Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz O405N (N1)
#11
Θα αποσυρθούν τα Ν1 με την έλευση των οχημάτων μέσω leasing?
Απάντηση
#12
(06-04-2021, 01:14 PM)georgio Έγραψε: Θα αποσυρθούν τα Ν1 με την έλευση των οχημάτων μέσω leasing?
Προς το παρόν πήραν άλλα δύο χρόνια παράταση, πότε θα αποσυρθούν και με ποια θα αντικατασταθούν θα δείξει...
Απάντηση
#13
Η παράταση που δόθηκε μέχρι το 2023 είναι συνέχεια της παράτασης του 2017 και αφορά την κίνηση κατά παρέκκλιση στο Μεγάλο Δακτύλιο λεωφορείων της Ο.ΣΥ. 23 ετών και άνω. Η ρύθμιση αυτή αφορά κυρίως τη κυκλοφορία σε αυτόν των GN, N2, Neoplan και Volvo του 1998-99 τα επόμενα 2 έτη. Για τα Ν1 εκτιμώ με τη σταδιακή ένταξη των 293 λεωφορείων του leasing θα αποσυρθούν όλα. Άλλωστε δεν υπάρχει χώρος στα Α/Σ αν δεν φύγουν τα Ν1 αλλά και αρκετά "κουφάρια" από άλλους τύπους.
Απάντηση
#14
(06-04-2021, 07:17 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η παράταση που δόθηκε μέχρι το 2023 είναι συνέχεια της παράτασης του 2017 και αφορά την κίνηση κατά παρέκκλιση στο Μεγάλο Δακτύλιο λεωφορείων της Ο.ΣΥ. 23 ετών και άνω. Η ρύθμιση αυτή αφορά κυρίως τη κυκλοφορία σε αυτόν των GN, N2, Neoplan και Volvo του 1998-99 τα επόμενα 2 έτη. Για τα Ν1 εκτιμώ με τη σταδιακή ένταξη των 293 λεωφορείων του leasing θα αποσυρθούν όλα. Άλλωστε δεν υπάρχει χώρος στα Α/Σ αν δεν φύγουν τα Ν1 αλλά και αρκετά "κουφάρια" από άλλους τύπους.
Αυτό που αναφέρεις είναι κάτι άλλο από αυτό που γράφω το οποίο δεν έχει ανακοινωθεί (και ούτε πρόκειται για ευνόητους λόγους). Η παράταση εξαίρεσης της απαγόρευσης της κυκλοφορίας στην ηλιθιότητα του μεγάλου δακτυλίου αφορά μόνο τα Ν1, όλα τα υπόλοιπα κυκλοφορούν έτσι κι αλλιώς νόμιμα μέχρι τις 31/12/2022 (πλην των 7 GN που έχουν ταξινομηθεί τον Δεκέμβριο του 1998 και κυκλοφορούν ακόμη) και θα εξεταστεί η τυχόν παράταση της κυκλοφορίας τους την επόμενη χρονιά. Τα μισθωμένα λεωφορεία έρχονται για να ΑΥΞΗΣΟΥΝ τον στόλο και όχι για να αντικαταστήσουν τα εναπομείναντα 192 Ο405Ν και φυσικά έχουν ήδη προβλεφθεί οι χώροι που θα σταθμεύουν.
Απάντηση
#15
#222 και #347 με τα ΟΒΒΟ στο τελευταίο τους ταξίδι στο Θριάσιο αυτή την ώρα.
#443 , #211 και #974 εξαφανισμένα.
Το #333 μόνιμος κάτοικος στο 131 εδώ και πολλούς μήνες μαζί με το #324.
Απάντηση
#16
Πλέον 239, 242, 278, 308, 317 εκτός δύναμης από Μπραχάμι και 126, 138 από Ανθούσα και μιλάμε για αυτοκίνητα που μέχρι πριν μερικές μέρες ήταν στο δρόμο. Αυτά σε συνέχεια της πληθώρας Ν1 που έχουν κοπεί τους τελευταίους μήνες: 168, 174, 175, 211, 222, 285, 288, 291, 320, 328, 966 κ.α. όπως και τα ΣΕΠιτικα 443, 974 που κόπηκαν στο τέλος του 2020. Η σταδιακή απόσυρση των Ν1 (που ήταν δεδομένη εδώ και καιρό στην ΟΣΥ με την έλευση των leasing) έχει ήδη ξεκινήσει.

[edit mod] Αφαίρεση περιεχομένου που δύναται να προκαλέσει εντάσεις μεταξύ των μελών της κοινότητας.
Απάντηση
#17
(23-04-2021, 04:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πλέον 239, 242, 278, 308, 317 εκτός δύναμης από Μπραχάμι και 126, 138 από Ανθούσα και μιλάμε για αυτοκίνητα που μέχρι πριν μερικές μέρες ήταν στο δρόμο. Αυτά σε συνέχεια της πληθώρας Ν1 που έχουν κοπεί τους τελευταίους μήνες: 168, 174, 175, 211, 222, 285, 288, 291, 320, 328, 966 κ.α. όπως και τα ΣΕΠιτικα 443, 974 που κόπηκαν στο τέλος του 2020. Η σταδιακή απόσυρση των Ν1 (που ήταν δεδομένη εδώ και καιρό στην ΟΣΥ με την έλευση των leasing) έχει ήδη ξεκινήσει.
Γιατί κόβουν τα Ν1 απο τώρα; Υποτίθεται δεν θα έμεναν για 1-2 χρόνια ακόμα;
Απάντηση
#18
(23-04-2021, 04:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πλέον 239, 242, 278, 308, 317 εκτός δύναμης από Μπραχάμι και 126, 138 από Ανθούσα και μιλάμε για αυτοκίνητα που μέχρι πριν μερικές μέρες ήταν στο δρόμο. Αυτά σε συνέχεια της πληθώρας Ν1 που έχουν κοπεί τους τελευταίους μήνες: 168, 174, 175, 211, 222, 285, 288, 291, 320, 328, 966 κ.α. όπως και τα ΣΕΠιτικα 443, 974 που κόπηκαν στο τέλος του 2020. Η σταδιακή απόσυρση των Ν1 (που ήταν δεδομένη εδώ και καιρό στην ΟΣΥ με την έλευση των leasing) έχει ήδη ξεκινήσει.

Λογικό μου φαίνεται. Ειδικά σε όσα έχω μπει στου Μπραχαμίου, ήταν σε ακόμα χειρότερη κατάσταση από αυτά της Ανθουσας (πρώην Βοτανικου). Λογικά όταν έρθουν και τα υπόλοιπα leasing, θα εξαφανιστούν εντελώς τα Ν1.
Απάντηση
#19
Η σταδιακή απόσυρση πάντως θα μπορούσε να πάρει καμιά διετία
Απάντηση
#20
(23-04-2021, 04:11 PM)georgio Έγραψε: Γιατί κόβουν τα Ν1 απο τώρα; Υποτίθεται δεν θα έμεναν για 1-2 χρόνια ακόμα;

Εφόσον έρχονται 293 λεωφορεία δεν υπάρχει δυνατότητα να χωρέσουν στα 6 Α/Σ λεωφορείων της Ο.ΣΥ. τόσα οχήματα χωρίς να κοπούν άλλα. Ήδη πριν τα ερθούν τα leasing τα Α/Σ της Ο.ΣΥ. ήταν σχεδόν τίγκα και συνολικά πάνω από 1550-1600 οχήματα πλέον είναι αδύνατον να χωρέσουν. Ξεκίνησαν στην αρχή από κάποια κουφάρια που υπήρχαν, κάποια Ν1 με μικροβλάβες και τώρα άρχισαν και κόβουν και μέχρι πρότινος ενεργά. Γι αυτό και στέλνουν και σιγά σιγά Ν2 στο Μπραχάμι. Η παράταση μέχρι 31-08-2023 αφορά κυρίως τα πρώτα GN και Neoplan που έχουν άδεια πρώτης κυκλοφορίας το 1998 και πιθανό κάποια Ν1 ώστε να μπορούν να κυκλοφορήσουν και Σεπτέμβριο/Οκτώβριο αν δεν έχουν έρθει μέχρι τότε όλα τα leasing που αν κρίνουμε από τη Θεσσαλονίκη σχεδόν 8 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης ακόμα δεν έχουν έρθει όλα τα οχήματα..
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν mercedes elbo 79 100.573 16-03-2024, 09:11 AM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN aliance 98 129.459 05-11-2023, 08:16 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)