Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
(07-09-2018, 05:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πάντως στον ιδιωτικό τομέα κανένας εργοδότης δε θα κάτσει να διαπραγματευτεί με τους εργαζομένους για το που υπάρχουν ανάγκες που θα πρέπει να καλύψουν. Μπορεί να μεταφέρει από τη μία στιγμή στην άλλη την έδρα της εταιρείας από το Άνω Καλάμακι στον Άγιο Στέφανο, δρομολογώντας βεβαίως πούλμαν για να εξυπηρετούνται (true story, μέσα στην οικογένειά μου). Μπορεί επίσης να σου πει ότι η εταιρεία δεν σε έχει πλέον ανάγκη στις υπηρεσίες που έχει στο Γκάζι και πρέπει να μετακινηθείς σε άλλο κτήριο, στην άλλη άκρη της Αθήνας, δρομολογώντας φυσικά λεωφορείο για να εξυπηρετεί την προσελευση και την αποχώρησή σου. Και δεν αναφέρομαι σε επιχειρήσεις-"κάτεργα", αλλά σε σοβαρούς εργοδότες που και θα είναι τυπικοί -εως και γενναιόδωροι- με το προσωπικό που απασχολούν, αλλά θα κοιτάνε και την "τσέπη" της εταιρείας.

Στην δημόσια ΟΣΥ κάποιοι θέλουν να δουλεύουν δίπλα στο σπίτι τους, στο ωράριο που επιθυμούν, τις ημέρες του Δεκαπενταύγουστου να "εξαφανίζονται" (συγκεκριμένο αμαξοστάσιο επί δύο εβδομάδες τον φετινό Αύγουστο άφηνε ανεπάνδρωτες σχεδόν τις μισες βάρδιες!!!), αλλά να έχουν και τα υπηρεσιακά που θα κυκλοφορούν άδεια, να τσιμπάει και "ελευθέρας" η οικογένεια, να... Οι συγκοινωνίες στην Αθήνα τελικά έχουν γίνει τσιφλίκι των λίγων και όχι ανάγκη των πολλών! Περαστικά μας!

Το ότι συμβαίνουν και αλλού παρόμοιες καταστάσεις δεν θα έπρεπε να αποτελεί άλλοθι για τέτοιες ενέργειες. Γιατί έτσι όπως φαίνεται η απόφαση για την εταιρεία κερδός δεν θα υπάρχει άλλα αντιθέτως αύξηση νεκρών οχηματοχιλιομέτρων.. Βέβαια από ότι διαφαίνεται άλλοι είναι οι σκοποί.. Γιατί και τώρα από τους 69 του Δ' κυκλώματος των Τοπ. Θριασίου στάνταρ ήδη κάποιοι θα έχουν εξαιρεθεί και παραμένουν Βοτανικό και ακόμα περισσότεροι σταδιακά προφανώς θα μετακινηθούν σε άλλα Α/Σ... Αυτό φάνηκε και από το Ελληνικό που ο τρόπος που έγινε η κατανομή ήταν στις περισσότερες περιπτώσεις τέτοιος ώστε ο οδηγός που πήγε σε Α/Σ πολύ μακριά από την κατοικία του να είναι βέβαιο ότι θα χρειαστεί τη "βοήθεια" συνδικαλιστή και δη από τις 2 παρατάξεις φίλα προσκείμενες στην τωρινή διοίκηση ώστε να έρθει σε Α/Σ κοντά στην οικοία του ενώ αυτό μπορούσε να γίνει εξ αρχής.. Παραδείγματα άπειρα ενώ το πρώην ΑΜ ΕΛΛ είχε κάμποσους οδηγούς που μέναν Κέντρο, Ζωγράφου, Καλλιθέα, Νέο Κόσμο κλπ όπου γι' αυτούς ο Βοτανικός και η Ράλλη ήταν πιο κοντά ή εξίσου κοντά με το Ελληνικό ή άλλους που μέναν Γλυφάδα με Δ' κατηγορίας και αντί να τον στείλει Μπραχάμι τον έστειλε Βοτανικό και τον άλλον που έμενε Ζωγράφου/Καισαριανή τον στέλνει Μπραχάμι (χαρακτηριστική περίπτωση του πρώην Γ': Ν1 με 203, 220/1, 235 κ.α. που τους έστειλαν Μπραχάμι και οι πρώην Ε' των Τοπικών Γλυφάδας πήγαν Βοτανικό... Σε τέτοιες πρακτικές νομίζω θα έπρεπε να είμαστε απέναντι καθώς μόνο το καλό της συγκοινωνίας δεν προάγουν αλλά αντιθέτως την διάλυσή της... Και ειδικά αυτή τη περίοδο αυτό που βλέπω από τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων με τις αποφάσεις που λαμαβάνονται βλέπε είσοδο μόνο από μπροστά, εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου με το χειρότερο δυνατό τρόπο , αναγκαστική έκδοση προσωποποιημένης για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου γεγονός που σίγουρα θα αποστερήσει τη δυνατότητα αυτή από αρκετούς δικαιούχους, ουρές σε εκδοτήρια, ουρές σε πύλες, απόπειρες περικοπής ωραριών γραμμών αυθαίρετα (βλ. 237), ανακοινώσεις και δελτία τύπου για αύξησεις εσόδων που αμφιβάλλω αν ευσταθούν ενώ για μεταβολές στο δίκτυο η ενημέρωση είναι ανύπαρκτη ή μετά από 5 μέρες και άλλα πολλά ακόμα δείχνουν μια εικόνα απαξίωσης των αστικών συγκοινωνιών που ίσως είναι η χειρότερη που έχουμε δει τις τελευταίες δεκαετίες..

Όσα για τις ημέρες του Δεκαπενταύγουστου σε Βοτανικό/Ράλλη που είχαν διαλυθεί τα πάντα υποψιάζομαι ότι δώσαν μαζικά χρωστούμενα ρεπό σε οδηγούς και τις κολλήσαν με την καλοκαιρινή άδεια. Είχ ξανασυμβεί παλιότερα καλοκαίρι στο Ελληνικό όπου οδηγοί είχαν ουσιαστικά άδεια ακόμα και 2 μήνες αλλά δεν είχε συμβεί τέτοια διάλυση στις γραμμές του..


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων ΟΣΥ - από mercedes elbo - 07-09-2018, 09:59 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 50 6.383 15-04-2024, 03:26 AM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 69.432 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 105.194 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 230.680 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 148.432 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 148.373 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 409.532 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 23.854 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 636.684 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016 marios.ilioupoli 37 45.535 18-12-2016, 02:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: tomasxouliaras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)