Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Καλαμάτας
#21
Τέλος στη σύντομη θητεία του Βολιώτικου 405 καθώς από σημέρα στο #8 κυκλοφορεί το Citaro με πινακίδες ΚΜΤ-8069
Απάντηση
#22
Πόσα παλια είναι ακόμα;
Απάντηση
#23
Υπάρχουν δύο N1 #6 και #11 (το #6 είναι σχετικά καλά περιποιημένο αλλά το #11 είναι πολύ χρέπι το εσωτερικό του είναι σε κατάσταση αποσύνθεσης και με πάνω από 50 δεν πρέπει να πηγαίνει) και το #9 που είναι το μοναδικό A10 που έχει απομείνει (επίσης μέτρια συντηρημένο και δυσκολεύεται να αναπτύξει ταχύτητα).Το Ν1 στο #10 λίγες μέρες του έχουν μείνει ακόμη καθώς θα κυκλοφορήσει σύντομα στη θέση του ένα A21 Facelift.Στο #1 υπάρχει ένα Ν2 το οποίο έχει λίγο περισσότερο καιρό μέχρι να κοπεί σε σχέση με τα προαναφερθέντα.Τέλος τα #5(Σαρακάκης Μακεδονία) και #13(MAN NM223) παραμένουν κανονικά και θα παραμείνουν στην κυκλοφορία αρκετά χρονιά ακόμα όντας αρκετά νέα σε ηλικία και πολύ καλά συντηρημένα.
ΥΓ Έχω και post στην 1η σελίδα του thread με τη λίστα οχημάτων την οποία ανανεώνω διαρκώς.
Απάντηση
#24
Έχει έρθει από Γιάννενα ένα παλιό ΜΑΝ το οποίο μάλλον θα πάρει τον αριθμό παρμπρίζ "4". Προς το παρόν βρίσκεται χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας εκεί που παρκάρουν και τα υπόλοιπα απέναντι από το σταθμό των υπεραστικών ΚΤΕΛ. Το έβγαλα φωτογραφία, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει μήνυμα να το ανεβάσω εδώ ή να του το στείλω.
Απάντηση
#25
Για ανέβασε το γιατί δεν είμαι Καλαμάτα αυτόν τον καιρό και δεν γνωρίζω τι γίνεται.
Απάντηση
#26
Κυκλοφόρησε και το A21 Facelift στο #10 με πινακίδες ΚΜΤ-8740
Απάντηση
#27
(27-09-2019, 11:10 PM)O302S Έγραψε: Έχει έρθει από Γιάννενα ένα παλιό ΜΑΝ το οποίο μάλλον θα πάρει τον αριθμό παρμπρίζ "4". Προς το παρόν βρίσκεται χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας εκεί που παρκάρουν και τα υπόλοιπα απέναντι από το σταθμό των υπεραστικών ΚΤΕΛ. Το έβγαλα φωτογραφία, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει μήνυμα να το ανεβάσω εδώ ή να του το στείλω.

Πήγα και το είδα.Είναι ένα δίπορτο Α10 με χωρισμένο παρμπρίζ. Για το αν θα είναι αύξηση στόλου ή θα αντικαταστήσει κάποιο άλλο λεωφορείο θα το δούμε. Ορίστε και μια φωτογραφία δική μου
https://leoforeia.gr/opengal/displayimage.php?album=228&pid=4146#top_display_media
Βοnus μια φωτογραφία από το καινουριο #10 ,απλά πανέμορφο
https://leoforeia.gr/opengal/displayimage.php?album=228&pid=4147#top_display_media
Απάντηση
#28
Του οποίου #10 το σχέδιο είναι ίδιο με το #12 της Λαμίας.
https://leoforeia.gr/opengal/displayimage.php?pid=3943
Απάντηση
#29
Έχω μια απορία το πρώην #8 που ήταν μοντέλο του 93.Πως μπόρεσε και εντάχθηκε στο στόλο το φθινόπωρο του 2017;Αφού η νομοθεσία λέει ότι μπορούν να ταξινομηθούν λεωφορεία έως 18 ετών.
Edit:Βλακία είπα καθώς ο παραπάνω νόμος αφορά την πρώτη κυκλοφορία λεωφορείων και το συγκεκριμένο κυκλοφορούσε ήδη στον Βόλο.
Απάντηση
#30
Πλησιάζει και το τέλος του #9. Έχει έρθει στη θέση του ένα Citaro πρώην Werngroup (όπως και το #2).Είναι ίδιο με αυτό https://www.car.gr/24869608-mercedes-benz-citaro
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)