17-02-2020, 10:30 PM
(17-02-2020, 10:10 PM)george-oasth Έγραψε: Για το 32 και για τα δυτικά φυσικά και δεν σε απασχολεί!! Κάτοικος τούμπας είσαι, μερσεντές σας δίνουν και b9 τι άλλο να θέλεις; Οντως ευχαριστώ λέω που κυκλοφορούν και αυτά έστω και με το υστέρημα κάποιων οδηγών που βάζουν λεφτά από την τσέπη τους για να τα συντηρούν η να αγοράζουν διαφορά εξαρτήματαΠάλι μέσα έπεσες... (δεν μένω Τούμπα). Εξίσου αδιάφορο μου είναι αν κάνει το 5 ή το 6 40 λεπτά να περάσουν - ας μην περάσουν και ποτέ τους! Για να κατέβω κέντρο μόνο τα χρησιμοποιώ, πάω και με τα πόδια ακόμα αν δεν περνάει... Και προσωπικά δεν με προειδοποίησε κανένας, δεν έχω την παραμικρή επαγγελματική σχέση με τον ΟΑΣΘ, το αντίθετο μάλιστα, ξένη πολυεθνική που δραστηριοποιείται στις συγκοινωνίες εκπροσωπώ στην Ελλάδα και με βολεύει η κατάντια που έχει φτάσει...
η Θεσσαλονίκη δεν έκανε καμία επιλογή!!! Την επιλογή για το επιβατικό κοινό την κάνανε στην διοίκηση του ιδιώτη παίρνοντας τα μερίσματα και μην πληρώνοντας υπαλλήλους,προμηθευτές κτλπ! Σας είχαν προειδοποιήσει ότι αν η πόλη μείνει από λεωφορεία θα γίνει κρατική η επιχείρηση! Αγνοήθηκαν οι απειλές η προειδοποιήσεις (όπως θες πες το) και μπαμ έγινε κρατικός ο οασθ
ΥΓ. Μια χαρά είναι τα b10m! Απορώ γιατί στο 2 και 3 δεν τα θέλουν και βρίζουν οι οδηγοί τους;
Πάμε και στα παραμύθια τώρα...
Κανένας οδηγός δεν πληρώνει από την τσέπη του ούτε λαμπάκι για το ταμπλό... Όσα κυκλοφορούν το κάνουν είτε γιατί υπάρχουν ακόμα σε στοκ κάποια ανταλλακτικά (ελάχιστα) είτε γιατί έχουν κανιβαλιστεί άλλα οχήματα... Ανταλλακτικά πάντως δεν δίνει κανένας στον ΟΑΣΘ μετά τα φέσια που έφαγαν μετά την κρατικοποίηση και κάποιες δεκάδες λεωοφορείων είναι δεσμευμένα σε διάφορα συνεργεία περιφερειακά και δεν κουνιούνται από εκεί αν δεν εξοφληθεί η επιχείρηση. Δύο τουλάχιστον προμηθευτές δε ετοιμάζονται για κατασχέσεις...
Το σανό με τον Στεφανίδη κάπου πρέπει να τελειώνει, όσοι έχουμε πέντε γνώσεις τον χειρότερο πρόεδρο του ΟΑΣΘ τον θεωρούσαμε μέχρι που γνωρίσαμε τους ακόμα χειρότερους (και δεν έχει να κάνει με πολιτική και οι προηγούμενοι και οι νυν δεν έχουν ιδέα πώς να λειτουργήσουν τον Οργανισμό). Η διαφορά τους είναι ότι ο Στεφανίδης ήξερε πώς να λειτουργήσει τον ΟΑΣΘ αλλά δεν ήθελε, οι επόμενοι ούτε θέλουν ούτε ξέρουν! (γι' αυτό άλλωστε και έδωσαν το 1/3 του έργου πίσω στο ΚΤΕΛ που και θέλει και ξέρει...)
Δεν υπάρχει δε οδηγός στον ΟΑΣΘ (σε όλες τις γραμμές) που να μην λέει τα καλύτερα για τα Β10ΜΑ και τα Scania, όλοι αναγνωρίζουν ότι στα 23 τους χρόνια ξελασπώνουν συγκοινωνιακά την πόλη όταν όλα τα μεταγενέστερα έχουν από διαρκείς βλάβες ως και οριστική απόσυρση ως μη επισκευάσιμα.