Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
#1
Μετά τη σημερινή (7/8/20) επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο υπουργός, Κ. Καραμανλής ανακοίνωσε (https://www.facebook.com/kostaskaramanli...5244072575) ότι μέσα στα μέρα που θα ληφθούν θα βασιστούν στο παράδειγμα της Θεσσαλονίκης και του ΟΑΣΘ. Πρόκειται δηλαδή να γίνει μεταξύ άλλων, σύμφωνα με την ανακοίνωση πάντα, προμήθεια 300 λεωφορείων, ηλικίας μέχρι 10 ετών, με leasing με τον διαγωνισμό να προκηρύσσεται τον Σεπτέμβριο αλλά και το πιο ενδιαφέρον «αναδιάταξη των δρομολογίων της ΟΣΥ και σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, μέσω ΣΔΙΤ. Έτσι θα ενισχυθεί άμεσα η ΟΣΥ με 203 οχήματα και 550 οδηγούς σε ημερήσια βάση.». 
Ποιο/ποια ΚΤΕΛ όμως θα προμηθευτούν 200 λεωφορεία (αν εννοείται αυτό) και ποιες άραγε είναι οι γραμμές που εννούνται; Από την άλλη πόσο εύκολο είναι να βρεθούν 300 μεταχειρισμένα λεωφορεία για να αποκτηθούν με leasing;
Απάντηση
#2
Περισσότερες πληροφορίες «σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες»
https://www.moved.gr/oasa-ti-provlepei-t...s-tis-osy/
Απάντηση
#3
Ας το πιάσουμε από την αρχή, γιατί η μια μπούρδα διαδέχεται την άλλη, σε αυτά που γράφουν και λένε στα άρθρα.

Κατ'αρχάς, η διαδικασία παραχώρησης γραμμών του ΟΑΣΑ σε ΚΤΕΛ (ας λάβουμε σαν δεδομένο το Αττικής λόγω εγγύτητας) δεν είναι κάτι που ολοκληρώνεται σε 1 μήνα.

Το δεύτερο άρθρο με τις "αποκλειστικές πληροφορίες" χρησιμοποιεί ενεστώτα χρόνο στην τοποθέτηση μηχανημάτων ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε 203 οχήματα των ΚΤΕΛ για τις γραμμές του ΟΑΣΑ. Δεν θυμάμαι να δωθηκε επίσημα έργο στα ΚΤΕΛ για να αγόρασαν ΗΔΗ λεωφορεία και να τοποθετούν επικυρωτικα από τα παροπλισμένα της ΟΣΥ!

Και αν στο προηγούμενο κράταγαν την αρκούδα δεμένη, τώρα την έλυσαν και να χορέψει! Οι "39 γραμμές που παραχωρούνται στο ΚΤΕΛ Αττικής" είναι ένα copy paste των αναδιαρθρώσεων των γραμμών των ΚΤΕΛ ώστε να έχουν Αφετηρίες σε Σταθμούς Μετρό και όχι στο κέντρο της Αθήνας. Εκτός κι αν ο ΟΑΣΑ παραχωρήσει το Κάτω Σούλι που βάζει τις γκαζιέρες του..

Τέλος, την μια κάνει λόγο για ΑΜΕΣΗ προκήρυξη θέσεων εργασίας, λόγω της πανδημίας που βλάπτει το προφίλ της αποφυγής συγχρωτισμού που έχουμε, και από την άλλη μας λέει ότι θα δώσει έργο στα ΚΤΕΛ (άρα πριν το 9μηνο δεν παίζει να γίνουν από το ΚΤΕΛ προσλήψεις)

Και πάμε τώρα να συζητήσουμε την ουσία και όχι θεωρίες άσχετων δημοσιογράφων..

Προφανώς και καμία κυβέρνηση εδώ και πάνω από 20 χρόνια δεν θέλει να κάνει προσλήψεις στην δημόσια ΟΣΥ, διότι ήλπιζαν ότι θα καταφέρουν να τις "φορτώσουν" σε κάποιον. Έτσι, την στιγμή που το μοντέλο της Θεσσαλονίκης δουλεύει, δεν νομίζω πως θα βιαστεί. Μόλις ωριμάσει η ιδέα, θα δωθεί έργο στα ΚΤΕΛ. Το θέμα είναι ότι το Αττικής δεν εχει λεφτά να αγοράσει λεωφορεία, ώστε λόγω της -καραμέλας- δημόσιας υγείας να το παραχωρήσουν απευθείας. Έτσι, θα αναγκαστούν να κάνουν διαγωνισμό που ο κάθε ιδιώτης με τον νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης θα μπορέσει να πάρει μέρος (πχ τα τουριστικά γραφεία που ήδη έστειλαν επιστολή και ΑΠΑΙΤΟΥΝ έργο του ΟΑΣΑ) και έτσι δεν θα βολέψουμε τους δικούς μας.. Γι'αυτό και υπάρχει αυτή η στασιμότητα, ενώ "καιγομαστε".
Απάντηση
#4
Προφανώς τα αναγραφόμενα στο άρθρο είναι δημοσιογραφικές ανοησίες... Ωστόσο ούτε τόσο χρονοβόρο είναι πλέον να δοθεί έργο στα ΚΤΕΛ ούτε είναι δύσκολο τόσο για το ΚΤΕΛ Αττικής όσο και για οποιοδήποτε άλλο της επικράτειας να το αναλάβει ακόμα και στα τέλη Σεπτεμβρίου... Το μόνο που θα μπορούσε να το καθυστερήσει είναι ότι αδειάζουν οι μάντρες της Ευρώπης από μεταχειρισμένα αστικά που να πληρούν τις ζητούμενες προδιαγραφές, τα μαζέψαμε πλέον όλα εδώ στην Θεσσαλονίκη...
Απάντηση
#5
(14-08-2020, 04:04 PM)garvanitis Έγραψε: Προφανώς τα αναγραφόμενα στο άρθρο είναι δημοσιογραφικές ανοησίες... Ωστόσο ούτε τόσο χρονοβόρο είναι πλέον να δοθεί έργο στα ΚΤΕΛ ούτε είναι δύσκολο τόσο για το ΚΤΕΛ Αττικής όσο και για οποιοδήποτε άλλο της επικράτειας να το αναλάβει ακόμα και στα τέλη Σεπτεμβρίου... Το μόνο που θα μπορούσε να το καθυστερήσει είναι ότι αδειάζουν οι μάντρες της Ευρώπης από μεταχειρισμένα αστικά που να πληρούν τις ζητούμενες προδιαγραφές, τα μαζέψαμε πλέον όλα εδώ στην Θεσσαλονίκη...
Ζήσαμε να συμφωνήσουμε!! 

Ωστόσο, το πρόβλημα της απευθείας ανάθεσης με τα τουριστικά της Αθήνας να λύσανε, είναι ένα θέμα, μαζί με την οικονομική αδυναμία του ΚΤΕΛ Αττικής να αγοράσει ικανό αριθμό οχημάτων. Και τέλος Σεπτέμβρη είναι ουτοπικό (στην συμφωνημένη Θεσσαλονίκη από τον Οκτώβριο είχε κλείσει το deal, τέλη Μαρτίου πήρε τις πρώτες γραμμές το ΚΤΕΛ), εδώ ούτε καν επίσημη συζήτηση δεν έχει γίνει.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#6
(14-08-2020, 04:41 PM)MrVanHool Έγραψε: Ζήσαμε να συμφωνήσουμε!! 

Ωστόσο, το πρόβλημα της απευθείας ανάθεσης με τα τουριστικά της Αθήνας να λύσανε, είναι ένα θέμα, μαζί με την οικονομική αδυναμία του ΚΤΕΛ Αττικής να αγοράσει ικανό αριθμό οχημάτων. Και τέλος Σεπτέμβρη είναι ουτοπικό (στην συμφωνημένη Θεσσαλονίκη από τον Οκτώβριο είχε κλείσει το deal, τέλη Μαρτίου πήρε τις πρώτες γραμμές το ΚΤΕΛ), εδώ ούτε καν επίσημη συζήτηση δεν έχει γίνει.
Από που ακριβώς προκύπτει ότι το ΚΤΕΛ Αττικής δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει λεωφορεία;

Όσο για την Θεσσαλονίκη ο μόνος λόγος που καθυστέρησε η ανάληψη των δρομολογίων από το ΚΤΕΛ ήταν οι εμπλοκές στο ελεγκτικό συμβούλιο, πλέον ο μόνος χρονικός περιορισμός είναι ο χρόνος που απαιτείται για την παραλαβή των λεωφορείων και την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού. Το πολύ πολύ να το πάει πίσω για κανένα μήνα καμία προσφυγή από κάποιο σωματείο εργαζομένων του ΟΑΣΑ - που με τα τόσα εσωτερικά τους θέματα δεν το βλέπω πολύ πιθανό...
Απάντηση
#7
(14-08-2020, 05:12 PM)garvanitis Έγραψε: Από που ακριβώς προκύπτει ότι το ΚΤΕΛ Αττικής δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει λεωφορεία;

Όσο για την Θεσσαλονίκη ο μόνος λόγος που καθυστέρησε η ανάληψη των δρομολογίων από το ΚΤΕΛ ήταν οι εμπλοκές στο ελεγκτικό συμβούλιο, πλέον ο μόνος χρονικός περιορισμός είναι ο χρόνος που απαιτείται για την παραλαβή των λεωφορείων και την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού. Το πολύ πολύ να το πάει πίσω για κανένα μήνα καμία προσφυγή από κάποιο σωματείο εργαζομένων του ΟΑΣΑ - που με τα τόσα εσωτερικά τους θέματα δεν το βλέπω πολύ πιθανό...
Από την κατάσταση των λεωφορείων που έχει, τους απλήρωτους οδηγούς που αφήνουν κάποιοι ιδιοκτήτες και επίσης, από δικά σου λεγόμενα πριν κάποιες μέρες, αν δεν κάνω λάθος σε αυτή τη σελίδα κιόλας.

Όσοι παράμετροι υπάρχουν για την περίπτωση του ΟΑΣΘ, τόσοι και περισσότεροι υπάρχουν εδώ. Με την νέα χρονιά λοιπόν και αν προλάβουν και τότε...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#8
(14-08-2020, 07:26 PM)MrVanHool Έγραψε: Από την κατάσταση των λεωφορείων που έχει, τους απλήρωτους οδηγούς που αφήνουν κάποιοι ιδιοκτήτες και επίσης, από δικά σου λεγόμενα πριν κάποιες μέρες, αν δεν κάνω λάθος σε αυτή τη σελίδα κιόλας.

Όσοι παράμετροι υπάρχουν για την περίπτωση του ΟΑΣΘ, τόσοι και περισσότεροι υπάρχουν εδώ. Με την νέα χρονιά λοιπόν και αν προλάβουν και τότε...
Δεν έχεις καταλάβει κάτι... Δεν θα βάλουν οι μέτοχοι ρεφενέ λεφτά και θα πάνε στην μάντρα να "ψωνίσουν" λεωφορεία, δεν γίνονται έτσι αυτές οι αγορές... Εξάλλου με εγγυημένο (υπό την έννοια τουλάχιστον ότι θα τα εκτελούν τα δρομολόγια σωστά και δεν θα έχουν τα penalties που θα προβλεφθούν στη σύμβαση) εισόδημα είναι πολύ εύκολη η χρηματοδότηση, τόσο από ελληνικές τράπεζες όπως και από ξένα funds (Cube για παράδειγμα). Και φυσικά προσωπικά άλλο ΚΤΕΛ βλέπω να μπαίνει να πάρει το έργο, χτυπώντας την τιμή του χιλιομέτρου.

Στην περίπτωση του ΟΑΣΘ ήταν "αχαρτογράφητα νερά", τώρα υπάρχουν know-how, δεδικασμένα κλπ., μέσα σε ένα μήνα (το πολύ έχουν τελειώσει οι διαδικασίες... Αρκεί να θέλουν να τις τρέξουν, κάτι για το οποίο και εγώ έχω επιφυλάξεις...
Απάντηση
#9
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα στο economistas το συγκοινωνιακό έργο της ΟΣΥ που προορίζουν να παραχωρηθεί θα μοιραστεί σε 4 ΚΤΕΛ (Αττικής, Κορίνθου, Ευβοίας και Θήβας). Αν υποθέσουμε ότι ο αριθμός των 203 λεωφορείων ανταποκρίνεται σε λεωφορεία με δρομολόγηση χειμερινού καθημερινής μιλάμε για αρκετά μεγάλο κομμάτι του σημερινού συγκοινωνιακού έργου και θα περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό γραμμών, πάνω από 50-60...
Απάντηση
#10
Δηλαδή κάτι δρομολόγια 122, 123, 304, 305, 314 κλπ θα περάσουν στα ΚΤΕΛ;

Δηλαδή, ήταν τόσο δύσκολο να γίνει προκήρυξη νέων οδηγών στην ΟΣΥ και τα μεταχειρισμένα λεωφορεία να πάνε εκεί; Λες και τα ΚΤΕΛ τα έχουν διαθέσιμα...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)