10-04-2020, 10:46 PM
(10-04-2020, 08:22 PM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, σίγουρα τα κρατάνε μέσα για επισκευές και όσα Neoplan έβγαιναν ήταν για λειτουργικούς λόγους, διότι τα Solaris του Βοτανικού δουλεύουν σχεδόν καθημερινά, εν αντιθέσει με εκείνα του Πειραιά που υπερβολικά περισσεύουν..
Την θυμάμαι την περίοδο αυτή που αναφέρεις. Αν σκεφτούμε την ανάγκη που υπάρχει στα Λιόσια και στην Ανθούσα για μικρά (ειδικά στην τελευταία που τα δανεικά Ν1 του Βοτανικού έγιναν μόνιμα, ουσιαστικά) και τα οχήματα που κάθονται τόσο στον Πειραιά, όσο και στον Βοτανικό, έπρεπε να είχε γίνει μια μεταφορά οχημάτων.
Στα ενεργά, μην φανταστείς πως είναι μεγάλες διαφορές. Στις Παλιές Γκαζιέρες ας πούμε, πέραν των 7 ενεργών, μόνο άλλες 15 είναι πλέον λειτουργικές..
Δυστυχώς σε πολλά θέματα υπάρχει αδιαφορία σε ΟΑΣΑ/ΟΣΥ. Ένα από αυτά είναι και η κατανομή των οχημάτων ανά Α/Σ ακόμα και η δρομολόγηση των τύπων ανά γραμμή.. Π.χ. τι χρειάζεται το 12μετρο στο 142 ακόμα και το Σάββατο που υπάρχουν midi διαθεσιμα;;
Οι παλιές γκαζιέρες υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να είχαν αποσυρθεί εντελώς από καιρό. Και με τα υπάρχοντα δεδομένα όμως θεωρώ ότι τα ανταλλακτικά από τα αποσυρμένα θα τελειώσουν. Ήδη από 30 που βγαίναν καθημερινά το 2018 έχουμε πέσει το 2020 στα 5-6 συνήθως. Παρεμπιπτόντως γνωρίζεις πόσα N1 και GN έχουν παραμείνει ενεργά;