Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Newsbeast] Αλλαγές στην γραμμή 3 στο τμήμα Πλακεντίας-Αεροδρόμιο
#1
https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/4...aerodromio

Ακούγεται πως έρχονται σύντομα 3 ολοκαίνουριοι σταθμοί μετρό και το 2021 άλλοι 3 σταθμοί στην γραμμή 3. Ενώ σαν στόχος ήταν η σύνδεση Πειραιά - Αεροδρομίου απευθείας, αυτό δεν θα μπορέσει να συμβεί, μιας και από την 1η Νοεμβρίου, η σύνδεση του τμήματος Παλλήνη - Αεροδρόμιο θα γίνεται αποκλειστικά από τον σταθμό Πλακεντίας ανά μισή ώρα ( :25', :55') και όχι από την Αγία Μαρίνα, όπως γίνεται προς το παρόν.
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#2
(30-10-2018, 12:25 AM)Larioupol Έγραψε: Ακούγεται πως έρχονται σύντομα 3 ολοκαίνουριοι σταθμοί μετρό και το 2021 άλλοι 3 σταθμοί στην γραμμή 3. Ενώ σαν στόχος ήταν η σύνδεση Πειραιά - Αεροδρομίου απευθείας, αυτό δεν θα μπορέσει να συμβεί, μιας και από την 1η Νοεμβρίου, η σύνδεση του τμήματος Παλλήνη - Αεροδρόμιο θα γίνεται αποκλειστικά από τον σταθμό Πλακεντίας ανά μισή ώρα ( :25', :55') και όχι από την Αγία Μαρίνα, όπως γίνεται προς το παρόν.

Μένει πλέον μονοπώλιο στο Πειραιάς - Αεροδρόμιο ο Προαστιακός, ο οποίος είναι ταχύτερος από το Μετρό (όταν αυτό φτάσει Πειραια), με πιο άνετη μετακίνηση και αυτό που μένει είναι να δούμε αν θα αντιδράσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αν έχει γρήγορα αντανακλαστικά, θέλει μια διαφημισούλα για την υπηρεσία και να βρεί 2 επιπλέον Desiro για το Πειραιάς - Αεροδρόμιο. Λογικά περίπου σε 5-6 μήνες θα έχουν τους νέους μηχανοδηγούς, +2 Desiro επισκευασμένα, οπότε με την αρχή της τουριστικής σεζόν θα έπρεπε να βάλουν άλλο ένα δρομολόγιο Πειραιάς - Αεροδρόμιο (ώστε να είναι ανά 30')
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#3
(30-10-2018, 01:21 PM)nikos1991 Έγραψε: Μένει πλέον μονοπώλιο στο Πειραιάς - Αεροδρόμιο ο Προαστιακός, ο οποίος είναι ταχύτερος από το Μετρό (όταν αυτό φτάσει Πειραια), με πιο άνετη μετακίνηση και αυτό που μένει είναι να δούμε αν θα αντιδράσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αν έχει γρήγορα αντανακλαστικά, θέλει μια διαφημισούλα για την υπηρεσία και να βρεί 2 επιπλέον Desiro για το Πειραιάς - Αεροδρόμιο. Λογικά περίπου σε 5-6 μήνες θα έχουν τους νέους μηχανοδηγούς, +2 Desiro επισκευασμένα, οπότε με την αρχή της τουριστικής σεζόν θα έπρεπε να βάλουν άλλο ένα δρομολόγιο Πειραιάς - Αεροδρόμιο (ώστε να είναι ανά 30')

Εμένα πάλι μου μυρίζει ανυπαρξία συντήρησης των συρμών / κακή διαθεσιμότητα. Ξαφνικά μετά από 14 χρόνια εντόπισαν ότι "οι αεροδρομιακοί συρμοί έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση ενέργειας" . Ας γελάσω....

Η ουσία είναι ότι υπάρχουν 7 συρμοί, εκ των οποίων εκτελούν δρομολόγια με το υπάρχον πλέγμα οι 4 (και μάλλον είναι και οι μόνοι διαθέσιμοι)
Τώρα, με αυτό που πάνε να κάνουν, βαζουν τον κόσμο σε μια ταλαιπωρία, ενώ και οι συρμοί θα αλλάζουν τροφοδοσία για ... 200 μέτρα!

Επίσης είναι μπαρούφα και ο ισχυρισμός ότι θέλουν, τάχα, να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Στις καλές εποχές 2005-2006 δούλευαν 18 δρομολόγια την ώρα στη γραμμή και ποτέ δεν υπήρχε πρόβλημα. Από τότε που έχουν συχνότητες ... 15αύγουστου γίνεται το χάλι το μαύρο.

Η σωστή λύση (και εύχομαι να τους κράξει αρκετά ο κόσμος να συνέλθουν) είναι να τερματίζουν οι συρμοί στο Μοναστηράκι, όταν έρθει η επέκταση προς δυτικά προάστια. Διαφορετικά, ας το κόψουν τελείως και να ενισχυθεί ο Προαστιακός.  Όλη η φασαρία το 2002-2003 έγινε για να μπορεί να μπαίνει το μετρό στη γραμμή του ΟΣΕ, ερχόμενο από κέντρο Αθήνας. Αν ήταν να κάνει μετεπιβίβαση στην Πλακεντία, ποιός ο λόγος να ξοδευτούν τόσα εκατομμύρια σε υποδομές, ειδικούς συρμούς και ειδικές αποβάθρες;;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)