26-11-2018, 03:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-11-2018, 03:49 PM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Στον Βοτανικό ανέκαθεν υπήρχε ένα πακέτο από γραμμές που έπαιζαν μεταξύ 12μ και midi!
Το 730 πάντα ήταν στο όριο αλλά πλέον βγαίνει από Λιόσια με Citelis! Μόνο Κυριακή παίρνει από Βοτανικό και εκεί συνήθως είναι midi!
Το 829 ανάλογα τις σχολές αλλά πλέον το έχει ο Πειραιάς!
To 837 έγερνε πολύ προς τα midi αλλά πλέον έχει σταθερά Ν1/Ν2! 811 το ίδιο!
Το 813 είχε γίνει απόπειρα μιντοποίησης σε εποχές σοβαρών ελλείψεων σε 12μ αλλά δημιουργήθηκαν σοβαρά προβλήματα και επανήλθε στα 12μ! Ειδικά το γεγονός ότι εξυπηρετεί οικογένειες προσφύγων που έχουν καρότσια με μωρά κάνει τη δρομολόγηση midi απαγορευτική!
Το 036 ήταν άλλη μία λύση ανάγκης για midi σε εποχές μεγάλων ελλείψεων!
Το 821 είχαν γίνει και σε αυτό κάποιες απόπειρες μιντοποίησης αλλά όσο ο Λόφος στηρίζεται σε αυτό τόσο η δρομολόγηση midi είναι απαγορευτική!
Πλέον υπάρχει άνεση στα 12μ στο Βοτανικό οπότε ακόμα και κάτι 142 και 155 παίρνουν 12μετρο.
Τώρα για το 164 όντως ήταν καλύτερα με νταλίκες αλλά πλέον είναι λίγες οι νταλίκες και έτσι θα ακολουθήσει κι αυτό την τύχη άλλων γραμμών όπως το 049! Και να έφτιαχναν αρκετές νταλίκες στη Ράλλη (που δεν πρόκειται) θα έπρεπε πρώτα να καλυφτούν Β18/Γ18, Α1 κλπ που έχουν μεγαλύτερο θέμα από το 164!
Άκυρο αλλά μιας και αναφέρθηκε το 806 το οποίο έχει τρομακτικό πρόβλημα στοιβάγματος ( πολύ μεγαλύτερο από το 164) να πούμε και όλα τα παρκαρισμένα να σηκώσεις στη διαδρομή του πάλι δεν χωράει νταλίκα!
Το 730 πάντα ήταν στο όριο αλλά πλέον βγαίνει από Λιόσια με Citelis! Μόνο Κυριακή παίρνει από Βοτανικό και εκεί συνήθως είναι midi!
Το 829 ανάλογα τις σχολές αλλά πλέον το έχει ο Πειραιάς!
To 837 έγερνε πολύ προς τα midi αλλά πλέον έχει σταθερά Ν1/Ν2! 811 το ίδιο!
Το 813 είχε γίνει απόπειρα μιντοποίησης σε εποχές σοβαρών ελλείψεων σε 12μ αλλά δημιουργήθηκαν σοβαρά προβλήματα και επανήλθε στα 12μ! Ειδικά το γεγονός ότι εξυπηρετεί οικογένειες προσφύγων που έχουν καρότσια με μωρά κάνει τη δρομολόγηση midi απαγορευτική!
Το 036 ήταν άλλη μία λύση ανάγκης για midi σε εποχές μεγάλων ελλείψεων!
Το 821 είχαν γίνει και σε αυτό κάποιες απόπειρες μιντοποίησης αλλά όσο ο Λόφος στηρίζεται σε αυτό τόσο η δρομολόγηση midi είναι απαγορευτική!
Πλέον υπάρχει άνεση στα 12μ στο Βοτανικό οπότε ακόμα και κάτι 142 και 155 παίρνουν 12μετρο.
Τώρα για το 164 όντως ήταν καλύτερα με νταλίκες αλλά πλέον είναι λίγες οι νταλίκες και έτσι θα ακολουθήσει κι αυτό την τύχη άλλων γραμμών όπως το 049! Και να έφτιαχναν αρκετές νταλίκες στη Ράλλη (που δεν πρόκειται) θα έπρεπε πρώτα να καλυφτούν Β18/Γ18, Α1 κλπ που έχουν μεγαλύτερο θέμα από το 164!
Άκυρο αλλά μιας και αναφέρθηκε το 806 το οποίο έχει τρομακτικό πρόβλημα στοιβάγματος ( πολύ μεγαλύτερο από το 164) να πούμε και όλα τα παρκαρισμένα να σηκώσεις στη διαδρομή του πάλι δεν χωράει νταλίκα!