Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
#41
(01-03-2018, 03:33 PM)amoran Έγραψε: Η διαδικασία φίλτατε πλέον είναι η εξής:

- Μπαίνω στον προαστιακό.
- Ανοίγω το κινητό και βλέπω αν υπάρχει 307 που κάθεται στο Κορωπί αραγμένο.
- Αν δεν υπάρχει κοιτάω αν υπάρχει 307 που να πηγαίνει προς Κάντζα.



Τα προβλήματα της διαδικασίας είναι:

- Το 307 που κάθεται αραγμένο μπορεί ενίοτε να "εξαφανιστεί" για άγνωστο λόγο. Καλέσανε την κλάση του; Βαρέθηκε ο οδηγός να περιμένει; Μετατράπηκε σε 308; Εκτελεί το δρομολόγιό του σε άλλη διάσταση του χωροχρόνου; Δεν γνωρίζω.
- Κάποιες φορές μπορεί να φαίνεται ένα 307 προς Κορωπί να έχει μπει στο κομμάτι της Κάντζας, ενώ στην πραγματικότητα είναι 307 προς Πλακεντίας, καθώς η εφαρμογή δεν καταλαβαίνει σε αυτό το κομμάτι, που είναι κοινό και για τις δύο κατευθύνσεις, ποιο είναι ποιο.

Κοινώς όλα μας μισούν και είναι εναντίον μας. Θες να πας στη Λ. Μαρκοπούλου; Ας πρόσεχες ρε...

Έχεις δίκιο για την Κάντζα το έχω δει και εγώ πολλές φορές να μπερδεύει το σήμα η τηλεματική και να βάζει το 307 μια προς Πλακεντίας μια προς Κορωπί. Στο Κορωπί υπάρχουν πολλά λεωφορεία από εταιρείες που τους πάνε στην Μαρκοπουλου αν δεν κάνω λάθος μπες μέσα σε ένα και πήγαινε χαχαχα το πολύ πολύ να πιάσεις και δουλειά σε εκείνη την εταιρεία.
#42
(02-03-2018, 10:25 AM)meganium Έγραψε: Έχεις δίκιο για την Κάντζα το έχω δει και εγώ πολλές φορές να μπερδεύει το σήμα η τηλεματική και να βάζει το 307 μια προς Πλακεντίας μια προς Κορωπί. Στο Κορωπί υπάρχουν πολλά λεωφορεία από εταιρείες που τους πάνε στην Μαρκοπουλου αν δεν κάνω λάθος μπες μέσα σε ένα και πήγαινε χαχαχα το πολύ πολύ να πιάσεις και δουλειά σε εκείνη την εταιρεία.

Χμ... μήπως να κάνω λεωφορειοπειρατεία στο 308 για να πάει από Μαρκοπούλου αντί για Λαυρίου;

Κι όλα αυτά τα πουλμανάκια παίρνουν το συγκοινωνιακό έργο που θα έπρεπε να εκτελεί ο ΟΑΣΑ με μια τοπική γραμμή Κορωπί - Παιανία μέσω Λ. Μαρκοπούλου αντί για αυτό το χάλι της γραμμής που συνδέει Πλακεντία - Φούρεσι - Γλυκά Νερά - Κάντζα - Λαυρίου - Παιανία - Μαρκοπούλου - Προαστιακό Κορωπίου και πρέπει να έχεις Άγιο για να περάσει πριν πεθάνεις...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#43
Το πιο σημαντικό για μένα είναι να ενημερώνονται έγκαιρα τα δρομολόγια στην εφαρμογή "OASA Telematics". Είναι κάτι που δεν κοστίζει και θα λύσει τα χέρια των επιβατών. Είναι που είναι τα πάντα πετσοκομμένα, τουλάχιστον ας ξέρει ο κόσμος πότε θα ξεκινήσει το δρομολόγιο που τον ενδιαφέρει από την αφετηρία. Πόσο δύσκολο τούς είναι στον ΟΑΣΑ πια...
#44
(04-03-2018, 04:37 PM)pluss Έγραψε: Το πιο σημαντικό για μένα είναι να ενημερώνονται έγκαιρα τα δρομολόγια στην εφαρμογή "OASA Telematics". Είναι κάτι που δεν κοστίζει και θα λύσει τα χέρια των επιβατών. Είναι που είναι τα πάντα πετσοκομμένα, τουλάχιστον ας ξέρει ο κόσμος πότε θα ξεκινήσει το δρομολόγιο που τον ενδιαφέρει από την αφετηρία. Πόσο δύσκολο τούς είναι στον ΟΑΣΑ πια...
Aυτό ειναι το επόμενο βήμα και να είσαι σίγουρος ότι θα γίνει.
#45
(04-03-2018, 08:46 PM)chris33 Έγραψε: Aυτό ειναι το επόμενο βήμα και να είσαι σίγουρος ότι θα γίνει.
Μακάρι!
#46
Αποφάσισα να ζήσω σήμερα την εμπειρία του 307. Δρομολόγιο 14:50 από Προαστιακό Κορωπίου προς Πλακεντίας. Επιβατική κίνηση, απογοητευτικότατη. Συνολικά οι επιβιβάσεις από το τέρμα μέχρι τον κόμβο του Σταυρού δεν ξεπέρασαν τα 10 άτομα. Στη Μαρκοπούλου πραγματοποίησε μία στάση όλη κι όλη για ένα παλικάρι που ήθελε να κάνει ανταπόκριση με το 308. Η βόλτα προς τον σταθμό της Κάντζας ήταν απλά μερικά χαμένα λεπτά και άδικη ταλαιπωρία για το λεωφορείο, αφού είχε μηδενική αποβίβαση/επιβίβαση (4 επιβάτες ήμασταν εκείνη την ώρα μέσα στο λεωφορείο). Χρειάστηκε να περάσουμε την Μαραθώνος και να φτάσουμε στις τελευταίες στάσεις της διαδρομής για να φανεί ότι κάποιος το "περιμένει".

Καταλαβαίνω σε κάθε περίπτωση τους επιβάτες της περιοχής. Και τον amoran που τα μοιράζεται εδώ μαζί μας (με μία δόση υπερβολής βέβαια, γιατί δε μπορούμε να κατηγορούμε αυτούς που εκτελούν όταν άλλοι προγραμματίζουν) και εκείνους που θα τα συζητάνε εκτός διαδικτύου. Ωστόσο θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η δημόσια συγκοινωνία επιβάλλεται να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, όχι όμως να λειτουργεί ζημιώνοντας τους πολλούς και ωφελώντας λίγους. Ίσως, λοιπόν, αν οι κάτοικοι των περιοχών της Παιανίας και των Γλυκών Νερών που έχουν ανάγκη τη συγκοινωνία πίεζαν την δημοτική αρχή να καλέσει τον ΟΑΣΑ να κάτσουν όλοι μαζί στον ίδιο τραπέζι, βρίσκονταν μία βιώσιμη λύση, κερδοφόρα για όλους. Έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, αργά η γρήγορα το 307 θα οδηγηθεί είτε σε αραίωση δρομολογίων είτε σε κατάργηση.
#47
(09-03-2018, 01:04 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ωστόσο θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η δημόσια συγκοινωνία επιβάλλεται να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, όχι όμως να λειτουργεί ζημιώνοντας τους πολλούς και ωφελώντας λίγους. Ίσως, λοιπόν, αν οι κάτοικοι των περιοχών της Παιανίας και των Γλυκών Νερών που έχουν ανάγκη τη συγκοινωνία πίεζαν την δημοτική αρχή να καλέσει τον ΟΑΣΑ να κάτσουν όλοι μαζί στον ίδιο τραπέζι, βρίσκονταν μία βιώσιμη λύση, κερδοφόρα για όλους. Έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, αργά η γρήγορα το 307 θα οδηγηθεί είτε σε αραίωση δρομολογίων είτε σε κατάργηση.

H περιοχή των δημων αυτών (Παλλήνη, Γέρακα, Ανθούσα, Γλυκά Νερά, Παιανία) έχει υποστεί τόσες αλλαγές, όσο καμία άλλη. Από πού να ξεκινήσω;
Από το 301, το οποίο έχει μετακομίσει τρείς - τέσσερις φορές από την Πλακεντίας; Από το 324, το οποίο έχει τροποποιηθεί άλλες τόσες; Από το 306, το οποίο δεν ξέρουμε πού πάει και ποιούς εξυπηρετεί;

Όλα αυτά γίνονται ΠΑΝΤΟΤΕ με πιέσεις της εκάστοτε δημοτικής αρχής του (ενιαίου) πλέον δήμου Παλλήνης. Τόσα χρόνια κάνουν μαγειρέματα, ώστε να ικανοποιήσουν την πελατεία των ψηφοφόρων τους και να παρουσιάσουν "δημοτική" συγκοινωνία με έξοδα του ΟΑΣΑ και σε βάρος του γενικού σχεδιασμού.

Κάποτε υπήρχαν οι εξής γραμμές : 308 (ευθεία τη Λαυρίου), 304 (Σπάτων) 305 (Παλλήνη - ΔΟΥ) , 314 (ευθεία τη Μαραθώνος), 301 (Μαραθώνος - Ανθούσα), 315 (Πικέρμι από Σπάτων - Λεονταρίου) και το 324 της Κάντζας.

Μετά αυξήθηκε ο πληθυσμός στις εν λόγω περιοχές και έπρεπε να κάνουμε συγκοινωνία που να εξυπηρετεί όλους. Αντί όμως να γίνουν τέσσερις - πέντε σωστές και τακτικές γραμμές, σκορπίσαμε ένα κάρο χαράξεις και γραμμούλες που πάνε από το βουνό στο πουθενά (μέσω Λαμίας).

Τις καλές εποχές που είχαμε χρήμα, βάζαμε και από δυο τρία λεωφορεία να κάνουν άσκοπες βόλτες (και να απολαμβάνουν οι οδηγοί βάρδιες - ραχάτι στην εξοχή). Τώρα όμως που σφίξανε οι κ@λοι και δεν έχουμε οχήματα, αντί να γίνει "σκούπα" στις γραμμές, τις διατηρούν με πιέσεις οι δήμοι και γίνεται το μπάχαλο που βλεπουμε.
#48
(09-03-2018, 12:44 PM)Citaro Έγραψε: H περιοχή των δημων αυτών (Παλλήνη, Γέρακα, Ανθούσα, Γλυκά Νερά, Παιανία) έχει υποστεί τόσες αλλαγές, όσο καμία άλλη. Από πού να ξεκινήσω;
Από το 301, το οποίο έχει μετακομίσει τρείς - τέσσερις φορές από την Πλακεντίας; Από το 324, το οποίο έχει τροποποιηθεί άλλες τόσες; Από το 306, το οποίο δεν ξέρουμε πού πάει και ποιούς εξυπηρετεί;

Όλα αυτά γίνονται ΠΑΝΤΟΤΕ με πιέσεις της εκάστοτε δημοτικής αρχής του (ενιαίου) πλέον δήμου Παλλήνης. Τόσα χρόνια κάνουν μαγειρέματα, ώστε να ικανοποιήσουν την πελατεία των ψηφοφόρων τους και να παρουσιάσουν "δημοτική" συγκοινωνία με έξοδα του ΟΑΣΑ και σε βάρος του γενικού σχεδιασμού.

Η περιοχή που εξυπηρετούν οι γραμμές 307 και 308 είναι αυτή του Δήμου Παιανίας, στην οποία υπάγονται η Παιανία και τα Γλυκά Νερά. Και η αλήθεια είναι πως δεν έχουν υποστεί και σημαντικές μεταβολές οι δύο αυτές γραμμές. Η υπόθεση του Δήμου Παλλήνης (Παλλήνη, Γέρακας, Ανθούσα) είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο.
#49
(09-03-2018, 01:04 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αποφάσισα να ζήσω σήμερα την εμπειρία του 307. Δρομολόγιο 14:50 από Προαστιακό Κορωπίου προς Πλακεντίας. Επιβατική κίνηση, απογοητευτικότατη. Συνολικά οι επιβιβάσεις από το τέρμα μέχρι τον κόμβο του Σταυρού δεν ξεπέρασαν τα 10 άτομα. Στη Μαρκοπούλου πραγματοποίησε μία στάση όλη κι όλη για ένα παλικάρι που ήθελε να κάνει ανταπόκριση με το 308. Η βόλτα προς τον σταθμό της Κάντζας ήταν απλά μερικά χαμένα λεπτά και άδικη ταλαιπωρία για το λεωφορείο, αφού είχε μηδενική αποβίβαση/επιβίβαση (4 επιβάτες ήμασταν εκείνη την ώρα μέσα στο λεωφορείο). Χρειάστηκε να περάσουμε την Μαραθώνος και να φτάσουμε στις τελευταίες στάσεις της διαδρομής για να φανεί ότι κάποιος το "περιμένει".

Καταλαβαίνω σε κάθε περίπτωση τους επιβάτες της περιοχής. Και τον amoran που τα μοιράζεται εδώ μαζί μας (με μία δόση υπερβολής βέβαια, γιατί δε μπορούμε να κατηγορούμε αυτούς που εκτελούν όταν άλλοι προγραμματίζουν) και εκείνους που θα τα συζητάνε εκτός διαδικτύου. Ωστόσο θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η δημόσια συγκοινωνία επιβάλλεται να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, όχι όμως να λειτουργεί ζημιώνοντας τους πολλούς και ωφελώντας λίγους. Ίσως, λοιπόν, αν οι κάτοικοι των περιοχών της Παιανίας και των Γλυκών Νερών που έχουν ανάγκη τη συγκοινωνία πίεζαν την δημοτική αρχή να καλέσει τον ΟΑΣΑ να κάτσουν όλοι μαζί στον ίδιο τραπέζι, βρίσκονταν μία βιώσιμη λύση, κερδοφόρα για όλους. Έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, αργά η γρήγορα το 307 θα οδηγηθεί είτε σε αραίωση δρομολογίων είτε σε κατάργηση.

Καλωσόρισες, ξένε, στην όμορφη διαδρομή μας. Μην ξεχάσεις να μεταφέρεις στους Λακεδαιμόνιους ότι εδώ ταφήκαμε, περιμένοντας το λεωφορείο τους.

Να υπενθυμίσω μόνο δύο πραγματάκια:

α) Την αραίωση δρομολογίων δεν τη φοβόμαστε. Πόσο πια να νερώσεις το κρασί το νερωμένο από παλιά; Το να μην ξέρουμε φοβόμαστε. Θα περάσει το λεωφορείο το πρωί; Το μεσημέρι; Το βράδυ; Ποτέ;

β) Ένα από τα επιχειρήματα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών είναι η κάλυψη περιοχών χωρίς μεγάλο "εμπορικό" ενδιαφέρον, σε βάρος του κακού ιδιώτη που αυτές της περιοχές θα τις ερήμωνε από λεωφορεία. Αν έχει εγκαταλειφθεί αυτό το επιχείρημα να μας το πούνε. Επίσης εάν οι στάσεις του Προαστιακού παύουν να συνοδεύονται από συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση από και προς από αυτές και τα σημεία ενδιαφέροντος των αντίστοιχων πόλεων, να μας το πουν επίσης. Όποιος υπεύθυνος θέλει, ελεύθερα αναλαμβάνει το κόστος και επώνυμα το δηλώνει, απλά είναι τα πράγματα.

γ) Αυτός που επιβάρυνε τη διαδρομή του 307 κατά 20 λεπτά στο πήγαινε-έλα λόγω Κάντζας (που είχε λεωφορείο για να βγαίνει στη Λαυρίου) με επιβάτες στα όρια του μηδέν, γιατί δεν βγαίνει να μας πει "σόρι παιδιά, έκανα λάθος" και να γλιτώσουμε αυτό το χρόνο στις αναμονές;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#50
Εγώ προσπαθώ να καταλάβω αυτή η γκρίνια που αποσκοπεί.. Δεν διαφέρει σε κάτι το 307 από το 814, το 124 ή το 054! Δεν υπάρχουν οδηγοί, λείπουν βαρδιες, επέλεξαν το ΙΧ, πάει άδειο, γίνεται φάντασμα είναι η σειρά. Απλά τα πράγματα, γιατί επαναλαμβανομαστε?

Εγώ πάντως το έχω πάρει αρκετές φορές, έχουν υπάρξει φορές, ακόμη και αργά απόγευμα που είχε και ορθιους και φορές που δεν πήρε πάνω από 5 άτομα σε όλο το δρομολόγιο. Φυσικά, είναι ανάλογα την ώρα και την κατεύθυνση. Προφανώς και στις αποθήκες στην Λεωφ.Μαρκοπουλου δεν θα έχει συχνά κόσμο να περιμένει.. (πόσο μάλλον επιστροφή πριν τις 1500, δεν είναι ΔΥ..)

Για τον κύκλο της Καντζας, απλά για την ιστορία να θυμίσω πως το 307 είναι η γραμμή των Γλυκών Νερών. Στο Κορωπί κατέληξε μετά από την συγχώνευση με το 310, οπότε έχει μια βάση η ένωση της περιοχής με τον γειτονικοτερο σταθμό ΜΣΤ. Βέβαια, άδειο πάει σε αυτό το κομμάτι, με αμφότερα τα δρομολόγια Προαστιακου και ΟΣΥ να μην προτρέπουν τον επιβάτη να πάει στην Καντζα που είναι δίπλα, οπότε..

Η γραμμή σαν γραμμή δεν φταίει. Δεν "σπαταλιζονται" οχήματα για να πηγαίνουν άδεια εις βάρος άλλων γραμμών που αναστεναζουν. Αν είχε την συχνότητα και την αξιοπιστία που είχε, θα άφηνε κόσμο στα Γλυκά Νερά τώρα πια. Οπότε, δεν υπάρχει άλλη σκέψη, εκτός από ότι είναι μια από όλες τις γραμμές της ΟΣΥ που υποεπανδρωνεται και αυτά είναι τα αποτελέσματα.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 71 8.871 , 01:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 63.232 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 56.065 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 175.594 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 49.560 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 120.257 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 115.688 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 92.510 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 200.574 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 434.637 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)