Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
#21
Και το τμήμα από την διασταύρωση Γρ. Λαμπράκη με Ταξιαρχών/Δημτρακοπούλου έως Ομόνοια τι θα απογίνει;

Τώρα για το 860, ίσως το τροποποιήσουν και να διέρχεται από το μετρό Κορυδαλλού όπως είχε πει στην αρχή κάποιος. Λογικό μου φαίνεται, ούτως ώστε να εξυπηρετούνται αυτοί που βρίσκονται στο κέντρο του Ρέντη π.χ. με κάποιο σταθμό του μετρό. Πιστεύω θα διέρχεται από το Κρατικό στην Π.Μελά, αλλά δε θα ανεβαίνει Χρυσοστόμου Σμύρνης. Θα συνεχίζει Δυτικά στην Πέτρου Ράλλη μέχρι την Αθηνάς, όπου θα ανεβαίνει Πλατεία Ελευθερίας και μετά θα βγαίνει στην Λαμπράκη μέσω Δημητρακοπούλου και θα συνεχίζει μέχρι τα νεκροταφεία κανονικά.

Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο να κρατηθεί το Β, γιατί το 21 είναι συνήθως φουλ τις ώρες αιχμής (όχι τόσο το Β), ως συμπληρωματικό του 21. Εκτός βέβαια αν γίνει πύκνωση δρομολογίων του 21.
Απάντηση
#22
(03-03-2020, 09:16 AM)Markos Έγραψε: Λογικά κάποιες γραμμές θα μείνουν για το μετρό Κορυδαλλού σίγουρα 810 και 806 το οποίο θα ενώνει Άνω Κορυδαλλό με μετρό Κορυδαλλού

Το 810 (και 809 και 814) ενώνουν Κορυδαλλό με Πειραιά, οπότε δε νομίζω να πειραχτούν. Σίγουρα θα πάρουν πόδι 806 και 807.

Για το 831 που αναφέρθηκε δε βλέπω λόγω κατάργησης...θα φύγουν τα 806 και 807, και άμα φύγει και η 831 τι θα μείνει στη Μεγάλου Αλεξάνδρου; Είναι μεγάλος δρόμος δεν γίνετε να μείνει χωρίς λεωφορεία.

Για Σχιστό πιστεύω θα υπάρχουν δύο γραμμές για μετρό. Μία που θα συνδέει Σχιστό και Καραβά με μετρό Κορυδαλλού και θα γυρίζει πίσω, και μία που θα συνδέει Σχιστό με την περιοχή πάνω από τις φυλακές  κοντά στην πλατεία Κανάρια, με το μετρό της Αγίας Βαρβάρας, η οποία θα διέρχεται και από τον Προφήτη Ηλία, ούτως ώστε να γυρίσει πίσω στο Σχιστό. Δηλαδή να βγει από τη Βενιζέλου μέσω Δεληγιάννη, να κάνει κύκλο στον Προφήτη Ηλία, και να γυρίσει στη Βενιζέλου μέσω Χίου και να γυρίσει πίσω στο Σχιστό.

Αποκλείω να βγει τοπική γραμμή που να συνδέει Προφήτη Ηλία με μετρό Αγίας Βαρβάρας γιατί η διαδρομή είναι πολύ μικρή. Που είναι ήδη μικρή από την Αγία Μαρίνα που είναι τώρα.
Απάντηση
#23
(04-03-2020, 01:15 PM)NightLine Έγραψε: Το 810 (και 809 και 814) ενώνουν Κορυδαλλό με Πειραιά, οπότε δε νομίζω να πειραχτούν. Σίγουρα θα πάρουν πόδι 806 και 807.

Για το 831 που αναφέρθηκε δε βλέπω λόγω κατάργησης...θα φύγουν τα 806 και 807, και άμα φύγει και η 831 τι θα μείνει στη Μεγάλου Αλεξάνδρου; Είναι μεγάλος δρόμος δεν γίνετε να μείνει χωρίς λεωφορεία.

Για Σχιστό πιστεύω θα υπάρχουν δύο γραμμές για μετρό. Μία που θα συνδέει Σχιστό και Καραβά με μετρό Κορυδαλλού και θα γυρίζει πίσω, και μία που θα συνδέει Σχιστό με την περιοχή πάνω από τις φυλακές  κοντά στην πλατεία Κανάρια, με το μετρό της Αγίας Βαρβάρας, η οποία θα διέρχεται και από τον Προφήτη Ηλία, ούτως ώστε να γυρίσει πίσω στο Σχιστό. Δηλαδή να βγει από τη Βενιζέλου μέσω Δεληγιάννη, να κάνει κύκλο στον Προφήτη Ηλία, και να γυρίσει στη Βενιζέλου μέσω Χίου και να γυρίσει πίσω στο Σχιστό.

Αποκλείω να βγει τοπική γραμμή που να συνδέει Προφήτη Ηλία με μετρό Αγίας Βαρβάρας γιατί η διαδρομή είναι πολύ μικρή. Που είναι ήδη μικρή από την Αγία Μαρίνα που είναι τώρα.
Όντως 810, 814 δεν νομίζω να πειραχτουν. Για 809 δεν ξέρω αν θα μείνει ή αν θα ενωθούν 806-807 σε μια γραμμή που θα ενώνει Άνω Κορυδαλλό με μετρό. Λογικά και το 750 θα μείνει ως έχει και το Γ18.
Απάντηση
#24
Το 750 δε νομίζω να πειραχτεί γιατί δεν είναι τροφοδοτική. Αν κάτι πρέπει να αλλάξει σε αυτή τη γραμμή είναι το μέγεθος που είναι δίπορτο. Δε ξέρω πως λέγονται επίσημα αυτά τοπικού χαρακτήρα που είναι με δύο πόρτες. Και εντάξει τα τοπικού χαρακτήρα τύπου 057 και 021 υπάρχει λόγος που είναι τέτοιου μεγέθους...αλλά διαδημοτικά τύπου 750 και 892 γιατί; Τεσπά δεν είναι του θέματος.

Το Γ18 χλωμό το κόβω να μένει ως έχει. Εδώ κόψανε το Γ16 που κάλυπτε ολόκληρη την Αθηνών από το Μεταξουργείο μέχρι το Δαφνί, και τώρα πλέον δεν υπάρχει γραμμή που να κάνει ολόκληρη την Αθηνών μια και έξω. Το ίδιο ισχύει και για την Ιερά Οδό. Η λογική των Γ18 και Β18 είναι να κάνουν την Λαμπράκη και την Πέτρου Ράλλη/Σαλαμίνος μια και έξω αντίστοιχα.

Τι να πω δεν ξέρω...εγώ πάντως το κόβω και οι δύο κορμοί να σπάνε σε δύο τμήματα. Για Πέτρου Ράλλη υπάρχει ήδη το 21. Για Γρηγορίου Λαμπράκη μαντεύω θα είναι Πέραμα - Μετρό Κορυδαλλός και Μετρό Κορυδαλλός - Ομόνοια. Και οι 2 γραμμές κυκλικές θα είναι. Ας μην ξεχνάμε και το τμήμα της Πέτρου Ράλλη μεταξύ Θηβών και Πειραιώς που άμα φύγει οριστικά το Γ18 θα μείνει με ένα 21 και 838 μέχρι την Αγίας Άννης, που δεν είναι και συχνό.

Υπάρχουν και οι 852 και 820 που μάλλον θα καταργηθούν οριστικά, και είναι γραμμές που καλύπτουν μεγάλο μέρος της Πέτρου Ράλλη ειδικά η 820. Οπότε αμα φύγει οριστικά και το Β18, τότε η Πέτρου Ράλλη θα μείνει με το 21 και το 853 (ας το πούμε έτσι αυτό του Περάματος - Μετρό Νίκαιας)

Πραγματικά δεν ξέρω, απλά μαντεύω ότι έτσι θα είναι:

21, Πέραμα - Μετρό Νικαίας για Πέτρου Ράλλη
Πέραμα - Μετρό Κορυδαλλός, Ομόνοια - Μετρό Κορυδαλλός για Γρηγορίου Λαμπράκη και το 860 που προφανώς θα παραμείνει.
Απάντηση
#25
(06-03-2020, 10:32 PM)NightLine Έγραψε: Το 750 δε νομίζω να πειραχτεί γιατί δεν είναι τροφοδοτική. Αν κάτι πρέπει να αλλάξει σε αυτή τη γραμμή είναι το μέγεθος που είναι δίπορτο. Δε ξέρω πως λέγονται επίσημα αυτά τοπικού χαρακτήρα που είναι με δύο πόρτες. Και εντάξει τα τοπικού χαρακτήρα τύπου 057 και 021 υπάρχει λόγος που είναι τέτοιου μεγέθους...αλλά διαδημοτικά τύπου 750 και 892 γιατί; Τεσπά δεν είναι του θέματος.

Το Γ18 χλωμό το κόβω να μένει ως έχει. Εδώ κόψανε το Γ16 που κάλυπτε ολόκληρη την Αθηνών από το Μεταξουργείο μέχρι το Δαφνί, και τώρα πλέον δεν υπάρχει γραμμή που να κάνει ολόκληρη την Αθηνών μια και έξω. Το ίδιο ισχύει και για την Ιερά Οδό. Η λογική των Γ18 και Β18 είναι να κάνουν την Λαμπράκη και την Πέτρου Ράλλη/Σαλαμίνος μια και έξω αντίστοιχα.

Τι να πω δεν ξέρω...εγώ πάντως το κόβω και οι δύο κορμοί να σπάνε σε δύο τμήματα. Για Πέτρου Ράλλη υπάρχει ήδη το 21. Για Γρηγορίου Λαμπράκη μαντεύω θα είναι Πέραμα - Μετρό Κορυδαλλός και Μετρό Κορυδαλλός - Ομόνοια. Και οι 2 γραμμές κυκλικές θα είναι. Ας μην ξεχνάμε και το τμήμα της Πέτρου Ράλλη μεταξύ Θηβών και Πειραιώς που άμα φύγει οριστικά το Γ18 θα μείνει με ένα 21 και 838 μέχρι την Αγίας Άννης, που δεν είναι και συχνό.

Υπάρχουν και οι 852 και 820 που μάλλον θα καταργηθούν οριστικά, και είναι γραμμές που καλύπτουν μεγάλο μέρος της Πέτρου Ράλλη ειδικά η 820. Οπότε αμα φύγει οριστικά και το Β18, τότε η Πέτρου Ράλλη θα μείνει με το 21 και το 853 (ας το πούμε έτσι αυτό του Περάματος - Μετρό Νίκαιας)

Πραγματικά δεν ξέρω, απλά μαντεύω ότι έτσι θα είναι:

21, Πέραμα - Μετρό Νικαίας για Πέτρου Ράλλη
Πέραμα - Μετρό Κορυδαλλός, Ομόνοια - Μετρό Κορυδαλλός για Γρηγορίου Λαμπράκη και το 860 που προφανώς θα παραμείνει.
Σε λίγους μήνες θα μάθουμε
Απάντηση
#26
Οι αλλαγές θα γίνουν σε πολλά στάδια και θα αναθεωρηθούν σε βάθος χρόνου, ανάλογα με τη διαμόρφωση των επιβατικών ροών. Μέχρι σήμερα υπάρχουν συγκεκριμένες διαδρομές του επιβατικού κοινού, πχ. ο Κορυδαλλός και η Νίκαια κινούνται πιό πολύ προς Πειραιά , παρά προς Αθήνα. Με την έλευση του μετρό, οι αποστάσεις για Αθήνα θα εκμηδενιστούν. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μετατοπιστεί το ενδιαφέρον των κατοίκων, επίσης θα προστεθούν νέοι επιβάτες (αφού πλέον θα μπορεί να κατοικεί κάποιος στον Κορυδαλλό και να δουλεύει στην Κηφισίας, πράγμα δύσκολο και χρονοβόρο μέχρι σήμερα). Στον αντίποδα, οι ροές προς Πειραιά θα μειωθούν.

Ας πάρουμε ως παράδειγμα το Χαλάνδρι. Πριν το μετρό είχε βασικό άξονα προσέγγισης την Λεωφ. Κηφισίας και τα Α6/Β6 και 450 (μετέπειτα τρόλλεϋ 10/18/19). Σήμερα, η διαδρομή αυτή είναι σχεδόν στα ... αζήτητα, αφού η εξυπηρέτηση γίνεται με τις τοπικές λεωφορειακές γραμμές από τους πλησιέστερους σταθμούς. Άλλες συνδέσεις πάλι (πχ 404) καταργήθηκαν τελείως, αφού οι περιοχές από τις οποίες περνούσε, είναι σε απόσταση περπατήματος από τους σταθμούς Χολαργό και Αγ. Παρασκευή.

Έτσι θα γίνει και στην επέκταση προς Δυτικά. Αρχικά θα διατηρηθούν οι τοπικές γραμμές (πχ 837). Στη συνέχεια όμως και ανάλογα με τις μετρήσεις του επιβατικού κοινού, ενδεχομένως να μην έχουν πλέον λόγο ύπαρξης.

Σε πρώτο στάδιο θεωρώ πως θα γίνει μια προσαρμογή στα 806/7 (το 806 θα πρέπει να καταργηθεί και να μείνει μόνο το 807, ισως με μια συνένωση του 837 και διαδρομή μέχρι Αγ. Μαρίνα).
Το 831 θα μπορούσε να παραμείνει ώστε να υπάρχει και επίγεια εξυπηρέτηση της Μ. Αλεξάνδρου.
809/10 θα πρέπει κι αυτά να αναθεωρηθούν, ώστε από το Σχιστό να καταλήγει στο Μετρό. Προφανώς το τμήμα που καλύπτεται από το 807 θα πρέπει να εγκαταλειφθεί και να μείνει μια γραμμή 809 με ενιαία διαδρομή άνοδο/κάθοδο.
846/7 θα μπορούσαν να ενοποιηθούν και να διατηρηθούν μέχρι Πειραιά, ώστε να υπάρχει σύνδεση της επίγειας διαδρομής και δη της πίσω πλευράς του Βώκου (Βαλαωρίτου/7ης Μαρτίου)
Το 750 θα χάσει τον λόγο ύπαρξης του.
Η γραμμή Ομόνοια - Πέραμα (Β/Γ18) θα πρέπει να ενοποιηθεί μέσω Γρ. Λαμπράκη (που δεν ευεργετείται άμεσα από το μετρό). Εναλλακτικά, ο κλάδος του Β18 θα πρέπει να τοπικοποιηθεί στο μετρό Νίκαια.
Το τρόλλεϋ 21 θα παραμείνει και θα αναλάβει μόνο του την Π.Ράλλη.
Απάντηση
#27
(09-03-2020, 01:45 PM)Citaro Έγραψε: Οι αλλαγές θα γίνουν σε πολλά στάδια και θα αναθεωρηθούν σε βάθος χρόνου, ανάλογα με τη διαμόρφωση των επιβατικών ροών. Μέχρι σήμερα υπάρχουν συγκεκριμένες διαδρομές του επιβατικού κοινού, πχ. ο Κορυδαλλός και η Νίκαια κινούνται πιό πολύ προς Πειραιά , παρά προς Αθήνα. Με την έλευση του μετρό, οι αποστάσεις για Αθήνα θα εκμηδενιστούν. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μετατοπιστεί το ενδιαφέρον των κατοίκων, επίσης θα προστεθούν νέοι επιβάτες (αφού πλέον θα μπορεί να κατοικεί κάποιος στον Κορυδαλλό και να δουλεύει στην Κηφισίας, πράγμα δύσκολο και χρονοβόρο μέχρι σήμερα). Στον αντίποδα, οι ροές προς Πειραιά θα μειωθούν.

Ας πάρουμε ως παράδειγμα το Χαλάνδρι. Πριν το μετρό είχε βασικό άξονα προσέγγισης την Λεωφ. Κηφισίας και τα Α6/Β6 και 450 (μετέπειτα τρόλλεϋ 10/18/19). Σήμερα, η διαδρομή αυτή είναι σχεδόν στα ... αζήτητα, αφού η εξυπηρέτηση γίνεται με τις τοπικές λεωφορειακές γραμμές από τους πλησιέστερους σταθμούς. Άλλες συνδέσεις πάλι (πχ 404) καταργήθηκαν τελείως, αφού οι περιοχές από τις οποίες περνούσε, είναι σε απόσταση περπατήματος από τους σταθμούς Χολαργό και Αγ. Παρασκευή.

Έτσι θα γίνει και στην επέκταση προς Δυτικά. Αρχικά θα διατηρηθούν οι τοπικές γραμμές (πχ 837). Στη συνέχεια όμως και ανάλογα με τις μετρήσεις του επιβατικού κοινού, ενδεχομένως να μην έχουν πλέον λόγο ύπαρξης.

Σε πρώτο στάδιο θεωρώ πως θα γίνει μια προσαρμογή στα 806/7 (το 806 θα πρέπει να καταργηθεί και να μείνει μόνο το 807, ισως με μια συνένωση του 837 και διαδρομή μέχρι Αγ. Μαρίνα).
Το 831 θα μπορούσε να παραμείνει ώστε να υπάρχει και επίγεια εξυπηρέτηση της Μ. Αλεξάνδρου.
809/10 θα πρέπει κι αυτά να αναθεωρηθούν, ώστε από το Σχιστό να καταλήγει στο Μετρό. Προφανώς το τμήμα που καλύπτεται από το 807 θα πρέπει να εγκαταλειφθεί και να μείνει μια γραμμή 809 με ενιαία διαδρομή άνοδο/κάθοδο.
846/7 θα μπορούσαν να ενοποιηθούν και να διατηρηθούν μέχρι Πειραιά, ώστε να υπάρχει σύνδεση της επίγειας διαδρομής και δη της πίσω πλευράς του Βώκου (Βαλαωρίτου/7ης Μαρτίου)
Το 750 θα χάσει τον λόγο ύπαρξης του.
Η γραμμή Ομόνοια - Πέραμα (Β/Γ18) θα πρέπει να ενοποιηθεί μέσω Γρ. Λαμπράκη (που δεν ευεργετείται άμεσα από το μετρό). Εναλλακτικά, ο κλάδος του Β18 θα πρέπει να τοπικοποιηθεί στο μετρό Νίκαια.
Το τρόλλεϋ 21 θα παραμείνει και θα αναλάβει μόνο του την Π.Ράλλη.
Δηλαδή στον Κορυδαλλό ποια λεωφορεία να παραμείνουν;
Απάντηση
#28
(23-07-2019, 05:10 PM)Larioupol Έγραψε: Για τις 3 αυτές γραμμες-κορμους είχα συγκεκριμένη ιδέα:

Β18: Τοπικό μέχρι Σταθμό Νίκαιας. Και αλλαγή αριθμισης του, καλύτερα 840 ή 842 (να βρίσκεται κοντά στην αριθμιση του 843)

Διαδρομη: Από Πέτρου Ράλλη, δεξιά Αττάλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, Αριστερά Λαοδικείας, συνέχεια κανονικά


Νέα Ονομασία: 840: Πέραμα - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Γ18: Διατήρηση ως κορμό

21: Διατήρηση και αυτού ως κορμό, ίσως (αν είναι δυνατόν να κινείται στους δρόμους του Κερατσινίου) να ξεκινάει από το Δημαρχείο Κερατσινίου, καταργωντας έτσι το 820. Εναλλακτικά, να αποκτήσει αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο Νίκαιας (εκεί που βρίσκεται ο σταθμός), και να εκτελεί την διαδρομή Στ. Νίκαιας - Ομόνοια (μέσω Πέτρου Ράλλη).

Για τις υπόλοιπες γραμμές:

800: Διατήρηση ως έχει, με ενίσχυση των δρομολογίων

806: Τοπικοποίηση στον Σταθμό Κορυδαλλού, κάνοντας κυκλική διαδρομή στην Πλατεία Ελευθερίας

Νέα ονομασία: 806: Κορυδαλλός - Στ. Κορυδαλλός (ΚΥΚΛΙΚΗ)

807: Παρόμοια με 806, ενισχύοντας τα δρομολόγια λόγω τροποποίησης του 809

Νέα ονομασία: 807: Άνω Κορυδαλλός - Στ. Κορυδαλλός (ΚΥΚΛΙΚΗ)

809: Τροποποίηση ώστε να μην κάνει κύκλους πάνω από τις Φυλακές, τερματίζοντας στον σταθμό μετρό Νίκαιας

Νέα διαδρομη: Αθανασίου Διάκου, Δερβενακίων, Ποταμού, Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (Σταθμός Νίκαια), δεξιά Κύπρου,
δεξιά Πέτρου Ράλλη, αριστερά Γερβασιου, αριστερά Ανωγείων, δεξιά Πλατεία Δημοκρατίας, δεξιά Κουταΐση, δεξιά Πλατεία Αναλήψεως, Αναλήψεως, αριστερά Ατταλειας, Ποταμού, Δερβενακίων, Αθανασίου Διάκου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)

Ενδεικτική διαδρομή =>
https://maps.app.goo.gl/i38mEdi62UPaCTvSA

Νέα ονομασία: 809: Σχιστό - Νίκαια - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

810: Διατήρηση ως έχει, ώστε να φτάνει μια γραμμή στον Πειραιά (φεύγει το Β από το όνομα της γραμμής μιας και το 809 δεν περνάει από τον Κορυδαλλό με εξαίρεση το Σχιστό)

814: στο τμήμα ως την 28ης Οκτωβρίου ως έχει. Από εκεί και πέρα: 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Φρυγιας, αριστερά Τζαβελλα, αριστερά 17ης Μαρτίου 1944, αριστερά Γερβασιμου (αν δεν επιτρέπεται η αριστερή στροφη της 17ης Μαρτίου σε αυτό το τμήμα εναλλακτική διαδρομη: Τζαβελλα, Μπελογιαννη, αριστερά Υψηλαντου, αριστερά 17ης Μαρτίου 1944, δεξιά Γερβασιμου, αριστερά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑΣ), δεξιά Κύπρου, συνέχεια ως έχει.

Νέα ονομασία: 814: Σχιστό - Καραβάς - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

820: Αν δεν είναι δυνατή η ενσωμάτωση στη γραμμή 21, τότε Τοπικό έως Σταθμό Νίκαιας:

Νέα Ονομασια: 820: Δημαρχείο Κερατσινίου - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

824: Διατήρηση ως έχει (χάνει στην ονομασία το Α μιας και τροποποιείται η 825)

825: Ίδια διαδρομή ως τη Λεωφόρο Σαλαμινος, από εκεί Τοπικοποίηση στον σταθμο Νίκαιας:

Από Λεωφόρο Σαλαμίνος, Πέτρου Ράλλη, δεξιά Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, αριστερά Λαοδικειας, Ήρας, Πέτρου Ράλλη, συνέχεια κανονικά:

Νέα Ονομασια: 825: Νεάπολη - Άγιος Αντώνιος - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

826: Προς το παρόν, διατήρηση ως έχει, μιας και δεν υπάρχει χώρος αφετηρίας ούτε στον σταθμό Νίκαιας, ούτε στον Άγιο Μηνά

827/828: Διατήρηση ως έχουν

830: Κατάργηση, τμήμα της γραμμής θα δοθεί στην νέα 837

837: Τροποποίηση σε γραμμή που θα συνδέει την Άνω Αγία Βαρβάρα με τον Σταθμό Κορυδαλλού


Διαδρομή μέχρι Στ. Κορυδαλλού (μιας και λόγω των έργων δεν με επιτρέπει η εφαρμογή να βάλω διαδρομή πάνω στην ΠΛ. Ελευθερίας) https://goo.gl/maps/GgCgoSXjEuYWxMiN7
Προς Αγία Βαρβάρα: https://goo.gl/maps/Hb41v9PYtwd7TPgm8

Νέα ονομασία: 837: Άνω Αγία Βαρβάρα - Στ. Κορυδαλλού (ΚΥΚΛΙΚΗ)

846/847: Συνένωση σε μια γραμμή, που θα έχει συχνότητες 15-20' τις καθημερινές, τοπική εώς τον σταθμό Νίκαιας

Η διαδρομη: https://goo.gl/maps/PstnWsDSe8KR15ph6

Νέα ονομασία: 846: Νεάπολη - Στ. Νίκαιας (ΚΥΚΛΙΚΗ)

852:
Κατάργηση, διότι θα καλύπτεται κομμάτι της από την νέα 846

860: Μερική τροποποίηση, ώστε να διέρχεται από τον σταθμό Κορυδαλλού

Νέα ονομασία: 860: Παλαιό Φάληρο - Γενικό Κρατικό Νίκαιας - Στ. Κορυδαλλός - Σχιστό Κερατσινίου

(πειτε την γνωμη σας στις ιδεες μου  Tongue) Rolleyes

ΥΓ: Με αυτόν τον σχεδιασμό θα διέρχονται 6 γραμμές από τον σταθμό Νίκαιας, με κυκλική διαδρομή, ενώ από τον Κορυδαλλό 4 γραμμές (μαζί με το 860). Τελικά, καταφέρνουμε να ενταξουμε τις λεωφορειακες γραμμές στον πιο εύκολα προσβάσιμο σταθμό μετρό. Επιπλέον, χάρη στη σύνδεση του 860 με τον σταθμό Κορυδαλλού, έχουμε ευκολότερη πρόσβαση στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας (με την προϋπόθεση ότι η γραμμή θα έχει συχνότητα 20-25', αλλιώς καλύτερα να πας Αιγάλεω και να πάρεις γραμμή της Θηβών)
14 και 15 Μαρτίου κλείνει ο σταθμός Αγία Μαρίνα λόγω εργασιών και δοκιμών που αφορούν επέκταση του μετρό προς Νίκαια. Άρα λογικά κοντεύουν οι τρεις νέοι σταθμοί μετρό.
Απάντηση
#29
Παρακολουθώντας όλη τη συζήτηση για αυτό το θέμα, επανέρχομαι να παραθέσω τις ανανεωμένες μου ιδέες.

Παρόλο που είναι ακόμη αρκετά νωρίς για αυτή τη συζήτηση, θα ήθελα να διορθώσω την αρχική μου σκέψη με νέες καινοτόμες ιδέες. Στόχος των αλλαγών είναι να υπάρχει αξιόπιστη και συχνή συγκοινωνία από τις απομακρυσμένες απο τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς συνοικίες της Νίκαιας και του Κορυδαλλού προς τους νέους σταθμούς, αλλα καί τον Πειραιά (μιας και αρκετοί απο τις περιοχές εκείνες έχουν ως τελικό προορισμό την περιοχή).

** Αρχικά, οι γραμμές 800, 810, 830 και 847 καταργούνται και τα οχήματα που διέθεταν πηγαίνουν στις υπόλοιπες γραμμές που αναλύω κάτω, αναλόγως τις ανάγκες σε οχήματα.

Όσον αφορά τις τροποποιήσεις γραμμών:

* 750: ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΝΙΚΑΙΑ (ΚΑΤΡΑΚΕΙΟ):

Προς Νίκαια:
https://maps.app.goo.gl/b7ZcqV1LzThGPzCR9

Προς Αττικό Νοσοκομείο:
https://maps.app.goo.gl/b5mUhZUme3LtZjEx7

Μια παραλλαγή της τρέχουσας γραμμής για να είναι πιο εξυπηρετική.

* 806: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΓΕΝ. ΚΡΑΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/3S9VXySD8ZGfYWrz6

Η γραμμή θα πρέπει να διαθέτει 3-4 οχήματα ώστε να λειτουργεί σωστά. Στόχος είναι και η σύνδεση Κορυδαλλού με το μετρό, αλλά και η σύνδεση των κατοίκων που μένουν πιο κάτω από τον σταθμό και δεν έχουν εναλλακτικό τρόπο πρόσβασης στον σταθμό.

* 807: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/Td7yVEswMmKymQRE7

Θα χρειάζονται 3 οχήματα για να είναι η συχνότητα στα 15'

* 809: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΣΧΙΣΤΟ) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/Xpft6VgN8NDtszVo9

Προϋποθέτει συχνότητα 15' το μέγιστο. Θετικό αυτής της διαδρομής θα είναι και η σύνδεση με τον μελλοντικό σταθμό μετρό της Νίκαιας, αλλά και με το λιμάνι του Πειραιά.

* 814: ΚΑΡΑΒΑΣ - ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/uNSYrB2nCw3Hy5tw7

Χρειάζεται μόλις δύο όχημα και μπορεί να έχει συχνότητα στα 15'. Μπορεί να είναι επικουρική γραμμή, η οποία όμως βοηθάει και στις τοπικές μετακινήσεις.

*820: ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ: https://maps.app.goo.gl/qVa2Yd2P6QJYDwjD8

(Αποτελεί τροποποίηση μιας ιδέας συμφορουμίτη)

* 824: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Διαδρομή Προς Πειραιά:
https://maps.app.goo.gl/X8YaHNzWt76Rj95Y9

Διαδρομή Προς Νεάπολη:
https://maps.app.goo.gl/7WLid3MbmRY98et76

Η γραμμή θα πρέπει να λειτουργεί με συχνότητα 15'. Θα είναι η μία από τις 2 γραμμές που θα συνδέουν τη Νεάπολη με τον Πειραιά.

* 825: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ - ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Προς Τουρκοβούνια:
https://maps.app.goo.gl/omNwUy1K6UFP7p5a6

Προς Νίκαια:
https://maps.app.goo.gl/DVKk9FA4q7M6B4C57

Άλλη μια τοπική γραμμή που θα συνδέει το Κερατσίνι με τον σταθμό μετρό της Νίκαιας. Θα μπορεί να λειτουργεί τέλεια με 2 οχήματα. Η αφετηρία θα είναι κοινή με το 21.

* 826: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. ΜΗΝΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/2263rs6Ea8LBnEvg8

Θα επαρκούσαν 2-3 οχήματα για να λειτουργήσει με συχνότητα 20'.

*829: Σπάει σε δύο νέες γραμμές

Ε29Α: ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

https://maps.app.goo.gl/11jAyvarqgWwEact5

Ε29Β: ΣΤ. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ - ΤΕΙ ΑΘΗΝΩΝ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
https://maps.app.goo.gl/FWqHmdXN1upstpW68

Οι γραμμές αυτές θα είναι αποκλειστικά για την χρήση των φοιτητών και των εργαζομένων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και θα έχουν συχνότητα 10' η καθε μια τις ώρες κίνησης των φοιτητών. Στα θετικά του διαχωρισμού των γραμμών είναι η σαφώς ταχύτερη προσέλευση των φοιτητών στις σχολές τους, ακόμα κι αν απαιτείται να πάνε από το πρώην ΤΕΙ Πειραιά στο πρώην ΤΕΙ Αθήνας και αντίστροφα.

*837: ΣΤ. ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ - ΑΝΩ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ: 
https://maps.app.goo.gl/fYngw1ZY1VNb8ogQ7

Η γραμμή για τις τοπικές μετακινήσεις των κατοίκων.

* 846: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΝΙΚΑΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/ht1seQ5jT5wfzjdR9

Γραμμή που θα πρέπει να λειτουργεί με συχνότητα 15'. Θα είναι η δεύτερη από τις δύο γραμμές που θα συνδέουν την Νεάπολη με τον Πειραιά.

* 852: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ: https://maps.app.goo.gl/CZVHmMGhEnHuUc2J7

Η βασική γραμμή που θα συνδέει πολύ γρήγορα την Νεάπολη με το μετρό της Νίκαιας. Με 3 οχήματα η συχνότητα θα μπορεί να είναι 10-12'

* 860: Τροποποιείται ώστε και στις δυο κατευθύνσεις να διέρχεται από τον σταθμό Κορυδαλλού. Έτσι, θα αποτελεί "σκούπα" επιβατών από τη Γρηγορίου Λαμπράκη προς το μετρό.

Νεα ονομασία->
860: Π.ΦΑΛΗΡΟ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ - ΣΧΙΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

* Β18: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ): https://maps.app.goo.gl/QL3oo32gFzN5zxbp7

Η γραμμή αυτή θα αποτελεί την γραμμή προς Πέραμα, μέσω της Πέτρου Ράλλη. Θα είναι δυνατόν ο αριθμός των λεωφορείων της γραμμής να μειωθεί, έτσι ώστε να δώσει οχήματα στο Γ18, το οποίο θα συνεχίζει να πηγαίνει στην Ομόνοια.

Εσείς ποιες αλλαγές θα προτείνατε?

Σχόλιο: Οι γραμμές που θα έχουν σαν Αφετηρία-Τέρμα τον Στ. Νίκαιας προϋποθέτουν την επάρκεια χώρου στην περιοχή. Απ' όσο παρατήρησα είναι δυνατόν όλες οι γραμμές να κάνουν ολιγόλεπτη στάση εκεί και να κάνουν τα διαλείμματα στον τερματικό προορισμό τους. Μόνο όσες γραμμές έχουν σαν μοναδικό σταθμό για διάλειμμα τον οδηγό τον Στ. Νίκαιας θα κάνουν εκεί τα διαλείμματα
Απάντηση
#30
Πολύ καλή επανατοποθέτηση στο θέμα, Larioupol. Νομίζω ότι κάλυψες επαρκώς όλες τις  περιοχές και τη γρήγορη σύνδεσή τους με το μετρό.

Μια ανησυχία που θέλω να εκφράσω προσωπικά είναι ότι, τέτοιου είδους αλλαγές μπορεί να προκαλέσουν μια σύγχυση, εφόσον δεν συνοδευτούν με το άνοιγμα της επέκτασης μέχρι τον Πειραιά. Το ''πρόβλημα'' είναι ότι για τις περιοχές που συζητάμε είναι εξίσου σημαντική η σύνδεσή τους με τον Πειραιά και την Αθήνα. Άρα, από τη μία είναι απόλυτα λογικό να τροποποιήσεις τις περισσότερες γραμμές σε τροφοδοτικές του μετρό, από την άλλη ίσως 1-2 γραμμές δεν θα είναι αρκετές για να ''κρατήσουν'' την κίνηση του Πειραιά σε κάθε περιοχή.

Κάτι που νομίζω λοιπόν ότι θα βοηθήσει λίγο είναι η δημιουργία μιας express γραμμής που θα αντικαθιστά το μετρό για τα επόμενα 2-3 χρονάκια, μέχρι αυτό να ολοκληρωθεί.

Χ3: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ (EXPRESS)διαδρομή εδώ


Με 3-5 οχήματα θα μπορεί να έχει 15' συχνότητα όλες τις ώρες της ημέρας. Επίσης θα μπορούσε να διέρχεται από Τσαμαδού, αλλά δεν το επέλεξα γιατί η 2ας Μεραρχίας-Ηρώων Πολυτεχνείου είναι πιο χαλαρές σε κίνηση.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 285.000 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)