Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο του ΟΣΕΘ
Γνωρίζει κανείς πόσα και ποια ανά μάρκα είναι τα λεωφορεία που ανέλαβαν τις γραμμές του ΟΑΣΘ; Και στις δύο συμφωνίες γιατί στη πρώτη ήρθαν και αστικα λεωφ στο 91.
Απάντηση
Α' Σύμβασης:
MAN Lion's Regio: 1052, 1055, 1056, 1123
Mercedes Intouro: 1101-1110, 1112-1117
MAN Lion's City A20 (γρ 91): 1118-1122
Β' Σύμβασης:
ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης:
Mercedes Citaro: 1124-1133, 1135, 1138-1153, 1156-1186, 1195-1197 [το 1197 Citaro LE, το 1195 ΜΠΟΡΕΙ Citaro Ü]
MAN Lion's City: 1134, 1136-1137, 1154-1155, 1187-1194 (A21, A37 μπορεί και A20)
ΚΤΕΛ Σερρών:
Mercedes Citaro: 3001-3004, 3007-3008, 3010-3012, 3015-3027
MAN Lion's City: 3005-3006, 3009, 3013-3014, 3028-3029
ΚΤΕΛ Χαλκιδικής:
Mercedes Citaro: 4030-4039 [το 4036 Citaro Ü]
ΚΤΕΛ Κιλκίς:
Mercedes Citaro: 5040-5043, 5045-5046
Vanhool A330: 5044, 5049-5050
MAN Lion's City: 5047 (A21)
MAN παλιότερου τύπου A21: 5052
MAN/Gӧppel EM192: 5051 (γρ 43)
Neoplan Centroliner N4xxx: 5048
Απάντηση
(15-08-2020, 11:49 PM)vard_57 Έγραψε: Α' Σύμβασης:
MAN Lion's Regio: 1052, 1055, 1056, 1123
Mercedes Intouro: 1101-1110, 1112-117
MAN Lion's City A20 (γρ 91): 1118-1122
Β' Σύμβασης:
ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης:
Mercedes Citaro: 1124-1133, 1135, 1138-1153, 1156-1186, 1195-1197 [το 1197 Citaro LE, το 1195 ΜΠΟΡΕΙ Citaro Ü]
MAN Lion's City: 1134, 1136-1137, 1154-1155, 1187-1194 (A21, A37 μπορεί και A20)
ΚΤΕΛ Σερρών:
Mercedes Citaro: 3001-3004, 3007-3008, 3010-3012, 3015-3027
MAN Lion's City: 3005-3006, 3009, 3013-3014, 3028-3029
ΚΤΕΛ Χαλκιδικής:
Mercedes Citaro: 4030-4039 [το 4036 Citaro Ü]
ΚΤΕΛ Κιλκίς:
Mercedes Citaro: 5040-5043, 5045-5046
Vanhool A330: 5044, 5049-5050
MAN Lion's City: 5047 (A21)
MAN προ Lion's City A21: 5052
MAN/Gӧppel EM192: 5051 (γρ 43)
Neoplan Centroliner N4xxx: 5048
Είσαι αρχηγός φίλε!!! Πιο αναλυτικά δεν γινοταν.
Απάντηση
Αυτές τις μέρες ήταν η πρώτη φορά που μπήκα στα οχήματα των 4 ΚΤΕΛ που συμμετέχουν στο συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης.

Για το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης δεν χρειάζεται να πω κάτι, όπως είναι εμφανές, βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και παρά τον μεγάλο τους αριθμό, δεν υπάρχει κάποιο να ξεχωρίζει σε αυτό ακόμα.

Το ΚΤΕΛ Κιλκίς που έχει πρωτοτυπήσει στις επιλογές του, ξεχωρίζουν τα VanHool newA330, τα οποία έχουν τρομερό βήμα στον δρόμο (εν αντιθέσει με όσα ξέραμε από την Αθήνα), ιδιαίτερη διαρρύθμιση και σταθερό πάτημα στον δρόμο.

Τα οχήματα των ΚΤΕΛ Σερρών, αλλά κυρίως του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής δεν τιμούν το έργο που γίνεται. Ειδικά στο δεύτερο (που αριθμεί 9 λεωφορεία τώρα), σχεδόν σε κανένα λεωφορείο δεν λειτουργεί η πλάγια και η πίσω προμετωπίδα. Οι πόρτες δεν μπλοκάρουν και δεν κλείνουν (έπρεπε να βγάλουν τους πόλους απο τις μπαταρίες για να ξεκολλήσει), εν λειτουργία χάνουν αέρα, ρετάρουν.. Αρκετά φέρουν μικροχτυπηματα, με αποκορύφωμα το 22 που έχει σπασμένο μπροστινό τζάμι, κολλημένο με χαρτοταινία!!

Μακάρι να μοιάσουν λίγο στον επαγγελματισμό που επιδεικνύει το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στην άσκηση του συγκοινωνιακού έργου της πόλης..
Απάντηση
Πριν 2 εβδομάδες ανέβηκα και εγώ πρώτη φορά σε λίγα λεωφ. MAN στο 66,MERCEDES στο 67, MAN στο 83 και VANHOOL στο 40.Στο 66 αρκετά καλά λεωφ με καλή μηχανή, προσεγμένα, καθαρα αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω περισσότερα για το σασμάν και τον κινητήρα μια και η γρ66 είναι μικρή επίπεδη και με λίγες στάσεις. Στο 67 παλιό Citaro, για την ηλικία του πήγαινε καλά χωρίς θορύβους από κιν και πλαίσιο.Και στο 67 είναι εύκολη η γραμμή. Στο 83 με ΜΑΝ πολύ προσεγμένο εσωτερικό και μηχανικά έβγαλε το δρομολογιο ακούραστα και την ανηφόρα στο Δερβενι. Στο 40 με το VANHOOL, είναι η πρώτη φορά που ανέβηκα σε λεωφ της συγκεκριμένης μάρκας εντυπωσιαστηκα από το δέσιμο του πλαισίου στις λακκούβες του Καλοχώριου, από το πολύ καλό και ήσυχο τράβηγμα του κινητηρα το ελάχιστο κούνημα στις στροφες μέσα στο Καλοχώρι και αρκετά εργονομικό εσωτερικό. Και λειτουργούσε και το a/c καλύτερα από όλα τα λεωφ που ανεβηκα
Απάντηση
Γενικά στο θέμα υπηρεσίες, το ΚΤΕΛ Σερρών είναι πιο μπροστά από όλα. Είχε εγκαταστήσει Wi-Fi από τις πρώτες μέρες που λειτουργεί πολύ καλά, έχει ξεκινήσει να εγκαθιστά και αναγγελία στάσεων. Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ακολουθεί με αναγγελία στάσεων σε μερικά λεωφορεία και ιντερνετ στα περισσότερα. Τα Κιλκίς και Χαλκιδικής δεν έχουν ούτε αναγγελία ούτε ιντερνετ.

Όσον αναφορά τα οχήματα, το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχει σαφώς τα πιο καινούρια και πολύ πιο καλοδιατηρημένα. Καθαρά, εργονομικά με χώρο και για καθήμενους και όρθιους αλλά και ΑμΕΑ. Οι οδηγοί επικοινωνιακοί (εκεί που τους επιτρέπεται) και αρκετά φιλικοί. Τα λεωφορεία «αντέχουν» παντού και είναι αρκετά άνετα για τους επιβάτες.
Το ΚΤΕΛ Σερρών γενικά έχει παλαιότερης γενιάς Citaro, πέρα από το 11 που είναι καινούριο και 3πορτο, γενικά είναι αρκετά καθαρά λεωφορεία (χαρακτηριστικό είναι ότι πολλοί οδηγοί καθάριζαν μόνοι τους τα οχήματα με το που τελείωναν το κάθε δρομολόγιο στις γραμμές 69, 77, 77Η), αλλά υπάρχουν ζημιές σε μερικά οχήματα που είναι εμφανής. Στο 60 που είναι γραμμή με στροφές, ανήφορο κατήφορους, κλπ. η διαδρομή έχει γίνει πολύ πιο άνετη σε σχέση με τα Μακεδονία του ΟΑΣΘ. Επίσης πολύ θετικό το γεγονός ότι έχουν φτιάξει ειδική ιστοσελίδα για ενημέρωση και έχουν αρκετά ενεργή σελίδα στα social media.
Το ΚΤΕΛ Κιλκίς έχει γενικά αρκετά παλιά οχήματα (48, 51 είναι από τα σχετικά πιο παλιά τους), παρόλα αυτά είναι πολύ καλά διατηρημένα και είναι «ότι πρέπει» για τις γραμμές που κυκλοφορούν. Τα Vanhool είναι παρά πολύ άνετα, προσφέρουν μια πολύ ωραία διαδρομή και για τους επιβάτες αλλά θεωρώ και για τους οδηγούς. Όπως αναφέρει και ο MrVanHool, μέρα με την νύχτα σε σχέση με αυτά της Αθήνας, πολύ διαφορετικό κονσεπτ στο θέμα οδηγική συμπεριφορά.
Το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής δεν θεωρώ ότι προσέχει τα οχήματα του, γενικά είχε τα περισσότερα ατυχήματα μέσα σε αυτό το εξάμηνο, το εσωτερικό τους δεν είναι τόσο προσεγμένο και σίγουρα δεν πλησιάζει τα Στάνταρντ που έχουν θέσει τα αλλά ΚΤΕΛ και ιδιαίτερα το Θεσσαλονίκης. Θέλουν βελτίωση σε πολλούς τομείς και υστερούν σε πολλές υπηρεσίες.
Απάντηση
(23-09-2020, 11:01 PM)irisbus57 Έγραψε: Γενικά στο θέμα υπηρεσίες, το ΚΤΕΛ Σερρών είναι πιο μπροστά από όλα. Είχε εγκαταστήσει Wi-Fi από τις πρώτες μέρες που λειτουργεί πολύ καλά, έχει ξεκινήσει να εγκαθιστά και αναγγελία στάσεων. Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ακολουθεί με αναγγελία στάσεων σε μερικά λεωφορεία και ιντερνετ στα περισσότερα. Τα Κιλκίς και Χαλκιδικής δεν έχουν ούτε αναγγελία ούτε ιντερνετ.

Όσον αναφορά τα οχήματα, το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχει σαφώς τα πιο καινούρια και πολύ πιο καλοδιατηρημένα. Καθαρά, εργονομικά με χώρο και για καθήμενους και όρθιους αλλά και ΑμΕΑ. Οι οδηγοί επικοινωνιακοί (εκεί που τους επιτρέπεται) και αρκετά φιλικοί. Τα λεωφορεία «αντέχουν» παντού και είναι αρκετά άνετα για τους επιβάτες.
Το ΚΤΕΛ Σερρών γενικά έχει παλαιότερης γενιάς Citaro, πέρα από το 11 που είναι καινούριο και 3πορτο, γενικά είναι αρκετά καθαρά λεωφορεία (χαρακτηριστικό είναι ότι πολλοί οδηγοί καθάριζαν μόνοι τους τα οχήματα με το που τελείωναν το κάθε δρομολόγιο στις γραμμές 69, 77, 77Η), αλλά υπάρχουν ζημιές σε μερικά οχήματα που είναι εμφανής. Στο 60 που είναι γραμμή με στροφές, ανήφορο κατήφορους, κλπ. η διαδρομή έχει γίνει πολύ πιο άνετη σε σχέση με τα Μακεδονία του ΟΑΣΘ. Επίσης πολύ θετικό το γεγονός ότι έχουν φτιάξει ειδική ιστοσελίδα για ενημέρωση και έχουν αρκετά ενεργή σελίδα στα social media.
Το ΚΤΕΛ Κιλκίς έχει γενικά αρκετά παλιά οχήματα (48, 51 είναι από τα σχετικά πιο παλιά τους), παρόλα αυτά είναι πολύ καλά διατηρημένα και είναι «ότι πρέπει» για τις γραμμές που κυκλοφορούν. Τα Vanhool είναι παρά πολύ άνετα, προσφέρουν μια πολύ ωραία διαδρομή και για τους επιβάτες αλλά θεωρώ και για τους οδηγούς. Όπως αναφέρει και ο MrVanHool, μέρα με την νύχτα σε σχέση με αυτά της Αθήνας, πολύ διαφορετικό κονσεπτ στο θέμα οδηγική συμπεριφορά.
Το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής δεν θεωρώ ότι προσέχει τα οχήματα του, γενικά είχε τα περισσότερα ατυχήματα μέσα σε αυτό το εξάμηνο, το εσωτερικό τους δεν είναι τόσο προσεγμένο και σίγουρα δεν πλησιάζει τα Στάνταρντ που έχουν θέσει τα αλλά ΚΤΕΛ και ιδιαίτερα το Θεσσαλονίκης. Θέλουν βελτίωση σε πολλούς τομείς και υστερούν σε πολλές υπηρεσίες.
Ο,τι έγραψα για το Σερρών, είναι διότι είναι εμφανές ότι πήρε σχετικά παλιά λεωφορεία. Το ραγισμένο παρμπρίζ με "σελοτειπ" είναι τρομερή γυφτιά, μόλις το ανεβάσω, θα καταλάβεις.. Κινητό συνεργείο στο ΙΚΕΑ και έβλεπα τον οδηγό του 19 να τσεκάρει για δεύτερη σερί φορά τα νερά μόλις γύρναγε από 79!! Το ίδιο είδα να κάνει και στην Επανομή πίσω, αλλά αν είναι δυνατόν! Ή δεν τα συντηρούν ιδιαίτερα και φοβούνται ή πρέπει να τσεκάρουν σε κάθε δρομολόγιο; 
Επίσης μόνο στο Σερρών και στο Χαλκιδικής, κάποιοι οδηγοί ελέγχουν τα εισιτήρια, στα υπόλοιπα πάει το τζάμπα σύννεφο!

Εγώ μπήκα στο 44 και το 49 σήμερα που έχουν φιμέ τζάμια. Δεν ξέρω αν και το 50 είναι στην ίδια κλίμακα με τα άλλα δυο, αλλά πραγματικά το ταξίδι είναι απόλαυση (το 49 ακούγεται λίγο καλύτερα!)

Μια παρατήρηση που θα έπρεπε να γίνει, ειδικά τώρα που λειτουργούν από ιδιώτες, είναι πως όταν το λεωφορείο βρίσκεται στην Αφετηρία, πρέπει να μπαίνει στην ρεμιζα και να φορτώνει. Είναι απαράδεκτο να μένει ο κόσμος να περιμένει στο πάρα ένα, ειδικά τώρα που ο καιρός αρχίζει και χαλάει. Στην Αθήνα, άρχισε να ατονιζει αυτό όταν οι σταθμάρχες μετακινήθηκαν στην Τηλεματική, αλλά εδώ είναι λάθος που συντηρείται αυτό.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(23-09-2020, 11:21 PM)MrVanHool Έγραψε: Ο,τι έγραψα για το Σερρών, είναι διότι είναι εμφανές ότι πήρε σχετικά παλιά λεωφορεία. Το ραγισμένο παρμπρίζ με "σελοτειπ" είναι τρομερή γυφτιά, μόλις το ανεβάσω, θα καταλάβεις.. Κινητό συνεργείο στο ΙΚΕΑ και έβλεπα τον οδηγό του 19 να τσεκάρει για δεύτερη σερί φορά τα νερά μόλις γύρναγε από 79!! Το ίδιο είδα να κάνει και στην Επανομή πίσω, αλλά αν είναι δυνατόν! Ή δεν τα συντηρούν ιδιαίτερα και φοβούνται ή πρέπει να τσεκάρουν σε κάθε δρομολόγιο; 
Επίσης μόνο στο Σερρών και στο Χαλκιδικής, κάποιοι οδηγοί ελέγχουν τα εισιτήρια, στα υπόλοιπα πάει το τζάμπα σύννεφο!

Εγώ μπήκα στο 44 και το 49 σήμερα που έχουν φιμέ τζάμια. Δεν ξέρω αν και το 50 είναι στην ίδια κλίμακα με τα άλλα δυο, αλλά πραγματικά το ταξίδι είναι απόλαυση (το 49 ακούγεται λίγο καλύτερα!)

Μια παρατήρηση που θα έπρεπε να γίνει, ειδικά τώρα που λειτουργούν από ιδιώτες, είναι πως όταν το λεωφορείο βρίσκεται στην Αφετηρία, πρέπει να μπαίνει στην ρεμιζα και να φορτώνει. Είναι απαράδεκτο να μένει ο κόσμος να περιμένει στο πάρα ένα, ειδικά τώρα που ο καιρός αρχίζει και χαλάει. Στην Αθήνα, άρχισε να ατονιζει αυτό όταν οι σταθμάρχες μετακινήθηκαν στην Τηλεματική, αλλά εδώ είναι λάθος που συντηρείται αυτό.

Έχω μπει στο 22, το έχω δει πως είναι με τις ταινίες. Σίγουρα δεν αποτελεί εικόνα λεωφορείου προτύπου και δεν τιμά τα πολύ καλά λόγια που ακούγονται για «παραδειγματική» συγκοινωνία. Οχήματα που κυκλοφορούν στα περίχωρα - γραμμές 77, 61, 60 - έχουν επίσης κάποιες ζημιές/γρατζουνιές κλπ. Τουλάχιστον εκτελούν όλα τα δρομολόγια, ακριβώς όπως αναγράφονται και σε πολλές περιπτώσεις έχουν προσθέσει και αρκετά ακόμα, διευκολύνοντας έτσι τους κατοίκους. Επίσης τα ελάχιστα εφεδρικά οχήματα (σε όλα τα ΚΤΕΛ πέρα της Θεσσαλονίκης) ουσιαστικά τους ωθεί να τα κυκλοφορούν όλα καθημερινά χωρίς να έχουν χρόνο να στέλνονται τακτικά για μικροελέγχους, μικροεπισκευές κλπ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το συμβάν προχθές με Vanhool που χάλασε στη γραμμή 40, επισκευάστηκε επιτόπου και κυκλοφόρησε κατευθείαν μετά και όλες τις επόμενες μέρες. Λόγω έλλειψης εφεδρικού - το 48 ήταν εκτός κυκλοφορίας εκείνη τη μέρα - το 40 είχε μείνει με -1 λεωφορείο που αντικαταστάθηκε με όχημα της γραμμής 9, στην οποία μετά από αρκετή ώρα μπήκε το μέχρι πρότινος χαλασμένο.
 Έχει τύχει να ελέγξει εισιτήρια και οδηγός του Κιλκίς στο 42 και στο 43 αλλά γενικά σπανίως σε γραμμές πέρα από αυτές του Σερρών και της Χαλκιδικής ελέγχουν και κυρίως μόνο στην αφετηρία. Δεν ξέρω άμα δεν τα συντηρούν, πάντως οι οδηγοί μετά από κάθε δρομολόγιο ελέγχουν σχεδόν κάθε λεπτομέρεια μέσα και έξω, ίσως είναι απλώς από ενδιαφέρον των οδηγών για «τα οχήματα τους». 

Γενικά από τα 3 Vanhool το 1 δεν έχει φιμέ τζάμια και ο κλιματισμός δεν λειτουργεί τόσο καλά. Το 49 πάντως είναι το πιο καλό από τα τρία σε όλους τους τομείς. 

Πριν την μετατροπή σε 2Κ-3Κ, σχεδόν όλες οι γραμμές στον ΑΣ Ικεα ήταν παρκαρισμένες στις ρεμίζες τους και ο κόσμος επιβιβάζονταν αρκετά νωρίτερα. Πλέον μόνο στο 72 υπάρχουν τα λεωφορεία στη θέση τους, σε όλες τις άλλες γραμμές απλώς πάνε μερικά λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης.
Απάντηση
(23-09-2020, 11:29 PM)irisbus57 Έγραψε: Έχω μπει στο 22, το έχω δει πως είναι με τις ταινίες. Σίγουρα δεν αποτελεί εικόνα λεωφορείου προτύπου και σίγουρα δεν είναι η εικόνα που λέγανε ότι θα έχουν τα ΚΤΕΛ «διασώστες». Τουλάχιστον εκτελούν όλα τα δρομολόγια. Επίσης τα ελάχιστα εφεδρικά οχήματα (σε όλα τα ΚΤΕΛ πέρα της Θεσσαλονίκης) ουσιαστικά τους ωθεί να τα κυκλοφορούν όλα καθημερινά χωρίς να έχουν χρόνο να στέλνονται τακτικά για μικροελέγχους, μικροεπισκευές κλπ. Δεν ξέρω άμα δεν τα συντηρούν, πάντως οι οδηγοί μετά από κάθε δρομολόγιο ελέγχουν σχεδόν κάθε λεπτομέρεια μέσα και έξω, ίσως είναι απλώς από ενδιαφέρον των οδηγών για «τα οχήματα τους». 

Πριν την μετατροπή σε 2Κ-3Κ, σχεδόν όλες οι γραμμές στον ΑΣ Ικεα ήταν παρκαρισμένες στις ρεμίζες τους και ο κόσμος επιβιβάζονταν αρκετά νωρίτερα. Πλέον μόνο στο 72 υπάρχουν τα λεωφορεία στη θέση τους, σε όλες τις άλλες γραμμές απλώς πάνε μερικά λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης.
Να κάνεις έναν περιμετρικό έλεγχο οκ, αλλά να κοιτάζεις τα νερά ή τα λάδια σε κάθε δρομολόγιο, είναι είτε υπερβολή, είτε δείχνει φόβο για βλάβη.

Μιλούσα σε όλες τις Αφετηρίες. Από την Σίνδο μέχρι τον Χορτιάτη. Είναι απαράδεκτο στην Σταυρούπολη πχ να είναι 10 λεωφορεία παρκαρισμένα, ο κόσμος να περιμένει όρθιος (στο κρύο ή την ζέστη) και να το φέρνουν πριν φύγουν. Νοοτροπίες Δημοσίου που είναι απαράδεκτο να υπάρχουν, την στιγμή που στην ΟΣΥ σε πολλές γραμμές, οι οδηγοί κάνουν διάλλειμα με τον κόσμο μέσα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Όσον αφορά τα εφεδρικά πάντως τις χειμερινές καθημερινές στις γραμμές του ΚΤΕΛ Σερρών είναι στο πρόγραμμα να δρομολογηθούν 23 οχήματα (36:3, 60:2, 61:2, 66:4, 67:3, 69:5, 76:2, 77:1, 79:1) από τα συνολικά 29 ενώ στο ΚΤΕΛ Κιλκίς είναι 11 οχήματα από τα συνολικά 13 (9:4, 40:5, 42:1, 43:1) που στα 13 περιλαμβάνονται και τα 48 και 51 που δεν νομίζω να έχουν κυκλοφορήσει εκτός των «γραμμών τους», 42 και 43 αντίστοιχα
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)