Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμή 310
#11
Δεν βλέπω λόγο να απαγορέψεις σε κάποιον να μπει στη συγκεκριμένη γραμμή εκτός κι αν στερεί τη θέση σε κάποιον πληγέντα που τη χρειάζεται περισσότερο προφανώς! Δηλαδή αν ο κόσμος που μαζεύει είναι πολύς (προσωπικά δεν έχω καθόλου εικόνα της επιβατικής του κίνησης) τότε καλύτερα οι υπόλοιποι να αποφεύγουν να μπουν! Πάντως η γραμμή υπάρχει κανονικά στη τηλεματική διαθέσιμη για όλους και δεν είναι σαν τα δρομολόγια οπαδών, προσφύγων κλπ! Έτσι όπως είναι σχεδιασμένη η γραμμή δύσκολα θα βολέψει κάποιον άσχετο πάντως! 

Το να θεωρείς ότι είναι ανήθικο να μπεις σε ένα λεωφορείο πάντως μου φαίνεται παρατραβηγμένο σε επικίνδυνο βαθμό!
Απάντηση
#12
Και εννοείται ότι το πιθανότερο είναι η γραμμή να επιβλήθηκε στον ΟΑΣΑ! Εδώ είχαν επιβληθεί γραμμές τύπου 165! Τώρα η κυβέρνηση κάνει κοινωνική πολιτική αφού πέθανε πόσος κόσμος. Βλέπεις στην Ελλάδα μετράει περισσότερο η επικοινωνιακή διαχείριση μιας τραγωδίας ώστε να μειωθεί το πολιτικό κόστος για το εκάστοτε κόμμα που κυβερνάει και όσους έχει διορίσει σε κρίσιμες θέσεις που δεν είσαι θέση να κάνουν ούτε τα βασικά παρά η διαχείρισης της κατάστασης ώστε να μην γίνει τραγωδία!
Απάντηση
#13
(09-08-2018, 03:36 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι που να πρέπει να ανακοινώσει ο ΟΑΣΑ. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να έχει βγάλει ανακοίνωση για τα δρομολόγια προς και από τα προσφυγικά hotspots, τα ειδικά δρομολόγια που πραγματοποιούνται για οργανωμένες μετακινήσεις οπαδών ή ακόμα και τα όποια δρομολόγια έγιναν τη νύχτα της καταστροφής στο Μάτι για την απομάκρυνση εγκλωβισμένων από την περιοχή.

Αν δε με απατάει η μνήμη μου, έχω διαβάσει σε ρεπορτάζ εφημερίδων ότι και τις ημέρες μετά τον σεισμό του 1999 είχαν γίνει παρόμοιες συγκοινωνιακές παρεμβάσεις στην περιοχή του Μενιδίου για την εξυπηρέτηση των τότε πληγέντων. Όπως και τότε, έτσι και τώρα νομίζω ότι απλά μιλάμε για μία έκτακτη κατάσταση.

ΥΓ: Όταν κάποιος υπουργός στο παρελθόν είχε πει "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό", λίγα 24ωρα αργότερα είδε την πόρτα της εξόδου από την Κυβερνηση. 10 χρόνια αργότερα θεωρούμε ότι εφόσον είναι "νόμιμο" να επιβιβαστεί κάποιος σε μία λεωφορειακή γραμμή ειδικού σκοπού για να κάνει βολτίτσες και τουρισμό, είναι και "ηθικό" να το κάνει; Και ασχολούμαστε και με το κατά πόσο συχνή είναι; Εκτός αν η "ηθική" έχει εφαρμογή μόνο στους πολιτευόμενους.

Τα δρομολόγια προς τα hot spots παλιότερα γινόταν όποτε προέκυπτε ανάγκη μεταφοράς προσφύγων και όχι προγραμματισμένα. Οι οργανωμένες μεταφορές οπαδών είναι μια ειδική περίπτωση όπου ουσιαστικά γίνεται ενοικίαση λεωφορείων με τους οδηγούς τους.. Στην πράξη σε όλες (σχεδόν) τις παραπάνω περιπτώσεις η δρομολόγηση έβγαινε με αποσπάσεις από τις "κανονικές" γραμμές ή υπερωρίες οδηγών που είχε τελειώσει η βαρδιά τους...

Το 310 με εξαίρεση τη δωρεάν μετακίνηση πρόκειται για κανονική γραμμή από λειτουργικής άποψεως με κανονικές προγραμματισμένες βάρδιες, συγκεκριμένα δρομολόγια κλπ. που λειτουργεί ολόκληρη την εβδομάδα.

Ανακοινωση θα επρεπε να βγαλει σαν εταιρική κοινωνική ευθύνη των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ εφόσον πρόκειται για "βοήθημα" προς τις πυρόπληκτες περιοχές. Διαφήμιση άλλωστε είναι για τις εταιρίες.. Προφανώς βέβαια η απόφαση λειτουργίας της γραμμής δεν πάρθηκε από τον ΟΑΣΑ αλλά από το Υπουργείο..

Για το 1999 σωστά θυμάσαι και τότε είχαν βγει κανονικά ανακοινώσεις..

https://web.archive.org/web/199911272117...news20.htm

Τέλος δεν μπορώ να εντοπίσω που βρίσκεται το ανήθικο του θέματος ή πώς αυτό μπορεί να συνδεθεί με τη νόμιμη φοροαποφυγή... Μια περιοχή για να μπορέσει να ανακάμψει πρέπει να έχει κόσμο ο οποίος θα κινείται, ψωνίζει κλπ. Στις περιοχές που επλήγησαν και διέρχεται το 310 υπάρχουν ακόμα μαγαζιά τα οποία για να επιβιώσουν χρειάζονται κόσμο... Αυτή τη στιγμή με το 310 δίνεται η δυνατότητα σε πολλούς να επισκεφτούν αυτές τις περιοχές (αντί για άλλους προορισμούς) εντελώς δωρεάν και να ξαναδώσουν ζωή και φυσικά έσοδα στους επιχειρηματίες και κατοίκους των περιοχών αυτών... Όσο για τη συχνότητα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι επιθυμητή η όσο το δυνατόν αύξησή της με τους ίδιους πόρους.. Προφανώς από τον ΟΑΣΑ δόθηκε σχετικά μεγάλος χρόνος διαδρομής (και ορθώς) καθότι πρόκεται για μια νέα περιοχή που δεν έχει ξαναδοκιμαστεί κάποια τακτική γραμμή και δεν είναι ότι καλύτερο να γίνεται μπάχαλο με λεωφορεία εκτός προγράμματος...


(09-08-2018, 05:14 PM)ecoj Έγραψε: Και εννοείται ότι το πιθανότερο είναι η γραμμή να επιβλήθηκε στον ΟΑΣΑ! Εδώ είχαν επιβληθεί γραμμές τύπου 165! Τώρα η κυβέρνηση κάνει κοινωνική πολιτική αφού πέθανε πόσος κόσμος. Βλέπεις στην Ελλάδα μετράει περισσότερο η επικοινωνιακή διαχείριση μιας τραγωδίας ώστε να μειωθεί το πολιτικό κόστος για το εκάστοτε κόμμα που κυβερνάει και όσους έχει διορίσει σε κρίσιμες θέσεις που δεν είσαι θέση να κάνουν ούτε τα βασικά παρά η διαχείρισης της κατάστασης ώστε να μην γίνει τραγωδία!

Ακριβώς! Συμφωνώ απόλυτα.
Απάντηση
#14
Με την ίδια λογική, ένας μη φοιτητής που μπαίνει στην Ε90 ή στην Ε15, είναι ανήθικος; Κάτι που έχω κάνει αρκετές φορές.
Απάντηση
#15
Είναι νόμιμο να επιβιβαστείς σ' ένα σχολικό δρομολόγιο. Πουθενά δεν αναφέρει ο ΟΑΣΑ ότι ισχύουν περιορισμοί σε αυτές τις γραμμές. Είναι ηθικό να χρησιμοποιείς ένα δρομολόγιο που έχει προβλεφθεί στο πρόγραμμα για την εξυπηρέτηση των μαθητών;

Είναι νόμιμο να θέλεις να βγάλεις προσωποποιημένη κάρτα από το εκδοτήριο των ΟΣΥ στην Όθωνος (Σύνταγμα). Σίγουρα θα συναντήσεις πολύ μικρότερη ουρά από αυτό μέσα στον σταθμό του Μετρό ή σε άλλα σημεία της Αθήνας. Είναι ηθικό να καθυστερείς τουρίστες που μπορεί να έχουν προγραμματίσει να αναχωρήσουν με συγκεκριμένο δρομολόγιο του Χ95 για να προλάβουν την πτήση τους;

Είναι νόμιμο να επιβιβαστεί ο οποιοσδήποτε στις γραμμές που εξυπηρετούν τα πανεπιστήμια (242, 250, Ε90, 829), που έφερε σαν παράδειγμα και ο NightLine. Είναι ηθικό Οκτώβρη μήνα, 9:00 το πρωί που ο άλλος θέλει να προλάβει το εργαστήριο να βλέπεις τον κάθε έναν που θα εξυπηρετούνταν και με το 224 να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη συγκοινωνία της Πανεπιστημιούπολης για να τελειώσει την πρωινή βολτίτσα του;

Είναι νόμιμο να επιβιβαστεί ο οποιοσδήποτε στα δρομολόγια του Μετρό που συνεχίζουν προς Αεροδρόμιο. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε επιβάτες που ταξιδεύουν ή κάποια άλλη οδηγία. Είναι ηθικό να βλέπεις κόσμο με βαλίτσες να ψάχνει απελπισμένος κάποια θύρα του συρμού που μπορεί να έχει μείνει ένα σημείο για να χωρέσει, να βλέπεις από την οθόνη ότι σε 1-2' έρχεται ο επόμενος συρμός, αλλά εσύ να μην κουνιέσαι ούτε εκατοστό; Άλλωστε, δεν παθαίνει και κάτι ο τουρίστας. Απλά θα περιμένει 30' για το επόμενο δρομολόγιο, αφού ούτε και με τον Προαστιακό υπάρχει ικανοποιητική ανταπόκριση (Μετρό από Πλακεντίας κάθε XX:24 - XX:54 / Προαστιακός από Πλακεντίας κάθε XX:30 - XX:50).

Και πάμε τώρα στο θέμα μας! Είναι καθ' όλα νόμιμο να επιβιβαστεί κάποιος στο 310. Ποτέ το Υπ. Υποδομών που ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της γραμμής δεν ανέφερε ότι θα υφίσταται κάποιος περιορισμός, απλά ελεύθερη μετακίνηση για τους πληγέντες. Θα είναι ηθικό αν ξαφνικά μετά τον Δεκαπενταύγουστο αρχίσουν "άσχετοι" να παίρνουν τα λεωφορεία και ξαφνικά αντί για τάση προς αραίωση των δρομολογίων, εμφανιστούν ασυνήθιστα υψηλές πληρότητες που δε θα δικαιολογούνται κιόλας; Θα έχουμε δηλαδή "επανάληψη" ημερών του 2015 που μαζί με τον "βασιλικό" (οι Έλληνες πολίτες που είχαν υποστεί τους περιορισμούς στις συναλλαγές λόγω capital controls) ποτίζονταν και οι "γλάστρες" (οι τουρίστες απολάμβαναν εκείνες τις μέρες δωρεάν μετακίνηση με όλα ανεξαιρέτως τα ΜΜΜ του ΟΑΣΑ, συμπλεριλαμβανομένων και των μετακινήσεων από/προς το Αεροδρόμιο).

Στα υπόλοιπα, για να χαλαρώσουμε και λίγο, το 1999 η χώρα ζούσε σε μέρες παλιού ΠΑΣΟΚ, του Ορθόδοξου! Τότε ο ΟΑΣΑ λειτουργούσε. Τώρα, εδώ και 18 ημέρες στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ δεν έχει αναρτηθεί ΚΑΜΙΑ καινούρια ενημέρωση. Σαν ξαφνικά να μην υπάρχουν μεταβολές στο συγκοινωνιακό έργο. Κι ας έχει γίνει εκτροπή της συγκοινωνίας του Χαλανδρίου από τη λ. Κηφισίας (η Εθν. Αντιστάσεως έχει κλείσει λόγω των έργων). Και ας λειτουργούν τα εκδοτήρια ακόμα και στο Μετρό "ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε προσωπικό". Κι ας άλλαξαν εν μία νυκτί οι αφετηρίες-στάσεις στην Εθνική Άμυνα. Κι ας έχουμε κάθε μέρα συγκοινωνιακές μεταβολές για τις οποίες οι τυχεροί που διαβάζουν τα νέα στην εφαρμογή ή περιμένουν σε στάση με τηλεματική ενημερώνονται και οι υπόλοιποι ας κόψουν το λαιμό τους! Το "μαγαζί" έχει βάλει λουκέτο. Πήγαν διακοπούλες.
Απάντηση
#16
Δεν είχα σκεφτεί ότι μπορεί να βάλει κάποιος τόσους κανόνες ηθικής σε τόσο καθημερινά πράγματα! Όχι, δεν ακολουθώ και δε συμφωνώ! 
Η λογική αυτή δεν οδηγεί πουθενά μιας και δεν γίνεται συνέχεια να σκέφτεσαι ότι κάποιος άλλος έχει περισσότερο ανάγκη να μπει στο λεωφορείο από σένα γιατί στο τέλος θα κλειστείς σπίτι σου για να μην ενοχλείς όσους εσύ φαντάζεσαι ότι ενοχλούνται! Θυμάμαι κάπου είχα διαβάσει πχ ότι οι ηλικιωμένοι θα έπρεπε να κάθονται σπίτι τους καθημερινές αφού δεν έχουν δουλειά για να μην πιάνουν χώρο αυτούς που πάνε στη δουλειά στο λεωφορείο! Άρα άμα εγώ θέλω ένα πρωί να πάω για βόλτα μήπως να κάτσω σπίτι μου για να μην ενοχλώ? Μήπως να μην παίρνω Β15 γιατί κι αυτό κυρίως φοιτητές μεταφέρει? Να περιμένω το διπλό χρόνο το μετρό μήπως ενοχλώ τους τουρίστες? 
Η περίπτωση του 2015 είναι διαφορετική μιας και σαν απόφαση η δωρεάν συγκοινωνία είναι εντελώς λάθος από την βάση της! Δεν έχει σχέση με το 310 που έχει μία λογική από πίσω του.

Επίσης το 829 μιας και το ανέφερες δεν είναι πανεπιστημιακή γραμμή ούτε έχει φτιαχτεί αποκλειστικά για τους φοιτητές όπως το 250 ή το 242! Γι' αυτό άλλωστε συνεχίζει να λειτουργεί ενώ έχουμε Θ2 και αν θες τη γνώμη μου έπρεπε να βγάζει ένα όχημα και Κυριακή!

Η έλλειψη ενημέρωσης για αλλαγές στη συγκοινωνία είναι μεγάλο πρόβλημα στον ΟΑΣΑ και το κόστος του ενημερώσεις μια ιστοσελίδα για λίγες αλλαγές δεν είναι τόσο υψηλό ώστε να χρειάζεσαι ''εποχές ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ'' για να γίνει! Οπότε το ότι δεν ενημερώνει για τίποτα ο ΟΑΣΑ δεν δικαιολογείται από τη κρίση και η μόνη εξήγηση είναι ότι κάποιοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους όσο και να μην αρέσει αυτό να το ακούμε! Ούτε τα μπάνια του λαού το δικαιολογούνε...
Απάντηση
#17
(10-08-2018, 11:05 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι νόμιμο να επιβιβαστείς σ' ένα σχολικό δρομολόγιο. Πουθενά δεν αναφέρει ο ΟΑΣΑ ότι ισχύουν περιορισμοί σε αυτές τις γραμμές. Είναι ηθικό να χρησιμοποιείς ένα δρομολόγιο που έχει προβλεφθεί στο πρόγραμμα για την εξυπηρέτηση των μαθητών;

Είναι νόμιμο να θέλεις να βγάλεις προσωποποιημένη κάρτα από το εκδοτήριο των ΟΣΥ στην Όθωνος (Σύνταγμα). Σίγουρα θα συναντήσεις πολύ μικρότερη ουρά από αυτό μέσα στον σταθμό του Μετρό ή σε άλλα σημεία της Αθήνας. Είναι ηθικό να καθυστερείς τουρίστες που μπορεί να έχουν προγραμματίσει να αναχωρήσουν με συγκεκριμένο δρομολόγιο του Χ95 για να προλάβουν την πτήση τους;

Είναι νόμιμο να επιβιβαστεί ο οποιοσδήποτε στις γραμμές που εξυπηρετούν τα πανεπιστήμια (242, 250, Ε90, 829), που έφερε σαν παράδειγμα και ο NightLine. Είναι ηθικό Οκτώβρη μήνα, 9:00 το πρωί που ο άλλος θέλει να προλάβει το εργαστήριο να βλέπεις τον κάθε έναν που θα εξυπηρετούνταν και με το 224 να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη συγκοινωνία της Πανεπιστημιούπολης για να τελειώσει την πρωινή βολτίτσα του;

Είναι νόμιμο να επιβιβαστεί ο οποιοσδήποτε στα δρομολόγια του Μετρό που συνεχίζουν προς Αεροδρόμιο. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι πρέπει να δίνεται προτεραιότητα σε επιβάτες που ταξιδεύουν ή κάποια άλλη οδηγία. Είναι ηθικό να βλέπεις κόσμο με βαλίτσες να ψάχνει απελπισμένος κάποια θύρα του συρμού που μπορεί να έχει μείνει ένα σημείο για να χωρέσει, να βλέπεις από την οθόνη ότι σε 1-2' έρχεται ο επόμενος συρμός, αλλά εσύ να μην κουνιέσαι ούτε εκατοστό; Άλλωστε, δεν παθαίνει και κάτι ο τουρίστας. Απλά θα περιμένει 30' για το επόμενο δρομολόγιο, αφού ούτε και με τον Προαστιακό υπάρχει ικανοποιητική ανταπόκριση (Μετρό από Πλακεντίας κάθε XX:24 - XX:54 / Προαστιακός από Πλακεντίας κάθε XX:30 - XX:50).

Και πάμε τώρα στο θέμα μας! Είναι καθ' όλα νόμιμο να επιβιβαστεί κάποιος στο 310. Ποτέ το Υπ. Υποδομών που ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της γραμμής δεν ανέφερε ότι θα υφίσταται κάποιος περιορισμός, απλά ελεύθερη μετακίνηση για τους πληγέντες. Θα είναι ηθικό αν ξαφνικά μετά τον Δεκαπενταύγουστο αρχίσουν "άσχετοι" να παίρνουν τα λεωφορεία και ξαφνικά αντί για τάση προς αραίωση των δρομολογίων, εμφανιστούν ασυνήθιστα υψηλές πληρότητες που δε θα δικαιολογούνται κιόλας; Θα έχουμε δηλαδή "επανάληψη" ημερών του 2015 που μαζί με τον "βασιλικό" (οι Έλληνες πολίτες που είχαν υποστεί τους περιορισμούς στις συναλλαγές λόγω capital controls) ποτίζονταν και οι "γλάστρες" (οι τουρίστες απολάμβαναν εκείνες τις μέρες δωρεάν μετακίνηση με όλα ανεξαιρέτως τα ΜΜΜ του ΟΑΣΑ, συμπλεριλαμβανομένων και των μετακινήσεων από/προς το Αεροδρόμιο).

Στα υπόλοιπα, για να χαλαρώσουμε και λίγο, το 1999 η χώρα ζούσε σε μέρες παλιού ΠΑΣΟΚ, του Ορθόδοξου! Τότε ο ΟΑΣΑ λειτουργούσε. Τώρα, εδώ και 18 ημέρες στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ δεν έχει αναρτηθεί ΚΑΜΙΑ καινούρια ενημέρωση. Σαν ξαφνικά να μην υπάρχουν μεταβολές στο συγκοινωνιακό έργο. Κι ας έχει γίνει εκτροπή της συγκοινωνίας του Χαλανδρίου από τη λ. Κηφισίας (η Εθν. Αντιστάσεως έχει κλείσει λόγω των έργων). Και ας λειτουργούν τα εκδοτήρια ακόμα και στο Μετρό "ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε προσωπικό". Κι ας άλλαξαν εν μία νυκτί οι αφετηρίες-στάσεις στην Εθνική Άμυνα. Κι ας έχουμε κάθε μέρα συγκοινωνιακές μεταβολές για τις οποίες οι τυχεροί που διαβάζουν τα νέα στην εφαρμογή ή περιμένουν σε στάση με τηλεματική ενημερώνονται και οι υπόλοιποι ας κόψουν το λαιμό τους! Το "μαγαζί" έχει βάλει λουκέτο. Πήγαν διακοπούλες.

Ουρές σε εκδοτήρια ΟΦΕΙΛΟΥΝ να μην υπάρχουν πουθενά και αν υπάρχουν σημαίνει ότι κάτι άλλο πρέπει να γίνει.. Όχι να σκεφτόμαστε ποιος έχει ανάγκη να βγάλει πιο γρήγορα εισιτήριο.. Επίσης, στο Χ95 μπορούν να βγάλουν και από τον οδηγό..

Τα δρομολόγια του Αεροδρομίου είναι κανονικά δρομολόγια και βάσει της υπάρχουσας δρομολόγησης εξυπηρετούν και το Αγ. Μαρίνα - Πλακεντία.. Επίσης, ρώτησες αν και οι υπόλοιποι (εκτός ταξιδιωτών) βιάζονται να πάνε στη δουλειά τους ή πρέπει να προλάβουν κάτι σε συγκεκριμένη ώρα;

Το 829, όπως προαναφέρθηκε, είναι και κανονική γραμμή και όχι αμιγώς πανεπιστημιακή..

Με την λογική αυτή και όσοι φοιτητές χρησιμοποιούν τα 220/1, 235, 608 είναι ανήθικοι γιατί μένουν έξω οι Ζωγραφιώτες που θέλουν να πάνε στις δουλειές τους ή στο σπίτι τους.. Ρε τι διαβάζουμε...

Για το 310 η επιπλέον επιβατική κίνηση μόνο καλό μπορεί να κάνει για όσους τη χρησιμοποιούν για διευθέτηση ζητημάτων ως προς την πρόσφατη καταστροφή. Αν τα λεωφορεία κυκλοφορούν με 2-3 άτομα ανά δρομολόγιο σύντομα θα αποτελέσουν παρελθόν "χάνοντας" και οι ίδιοι την έξτρα αυτή παροχή.

Το πώς μπορεί να συνδεθεί το ΠΑΣΟΚ με την ανάρτηση τροποποιήσεων του δικτύου στη σελίδα του ΟΑΣΑ αδυνατώ να το κατανοήσω. Η όποια ενημέρωση παρέχεται από τη σελίδα ουσιαστικά δεν έχει κόστος από τον ΟΑΣΑ. Ένα άλλο ζήτημα βέβαια είναι πόσοι μπαίνουν τόσο συχνά στη σελίδα του ώστε να ενημερώνονται από εκεί.. Σίγουρα η ενημέρωση από την εφαρμογή ή τις τηλεματικές στάσεις είναι χρήσιμη αλλά θα έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχη ενημέρωση από τη σελίδα και επιπλέον να αναζητηθούν και άλλοι τρόποι π.χ. τα social media. Φυσικά βέβαια όταν λέμε ενημέρωση εννοούμε όχι μόνο τροποποιήσεις διαδρομών αλλά και δρομολογίων, μεταβολές ωραρίου λειτουργίας γραμμών κλπ. Τότε όμως πολλά πράγματα δεν θα μπορούν να γίνουν στα "μουλωχτά" με ότι αυτό συνεπάγεται σε αντιδράσεις από το επιβατικό κοινό...

(10-08-2018, 06:34 AM)NightLine Έγραψε: Με την ίδια λογική, ένας μη φοιτητής που μπαίνει στην Ε90 ή στην Ε15, είναι ανήθικος; Κάτι που έχω κάνει αρκετές φορές.

Άστο.. Τόλμησες και μπήκες στο Ε90 χωρίς να είσαι φοιτητής και μιλάς και από πάνω.. Στο πυρ το εξώτερον.. TongueTongue
Απάντηση
#18
Θεωρώ ότι ο Μάριος εκφέρει την άποψη του για την γραμμή που πρέπει να είναι σεβαστή. Μπορεί να διαφωνούμε (και εγώ μαζί) αλλά αυτό δεν μπορεί να ακυρώνει την άποψη του για την γραμμή.

Τώρα όσον αφορά το "ΠΑΣΟΚ και τον ΟΑΣΑ" ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχουν μεταξύ τους. Ίσως με την λογική ότι για κάποιους ήταν καλύτερα χρόνια τότε. Βέβαια επειδή για κάποιους ήταν καλύτερα τότε για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε εξαιτίας του Ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ κλπ αλλά ας μην πιάσουμε αυτή την κουβέντα γιατί δεν θα μιλάμε μετά για το 310.

Όσον αφορά τη γραμμή του αεροδρομίου του Μετρό έχει ένα δίκιο ο Μάριος που είμαι μαζί του σε αυτό γιατί ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μετά το δρομολόγιο του αεροδρομίου μετά από 1 2 λεπτά έρχεται τοπικός συρμός δεν μπορεί να μένει έξω ο επιβάτης με προορισμό την Παλλήνη, Κάντζα, Κορωπί και Αεροδρόμιο για να πάει ο άλλος Πανορμου Αμπελόκηποι που λέει ο λόγος. Προσοχή δεν λέω να μην μπαίνει άλλα όχι να απαιτεί και θέση πχ όταν ο άλλος έχει να κάνει 30-40 λεπτά διαδρομή και να τον κοιτάει με μισό μάτι (πάρτε το μετρό από τους εξωτερικούς σταθμούς και φτάστε Πλακεντία και δείτε πως θα σας κοιτάνε).

Όσον αφορά τις πληροτητες του 310 ίσα ίσα που αν έχει πληροτητες θα ΠΡΕΠΕΙ να παραμείνει και ως μόνιμη η γραμμή (που κατά την δικιά μου γνώμη πρέπει να παραμείνει αλλά με εισιτήριο) και να δημιουργηθεί και γραμμή για Μαρκόπουλο Πόρτο Ράφτη. Δηλαδή η Ανάβυσσος και η Παλαιά Φώκαια ή η Αγία Σωτήρα είναι καλύτερες περιοχές ή με περισσότερους κατοίκους. Επιτέλους πρέπει να ξεφύγουμε από την τσίχλα ότι ο ΟΑΣΑ είναι μόνο για το κέντρο της Αθήνας ας μην μένουμε στο 1900 ακόμα. Όσο επεκτεινονται τα ΜΣΤ θα πρέπει να επεκτείνεται και άλλο τόσο η ΟΣΥ αυτό είναι ηθικό, νόμιμο και υποχρέωση κατά την δικιά μου γνώμη.

Επίσης παράκληση προς τους διαχειριστές να μεταφερθεί αυτό το θέμα στην ΟΣΥ και όχι να βρίσκεται στην γενική συζήτηση.
Απάντηση
#19
(10-08-2018, 04:25 PM)meganium Έγραψε: Όσον αφορά τη γραμμή του αεροδρομίου του Μετρό έχει ένα δίκιο ο Μάριος που είμαι μαζί του σε αυτό γιατί ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μετά το δρομολόγιο του αεροδρομίου μετά από 1 2 λεπτά έρχεται τοπικός συρμός δεν μπορεί να μένει έξω ο επιβάτης με προορισμό την Παλλήνη, Κάντζα, Κορωπί και Αεροδρόμιο για να πάει ο άλλος Πανορμου Αμπελόκηποι που λέει ο λόγος. Προσοχή δεν λέω να μην μπαίνει άλλα όχι να απαιτεί και θέση πχ όταν ο άλλος έχει να κάνει 30-40 λεπτά διαδρομή και να τον κοιτάει με μισό μάτι (πάρτε το μετρό από τους εξωτερικούς σταθμούς και φτάστε Πλακεντία και δείτε πως θα σας κοιτάνε).

Το γεγονός αυτό που όντως συμβαίνει οφείλεται όμως σε κακό προγραμματισμό των ΟΑΣΑ/ΣΤΑΣΥ. Θα έπρεπε να έχει συρμό για Πλακεντία και μετά από 2-3' να έρχεται το Αεροδρόμιο ώστε να μην γίνεται χαμός.. Όσο για τις θέσεις δεν γίνεται να τεθεί "κανόνας" ποιος θα κάθεται.. Αλλά ακόμα και αν κάθονται όσοι σκοπεύουν να κατέβουν σε κοντινούς σταθμούς (Αμπελόκηποι, Κατεχάκη κλπ) απλούστατα οι θέσεις αυτές θα απελευθερωθούν και θα κάτσουν όσοι συνεχίζουν...
Απάντηση
#20
Δηλαδή κατά τον Μάριο, ένας -μη φοιτητής/καθηγητής- που βρίσκεται στον Πειραιά και έχει μια δουλειά/ένα ραντεβού στου Ζωγράφου, τι πρέπει να κάνει εφ'όσον αυτή είναι η μοναδική γραμμή που συνδέει τον Πειραιά κατ'ευθείαν με Ζωγράφου; Γιατί να πάρει 2 γραμμές; Καλά θα μου πεις, όταν μπει το μετρό στον Πειραιά, κατεβαίνεις Μέγαρο και συνεχίζεις με τα πόδια που είναι σχετικά κοντά...αλλά μέχρι τότε;


Τέσπα, αν όντως ήταν έτσι τα πράγματα, μπροστά από κάθε λεωφορείο θα υπήρχε ταμπελάκι του στυλ "ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ", "ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ", "ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ", κτλ.

Κατά τα άλλα και το 845 θα μπορούσε να είναι φοιτητική γραμμή, μιας και διέρχεται από 3 σχολές (τα 2 ΤΕΙ, και την ΑΕΝ στον Ασπρόπυργο).
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)