Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο του ΟΣΕΘ
Τα καλύτερα ΚΤΕΛ προσωπικά για μένα, είναι αυτά που εκτελούν το έργο του οσεθ στα δυτικά. Τόσο το Θεσσαλονίκης όσο και το Κιλκίς , δεν με άφησαν παραπονεμένο.

Χρησιμοποιώντας τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Κιλκίς , στα οποία μπήκα σε Vanhool και Μαν 5051 , με άφησαν ευχαριστημένο. Αρκετά καλοσυντηρημένα τα λεωφορεία , με όλες τις παροχές σωστές κλιματισμός,συμπεριφορά λεωφορείων,συχνότητες καλές . Το ίδιο με του Κιλκίς ισχύει και στου Θεσσαλονίκης, στα οποία μπήκα σχεδόν σε όλα τα λεωφορεία, αν όχι στα περισσότερα. Κορυφαία λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης από Β σύμβαση , τόσο τα μαν όσο και το Citaro LE,όχι ότι και τα άλλα έχουν κάτι κακό . Οποία βλάβη είτε ήταν κλιματισμός είτε οτιδήποτε το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τουλάχιστον , έκανε την αποκατάσταση ΑΜΕΣΑ.

WiFi μόνο στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχω πετύχει, αν και τώρα δεν λειτουργεί καλά, αλλά αδιάφορο. Τα υπόλοιπα δυο ΚΤΕΛ που έχω χρησιμοποιήσει, δεν είχαν Κιλκίς και Σερρών .

ΚΤΕΛ Σερρών υπήρχαν κάποιες  φορές, που τα λεωφορεία δεν είχαν επαρκή κλιματισμό. Κάποια Citaro παλιά 2πορτα δεν τραβούσαν καθόλου καλά και δεν είχαν κλιματισμό σωστό. Το Μαν η το 5 η το 6 δεν είχε καλό κλιματισμό στο 69 .

Έλεγχοι, τον πρώτο καιρό κάνανε και στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Έχω πετύχει και σε 51,54,56,81 . Στο 56 πλέον, μόνο ένας οδηγός κάνει έλεγχο πλέον.

Οι συχνότητες αρκετά καλές πραγματοποιώντας το 100% των δρομολογίων. Και σε Θεσσαλονίκης , Σερρών και Κιλκίς .

Το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής δεν το έχω χρησιμοποιήσει. Όμως βλέπω αρκετά λεωφορεία του με χαλασμένες επιμετωπίδες
Απάντηση
(23-09-2020, 11:42 PM)vard_57 Έγραψε: Όσον αφορά τα εφεδρικά πάντως τις χειμερινές καθημερινές στις γραμμές του ΚΤΕΛ Σερρών είναι στο πρόγραμμα να δρομολογηθούν 23 οχήματα (36:3, 60:2, 61:2, 66:4, 67:3, 69:5, 76:2, 77:1, 79:1) από τα συνολικά 29 ενώ στο ΚΤΕΛ Κιλκίς είναι 11 οχήματα από τα συνολικά 13 (9:4, 40:5, 42:1, 43:1) που στα 13 περιλαμβάνονται και τα 48 και 51 που δεν νομίζω να έχουν κυκλοφορήσει εκτός των «γραμμών τους», 42 και 43 αντίστοιχα

Το 5048 μπαίνει και στο 43.
¨ΟΛΟΙ θέλουν να αλλάξει ο κόσμος αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν κοιτάει να αλλάξει τον εαυτό του...¨.

¨ EVERYONE wants to change the world but NOBODY is not looking to change himself ... ¨.
Απάντηση
Το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής (επειδή το χρησιμοποιώ συχνα) είναι μάλλον τα χειρότερο. Το καλοκαίρι είχανε πολλές φορές κλειστο κλιματισμό. Οι επιμετοπιδες όπως λέτε είναι πάρα πολλά χαλασμένες, οι οδηγοί μπερδεύουν που και που τα δρομολόγια και στον κοντρολερ βαζουν ότι γραμμή ναναι. Τα λεωφορεία σε μέτρια κατάσταση με εμφανή την παλαιοτητα τους, απρόσεκτα και παλαιά.
Αρκετές καθηστερισεις σημειώνονται συχνά και ορισμένα δρομολόγια είναι πλήρη (αρμοδιότητα οσεθ) Η τηλεματική ""χαλάει" αρκετές φορες. Ορισμένα λεωφορεία δεν τραβάνε και δυσκολεύονται πολύ σε ορισμενες διαδρομές

 Δείχνει μια εικόνα αδιαφορίας 

Πολύ καλύτερα επί ΟΑΣΘ, μακάρι να επιστρέψουν κάποια στιγμή στον ΟΑΣΘ οι γραμμές
Απάντηση
(23-09-2020, 11:42 PM)vard_57 Έγραψε: Όσον αφορά τα εφεδρικά πάντως τις χειμερινές καθημερινές στις γραμμές του ΚΤΕΛ Σερρών είναι στο πρόγραμμα να δρομολογηθούν 23 οχήματα (36:3, 60:2, 61:2, 66:4, 67:3, 69:5, 76:2, 77:1, 79:1) από τα συνολικά 29. 

Το καλοκαίρι ήταν συνήθως 28 από τα 29 στο δρόμο σχεδόν όλη τη μέρα. Κατά τη χειμερινή περίοδο έχει εξομαλυνθεί λιγάκι η κατάσταση.
Απάντηση
(24-09-2020, 04:44 AM)Pavlos.S Έγραψε: Το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής (επειδή το χρησιμοποιώ συχνα) είναι μάλλον τα χειρότερο. Το καλοκαίρι είχανε πολλές φορές κλειστο κλιματισμό. Οι επιμετοπιδες όπως λέτε είναι πάρα πολλά χαλασμένες, οι οδηγοί μπερδεύουν που και που τα δρομολόγια και στον κοντρολερ βαζουν ότι γραμμή ναναι. Τα λεωφορεία σε μέτρια κατάσταση με εμφανή την παλαιοτητα τους, απρόσεκτα και παλαιά.
Αρκετές καθηστερισεις σημειώνονται συχνά και ορισμένα δρομολόγια είναι πλήρη (αρμοδιότητα οσεθ) Η τηλεματική ""χαλάει" αρκετές φορες. Ορισμένα λεωφορεία δεν τραβάνε και δυσκολεύονται πολύ σε ορισμενες διαδρομές

 Δείχνει μια εικόνα αδιαφορίας 

Πολύ καλύτερα επί ΟΑΣΘ, μακάρι να επιστρέψουν κάποια στιγμή στον ΟΑΣΘ οι γραμμές
Κι εγώ που χρησιμοποιώ το 88, έτσι θα κατέληγα στο τέλος. Καμία βελτίωση, ίσα-ίσα εμφανής αδιαφορία εις βάρος του επιβατικού κοινού (διότι οι βλάβες είναι γνωστές). Με τον ΟΑΣΘ η εξυπηρέτηση ήταν κλάσης καλύτερη!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Έχουν πάνω από 2 εβδομάδες να φανούν τα 1189 και 4037!
¨ΟΛΟΙ θέλουν να αλλάξει ο κόσμος αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν κοιτάει να αλλάξει τον εαυτό του...¨.

¨ EVERYONE wants to change the world but NOBODY is not looking to change himself ... ¨.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)