05-05-2017, 02:21 PM
(05-05-2017, 12:07 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δε θα ήταν καλή ιδέα να ξεφορτώνουν τα οχήματα στην Πανεπιστημίου, καθώς θα επιβάρυναν ακόμα περισσότερο τον ήδη κορεσμένο αυτόν άξονα. Φαντάσου να ξεφορτώνουν 220 και Α2 στη Πανεπιστημίου και να περιμένει από πίσω το 3 να πιάσει στάση! Και εάν συνυπολογίσεις τα ταξί τα οποία έχουν καταλάβει ήδη τη πρώτη λωρίδα, το πράγμα περιπλέκεται. Οπότε καλύτερα που ξεφορτώνουν στην Ρήγα Φεραίου, άλλωστε δίπλα είναι οι λοιπές στάσεις (1 λεπτό περπάτημα το πολύ).
Αυτό που λέτε, εφαρμόστηκε το 2005, όταν καταργήθηκαν οι αφετηρίες της Ακαδημίας. Τότε, για ένα χρονικό διάστημα, όλες οι γραμμές (220/221, Α2,Β2, Α3, Ε22) κατέβαζαν τον κόσμο στη στάση της Πανεπιστημίου, με συνέπεια πράγματι να γίνεται χαμός.
Το δε 235, είχε εκδιωχθεί, όπως λέχθηκε προηγουμένως, προς την Εδουάρδου Λω.
Πολύ σύντομα όμως είδαν ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει το σκηνικό αυτό και δειλά - δειλά, ξανάρχισαν να ρεμιζάρουν (άτυπα) τα Α2, Α3 και Ε22 στη Ρήγα Φεραίου. Μετά έκαναν κυκλικό και το 235 (που έκανε άσκοπο κύκλο κι έχανε χρόνο) και, τέλος, ιδρύθηκε επίσημη στάση αποβίβασης για όλα τα παραπάνω λεωφορεία.
Να μην ξεχνάμε ότι, ο λόγος που καταργήθηκαν οι αφετηρίες της Ακαδημίας ήταν η ενοποίηση και πεζοδρόμηση του χώρου. Μετά από 12 χρόνια, τίποτα δεν έγινε, οι παλιές αφετηρίες έγιναν πάρκιγκ, η Σίνα διπλοπαρκάρεται και δεν μπορούν να ρεμιζάρουν λεωφορεία και η Ρήγα Φεραίου ξανάγινε ανεπίσημα χώρος αναμονής οχημάτων. Τα δε 220, 221 και 235 υποχρεώνονται σε κυκλικά δρομολόγια χωρίς καθορισμένη αναχώρηση από Ακαδημία, με συνέπεια να γίνεται μπάχαλο η δρομολόγηση.
Αυτά.