16-05-2018, 11:29 AM
(16-05-2018, 10:24 AM)Citaro Έγραψε: Σαφώς και υπήρχαν υπερβολές, τ.......Το μεγάλο πρόβλημα που φαίνεται να υπάρχει, πέραν των οδηγών, είναι τα οχήματα. Δεν έχω τελειώσει την ανάλυση των οχημάτων που κατέγραψα, αλλά όπως προανέφερα, η ραχοκοκαλιά των κυκλοφορούντων οχημάτων φαίνεται να είναι τα Ν1, ενώ καινούργια οχήματα κάθονται. Τι θα γίνει σε λίγα χρόνια, όταν δεν διαφαίνεται διαγωνισμός για αγορά νέων;
Είχε γίνει ένας υπολογισμός το 2008 νομίζω, που έλεγε ότι περίπου 170 οχήματα κάλυπταν τέτοιες γραμμές (πχ οι κλάδοι προς κέντρο Αθήνας των 206, 208, 237, Α4, 106/26, 136/7, 024, 730, 821, 840, Β13, Α/Β14, 601/3, 408, 419, Γ5, 103, 108, 111 κλπ.) Επίσης, άλλα 50-60 οχήματα "περίσσεψαν" μετά την έλευση του μετρό σε Αιγάλεω, Νομισματοκοπείο και Ελληνικό.
.......
Γενικά θεωρώ ότι για μια ορθή δρομολόγηση, ώστε να έχουμε καλές συχνότητες και να μην παρατηρείται στριμωξίδι ή ... αιώνια αναμονή, θα χρειαζόμασταν σήμερα περί τα 1100 λεωφορεία (μιλάω πάντα για την πρώην ΕΘΕΛ). Σε σχέση με τα 850 που βγαίνουν σήμερα, υπάρχει μεγάλη απόσταση.