15-10-2017, 07:55 PM
(13-10-2017, 04:07 PM)georgio Έγραψε: Ποοοο δεν υπάρχει πιο βλακεία απο το να ξαναγίνουν κυκλικά τα 206/237... Ο ενας θα πηγαίνει σφαίρα ο άλλος με το πάσο του θα δημιουργουνται συνεχεια κενα. Επίσης ρε παιδιά η τηλεματικη σε κυκλικες απλά ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...την πατάω συνέχεια με το 154 που σε μια σταση λεει σε 20’ και εχει πέσει στο 5λεπτο στα 10-11’ και πάει λέγοντας...
Μόνο αν στην τηλεματική περάσουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια θα βελτιωθεί.
Kι όμως, ενώ μέχρι πέρυσι (πριν την τηλεματική) ήταν ο,τι χειρότερο οι κυκλικές γραμμές, τώρα πλέον είναι προτιμότερες απ΄ ότι αυτές με αφετηρία/τέρμα. Τι εννοώ :
Παλιότερα η "αφετηρία" στις μεγάλες "πιάτσες" (Ακαδημία, Δάφνη, Αγ. Δημήτριος) χρησίμευε ως "φιξάρισμα" των αναχωρήσεων , ώστε ο κόσμος να έχει κάποια στοιχεία αναφοράς για τις ώρες αναχώρησης (αν και οι πίνακες πολλές φορές δεν τηρούνταν).
Τώρα πλέον, ο επιβάτης έχει την τηλεματική στο κινητό/στη στάση. Έτσι είναι προτιμότερο να ξεκινάει ένα όχημα από Ηλιούπολη και να βλέπεις στη Δάφνη ή μέσα στο μετρό "σε 22 λεπτά" , παρά να στέκεσαι εκεί και να μη βλέπεις τίποτα μέχρι να έρθει το λεωφορείο.
Θα μου πείτε, η τηλεματική θα μπορούσε να αναφέρει στατικά την επόμενη ώρα αναχώρησης (πανεύκολο ακόμη και με τροποποιημένα δρομολόγια, η data υπάρχει σε κάθε λεωφορείο) αλλά, όσο αυτό δεν εφαρμόζεται, είναι καλύτερο το κυκλικό στις μεγάλες αφετηρίες.