19-11-2018, 09:55 PM
(19-11-2018, 06:17 PM)nikos1991 Έγραψε: Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια. Μην κοροϊδευόμαστε για το 164 καθώς είναι η τελευταία γραμμή στην Αθήνα που μαζεύει όντως κόσμο για 18μ. Γραμμές σαν το Α1 (που παρακαλάει να πάει το τραμ στον Πειραιά), το 049, 421, Β9 ακόμα και το Β2 δικαιολογούν πολύ περισσότερο την χρήση αρθρωτού λεωφορείου. Για το 237 το έχουμε αναλύσει πολλές φορες ότι όντως θα έπρεπε να παίρνει 18μ και να έχει δρομολόγια ανά 12', αλλά το 164 δεν μαζεύει ούτε τον μισό κόσμο από το 237 και σίγουρα πολύ λιγότερο από το 049 που διατρέχει μόνο του την Πειραιώς.
Αγαπητέ φίλε δεν έχω αντίρρηση εν μέρει με όσα πολύ σωστά γράφεις , απλά δεν ήθελα να θίξω άμεσα για το τι έχει φταίξει για όλα όσα γράφεις αλλά και για ότι έγραψα και εγώ. Εάν θέλουμε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους , θα βλέπαμε ότι τα 18 άμετρα που πάνω από τα μισά βρίσκονται "μέσα " καθημερινά στην "Π.Ράλλη" , έχουν αφεθεί στην φθορά του χρόνου , χωρίς συντήρηση που εάν δεν αλλάξει κάτι σε αυτό τον τομέα νομοτελειακά πολύ σύντομα δεν θα μπορούν να εξυπηρετήσουν καμία από τις γραμμές που σήμερα εξυπηρετούν οριακά και με χίλιες δυσκολίες και (δανεισμούς). Δηλαδή η κατάσταση δεν σώζεται ούτε με την θυσία του 164 ούτε με την θυσία άλλων γραμμών. Οπότε φίλε "nikos1991" όλες οι γραμμές που ανέφερες (μαζί με τις θυσιασμένες 164 ,237,Α3,Β2 ,Α1 . κά...) θα ήταν καλυμμένες χωρίς ελλείψεις αρκεί να είχε ενεργοποιηθεί σωστά και εντατικά η συντήρηση των εν λόγω οχημάτων. Ποτέ δεν είναι αργά , ξέρω ότι έχει αναφερθεί και στο παρελθόν το θέμα "συντήρηση" - ειδικά για το αμαξοστάσιο της "Π. Ράλλη" το έχουν εξαντλήσει οι φίλοι στο forum. Εγώ απλά το επισημαίνω και πάλι και ελπίζω ότι κάτι θα γίνει για το καλό των επιβατών που μέσα στην κρίση έχουν την ανάγκη τουλάχιστον να απολαμβάνουν μια αξιοπρεπή συγκοινωνία. Και πάλι ευχαριστώ !