07-08-2018, 12:41 AM
(06-08-2018, 11:50 AM)Alex37 Έγραψε: δεν το λες και αναστροφή αυτό που κάνει το 304 https://youtu.be/4X3xBJTQYwo
Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς όχι, αν και αυτός που το ανέβασε αναστροφή γράφει.
Βέβαια, το 304 κανονικά βάσει ΟΑΣΑ αναστρέφει στο Τέρμα (όπως κάνει και το 316) και όχι πιο κάτω που πάνε σχεδόν όλοι.
(06-08-2018, 12:55 PM)ecoj Έγραψε: @mercedes elbo σχετικά με τους μύλους των GN έχει να κάνει με τη διαφορά ότι το 237 έχει πολλές δύσκολες στροφές μαζεμένες πάνω ενώ πχ το 843 μπορεί να έχει χειρότερη στροφή αλλά είναι μία οπότε το 237 καταπονεί περισσότερο από κάθε άλλη γραμμή τις νταλίκες! Τώρα αν αυτό ισχύει και έχει βάση δεν το ξέρω μιας και δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις! Πάντως ότι τα γραφεία κίνησης δεν θέλουν να στέλνουν νταλίκα στο 237 φαίνεται από την εποχή του Ελληνικού.
Πάντως το Β15 μπορεί να ακούγεται άκυρη γραμμή αλλά με τις ελλείψεις στο Α15 έχει σώσει την Αθηνών αρκετές φορές σε σημείο να το πετύχω τίγκα να πηγαίνει προς Παλατάκι! Το Γ16 είναι τρομερά αραιό οπότε πολλές φορές το μόνο που στην Αθηνών μένει είναι το τίμιο Παλατάκι με αποτέλεσμα η επιβατική του κίνηση να έχει αυξηθεί...
Το ίδιο έχει συμβεί με το 891 και το 731 που πολλές φορές ειδικά στο Θ1 έφτασαν σε σημείο να αφήνουν κόσμο έξω από το σττοίβαγμα στη Θηβών με κατεύθυνση προς Περιστέρι λόγω καθυστερήσεων στο 703!
Το Neoplan #289 που προχτές ήταν στο 310 σήμερα το πρωί ήταν στο 309 μαζί με το #260 που σημαίνει ότι μεταφέρθηκαν Neoplan από Πειραιά σε Ανθούσα!!
Πολύ πιθανό τότε να είναι αυτός ο λόγος (ή ένας από τους λόγους) που προσπαθούν να μην βάζουν νταλίκα στο 237, καθότι φαίνεται να έχει κάποια λογική ή έστω να στέκει σαν δικαιολογία.
Δυστυχώς έχουν αρχίσει και κόβουν αρκετά και από το Α15 και φυσικά αν περάσει Β15 πρωτό προφανώς η πλειοψηφία αυτό θα προτιμήσει αφού την ίδια διαδρομή έχουν μέχρι Παλατάκι. Όμως στην πραγματικότητα κατά τύχη εξυπηρετεί καθότι είναι αραιό (Καθημερινές 25'-30'/ ΣΚ 50'+) και μπορεί να περάσουν 25' π.χ. και να έρθουν και τα 2 μαζί. Θεωρητικά καλύτερα θα ήταν να κοβόταν και να είχε πλήρη επάνδρωση το Α15 , το θέμα είναι όμως ότι κατά πάσα πιθανότητα πάλι θα κόβουν από το Α15.. Το πολύ πολύ να αρχίσουν να επανδρώνουν για λίγο διάστημα καμιά άλλη κομμένη του Α/Σ..
Το Γ16 με συχνότητα Καθημερινής ανά 50'-60' προφανώς δεν προσφέρει τίποτα στην Αθηνών και το μόνο που καταφέρνει είναι να μην ξέρεις που να κατευθυνθείς για Ασπρόπυργο (Κουμουνδρούρου ή Αγ. Μαρίνα).. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει σήμερα είναι κατάργηση του Γ16 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο 866 προκειμένου να υπάρχει ομαλή ροή διελεύσεων από ένα μόνο σημείο (Αγ. Μαρίνα).
Επίσης στα ενδιαφέροντα της ημέρας μόλις μια volvo (#178) σήμερα στο 122 η οποία έμεινε στη γραμμή μπεχρι το μεσημέρι!