31-12-2018, 01:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-12-2018, 01:32 PM από GiannisB. Edited 1 time in total.)
Η καλή συχνότητα διατηρείται :
1) Καλά οχήματα
2) Καλή συντήρηση
3) Προσωπικό
4) Διαθεσιμότητα που έχει με όλα τα παραπάνω σχέση
5) Διαδρομή-κυκλοφοριακό
Η συχνότητα σαφώς και είναι πρόβλημα. Αλλά για γραμμές 25,26,56 είναι και οι συνθήκες μετακίνησης. Να πω ότι είναι παλιά τα b7L/LA είναι αλλά όταν τα παρέλαβαν δεν είχαν καλό κλιματισμό. Ποιος φταίει ο κρατικός ΟΑΣΘ μόνο ; Αυτοί που τα παρέλαβαν χωρίς δοκιμές .
Προφανώς μερικοί εδώ μέσα έχετε στις περιοχές σας ωραίες συνθήκες μετακίνησης με δυνατότητες λεωφορείων ( κλιματισμός κτλ) . Για αυτό λέτε μόνο για τις συχνότητες. Εμείς όμως πέρα από τις απαράδεκτες συχνότητες έχουμε και συνθήκες survivor. Αν μπεις πχ σε 72 σαρδέλα Καλοκαίρι σε b9LA ο κλιματισμός είναι επαρκεστατος. Αν μπεις σε γραμμή b7L/LA που αναγκάζονται λόγω ανηφόρας να το έχουν και πιο σιγά τότε είναι κλάφτα
Και για συχνότητα του Ν1 μην παραπονιέστε άλλες περιοχές δεν έχουν λεωφορείο το βράδυ
1) Καλά οχήματα
2) Καλή συντήρηση
3) Προσωπικό
4) Διαθεσιμότητα που έχει με όλα τα παραπάνω σχέση
5) Διαδρομή-κυκλοφοριακό
Η συχνότητα σαφώς και είναι πρόβλημα. Αλλά για γραμμές 25,26,56 είναι και οι συνθήκες μετακίνησης. Να πω ότι είναι παλιά τα b7L/LA είναι αλλά όταν τα παρέλαβαν δεν είχαν καλό κλιματισμό. Ποιος φταίει ο κρατικός ΟΑΣΘ μόνο ; Αυτοί που τα παρέλαβαν χωρίς δοκιμές .
Προφανώς μερικοί εδώ μέσα έχετε στις περιοχές σας ωραίες συνθήκες μετακίνησης με δυνατότητες λεωφορείων ( κλιματισμός κτλ) . Για αυτό λέτε μόνο για τις συχνότητες. Εμείς όμως πέρα από τις απαράδεκτες συχνότητες έχουμε και συνθήκες survivor. Αν μπεις πχ σε 72 σαρδέλα Καλοκαίρι σε b9LA ο κλιματισμός είναι επαρκεστατος. Αν μπεις σε γραμμή b7L/LA που αναγκάζονται λόγω ανηφόρας να το έχουν και πιο σιγά τότε είναι κλάφτα
Και για συχνότητα του Ν1 μην παραπονιέστε άλλες περιοχές δεν έχουν λεωφορείο το βράδυ