Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Δεν πρόκειται να είναι όρος της σύμβασης η διασύνδεση με την εφαρμογή, ωστόσο αρκετά σύντομα θα γίνει αυτό!
Απάντηση
Γνωρίζουμε ποιες εξτρα γραμμές θα πάρουν τα ΚΤΕΛ;
Κάτι μου λέει ότι θα μπουν με βαρδιες και σε κεντρικές γραμμές παράλληλα με την ΟΣΥ…
Απάντηση
(20-09-2022, 01:42 AM)georgio Έγραψε: Γνωρίζουμε ποιες εξτρα γραμμές θα πάρουν τα ΚΤΕΛ;
Κάτι μου λέει ότι θα μπουν με βαρδιες και σε κεντρικές γραμμές παράλληλα με την ΟΣΥ…
Αν και υπάρχουν μέλη που ξέρουν να σου απαντήσουν δεν νομίζω ότι μπορούν να πουν δημόσια τίποτε ακόμα.

Το να πάρουν βάρδιες είναι καλή ιδέα πάντως! Γιατί και σε μέρες απεργίας θα υπάρχουν αυτομάτως δρομολόγια ασφαλείας σε αυτές τις γραμμές. Δεν ξέρω αν θα εφαρμοστεί κάτι τέτοιο βέβαια
Απάντηση
(20-09-2022, 01:42 AM)georgio Έγραψε: Γνωρίζουμε ποιες εξτρα γραμμές θα πάρουν τα ΚΤΕΛ;
Κάτι μου λέει ότι θα μπουν με βαρδιες και σε κεντρικές γραμμές παράλληλα με την ΟΣΥ…

Δεν θα πάρουν βάρδιες παράλληλα με την ΟΣΥ γιατί δεν βολεύει κανένα από τα 2 μέρη. Επιπλέον γραμμές θα πάρουν επεκτείνοντας την επιρροή τους σε περιοχές που βρίσκονται ήδη. Επίσημα θα μάθουμε σε λίγες μέρες ποιες θα είναι οι γραμμές.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο για τις 12 γραμμές που θα πάρουν. Στα Ανατολικά Προάστια, μόνο το 302 έχει μείνει στην Ανθούσα.

https://www.athenstransport.com/2022/09/...-symbasis/
Απάντηση
(20-09-2022, 03:54 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο για τις 12 γραμμές που θα πάρουν. Στα Ανατολικά Προάστια, μόνο το 302 έχει μείνει στην Ανθούσα.

https://www.athenstransport.com/2022/09/...-symbasis/
Εντάξει, θα μπορούσε να είναι και το 416.. Αλλα ναι, το 302 είναι.

Μόλις υπογραφεί η σύμβαση, θα σας γράψω τις γραμμές. Από βδομάδα πάει στο Ελεγκτικό, άρα αρχές Οκτώβρη πάει για υπογραφή και εφαρμογή σταδιακή όπως και το 2020 και όχι καθολική από 7 Οκτωβρίου όπως προέβλεπε η σύμβαση.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(25-09-2022, 09:49 AM)MrVanHool Έγραψε: Εντάξει, θα μπορούσε να είναι και το 416.. Αλλα ναι, το 302 είναι.

Μόλις υπογραφεί η σύμβαση, θα σας γράψω τις γραμμές. Από βδομάδα πάει στο Ελεγκτικό, άρα αρχές Οκτώβρη πάει για υπογραφή και εφαρμογή σταδιακή όπως και το 2020 και όχι καθολική από 7 Οκτωβρίου όπως προέβλεπε η σύμβαση.

Φαίνεται αρκετά λογική η σταδιακή εφαρμογή, ειδικά από τη στιγμή που 10 μέρες πριν την εφαρμογή δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση. Η προετοιμασία για καθολική εφαρμογή θα ήταν τρελό ρίσκο για τα ΚΤΕΛ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Τις τελευταίες μέρες υπάρχει ένα "άγχος" ότι η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ λήγει αύριο 6/10 και από 7/10 οι γραμμές τους θα μείνουν χωρίς λεωφορεία. Αν και πιστεύω ότι αν φτάσουμε ως εκεί, τουλάχιστον θα καλυφθούν όπως να 'ναι από την ΟΣΥ.  Angel

https://www.ethnos.gr/greece/article/227...i60grammes
Απάντηση
(05-10-2022, 10:58 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Τις τελευταίες μέρες υπάρχει ένα "άγχος" ότι η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ λήγει αύριο 6/10 και από 7/10 οι γραμμές τους θα μείνουν χωρίς λεωφορεία. Αν και πιστεύω ότι αν φτάσουμε ως εκεί, τουλάχιστον θα καλυφθούν όπως να 'ναι από την ΟΣΥ.  Angel

https://www.ethnos.gr/greece/article/227...i60grammes
Δεν το βλέπω να γίνετε αυτό! Θα ήταν τεράστιο σφάλμα από μέρος των ιθυνόντων και σίγουρα οι οδικες συγκοινωνίες την επομενη μέρα θα «κατέρρεαν».
Δηλαδή ας σκεφτούμε λίγο τι θα γινόταν στο 724 νωρις το πρωί με δρομολόγια ανα 30’.
Και σε πολλές άλλες γραμμές το ίδιο. 
Για παράδειγμα χθες όταν έγινε η στάση εργασίας στα τρόλεϊ ο φόρτος στο κόμματι που καλύπτει το 14 ήταν απίστευτος. Δηλαδή αν κοπούν οχήματα από το Β5 και το Α7 για να πάνε άλλου (πχ 304/305) στην Αλεξάνδρας θα γίνετε πάρτυ όλες τις ώρες. 
Πέραν των ΜΜΜ θα υπάρξει και μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα, όταν δει ο άλλος ότι τα δρομολόγια του λεωφορείου του πήγαν από το 20’ στο 40’ θα προτιμήσει το ΙΧ.
Και ας μην μιλήσουμε για το πολιτικό κόστος του να σταματήσει απρόσμενα η σύμβαση· θα τους το βαράνε για χρόνια.
Απάντηση
(06-10-2022, 07:59 AM)panos1b Έγραψε: Δεν το βλέπω να γίνετε αυτό! Θα ήταν τεράστιο σφάλμα από μέρος των ιθυνόντων και σίγουρα οι οδικες συγκοινωνίες την επομενη μέρα θα «κατέρρεαν».
Δηλαδή ας σκεφτούμε λίγο τι θα γινόταν στο 724 νωρις το πρωί με δρομολόγια ανα 30’.
Και σε πολλές άλλες γραμμές το ίδιο. 
Για παράδειγμα χθες όταν έγινε η στάση εργασίας στα τρόλεϊ ο φόρτος στο κόμματι που καλύπτει το 14 ήταν απίστευτος. Δηλαδή αν κοπούν οχήματα από το Β5 και το Α7 για να πάνε άλλου (πχ 304/305) στην Αλεξάνδρας θα γίνετε πάρτυ όλες τις ώρες. 
Πέραν των ΜΜΜ θα υπάρξει και μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα, όταν δει ο άλλος ότι τα δρομολόγια του λεωφορείου του πήγαν από το 20’ στο 40’ θα προτιμήσει το ΙΧ.
Και ας μην μιλήσουμε για το πολιτικό κόστος του να σταματήσει απρόσμενα η σύμβαση· θα τους το βαράνε για χρόνια.
Δεν διάβασα κάτι νέο ακόμη ... Αύριο τελικά δεν βγουν τα ΚΤΕΛ ;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)