Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σταθμοί μετεπιβίβασης
#41
(10-01-2019, 12:10 PM)dim_thess Έγραψε: Μα πυλαια ειναι εκει,οχι φοινικας.σωστα αναφερετε οτι μπορει να δημιουργηθει σύγχυση με την πυλαια αλλα το θεμα ειναι να μην δινονται εμπορικες ονομασιες σε σταθμους κ λεωφορειακές γραμμες. Α.σ.λεωφορου γεωργικης σχολης η πρασινα φαναρια.

Ειπώθηκε ότι ο χώρος στο Ικέα και Σκλαβενίτη τον παραχωρούν δωρεάν. Έτσι και ο ΟΑΣΘ τους κάνει δωρεάν διαφήμιση
Απάντηση
#42
Ναι εγω το ειπα .το θεωρεις σωστο ενας δημοσιος πλεον οργανισμος με την επίφαση της δωρεαν παραχωρησης να κανει αμμεση διαφήμιση σε ιδιωτικες εταιριες;
Απάντηση
#43
(10-01-2019, 12:26 PM)dim_thess Έγραψε: Ναι εγω το ειπα .το θεωρεις σωστο ενας δημοσιος πλεον οργανισμος με την επίφαση της δωρεαν παραχωρησης να κανει αμμεση διαφήμιση σε ιδιωτικες εταιριες;

Φυσικά. Από την στιγμή που τους παραχωρεί δωρεάν γιατί όχι; Όπως το cosmos,Μακεδονία στα 33Α και 39Α αν το πάμε έτσι Α.Σ.FLORIDA. 

Τα λεωφορεία σε άλλες χώρες έχω δει, να γράφουν το ΙΚΕΑ σκέτο. Ακόμα και να είχα τέτοιο εμπορικό κατάστημα και είχα χώρο για αστικά θα τους έλεγα ότι, σας παραχωρώ δωρεάν τον χώρο αλλά θα φαίνεται η επιχείρηση στις ταμπέλες των λεωφορείων
Απάντηση
#44
Μα οι χωροι οι συγκεκριμενοι δεν έχουν καν προδιαγραφες για σταθμους μετεπιβιβασης σύγχρονους.το ερωτημα ειναι σε αυτους τους δωρεαν προχωρημένους σταθμους μπορει ο οασθ ασυθ να προβει σε παρεμβασεις εκσυγχρονισμού;
Δεν λεω οτι δεν γινεται αλλου,κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι λαθος να γινεται διαφήμιση ,οι εταιριες στα πλαισια της κοινωνικης ευθύνης θα επρεπε να μην επιβάλουν την ονομασια των γραμμων.ετσι κ αλλιως κερδος έχουν απο την στιγμη που τα λεωφορεια τερματίζουν στους χωρους τους.
Ο" σταθμός" του Σκλαβενίτη απαραδεκτος κ τις ικεα απαρχαιωμένος μπορει λοιπον να κανει παρεμβάσεις εκσυγχρονισμου σε αυτους τους χωρους που δεν ειναι δικοι του;
Απάντηση
#45
(10-01-2019, 12:43 PM)dim_thess Έγραψε: Μα οι χωροι οι συγκεκριμενοι δεν έχουν καν προδιαγραφες για σταθμους μετεπιβιβασης σύγχρονους.το ερωτημα ειναι σε αυτους τους δωρεαν προχωρημένους σταθμους μπορει ο οασθ ασυθ να προβει σε παρεμβασεις εκσυγχρονισμού;
Δεν λεω οτι δεν γινεται αλλου,κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι λαθος να γινεται διαφήμιση ,οι εταιριες στα πλαισια της κοινωνικης ευθύνης θα επρεπε να μην επιβάλουν την ονομασια των γραμμων.ετσι κ αλλιως κερδος έχουν απο την στιγμη που τα λεωφορεια τερματίζουν στους χωρους τους.
Ο" σταθμός" του Σκλαβενίτη απαραδεκτος κ τις ικεα απαρχαιωμένος μπορει λοιπον να κανει παρεμβάσεις εκσυγχρονισμου σε αυτους τους χωρους που δεν ειναι δικοι του;

Συμφωνώ ειδικά του Σκλαβενίτη χρειάζεται παρεμβάσεις. Γιατί οι υπόλοιποι τα μαύρα τους τα χάλια έχουν. Ο ΝΣΣ ειδικά τα μαύρα τα χάλια. Της Σταυρούπολης από το 2003 κακό σχεδιάστηκε; Χρειάζονται σε όλους παρεμβάσεις. Προτεραιότητα όμως άλλα πράγματα έχουν όπως συντήρηση στόλου και εκσυγχρονισμός
Απάντηση
#46
Θεωρω οτι ο σταθμος του ικεα πρεπει, κ λογικα ετσι θα γινει,(αν κ δεν εχουν ανοιξει τα χαρτια τους ακομα) να μεταφερθει στο σταθμο μικρας τον τερματικο του μετρο ετσι ωστε οι ανατολικες Περιφερειακες γραμμες με μετεπιβιβαση να φευγουν απευθειας απο το μετρο για τους προορισμούς φυσικα με στασεις στα ικεα.
Καθως δεν ειναι δυνατον να ναι ο τερματικος του μετρο εκει κ μια γραμμη να πηγαινει ικεα για να δινει επειτα στις μετεπιβιβασεις
Απάντηση
#47
(10-01-2019, 01:01 PM)dim_thess Έγραψε: Θεωρω οτι ο σταθμος του ικεα πρεπει, κ λογικα ετσι θα γινει,(αν κ δεν εχουν ανοιξει τα χαρτια τους ακομα) να μεταφερθει στο σταθμο μικρας τον τερματικο του μετρο ετσι ωστε οι ανατολικες Περιφερειακες γραμμες με μετεπιβιβαση να φευγουν απευθειας απο το μετρο για τους προορισμούς φυσικα με στασεις στα ικεα.
Καθως δεν ειναι δυνατον να ναι ο τερματικος του μετρο εκει κ μια γραμμη να πηγαινει ικεα για να δινει επειτα στις μετεπιβιβασεις

Απολυτα σωστα αυτα που λες!Το θεμα εξυπερετησης του ικεα ειναι πολυ απλο!Κατα την μεταβαση και επιστροφη των περιφερ γραμμων στο ικεα με διατηρηση του σημερινου α.σ.ικεα ως πεταλο με 2 στασεις ωστε οι επιβατες να μην εχουν τον κινδυνο προσπελασης απεναντι απο το φαναρι και να περιμενουν τα λεωφ για Θεσσαλονικη μεσα στο πεταλο και οχι στη σταση πανω στο δρομο που εξυπερετουσε το πρωην 78 νυν Χ1.
Απάντηση
#48
(10-01-2019, 01:01 PM)dim_thess Έγραψε: Θεωρω οτι ο σταθμος του ικεα πρεπει, κ λογικα ετσι θα γινει,(αν κ δεν εχουν ανοιξει τα χαρτια τους ακομα) να μεταφερθει στο σταθμο μικρας τον τερματικο του μετρο ετσι ωστε οι ανατολικες Περιφερειακες γραμμες με μετεπιβιβαση να φευγουν απευθειας απο το μετρο για τους προορισμούς φυσικα με στασεις στα ικεα.
Καθως δεν ειναι δυνατον να ναι ο τερματικος του μετρο εκει κ μια γραμμη να πηγαινει ικεα για να δινει επειτα στις μετεπιβιβασεις

Στο τέρμα Κρήνης δεν χωράν όλες αυτές οι γραμμές. Κανονικά το μετρό έπρεπε να το είχαν πάει αεροδρόμιο με στάση το Ικέα.
Απάντηση
#49
Δεν αναφερθηκα στο υπάρχον τερμα κρηνης σλλα στο νεο χωρο περιξ του τερματικου μετρο της μικρας
Απάντηση
#50
Στον Τ.Σ. Κρήνης (ΜΙΚΡΑ) επειδή έχει πολύ χώρο μπορούν να κάνουν επέκταση και θα είναι και οι γραμμές 4-5-6-7 και οι γραμμές του ΙΚΕΑ . Και θα ονομαστούν Α.Σ. ΜΙΚΡΑ Κ2-Κ3-4-5-6-7-60Ε-67-68-69-72-76-79-87-88 κα 36.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)