21-11-2018, 04:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-11-2018, 04:50 PM από irisbus57. Edited 1 time in total.)
(21-11-2018, 08:43 AM)mirko Έγραψε: Το δικό μου post δεν έχει βάση?Για τα 111-130 θα το δείτε σε λίγο πως θα αρχίσουν να σκορπάνε και θα βγούνε off στο 57/58.Στο 23 δούλευαν 12μ για αρκετό καιρό χωρίς κανένα προβλημα(896-898mercedes).Το 14 έχει ανηφόρα σε αρκετό μέρος της διαδρομής, η μόνη γραμμή αρθρωτων με ανηφόρα. Τα 200αρια και τα πιο παλιά 300αρια(τριπορτα) με την εξάτμιση πάνω και όχι κάτω είναι τα πλέον κατάλληλα για γραμμές κέντρου και όχι για εκτός με κακό οδόστρωμα γιτι πάσχουν από πλαίσιο.
Και τι προτείνεις για όλες τις άλλες γραμμές? Τα ήδη διαλυμένα Scania που άμα μπουν σε γραμμες όπως το 56-57-58 θα μείνουν όλα ειδικά κατά τη διάρκεια του δρομολογίου? (ειδικά σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα!) ή τα προς διάλυση b7l που δεν αποδίδουν καθόλου καλά στις ανηφορικές γραμμες? Τα μόνα οχήματα που θα αποδίδουν σωστά σε αυτές τις γραμμες είναι b9l - Citelis! Τα b7r είναι ήδη χάλια και δεν θα έπρεπε καν να χρησιμοποιούνται! Τα b7l είναι ήδη σε πολύ κακή κατάσταση μετά από 15 περίπου χρόνια εσωτερικα και εξωτερικά, το κλιματιστικό τους έχει πολλά προβλήματα και δεν είναι και άνετο σαν όχημα για τους πολλούς επιβάτες που δέχονται γραμμες όπως 56-57-58 και εμφανίζει και πολλά προβλήματα στο δρόμο! Τα Scania δε που είναι 20ετιας θέλουν αλλαγή προφανώς! Τα cityclass αν και με πολύ λίγες θέσεις αντέχουν να κάνουν μεγάλα δρομολόγια!