Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σταθμοί μετεπιβίβασης
#45
(10-01-2019, 12:43 PM)dim_thess Έγραψε: Μα οι χωροι οι συγκεκριμενοι δεν έχουν καν προδιαγραφες για σταθμους μετεπιβιβασης σύγχρονους.το ερωτημα ειναι σε αυτους τους δωρεαν προχωρημένους σταθμους μπορει ο οασθ ασυθ να προβει σε παρεμβασεις εκσυγχρονισμού;
Δεν λεω οτι δεν γινεται αλλου,κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι λαθος να γινεται διαφήμιση ,οι εταιριες στα πλαισια της κοινωνικης ευθύνης θα επρεπε να μην επιβάλουν την ονομασια των γραμμων.ετσι κ αλλιως κερδος έχουν απο την στιγμη που τα λεωφορεια τερματίζουν στους χωρους τους.
Ο" σταθμός" του Σκλαβενίτη απαραδεκτος κ τις ικεα απαρχαιωμένος μπορει λοιπον να κανει παρεμβάσεις εκσυγχρονισμου σε αυτους τους χωρους που δεν ειναι δικοι του;

Συμφωνώ ειδικά του Σκλαβενίτη χρειάζεται παρεμβάσεις. Γιατί οι υπόλοιποι τα μαύρα τους τα χάλια έχουν. Ο ΝΣΣ ειδικά τα μαύρα τα χάλια. Της Σταυρούπολης από το 2003 κακό σχεδιάστηκε; Χρειάζονται σε όλους παρεμβάσεις. Προτεραιότητα όμως άλλα πράγματα έχουν όπως συντήρηση στόλου και εκσυγχρονισμός
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ανατολικός Σταθμός ΙΚΕΑ (Α.Σ. ΙΚΕΑ) - από GiannisB - 10-01-2019, 12:52 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)