Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος Λεωφορείων ΚΤΕΛ
#81
(13-01-2022, 03:54 PM)MrVanHool Έγραψε: Θα υπάρχει η αναγγελία εντός του οχήματος και η ενημέρωση του οδηγού για τα δρομολόγια από τον Σταθμάρχη.

Για την εμφάνιση των οχημάτων στην εφαρμογή, απαιτείται απόφαση των ιδίων που αποφάσισαν τον διαχωρισμό της βάσης δεδομένων σε τηλεματική ΟΣΥ και τηλεματική ΚΤΕΛ, αντί της ενιαίας που λογικά διατηρήθηκε στον ΟΑΣΘ. Είναι καθαρά θέμα του Υπουργείου και του ΟΑΣΑ. Και όσο πιέζουν τα ΚΤΕΛ (που φαίνονται παντού ως οι κακοί-αδιάφοροι εκτελεστές του συγκοινωνιακού έργου), θεμιτό είναι να πιέσει και το επιβατικό κοινό για την επίλυση του προβλήματος.
Κατάλαβα! Κατανοητό αυτό που λες. Και χρήσιμο γιατί το βράδυ καμία φορά χάνεις την στάση σου (έχουμε καλό φωτισμό στα βόρεια ROFL )

Θα μπορούσε δυνητικά να φτιαχτεί μια ιστοσελίδα/εφαρμογή απο τα ΚΤΕΛ (με ανοιχτης χρήση χάρτες και χωρίς πολλά έξοδα) που να φαινόντουσαν οι θέσεις τους με βάση την βάση δεδομένων των ΚΤΕΛ ή κάτι τέτοιο απαγορεύεται/είναι εκτός τόπου;
Απάντηση
#82
(13-01-2022, 03:35 PM)MrVanHool Έγραψε: Το ΧΕΗ-8395 δεν είχε παραδοθεί στο ΚΤΕΛ Αττικής, υπήρχε μια καθυστέρηση. 
Εδώ βλέπω ότι έφυγε από τον Παπαδάκη στις 25/11/21 και από 26/11/21 μέχρι και σήμερα (πλην της 26/12) δρομολογειται καθημερινά στο 123.
Δημήτρη από το Μηχανολογικό το αυτοκίνητο φαίνεται ταξινομημένο στην ημερομηνία που γράφω παραπάνω, 18/12/2020. Επίσης δεν βρισκόταν τον Οκτώβριο στην Ελευσίνα που σημαίνει είτε ότι δεν είχε φτάσει ακόμα για τον οποιονδήποτε λόγο (οπότε πώς και γιατί ταξινομήθηκε), είτε ότι βρισκόταν κάπου αλλού για κάποιο λόγο, είτε σε άλλο συνεργείο είτε σε κάποιο άλλο έργο. Πάντως κι εγώ δεν έχω καμία αναφορά του στο δρόμο.
Απάντηση
#83
(13-01-2022, 04:26 PM)garvanitis Έγραψε: Δημήτρη από το Μηχανολογικό το αυτοκίνητο φαίνεται ταξινομημένο στην ημερομηνία που γράφω παραπάνω, 18/12/2020. Επίσης δεν βρισκόταν τον Οκτώβριο στην Ελευσίνα που σημαίνει είτε ότι δεν είχε φτάσει ακόμα για τον οποιονδήποτε λόγο (οπότε πώς και γιατί ταξινομήθηκε), είτε ότι βρισκόταν κάπου αλλού για κάποιο λόγο, είτε σε άλλο συνεργείο είτε σε κάποιο άλλο έργο. Πάντως κι εγώ δεν έχω καμία αναφορά του στο δρόμο.
Επειδή είχα την κουβέντα του 8395 το καλοκαίρι του '21 (που η Αττική ζορίστηκε με το παραπάνω έργο), με ενημέρωσαν τόσο από τον ΟΑΣΑ, όσο και από το ΚΤΕΛ Αττικής ότι περίμεναν ακόμη να το παραλάβουν και δεν υπήρχαν ενεργές τροχιές στο σύστημα.

Τώρα με την εγκατάσταση των οθονών από τα συνεργεία του αναδόχου, επιβεβαίωσα την σκηνή παράδοσης του οχήματος, που είχαν ξεχάσει πως δεν είχε GPS και έπρεπε να τοποθετηθεί για να μπορέσει να δρομολογηθεί.

Φαντάζομαι πως ο αριθμός κυκλοφορίας κρατήθηκε κανονικά και για κάποιους λόγους, καθυστέρησε η παράδοση.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#84
(13-01-2022, 04:10 PM)panos._.photography Έγραψε: Κατάλαβα! Κατανοητό αυτό που λες. Και χρήσιμο γιατί το βράδυ καμία φορά χάνεις την στάση σου (έχουμε καλό φωτισμό στα βόρεια ROFL )

Θα μπορούσε δυνητικά να φτιαχτεί μια ιστοσελίδα/εφαρμογή απο τα ΚΤΕΛ (με ανοιχτης χρήση χάρτες και χωρίς πολλά έξοδα) που να φαινόντουσαν οι θέσεις τους με βάση την βάση δεδομένων των ΚΤΕΛ ή κάτι τέτοιο απαγορεύεται/είναι εκτός τόπου;
Επιπροσθέτως, ήδη έχω στείλει υπόμνημα διορθώσεων που αφορούν τις στάσεις του δικτύου ώστε και η αναγγελία των στάσεων να βελτιστοποιηθεί (τοποθέτησαν την 3η Κυδωνίων στο 536 που στείλαμε ότι είχε πέσει, αλλά όχι διπλή όπως είχαμε ζητήσει - αντίστοιχα με διαφορετικό κωδικό η στάση της επιστροφής / μεταφορά της στάσης 2α Κρυονερίου στο 509 στην αλληλουχία και στον χάρτη και πολλά ακόμα..)

Το θέμα της χωριστής εφαρμογής το συζήτησα με τον ανάδοχο της τηλεματικής, δεν είναι κάτι απλό, θα μελετηθεί όμως η δυνατότητα εφαρμογής του (το είχε κάνει το ΚΤΕΛ Σερρών πριν εμφανιστούν στην εφαρμογή του ΟΑΣΘ). Πρέπει επίσης να υπάρχει και η σύμφωνη γνώμη του Οργανισμού για οποιουδήποτε τέτοιου είδους κινήσεις..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#85
(13-01-2022, 04:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Επιπροσθέτως, ήδη έχω στείλει υπόμνημα διορθώσεων που αφορούν τις στάσεις του δικτύου ώστε και η αναγγελία των στάσεων να βελτιστοποιηθεί (τοποθέτησαν την 3η Κυδωνίων στο 536 που στείλαμε ότι είχε πέσει, αλλά όχι διπλή όπως είχαμε ζητήσει - αντίστοιχα με διαφορετικό κωδικό η στάση της επιστροφής / μεταφορά της στάσης 2α Κρυονερίου στο 509 στην αλληλουχία και στον χάρτη και πολλά ακόμα..)

Το θέμα της χωριστής εφαρμογής το συζήτησα με τον ανάδοχο της τηλεματικής, δεν είναι κάτι απλό, θα μελετηθεί όμως η δυνατότητα εφαρμογής του (το είχε κάνει το ΚΤΕΛ Σερρών πριν εμφανιστούν στην εφαρμογή του ΟΑΣΘ). Πρέπει επίσης να υπάρχει και η σύμφωνη γνώμη του Οργανισμού για οποιουδήποτε τέτοιου είδους κινήσεις..
Πολύ χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Ευχαριστώ!

(Μπράβο για την 3η κυδωνιών είναι περίεργη περίπτωση που σταματάει στην ίδια στάση η άνοδος και κάθοδος)
Απάντηση
#86
(13-01-2022, 04:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Το θέμα της χωριστής εφαρμογής το συζήτησα με τον ανάδοχο της τηλεματικής, δεν είναι κάτι απλό, θα μελετηθεί όμως η δυνατότητα εφαρμογής του (το είχε κάνει το ΚΤΕΛ Σερρών πριν εμφανιστούν στην εφαρμογή του ΟΑΣΘ). Πρέπει επίσης να υπάρχει και η σύμφωνη γνώμη του Οργανισμού για οποιουδήποτε τέτοιου είδους κινήσεις..

Είχε κάνει τέτοιο πράγμα το ΚΤΕΛ Σερρών;
Δεν το γνώριζα
Απάντηση
#87
(13-01-2022, 04:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Επειδή είχα την κουβέντα του 8395 το καλοκαίρι του '21 (που η Αττική ζορίστηκε με το παραπάνω έργο), με ενημέρωσαν τόσο από τον ΟΑΣΑ, όσο και από το ΚΤΕΛ Αττικής ότι περίμεναν ακόμη να το παραλάβουν και δεν υπήρχαν ενεργές τροχιές στο σύστημα.

Τώρα με την εγκατάσταση των οθονών από τα συνεργεία του αναδόχου, επιβεβαίωσα την σκηνή παράδοσης του οχήματος, που είχαν ξεχάσει πως δεν είχε GPS και έπρεπε να τοποθετηθεί για να μπορέσει να δρομολογηθεί.

Φαντάζομαι πως ο αριθμός κυκλοφορίας κρατήθηκε κανονικά και για κάποιους λόγους, καθυστέρησε η παράδοση.
Το αυτοκίνητο φαίνεται ταξινομημένο με φάκελο στο Μηχανολογικό κανονικά από τον Δεκέμβριο του 2020 Δημήτρη. Άλλο που δεν κυκλοφορούσε.
Επίσης φαίνεται και κάτι ακόμα, το 8367 φαίνεται στο ΚΤΕΛ Κορινθίας ταξινόμηση και διαγραφή την ίδια μέρα στις 26/11/2020. Τι έγινε με αυτό, ακύρωση της ταξινόμησης και χάθηκε το νούμερο;
Απάντηση
#88
(13-01-2022, 06:12 PM)garvanitis Έγραψε: Το αυτοκίνητο φαίνεται ταξινομημένο με φάκελο στο Μηχανολογικό κανονικά από τον Δεκέμβριο του 2020 Δημήτρη. Άλλο που δεν κυκλοφορούσε.
Επίσης φαίνεται και κάτι ακόμα, το 8367 φαίνεται στο ΚΤΕΛ Κορινθίας ταξινόμηση και διαγραφή την ίδια μέρα στις 26/11/2020. Τι έγινε με αυτό, ακύρωση της ταξινόμησης και χάθηκε το νούμερο;
Τότε, αφότου ταξινομήθηκε από τον Παπαδάκη τον Δεκέμβριο του '20, κάτι θα έγινε και το αμάξι δεν παραδόθηκε άμεσα προς κυκλοφορία στην Αττική. 

Το 8367 που είδα πρόσφατα σταλθέν έγγραφο για ασφαλιστήριο, δεν αντιστοιχεί σε 12μετρο.. Δεν υφίσταται το όχημα, οπότε λογικά μιλάμε για το πρώτο σενάριο.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος Λεωφορείων ΟΣΥ Cmaniac 710 659.749 21-01-2022, 11:08 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos._.photography

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)