Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Καλαμάτας
#21
Τέλος στη σύντομη θητεία του Βολιώτικου 405 καθώς από σημέρα στο #8 κυκλοφορεί το Citaro με πινακίδες ΚΜΤ-8069
Απάντηση
#22
Πόσα παλια είναι ακόμα;
Απάντηση
#23
Υπάρχουν δύο N1 #6 και #11 (το #6 είναι σχετικά καλά περιποιημένο αλλά το #11 είναι πολύ χρέπι το εσωτερικό του είναι σε κατάσταση αποσύνθεσης και με πάνω από 50 δεν πρέπει να πηγαίνει) και το #9 που είναι το μοναδικό A10 που έχει απομείνει (επίσης μέτρια συντηρημένο και δυσκολεύεται να αναπτύξει ταχύτητα).Το Ν1 στο #10 λίγες μέρες του έχουν μείνει ακόμη καθώς θα κυκλοφορήσει σύντομα στη θέση του ένα A21 Facelift.Στο #1 υπάρχει ένα Ν2 το οποίο έχει λίγο περισσότερο καιρό μέχρι να κοπεί σε σχέση με τα προαναφερθέντα.Τέλος τα #5(Σαρακάκης Μακεδονία) και #13(MAN NM223) παραμένουν κανονικά και θα παραμείνουν στην κυκλοφορία αρκετά χρονιά ακόμα όντας αρκετά νέα σε ηλικία και πολύ καλά συντηρημένα.
ΥΓ Έχω και post στην 1η σελίδα του thread με τη λίστα οχημάτων την οποία ανανεώνω διαρκώς.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)