (δεν την πρόλαβαν την παράταση) καθώς και λίγα ακόμα "χαιρέτησαν" μετά από βλάβη στο δρόμο... Θα συνεχίσουν διαρκώς να αποσύρονται ακόμα και με ασήμαντες βλάβες ως ασύμφορα για επισκευή ωστόσο μέχρι να φύγουν και τα 192 οχήματα που κυκλοφορούσαν στις αρχές της χρονιάς έχουμε πολλούς μήνες μπροστά μας - του χρόνου και βλέπουμε! Από το 2009 αποσύρονται σταδιακά και - αν εξαιρέσουμε τα ΥΕΗ που έφυγαν πριν την ώρα τους - μέχρι τις 31/12/2020 με το ζόρι είχαν φύγει πενήντα αυτοκίνητα όλο αυτό το διάστημα...

Στα αμαξοστάσια της ΟΣΥ υπάρχει η δυνατότητα άνετης φιλοξενίας 1800+ οχημάτων, και έτσι και καθαρίσουν από τον χουρδά παρκάρουν και κρουαζιερόπλοια.

Αυτονόητο είναι ότι θα φύγουν οχήματα που έβγαλαν μια μικροβλάβη. Η διαφορά είναι ότι πριν τα leasing την επόμενη, την μεθεπόμενη μέρα θα ήταν στο δρόμο. Το ότι κόβονται Ν1 σταδιακά εδώ και 2 χρόνια είναι τουλάχιστον ανακριβές. Για παράδειγμα χαρακτηριστικά το πρώην 108 νυν 108 είχε βγει εκτός από τον Ιούνιο του 2018 επί Ελληνικού και επανήλθε στα τέλη Μαιου του 2020 από τον Βοτανικό για να πάει Ανθούσα και να ξαναδρομολογηθεί μετά από 2 χρόνια. Και φυσικά υπάρχουν πολλά άλλα παραδείγματα αυτοκινήτων που αυτά τα 2 χρόνια έμειναν μέσα για μήνες και τα ξαναέβγαλαν έξω. Από το καλοκαίρι του 20 άρχισαν να μην ασχολούνται σε περίπτωση βαριάς βλάβης σε Ν1. Τρελοί δεν είναι να κόψουν μονομιάς λειτουργικά αμάξια με 41 οχήματα που έχουν έρθει προς το παρόν και με τη "συνέπεια" που υπάρχει από τους αναδόχους κανείς δεν αποκλείει να έχει μπει 2022 και αμάξια ακόμα να έρχονται... Η ουσία είναι ότι τα leasing κάνουν ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στόλου κυρίως στα Ν1 και μια αναπλήρωση στα κομμένα οχήματα από τους υπόλοιπους τύπους.

Για τα 1800+ οχήματα που χωράνε στα Α/Σ της Ο.ΣΥ. περιμένω να ακούσω κατανομή ανά Α/Σ... Μόνο με στόλο 1800 midi χωράνε και μάλλον αγνοείς ότι 3 από τα 6 Α/Σ της Ο.ΣΥ. έχουν "μικρύνει" τα τελευταία χρονια..
Απάντηση
#23
(23-04-2021, 05:39 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αυτονόητο είναι ότι θα φύγουν οχήματα που έβγαλαν μια μικροβλάβη. Η διαφορά είναι ότι πριν τα leasing την επόμενη, την μεθεπόμενη μέρα θα ήταν στο δρόμο. Το ότι κόβονται Ν1 σταδιακά εδώ και 2 χρόνια είναι τουλάχιστον ανακριβές. Για παράδειγμα χαρακτηριστικά το πρώην 108 νυν 108 είχε βγει εκτός από τον Ιούνιο του 2018 επί Ελληνικού και επανήλθε στα τέλη Μαιου του 2020 από τον Βοτανικό για να πάει Ανθούσα και να ξαναδρομολογηθεί μετά από 2 χρόνια. Και φυσικά υπάρχουν πολλά άλλα παραδείγματα αυτοκινήτων που αυτά τα 2 χρόνια έμειναν μέσα για μήνες και τα ξαναέβγαλαν έξω. Από το καλοκαίρι του 20 άρχισαν να μην ασχολούνται σε περίπτωση βαριάς βλάβης σε Ν1. Τρελοί δεν είναι να κόψουν μονομιάς λειτουργικά αμάξια με 41 οχήματα που έχουν έρθει προς το παρόν και με τη "συνέπεια" που υπάρχει από τους αναδόχους κανείς δεν αποκλείει να έχει μπει 2022 και αμάξια ακόμα να έρχονται... Η ουσία είναι ότι τα leasing κάνουν ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στόλου κυρίως στα Ν1 και μια αναπλήρωση στα κομμένα οχήματα από τους υπόλοιπους τύπους.

Για τα 1800+ οχήματα που χωράνε στα Α/Σ της Ο.ΣΥ. περιμένω να ακούσω κατανομή ανά Α/Σ... Μόνο με στόλο 1800 midi χωράνε και μάλλον αγνοείς ότι 3 από τα 6 Α/Σ της Ο.ΣΥ. έχουν "μικρύνει" τα τελευταία χρονια..
Και πριν και μετά το leasing το ίδιο κριτήριο υπήρχε για την απόσυρση των (κακά τα ψέματα) "τελειωμένων από καιρό" λεωφορείων... Το κόστος επισκευής... Η σταδιακή απόσυρση των Ν1 την τελευταία διετία είναι προφανέστατη σε όποιον παρακολουθεί στοιχειωδώς τι βρίσκεται στο δρόμο ακόμα και αν δεν έχει πρόσβαση σε πιο επίσημες πηγές ή/και δεν γνωρίζει τα σημεία που "πονάνε" τα συγκεκριμένα οχήματα. Το 108 όχι απλά δεν είναι χαρακτηριστικό, δεν είναι καν παράδειγμα - υπό συνθήκες θα το έλεγες και την εξαίρεση του κανόνα... Ήταν προς επισκευή για ασήμαντου κόστους βλάβη (απαιτούσε ελάχιστες εργατώρες και ξήλωμα του ανταλλακτικού από κάποιο ήδη κομμένο). Στην κάθε περίπτωση σήμερα θα διαγραφόταν άμεσα, πέρσι χρειαζόταν οτιδήποτε μπορεί έστω να τσουλήσει στο δρόμο.

Πάμε παρακάτω... Τα λεωφορεία δεν αποσύρονται ποτέ "μονομιάς" (στους σοβαρούς operators τουλάχιστον, στην ΟΣΥ έχουμε δει να κόβει έτσι ακριβώς λειτουργικά λεωφορεία). Τα εναπομείναντα Ν1 θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν για όσο έχουν δικαίωμα ή για όσο αντέξουν, εργασία πέραν της προληπτικής συντήρησης και δαπάνη για ανταλλακτικά τέρμα.

Οι ανάδοχοι παραδίδουν τα οχήματα ακριβώς στα χρονοδιαγράμματα που προβλέπει η σύμβαση... Ούτε νωρίτερα (παρόλο που θα το ήθελαν - χώρο τους πιάνουν στις εγκαταστάσεις τους), ούτε αργότερα. Μεγάλο μέρος των οχημάτων βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα είναι στο δρόμο να έρθουν. Απόλυτη συνέπεια λοιπόν και στις παραδόσεις... Άρα να περιμένεις για πολύ καιρό τα Ν1 να δουλεύουν παράλληλα με τα leasing...

Επειδή ακριβώς γνωρίζω τόσο για τα αμαξοστάσια που "μίκρυναν" όσο και για αυτό που λείπει δεν γράφω για 2500+. Αν δεν μπορούν να τα διαχειριστούν και να βολέψουν τα οχήματα τους εκεί στην ΟΣΥ ας ρωτήσουν αυτούς που ξέρουν και μπορούν. Και αν δεν τους κάνουν οι "κακοί ιδιώτες" ας ρωτήσουν τον "αδερφό κρατικό" ΟΑΣΘ που εκεί που δεν μπορούσε να διαχειριστεί σε χώρους 620 λεωφορεία στις εγκαταστάσεις του τώρα μπορεί μια χαρά να βολεύει 850+.
Απάντηση
#24
(23-04-2021, 06:15 PM)garvanitis Έγραψε: Και πριν και μετά το leasing το ίδιο κριτήριο υπήρχε για την απόσυρση των (κακά τα ψέματα) "τελειωμένων από καιρό" λεωφορείων... Το κόστος επισκευής... Η σταδιακή απόσυρση των Ν1 την τελευταία διετία είναι προφανέστατη σε όποιον παρακολουθεί στοιχειωδώς τι βρίσκεται στο δρόμο ακόμα και αν δεν έχει πρόσβαση σε πιο επίσημες πηγές ή/και δεν γνωρίζει τα σημεία που "πονάνε" τα συγκεκριμένα οχήματα. Το 108 όχι απλά δεν είναι χαρακτηριστικό, δεν είναι καν παράδειγμα - υπό συνθήκες θα το έλεγες και την εξαίρεση του κανόνα... Ήταν προς επισκευή για ασήμαντου κόστους βλάβη (απαιτούσε ελάχιστες εργατώρες και ξήλωμα του ανταλλακτικού από κάποιο ήδη κομμένο). Στην κάθε περίπτωση σήμερα θα διαγραφόταν άμεσα, πέρσι χρειαζόταν οτιδήποτε μπορεί έστω να τσουλήσει στο δρόμο.

Πάμε παρακάτω... Τα λεωφορεία δεν αποσύρονται ποτέ "μονομιάς" (στους σοβαρούς operators τουλάχιστον, στην ΟΣΥ έχουμε δει να κόβει έτσι ακριβώς λειτουργικά λεωφορεία). Τα εναπομείναντα Ν1 θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν για όσο έχουν δικαίωμα ή για όσο αντέξουν, εργασία πέραν της προληπτικής συντήρησης και δαπάνη για ανταλλακτικά τέρμα.

Οι ανάδοχοι παραδίδουν τα οχήματα ακριβώς στα χρονοδιαγράμματα που προβλέπει η σύμβαση... Ούτε νωρίτερα (παρόλο που θα το ήθελαν - χώρο τους πιάνουν στις εγκαταστάσεις τους), ούτε αργότερα. Μεγάλο μέρος των οχημάτων βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα είναι στο δρόμο να έρθουν. Απόλυτη συνέπεια λοιπόν και στις παραδόσεις... Άρα να περιμένεις για πολύ καιρό τα Ν1 να δουλεύουν παράλληλα με τα leasing...

Επειδή ακριβώς γνωρίζω τόσο για τα αμαξοστάσια που "μίκρυναν" όσο και για αυτό που λείπει δεν γράφω για 2500+. Αν δεν μπορούν να τα διαχειριστούν και να βολέψουν τα οχήματα τους εκεί στην ΟΣΥ ας ρωτήσουν αυτούς που ξέρουν και μπορούν. Και αν δεν τους κάνουν οι "κακοί ιδιώτες" ας ρωτήσουν τον "αδερφό κρατικό" ΟΑΣΘ που εκεί που δεν μπορούσε να διαχειριστεί σε χώρους 620 λεωφορεία στις εγκαταστάσεις του τώρα μπορεί μια χαρά να βολεύει 850+.

Απόσυρση "σταδιακή" των Ν1 πριν τον Απρίλιο δεν υπήρχε. Παροπλιζόταν προσωρινά ή μόνιμα όποιο όχημα έβγαζε κάποια πιο σοβαρή βλάβη όχι μόνο στα
Ν1 αλλά σε όλους τους τύπους της Ο.ΣΥ. Και ειδικά στα Ν1 που πλην της Ανθούσας που καθόταν μέσα 5-6 αλλά το ίδιο Α/Σ στους υπόλοιπους τύπους είχε βγάλει περισσότερα αναλογικά παροπλισμένα, τα Μπραχάμι που έχει τα περισσότερα πριν τον Απρίλη είχε βγάλει εκτός 2 και ο Βοτανικός ΚΑΝΕΝΑ. Όπως το πλάνο ειδικά για το Μπραχάμι που έχει την πλειοψηφία των Ν1 είναι γνωστό, έχει γραφτεί ήδη στο φορουμ και προβλέπει μόνο Volvo και Ν2.

Αμε, όλα στα χρονοδιαγράμματα.. Στη Θεσσαλονίκη έπρεπε να είχαν παραδοθεί και τα 180 αμάξια μέχρι 28 Ιανουαρίου και μάλιστα επί ποινή αποκλεισμού, που σε ενδεχόμενη προσφυγή από οπουδήποτε θα ακυρωθεί ο διαγωνισμός, και τα πρώτα (!) Solaris ήρθαν τέλη Μάρτη. Και στα μισά λεωφορεία είναι αρρύθμιστες οι προμετωπίδες, με ορισμένες δε να έχουν γίνει πανελλαδικά περίγελος, και πολλά χωρίς κανένα απολύτως ανοιγόμενο παράθυρο ενώ η σύμβαση ζητούσε. Χορτάσαμε συνέπεια...

Δεν μίλησα γι' αυτό που λείπει. Αναφέρω ξεκάθαρα τα σημερινά 6 Α/Σ και ότι ακόμα και τα 1600 είναι υπερβολή και βγαίνουν με παρκαρίσματα στους διαδρόμους και ειδικά μετά το κλείσιμο του Ελληνικού εξαντλήθηκε σχεδόν κάθε περιθώριο για να χωρέσει ότι είναι εφικτό.

Περιμένω ακόμα πώς βγαίνει η κατανομή των 1800+ ανά Α/Σ..
Απάντηση
#25
(23-04-2021, 09:33 PM)mercedes elbo Έγραψε: Απόσυρση "σταδιακή" των Ν1 πριν τον Απρίλιο δεν υπήρχε. Παροπλιζόταν προσωρινά ή μόνιμα όποιο όχημα έβγαζε κάποια πιο σοβαρή βλάβη όχι μόνο στα
Ν1 αλλά σε όλους τους τύπους της Ο.ΣΥ. Και ειδικά στα Ν1 που πλην της Ανθούσας που καθόταν μέσα 5-6 αλλά το ίδιο Α/Σ στους υπόλοιπους τύπους είχε βγάλει περισσότερα αναλογικά παροπλισμένα, τα Μπραχάμι που έχει τα περισσότερα πριν τον Απρίλη είχε βγάλει εκτός 2 και ο Βοτανικός ΚΑΝΕΝΑ. Όπως το πλάνο ειδικά για το Μπραχάμι που έχει την πλειοψηφία των Ν1 είναι γνωστό, έχει γραφτεί ήδη στο φορουμ και προβλέπει μόνο Volvo και Ν2.

Αμε, όλα στα χρονοδιαγράμματα.. Στη Θεσσαλονίκη έπρεπε να είχαν παραδοθεί και τα 180 αμάξια μέχρι 28 Ιανουαρίου και μάλιστα επί ποινή αποκλεισμού, που σε ενδεχόμενη προσφυγή από οπουδήποτε θα ακυρωθεί ο διαγωνισμός, και τα πρώτα (!) Solaris ήρθαν τέλη Μάρτη. Και στα μισά λεωφορεία είναι αρρύθμιστες οι προμετωπίδες, με ορισμένες δε να έχουν γίνει πανελλαδικά περίγελος, και πολλά χωρίς κανένα απολύτως ανοιγόμενο παράθυρο ενώ η σύμβαση ζητούσε. Χορτάσαμε συνέπεια...

Δεν μίλησα γι' αυτό που λείπει. Αναφέρω ξεκάθαρα τα σημερινά 6 Α/Σ και ότι ακόμα και τα 1600 είναι υπερβολή και βγαίνουν με παρκαρίσματα στους διαδρόμους και ειδικά μετά το κλείσιμο του Ελληνικού εξαντλήθηκε σχεδόν κάθε περιθώριο για να χωρέσει ότι είναι εφικτό.

Περιμένω ακόμα πώς βγαίνει η κατανομή των 1800+ ανά Α/Σ..
Ήδη από το 2018 ότι βγάζει βλάβη πάει στην άκρη, ανάλογα με το κόστος της αποκατάστασης της είτε γίνεται δότης ανταλλακτικών, είτε "περιμένει" την αποκατάσταση του όταν και αν βρεθεί χρόνος γι' αυτήν καθώς και αν υπάρχει το απαιτούμενο ανταλλακτικό από κάποιο ήδη κομμένο... Όσο περνάει ο καιρός και γερνάνε τα αυτοκίνητα τόσο πέφτει το όριο του "το φτιάχνουμε - δεν το φτιάχνουμε" και ναι, προφανέστατα σήμερα τελειώνουν την καριέρα τους με το παραμικρό! Και φυσικά το γεγονός ότι θα φύγουν από το Μπραχάμι τα Ν1 δεν σημαίνει ότι θα πάνε στον παλιατζή αλλά σε άλλο αμαξοστάσιο...

Πάμε τώρα και στα χρονοδιαγράμματα... Όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουν παραδοθεί καλύπτοντας στο απόλυτο τις προδιαγραφές που ετέθησαν και στην ώρα τους... Ο ανάδοχος μάλιστα τους έκανε το χατήρι ο ανάδοχος να αλλάξει (στο μέτρο του δυνατού) κάποια αυτοκίνητα που τελικά δεν τα ήθελαν στον ΟΑΣΘ. Το ότι ακόμα και σήμερα (και όχι απλά τέλη Μαρτίου) υπάρχουν ακόμα αυτοκίνητα που ΔΕΝ έχει ταξινομήσει ο Οργανισμός (και είμαι περίεργος να δω τι ρήτρες υπάρχουν για τα διαφυγόντα έσοδα του Παπαδάκη από τη μη κυκλοφορία τους) καθώς και για το ότι αποδεικνύεται ανίκανος να κάνει βασικές προσαρμογές για την σωστή κυκλοφορία τους αλλού θα αναζητήσεις τις ευθύνες...

Πάμε και στα αμαξοστάσια και το ντεμέκ πρόβλημα χώρου... Πέρα από το ότι μόνος σου βλέπεις τις λύσεις (παρκάρισμα στους διαδρόμους που γίνεται σε όλα τα αμαξοστάσια λεωφορείων διεθνώς) ξεκινάμε με τα βασικά... Στέλνεις τον χουρδά στο Θριάσιο... Όταν ξεσαβουρώσεις και πάλι δεν χωράνε έλα να το ξανασυζητήσουμε...

[edit mod] Αφαίρεση περιεχομένου που δύναται να προκαλέσει εντάσεις μεταξύ των μελών της κοινότητας.
Απάντηση
#26
Και το #282 έχει καιρό να εμφανιστεί
Απάντηση
#27
(12-05-2021, 09:07 AM)N1 Botanikou Έγραψε: Και το #282 έχει καιρό να εμφανιστεί
Το 282 κάνει βράδυ υπηρεσιακά δρομολόγια
Απάντηση
#28
(12-05-2021, 06:20 PM)konstantino17 Έγραψε: Το 282 κάνει βράδυ υπηρεσιακά δρομολόγια
Το βράδυ υπηρεσιακά κάνει ο Βοτανικός με μίντι
Απάντηση
#29
(13-05-2021, 09:00 AM)N1 Botanikou Έγραψε: Το βράδυ υπηρεσιακά κάνει ο Βοτανικός με μίντι
Όλα τα Αμαξοστάσια έχουν υπηρεσιακές βάρδιες...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#30
Καλημέρα. Γνωρίζει κάποιος αν το #292 είναι ακόμα ενεργό ή έχει αποσυρθεί;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν mercedes elbo 79 99.689 16-03-2024, 09:11 AM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN aliance 98 128.496 05-11-2023, 08:16 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)