Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τηλεματική λεωφορείων ΟΑΣΘ & ΚΤΕΛ
(01-09-2020, 08:18 PM)irisbus57 Έγραψε: Αυτό συμβαίνει εδώ και αρκετές εβδομάδες (περίπου από 10 Αυγούστου). Άμα κάποιος την έχει κατεβασμένη, ανανεώνεται κανονικά, αλλά άμα τη διαγράψει εξαφανίζεται (χωρίς επιστροφή)
Γενικά εξαφανίζεται ανα καιρούς από το App Store.
Τέλεια! Την έβαψα.
Απάντηση
(01-09-2020, 09:07 PM)K.S. Έγραψε: Τέλεια! Την έβαψα.

Γενικά από την εφαρμογή για ios λείπανε αρκετα χαρακτηριστικά. Το γεγονός ότι λείπει το κουμπί της ανανέωσης εφαρμογής δεν επιτρέπει στο χρήστη να ανανεώσει τις γραμμες, δρομολόγια κλπ όποτε είναι πολύ πιθανό είναι να μην ανανεωθεί η εφαρμογή και να μείνουν στις θερινές γραμμές (τα δρομολόγια ανανεώθηκαν - δεν έφυγαν οι γραμμές 70 & 71 ενώ δεν εμφανίστηκαν σχολικές γραμμες ή γραμμες που κυκλοφορούν μόνο κατά το χειμερινό προγραμμα όπως 15Α, 52Α, 55 κλπ). Γενικά με απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση έστρωνε αλλά τώρα εδώ και λίγο καιρό δεν φαίνεται στο App Store για άγνωστο λόγο…
Απάντηση
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...st_25.html

Άντε να δούμε, θα σταθεροποιηθεί η τηλεματική;
Απάντηση
Στα λεωφ των κτελ που μπήκαν στις γραμμες ίσως θα έπρεπε ο αρ.λεωφ π.χ. 123 που έχει ένα λεωφ στο αυτοκόλλητο επάνω στο οχημα να αλλάξει σε 1123 όπως ακριβώς αναγράφεται στην τηλεματική όπως και στα υπόλοιπα λεωφ του ΟΑΣΘ και γενικά όπως συμβαίνει γενικότερα και σε άλλες εταιρίες. Με την κυκλοφορία των 180+50 της Λειψίας θα ήταν πιο εύκολο να δοθούν ΑΡ σειράς ανά τύπο λεωφορείου και όχι μπερδεμένα για καλύτερο έλεγχο από τα αμαξοστάσια, τη συντήρηση, τους σταθμαρχες και τους οδηγούς.
Απάντηση
(08-09-2020, 07:09 PM)mirko Έγραψε: Με την κυκλοφορία των 180+50 της Λειψίας θα ήταν πιο εύκολο να δοθούν ΑΡ σειράς ανά τύπο λεωφορείου και όχι μπερδεμένα για καλύτερο έλεγχο από τα αμαξοστάσια, τη συντήρηση, τους σταθμαρχες και τους οδηγούς.

Ούτως ή άλλως όλοι οι τύποι λεωφορείων έχουν συγκεκριμένους αριθμούς συνεχόμενους (πχ B9L 111-130).

Τα ΚΤΕΛ έχουν επίσης συνεχόμενους αριθμούς: 
1-29: ΚΤΕΛ Σερρών 
30-38: ΚΤΕΛ Χαλκιδικής 
39-52: ΚΤΕΛ Κιλκίς

Με αυτή τη λογική και τα λεωφορεία που θα έρθουν θα έχουν συνεχόμενους αριθμούς. Θα μπορούσαν να πάρουν και τους αριθμούς των Αλέξανδρων και των Scania που αποχωρούν. (131-200 και 520-650 είναι μερικοί από τους αριθμούς που θα είναι κενοί).
Απάντηση
(08-09-2020, 07:15 PM)irisbus57 Έγραψε: Ούτως ή άλλως όλοι οι τύποι λεωφορείων έχουν συγκεκριμένους αριθμούς συνεχόμενους (πχ B9L 111-130).

Τα ΚΤΕΛ έχουν επίσης συνεχόμενους αριθμούς: 
1-29: ΚΤΕΛ Σερρών 
30-38: ΚΤΕΛ Χαλκιδικής 
39-52: ΚΤΕΛ Κιλκίς

Με αυτή τη λογική και τα λεωφορεία που θα έρθουν θα έχουν συνεχόμενους αριθμούς. Θα μπορούσαν να πάρουν και τους αριθμούς των Αλέξανδρων και των Scania που αποχωρούν. (131-200 και 520-650 είναι μερικοί από τους αριθμούς που θα είναι κενοί).
Υπάρχουν επίσης κάτι πολύ ωραία κενά σε 131-200, 757-798 και από 946-999.
Απάντηση
(08-09-2020, 07:30 PM)K.S. Έγραψε: Υπάρχουν επίσης κάτι πολύ ωραία κενά σε 131-200, 757-798 και από 946-999.
Τα 770-798 είναι τα Citaro του 2006.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Απάντηση
(08-09-2020, 07:52 PM)O530lover Έγραψε: Τα 770-798 είναι τα Citaro του 2006.
Όντως... Κεκτημένη ταχύτητα...
Απάντηση
Μια πρόχειρη κατανομή σε αρ. σειράς για τα 230 λεωφ θα μπορούσε να είναι η εξης:150-199(solaris 12m),331-339(man 12m),521-542(volvo 18m),601-623(solaris 18m),946-977(mb Citaro 18m),981-982(man18m),1201-1292(mb Citaro 12m)
Απάντηση
ΙΣΩΣ δεν είναι τυχαίο ότι η δεύτερη χιλιάδα είναι κενή, και πάνε εκεί τα του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και στην πρώτη χιλιάδα του ΟΑΣΘ
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)