Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Καθόλου πιθανό γιατί εκτός από την μεγάλη επένδυση του ΚΤΕΛ που δεν γίνεται σε 3 χρόνια (ειδικά σε μισό) να βγάλει τα λεφτά της, η ΟΣΥ δεν έχει οχήματα να καλύψει τα βασικά που να βρει 210 οχήματα έξτρα. Απλά φέτος έγινε χαμός με την σύμβαση και αυτή παρατάθηκε για ένα έτος, φαντάζομαι θα είναι πολύ δύσκολη μια νέα επέκταση
Απάντηση
(21-02-2023, 07:08 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Καθόλου πιθανό γιατί εκτός από την μεγάλη επένδυση του ΚΤΕΛ που δεν γίνεται σε 3 χρόνια (ειδικά σε μισό) να βγάλει τα λεφτά της, η ΟΣΥ δεν έχει οχήματα να καλύψει τα βασικά που να βρει 210 οχήματα έξτρα. Απλά φέτος έγινε χαμός με την σύμβαση και αυτή παρατάθηκε για ένα έτος, φαντάζομαι θα είναι πολύ δύσκολη μια νέα επέκταση
Δύσκολη ή όχι ίσως είναι μονόδρομος… Αλλιώς η προσφερόμενη υπηρεσία θα πέσει από γκρεμό!
Απάντηση
(21-02-2023, 07:10 PM)panos1b Έγραψε: Δύσκολη ή όχι ίσως είναι μονόδρομος… Αλλιώς η προσφερόμενη υπηρεσία θα πέσει από γκρεμό!
Συμφωνώ αλλά εδώ φέτος αρχικά δεν εγκρίθηκε η σύμβαση και τελικά επεκτάθηκε με επιχειρήματα όπως η προστασία από τον ιό κλπ. Θα είναι δύσκολο να βρεθεί σημαντική αιτία για μια ακόμα επέκταση του χρόνου.
Σημασία έχει να λειτουργούν καλά και να εξυπηρετούν τον κόσμο οι συγκοινωνίες, αυτό που γίνεται τώρα δλδ στις γραμμές της Κορίνθου. 
Ωστόσο το θέμα με την εμφάνιση της τηλεματικής, όσο δύσκολο και να είναι, είναι αδικαιολόγητο να μην μπορεί να λύσει μέσα σε 2,5 χρόνια
Απάντηση
(21-02-2023, 07:10 PM)panos1b Έγραψε: Δύσκολη ή όχι ίσως είναι μονόδρομος… Αλλιώς η προσφερόμενη υπηρεσία θα πέσει από γκρεμό!

Κανένας δεν βάζει φραγμό στην παραχώρηση δημόσιας συγκοινωνίας σε ιδιώτες. Κάθε άλλο μάλιστα, επικροτείται με κάθε τρόπο. Το μεγάλο "αλλά" που βασανίζει την a la greca ανάθεση στα ΚΤΕΛ και που - δικαίως - πήγε δύο φορές να σπάσει το Ελεγκτικό Συνέδριο, είναι το γεγονός ότι δεν έγινε διαγωνισμός σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1370/2007.

Για να καταλαβαίνουμε, ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός είναι ΠΑΝΩ από την ελληνική νομοθεσία και οποιοσδήποτε που θεωρεί ότι βλάπτεται από την ανάθεση, μπορεί να προσφύγει και να δικαιωθεί. Αν θέλει ο ΟΑΣΑ να μοιράσει γραμμές σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, είναι δικαίωμά του να το κάνει, αλλά πρέπει να γίνει με ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. Όχι με ανάθεση στα τοπικά ΚΤΕΛ. Αυτό έγινε δυο φορές , την πρώτη φορά εύκολα λόγω covid, τη δεύτερη πολύ δύσκολα λόγω "συνέχισης επιπτώσεων covid" (γελούσαν και τα πόμολα του Ελεγκτικού Συνεδρίου) αλλά και της αδυναμίας της ΟΣΥ να τρέξει έγκαιρα διαγωνισμό αναπλήρωσης οχημάτων.

Με λίγα λόγια, ο ΟΑΣΑ ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι θέλει να διώξει γραμμές από την ΟΣΥ επειδή δεν τις θέλει. Ισχυρίστηκε ότι "δεν έχει οχήματα" για διάφορους λόγους. Αν τον Οκτώβρη του 2023 συνεχίζει να μην έχει οχήματα (δεδομένο αυτό), θα πρέπει να βγεί σε δημόσιο ευρωπαϊκό διαγωνισμό και να προκηρύξει τα πλέγματα των γραμμών που θέλει να αναθέσει σε ιδιώτες. Και τότε μπορούν να μειοδοτήσουν π.χ. οι αστικές γραμμές του Düsseldorf (λέμε τώρα) και να πάρουν αυτές τον διαγωνισμό, αν πούν ότι εκτελούν συγκοινωνία με 1,30€/km αντί για 1,43€/km που δίνεται σήμερα. Οτιδήποτε άλλο είναι παράνομο και δεν υπάρχει περίπτωση να ξανα-παραμυθιαστεί το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Το τί θα γίνει με την επένδυση στα λεωφορεία (για τα ΚΤΕΛ Αττικής δεν συζητάμε, ούτε € δεν έριξαν και τα κατάντησαν σαν τα μούτρα τους) δεν ενδιαφέρει την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Και επειδή είμαστε Ελλάδα και δεν θα αφήσουμε τα ΚΤΕΛ να κλαίνε, ποντάρω ό,τι θέλετε, ότι στο τέλος τα οχήματα (και οι οδηγοί) θα απορροφηθούν από την ΟΣΥ και θα ξαναγίνει το πακέτο όπως το ξέραμε. Ίσως πιό δύσκολα με κυβέρνηση ΝΔ, αν όμως τύχει και αλλάξουν οι συσχετισμοί, να ετοιμάζεστε.
Απάντηση
(21-02-2023, 07:37 PM)Citaro Έγραψε: Κανένας δεν βάζει φραγμό στην παραχώρηση δημόσιας συγκοινωνίας σε ιδιώτες. Κάθε άλλο μάλιστα, επικροτείται με κάθε τρόπο. Το μεγάλο "αλλά" που βασανίζει την a la greca ανάθεση στα ΚΤΕΛ και που - δικαίως - πήγε δύο φορές να σπάσει το Ελεγκτικό Συνέδριο, είναι το γεγονός ότι δεν έγινε διαγωνισμός σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1370/2007.

Για να καταλαβαίνουμε, ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός είναι ΠΑΝΩ από την ελληνική νομοθεσία και οποιοσδήποτε που θεωρεί ότι βλάπτεται από την ανάθεση, μπορεί να προσφύγει και να δικαιωθεί. Αν θέλει ο ΟΑΣΑ να μοιράσει γραμμές σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, είναι δικαίωμά του να το κάνει, αλλά πρέπει να γίνει με ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. Όχι με ανάθεση στα τοπικά ΚΤΕΛ. Αυτό έγινε δυο φορές , την πρώτη φορά εύκολα λόγω covid, τη δεύτερη πολύ δύσκολα λόγω "συνέχισης επιπτώσεων covid" (γελούσαν και τα πόμολα του Ελεγκτικού Συνεδρίου) αλλά και της αδυναμίας της ΟΣΥ να τρέξει έγκαιρα διαγωνισμό αναπλήρωσης οχημάτων.

Με λίγα λόγια, ο ΟΑΣΑ ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι θέλει να διώξει γραμμές από την ΟΣΥ επειδή δεν τις θέλει. Ισχυρίστηκε ότι "δεν έχει οχήματα" για διάφορους λόγους. Αν τον Οκτώβρη του 2023 συνεχίζει να μην έχει οχήματα (δεδομένο αυτό), θα πρέπει να βγεί σε δημόσιο ευρωπαϊκό διαγωνισμό και να προκηρύξει τα πλέγματα των γραμμών που θέλει να αναθέσει σε ιδιώτες. Και τότε μπορούν να μειοδοτήσουν π.χ. οι αστικές γραμμές του Düsseldorf (λέμε τώρα) και να πάρουν αυτές τον διαγωνισμό, αν πούν ότι εκτελούν συγκοινωνία με 1,30€/km αντί για 1,43€/km που δίνεται σήμερα. Οτιδήποτε άλλο είναι παράνομο και δεν υπάρχει περίπτωση να ξανα-παραμυθιαστεί το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Το τί θα γίνει με την επένδυση στα λεωφορεία (για τα ΚΤΕΛ Αττικής δεν συζητάμε, ούτε € δεν έριξαν και τα κατάντησαν σαν τα μούτρα τους) δεν ενδιαφέρει την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Και επειδή είμαστε Ελλάδα και δεν θα αφήσουμε τα ΚΤΕΛ να κλαίνε, ποντάρω ό,τι θέλετε, ότι στο τέλος τα οχήματα (και οι οδηγοί) θα απορροφηθούν από την ΟΣΥ και θα ξαναγίνει το πακέτο όπως το ξέραμε. Ίσως πιό δύσκολα με κυβέρνηση ΝΔ, αν όμως τύχει και αλλάξουν οι συσχετισμοί, να ετοιμάζεστε.
Ακριβώς ότι λες σκεφτόμουν και εγώ. Βέβαια θεωρώ πιο πιθανό σενάριο (εφόσον γίνει διαγωνισμός) να δώσουν την καλύτερη τιμή έστω κάποια από τα ΚΤΕΛ (το ποντάρω στην εμπειρία που έχουν από 2 συμβάσεις και από τα έτοιμα οχήματα). Το άλλο που λες να απορροφηθούν δεν το έβλεπα καν ως σενάριο. Δεν το νομίζω βέβαια
Απάντηση
Συμφωνώ και επ'αυξάνω με τον Citaro. Διαγωνισμός και έλεγχος παρεχόμενων υπηρεσιών με καθαρούς όρους και όχι κάτω από τραπέζι. Εδώ πήγαν να περάσουν φωτογραφικά την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ και τους έκοψε η ΕΕ με εκβιασμό. Είτε πάτε για πλήρη απελευθέρωση με καθαρούς διαγωνισμούς και όχι αυτά που ήθελαν ΚΤΕΛ-Κυβέρνηση είτε δεν παίρνετε την δεύτερη δόση από το ταμείο ανάκαμψης. Το χρήμα η κινητήριος δύναμη υπερέβη τις συμφωνίες κάτω από το τραπέζι. Η συνέχεια θα έχει πολύ ενδιαφέρον.
Απάντηση
(21-02-2023, 01:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Καμία γραμμή δεν θα δοθεί αν δεν είναι έτοιμα τα ΚΤΕΛ, ώστε να υπάρχει πλήρης στελέχωση. Η μέχρι τώρα πορεία, τουλάχιστον του ΚΤΕΛ Κορινθίας, έχει αποδείξει την συνέπεια στην εκτέλεση έργου. Οι γραμμές που θα αναλάβει είναι σε καλό δρόμο, εν αντιθέσει με τις γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής που δεν ξέρουμε πότε και αν θα τις πάρει από την ΟΣΥ..
Γιατί δεν παιρνετε το ΚΤΕΛ κορινθιας που είστε κομπλέ και άλλες γραμμες(πχ Τοπικα Γλυφαδας κλπ) να αποσυμφοριστεί τελείως το Αττικης;
Απάντηση
Από την Τετάρτη 1η Μαρτίου το ΚΤΕΛ Κορινθίας αναλαμβάνει την εκτέλεση της γραμμής 051! 

Μπορώ να πω πως είναι μια προσωπική επιτυχία η εμπιστοσύνη του Οργανισμού στην Διεύθυνση Εκτέλεσης Έργου του ΚΤΕΛ Κορινθίας που ηγούμαι, για την επιλογή της συγκεκριμένης γραμμής (όπως και για το 845).

Η νέα δρομολόγηση έχει 5 οχήματα Δευ-Παρ (παρόμοια με την ισχύουσα της Παρασκευής, έχει ελαττωθεί ελάχιστα ο χρόνος διαδρομής) και 4 τα ΣΚ.
Απάντηση
(23-02-2023, 11:34 PM)georgio Έγραψε: Γιατί δεν παιρνετε το ΚΤΕΛ κορινθιας που είστε κομπλέ και άλλες γραμμες(πχ Τοπικα Γλυφαδας κλπ) να αποσυμφοριστεί τελείως το Αττικης;
Αυτό δεν μπορεί να γίνει εκτός της ασφάλειας της Σύμβασης, διαφορετικά πρέπει να γίνει με  "συμφωνία" με την Αττική. 

Επίσης, οι γραμμές της Αττικής πλέον είναι αρκετά μακριά από τα Αμαξοστάσια του ΚΤΕΛ Κορίνθου. Φυσικά, αν ζητηθεί επίσημα από τον Οργανισμό, έχουμε ήδη συζητήσει πόσα οχήματα μπορούμε να διαθέσουμε και πού..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(24-02-2023, 01:48 AM)MrVanHool Έγραψε: Από την Τετάρτη 1η Μαρτίου το ΚΤΕΛ Κορινθίας αναλαμβάνει την εκτέλεση της γραμμής 051! 

Μπορώ να πω πως είναι μια προσωπική επιτυχία η εμπιστοσύνη του Οργανισμού στην Διεύθυνση Εκτέλεσης Έργου του ΚΤΕΛ Κορινθίας που ηγούμαι, για την επιλογή της συγκεκριμένης γραμμής (όπως και για το 845).

Η νέα δρομολόγηση έχει 5 οχήματα Δευ-Παρ (παρόμοια με την ισχύουσα της Παρασκευής, έχει ελαττωθεί ελάχιστα ο χρόνος διαδρομής) και 4 τα ΣΚ.
Πάμε δηλαδή για 40λεπτο τις καθημερινές (5 οχ. χ 8' ) κ 36λεπτο τα ΣΚ (4 οχ χ 9') ; Θα βγαίνει η καθημερινή;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)