18-09-2018, 01:05 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-09-2018, 01:35 AM από GiannisB. Edited 1 time in total.)
(18-09-2018, 12:07 AM)K.S. Έγραψε: Συνεχίζετε να σκέφτεστε με τα τοπικιστικά -εγωιστικά- σας κριτήρια. Εάν συνεχίσετε να απαντάτε έτσι δυστυχώς θα διακόψω εδώ αυτή τη συζήτηση αν και δεν το θέλω καθόλου.
Αρχικά, σας υπενθυμίζω ότι χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση τα 84 και 27 οπότε δεν έχω κανένα λόγο - σκεπτόμενος και εγώ συμφεροντολογικά- να μη θέλω να κυκλοφορεί με citaro το 27 και με citelis το 84.
Όμως, δε δέχομαι να κυκλοφορεί με citaro το 27 και το 32 και οποία αλλά τα παίρνουν από Σταυρούπολη τη στιγμή που γραμμές σαν τα 2, 3 και 8 έχουν πληρότητες 80% και 90% και είναι γραμμές ΟΛΗΣ της Θεσσαλονίκης, άσχετα που βγαίνουν από Φοίνικα για διάφορους λόγους, οπότε στην παρούσα δεν είναι πιο ευνοημένοι στα ανατολικά, αλλά μάλλον στα δυτικά.
Δε θα αναφερθώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις λεωφορείων, όπως κάνατε είτε με 787, είτε με 890 κ.α., διότι αυτές αποτελούν την εξαίρεση και όχι τον κανόνα, αλλά θα αναφερθώ σαν σύνολο λεωφορείων (citaro, citelis και τα υπολοιπα). Θεωρώ ότι ο στόλος του Φοίνικα είναι κατά πολύ σαν μ.ο. γερασμένος σε σχέση με της Σταυρούπολης (ξαναλέω όχι χρονολογικά, αλλά ποιοτικά). Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στη Σταυρούπολη τα 20 B9l τα οποία στερείται ο Φοίνικας και στη θέση τους δρομολογεί B7R και B7L. Το τα οποία είναι κλάσης χειρότερα από αυτά. Επιπλέον τα πολυαγαπημένα μου Citelis τα οποία δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα στα ανατολικά. Επιπλέον τα Cityclass, μπορεί να μην είναι λεωφορεία κλάσης, όμως κάνουν καλύτερη δουλειά από τα B7R ίσως και από τα B7l. Σε γενικές γραμμές με μια δυνατόν κατάταξη που κάνω τα χειρότερα λεωφορεία είναι τα B7R και τα B7L. Αν δείτε πέρα από τα Mercedes που όπως προείπα μόνο για αυτά έχει να χαίρεται ο Φοίνικας, τα υπόλοιπα έχουν τα μαύρα τους τα χάλια. Οπότε πώς, στο καλό, βγαίνει ευνοημένος ο Φοίνικας;
Ακόμα, υπάρχουν και στο Φοίνικα περιπτώσεις λεωφορείων που "παστελώνονται" (7). Μετά έχουμε και κάτι περιοχές όπως Νέα Κρήνη και Καλαμαριά που για ποιο λόγο να μην έχει και η Καλαμαριά κανένα 900αρι για να καλοπερνάει και αυτή και μόνο να μένει στα 700αρια; Ή μη μιλήσω για το 7 που ίσως είναι η μόνη γραμμή του ΟΑΣΘ που δεν έχει στάνταρ λεωφορεία.
Κάτι άλλο αυτή τη στιγμή δε μου έρχεται. Σας υπενθυμίζω ότι τα 2, 3, 8 είναι γραμμές όλης της Θεσσαλονίκης και όχι των ανατολικών ή των δυτικών.
Επιπλέον, ναι να πάρει και το 27 12μετρα, όταν ανεβαίνεις προς Σταυρούπολη στις 10 το πρωί και έχει μέσα μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού άτομα, ναι, φυσικά και να πάρει 12μετρα.
Πως σε απάντησα; Σε ειρωνεύτηκα; Δεν υπάρχει πουθενά ειρωνία. Δεν είναι εγωιστικά κριτήρια είναι κριτήρια ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗΣ και το 56 είναι μια από τις γραμμές με υψηλή επιβατική κίνηση από τα 12μ και έχει και ανηφόρες και άθλιες συνθήκες επιβίβασης. Είναι εγωιστικό κριτήριο να ζητάμε καλύτερη συνθήκες επιβίβασης; Εγωιστικό είναι αυτό που κάνεις εσύ. Nα λες τον άλλον εγωιστή επειδή δεν τον αρέσουν οι συνθήκες μετακίνησης και αντιδημοκρατικό.
Τα πολυαγαπημένα σου citelis υπάρχουν σε 30,37,45 ανατολικά επομένως υπάρχουν δείγμα στα ανατολικά. Άσχετα αν βγαίνουν από Σταυρούπολη. Όπως και 12,14 με b9LA
Όσο για Καλαμαριά και Κρήνη όταν μετακινούνταν το 2013 μεχρι το 2017 με citaro συνέχεια και 32 με αλέκους δεν σε είδα πάλι εκεί να λες καμιά κουβέντα. Αντίθετα όλα αυτά τα χρόνια τόσο εγώ όσο και ο george-oasth τα λέγαμε, εσύ πάλι και κάποιοι άλλοι ''έτσι πρέπει να γίνεται'' ξέρει ο οργανισμός πρέπει να προσέξει τους καθρέφτες'' και άλλα τέτοια παραμύθια .Ούτε είπες ποτέ γιατί 32 και 27 να μην έχουν citaro; Μόνο ρατσιστικά για δυτικές γραμμές ξέρεις να λες. Και να σου πω και κάτι. Πολύ καλά τους φέρονται στην Καλαμαριά μην σου πω και 5,6,7 αλέκους θα τους χρέωνα εκεί να δουν την γλύκα εδικά τα πρώην μεγαλοστελεχοι του ΟΑΣΘ το τι γολγοθά περνούσε ο Εύοσμος. Μην ξεχνιόμαστε 2005 στο 5 723-737 ,2007 πήγαν 52 και το 32 είχε πάρει 600αρηδες. Αυτό τι ήταν τότε;
Ευνοημένος που είναι ο Φοίνικας; Όλα αυτά τα χρόνια που στο 14 επί προηγούμενης διοίκησης ξέρεις τι έγινε; Είχε κάποια διαθέσιμα b9LA,b10ma, citaro και η απάντηση δεν σας δίνουμε δεν πάει να στείλετε και europolis. Έπρεπε να γίνει κρατικός ο ΟΑΣΘ για να δει η δυτική Θεσσαλονίκη mercedes. Ή στο 56 διαθέσιμο citelis στην Σταυρούπολη μην στέλνετε θα ζοριστεί στις ανηφόρες λες και εμείς δυτικά είμαστε τα ζώα και να μετακινούμαστε με την συγκοινωνία άθλια. Ούτε για αυτόν τον ρατσισμό κουβέντα δεν έχεις πει
Όσο για το 27 που το είπες. Όσες φορές έχω πάρει 55 ή είτε να με αφήσει κάποιος στο τέρμα της Σταυρούπολης το 27 ήτανε σαρδέλα σε αντίθεση με το 7 μισό άδειο πρωινά ή μέρα μεσημέρι. Μήπως να ξανά πάρει το 7 12μ ;
Τα έλεγα το 2014 αμφιβάλλατε τότε αλλά δικαιώθηκα. Τα 100αρια ήταν από την αρχή να πάνε σε 57-58 αλλά οι τότε διοίκηση είχε πει όχι
Όσο για το 27,32 αν πρέπει να έχουν citaro; Πρέπει να έχουν ειδικά το 32 που δεν έχει χαρεί ούτε ένα καλό 18μ και έπαιρνε ότι παλιό υπήρχε