Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορικά για γραμμές - Κορμούς
#1
Μήπως ξέρει ποία ήταν η πρώτη γραμμή - κορμός που ιδρύθηκε;

Και όλες τις μεγάλες αλλαγές για όλες τις γραμμές - κορμούς;

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας! Smile
Απάντηση
#2
Ήταν οι 538 Κάνιγγος-Κηφισιά και 539 Κάνιγγος-Μαρούσι-Κηφισιά
Ακολούθησαν οι 725/726 Αθήνα-Αχαρναι και στην συνέχεια 120 και 122 για Γλυφάδα
Απάντηση
#3
Εντάξει, αρά νομίζω πως είναι αυτοί οι κορμοί σήμερα:

538: Κάνιγγος - Κηφισιά > Α7: Στουρνάρη - Κηφισιά (Πλ. Πλατάνου)
539: Κάνιγγος - Μαρούσι - Κηφισιά > Β7: Κάνιγγος - Κηφισιά - Νέα Κηφισιά

725: Αθήνα - Αχαρναί > Α10: Σταθμός Λαρίσης - Αχαρναί
726: Αθήνα - Αχαρναί (Μέσω Αριστοτέλους) > Β10: Σταθμός Λαρίσης - Αχαρναί (Μέσω Αριστοτέλους)

120: Πειραιάς - Λούτρα > Α1: Πειραιάς - Βούλα και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα
122: Αθήνα - Άνω Βούλα > Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας)

Κόκκινο είναι για καταργημένες γραμμές
Απάντηση
#4
(12-06-2016, 07:33 AM)TheTransporter Έγραψε: Εντάξει, αρά νομίζω πως είναι αυτοί οι κορμοί σήμερα:

120: Πειραιάς - Λούτρα > Α1: Πειραιάς - Βούλα και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα
122: Αθήνα - Άνω Βούλα > Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας)

Κόκκινο είναι για καταργημένες γραμμές

To 120 Πειραιάς-Λουτρά δεν ήταν ποτέ κορμός. Ήταν θερινή γραμμή για τα μπάνια που καταργήθηκε κάπου στα '80s. Ο κορμός 120 ήταν ο Αθήνα-Γλυφάδα (σημερινό Α3) που ιδρύθηκε μαζί με το 122 το 1994 και απλά πήρε τον αριθμό 120, γιατί ήταν "στρογγυλό" και μετά την κατάργηση της θερινής γραμμής ήταν ελεύθερο. Το 122 προϋπήρχε ως ακτινική γραμμή Αθήνα-΄Ανω Βούλα και απλά το 1994 "κορμοποιήθηκε", το ίδιο και η 109:Πειραιάς-Βούλα που απλά κόπηκε στη Γλυφάδα και πήρε τον αριθμό 110, ως πιο "στρογγυλό" κι αυτό. Αλλά το τέρμα του 110 στη Γλυφάδα προκαλούσε προβλήματα και πολύ γρήγορα επεκτάθηκε στη Βούλα μαζί με το 122. Τελικά το 1995 το 110 έγινε το Α1, το 122 έγινε το Α2 και το 120 το Α3. Μάλιστα το Α3 απέκτησε και δύο "παραλλαγές" το Α3: Γλυφάδα(Ευρυάλη) και το Α3: Γλυφάδα(Καραχάλιου) αν και δεν είμαι βέβαιος ποια από τις δύο διαδρομές εκτελούσε το 120. (υποθέτω μέσω Ευρυάλης, που ήταν η πιο σύντομη) Τελικά το 1996 η διαδρομή μέσω Καραχάλιου πήρε τον αριθμό Β3, ενώ το σημερινό Α3 εκτελεί τη διαδρομή του τότε Β3, αφού το κομμάτι της Ευρυάλης προσαρτήθηκε πρόσφατα στο 205.

Επίσης, η πρώτη απόπειρα σε κορμούς δεν ήταν τα 538/539 που ιδρύθηκαν το '84, αλλά οι γραμμές 159: Αθήνα-Αργυρούπολη και 236: Αθήνα-Σούρμενα κάποια χρόνια πριν. (δε θυμάμαι ακριβώς ημερομηνία) Τότε, αποφασίστηκε να καταργηθούν όλες οι ακτινικές γραμμές προς Αργυρούπολη, Τερψιθέα και Σούρμενα που ξεκινούσαν από το Ζάππειο και να αντικατασταθούν από τις δύο παραπάνω με αφετηρία στην Ακαδημία (οι αφετηρίες των γραμμών αυτών είχαν απομακρυνθεί από την Ακαδημία τη δεκαετία του '70) και τέρμα στον Αγ.Τρύφωνα. Επίσης δημιουργήθηκαν και δύο τοπικές κυκλικές αντίρροπες γραμμές με αφετηρία τον Αγ.Τρύφωνα, αλλά δε γνωρίζω τη διαδρομή τους ακριβώς. Τελικά η προσπάθεια απέτυχε, αφού τα παράπονα των επιβατών ήταν πολλά και μετά από λίγες μέρες επανήλθαν οι παλιές ακτινικές από το Ζάππειο, αλλά παρέμειναν και οι 159/236 ως ακτινικές πια, αφού ήταν οι μόνες που ξεκινούσαν από Ακαδημία. Το 1995 με την τελική εφαρμογή των κορμών, καταργήθηκαν τελικά οι ακτινικές γραμμές από Ζάππειο και επανιδρύθηκε το τοπικό δίκτυο στην περιοχή, που σε συνδυασμό με το τοπικό δίκτυο Γλυφάδας που είχε ιδρυθεί ένα χρόνο πριν μας έδωσε τα σημερινά 124, 128, 205 και το 207 που τώρα πια δεν υπάρχει. Το 159 μετατράπηκε στον κορμό Α4: Αργυρούπολη-Γλυφάδα και το 236 στον κορμό Α4: Αργυρούπολη-Ελληνικό, αυτή τη φορά όμως με τέρμα στη Θράκης και όχι στον Αγ.Τρύφωνα. Ένα χρόνο αργότερα, η παραλλαγή του Ελληνικού πήρε τον αριθμό Β4 και τελικά καταργήθηκε με την έλευση του μετρό στο Ελληνικό (αφού είχε πρώτα "τοπικοποιηθεί" στον Αγ.Δημήτριο για κάποια χρόνια) αφού συνέπεπτε ακριβώς με τη διαδρομή του 101 που παρέμεινε. Το Α4 αφού πρώτα επεκτάθηκε από τον Αγ.Τρύφωνα στο τέρμα της Κ.Αθανάτου, συνενώθηκε με τη γραμμή 208: Αθήνα-Κάτω Ηλιιούπολη και τέλικα με την έλευση του μετρό στο Ελληνικό (που "άδειασε" πολύ χώρο στον Αγ.Δημήτριο) τοπικοποιήθηκε κι αυτό, δημιουργώντας το σημερινό 164.
Απάντηση
#5
Σύναψη:To 120 Πειραιάς-Λουτρά δεν ήταν ποτέ κορμός. Ήταν θερινή γραμμή για τα μπάνια που καταργήθηκε κάπου στα '80s. Ο κορμός 120 ήταν ο Αθήνα-Γλυφάδα (σημερινό Α3) που ιδρύθηκε μαζί με το 122 το 1994 και απλά πήρε τον αριθμό 120, γιατί ήταν "στρογγυλό" και μετά την κατάργηση της θερινής γραμμής ήταν ελεύθερο. Το 122 προϋπήρχε ως ακτινική γραμμή Αθήνα-΄Ανω Βούλα και απλά το 1994 "κορμοποιήθηκε", το ίδιο και η 109:Πειραιάς-Βούλα που απλά κόπηκε στη Γλυφάδα και πήρε τον αριθμό 110, ως πιο "στρογγυλό" κι αυτό. Αλλά το τέρμα του 110 στη Γλυφάδα προκαλούσε προβλήματα και πολύ γρήγορα επεκτάθηκε στη Βούλα μαζί με το 122. Τελικά το 1995 το 110 έγινε το Α1, το 122 έγινε το Α2 και το 120 το Α3. Μάλιστα το Α3 απέκτησε και δύο "παραλλαγές" το Α3: Γλυφάδα(Ευρυάλη) και το Α3: Γλυφάδα(Καραχάλιου) αν και δεν είμαι βέβαιος ποια από τις δύο διαδρομές εκτελούσε το 120. (υποθέτω μέσω Ευρυάλης, που ήταν η πιο σύντομη) Τελικά το 1996 η διαδρομή μέσω Καραχάλιου πήρε τον αριθμό Β3, ενώ το σημερινό Α3 εκτελεί τη διαδρομή του τότε Β3, αφού το κομμάτι της Ευρυάλης προσαρτήθηκε πρόσφατα στο 205.

Επίσης, η πρώτη απόπειρα σε κορμούς δεν ήταν τα 538/539 που ιδρύθηκαν το '84, αλλά οι γραμμές 159: Αθήνα-Αργυρούπολη και 236: Αθήνα-Σούρμενα κάποια χρόνια πριν. (δε θυμάμαι ακριβώς ημερομηνία) Τότε, αποφασίστηκε να καταργηθούν όλες οι ακτινικές γραμμές προς Αργυρούπολη, Τερψιθέα και Σούρμενα που ξεκινούσαν από το Ζάππειο και να αντικατασταθούν από τις δύο παραπάνω με αφετηρία στην Ακαδημία (οι αφετηρίες των γραμμών αυτών είχαν απομακρυνθεί από την Ακαδημία τη δεκαετία του '70) και τέρμα στον Αγ.Τρύφωνα. Επίσης δημιουργήθηκαν και δύο τοπικές κυκλικές αντίρροπες γραμμές με αφετηρία τον Αγ.Τρύφωνα, αλλά δε γνωρίζω τη διαδρομή τους ακριβώς. Τελικά η προσπάθεια απέτυχε, αφού τα παράπονα των επιβατών ήταν πολλά και μετά από λίγες μέρες επανήλθαν οι παλιές ακτινικές από το Ζάππειο, αλλά παρέμειναν και οι 159/236 ως ακτινικές πια, αφού ήταν οι μόνες που ξεκινούσαν από Ακαδημία. Το 1995 με την τελική εφαρμογή των κορμών, καταργήθηκαν τελικά οι ακτινικές γραμμές από Ζάππειο και επανιδρύθηκε το τοπικό δίκτυο στην περιοχή, που σε συνδυασμό με το τοπικό δίκτυο Γλυφάδας που είχε ιδρυθεί ένα χρόνο πριν μας έδωσε τα σημερινά 124, 128, 205 και το 207 που τώρα πια δεν υπάρχει. Το 159 μετατράπηκε στον κορμό Α4: Αργυρούπολη-Γλυφάδα και το 236 στον κορμό Α4: Αργυρούπολη-Ελληνικό, αυτή τη φορά όμως με τέρμα στη Θράκης και όχι στον Αγ.Τρύφωνα. Ένα χρόνο αργότερα, η παραλλαγή του Ελληνικού πήρε τον αριθμό Β4 και τελικά καταργήθηκε με την έλευση του μετρό στο Ελληνικό (αφού είχε πρώτα "τοπικοποιηθεί" στον Αγ.Δημήτριο για κάποια χρόνια) αφού συνέπεπτε ακριβώς με τη διαδρομή του 101 που παρέμεινε. Το Α4 αφού πρώτα επεκτάθηκε από τον Αγ.Τρύφωνα στο τέρμα της Κ.Αθανάτου, συνενώθηκε με τη γραμμή 208: Αθήνα-Κάτω Ηλιιούπολη και τέλικα με την έλευση του μετρό στο Ελληνικό (που "άδειασε" πολύ χώρο στον Αγ.Δημήτριο) τοπικοποιήθηκε κι αυτό, δημιουργώντας το σημερινό 164.

Ευχαριστώ πολύ! Big Grin

Αρά, νομίζω πως είναι αυτοί οι κορμοί σήμερα:

159: Αθήνα - Αργυρούπολη > Α4: Αθήνα - Αργυρούπολη - Γλυφάδα > Α4: Ακαδημία - Κάτω Ηλιούπολη - Τερψιθέα > 164: Στ. Αγ. Δημήτριος - Κάτω Ηλιούπολη - Αργυρούπολη - Τερψιθέα και 165: Τερψιθέα - Αργυρούπολη - Σύνταγμα (Κυκλική)

236: Αθήνα - Σούρμενα > Α4: Αθήνα - Αργυρούπολη - Ελληνικό > Β4: Ακαδημία - Αργυρούπολη - Σούρμενα > 248: Σούρμενα - Αργυρούπολη - Στ. Αγ. Δημήτριος

538: Κάνιγγος - Κηφισιά > Α7: Στουρνάρη - Κηφισιά (Πλ. Πλατάνου)

539: Κάνιγγος - Μαρούσι - Κηφισιά > Β7: Κάνιγγος - Κηφισιά - Νέα Κηφισιά

725: Αθήνα - Αχαρναί > Α10: Σταθμός Λαρίσης - Αχαρναί

726: Αθήνα - Αχαρναί (Μέσω Αριστοτέλους) > Β10: Σταθμός Λαρίσης - Αχαρναί (Μέσω Αριστοτέλους)

120: Αθήνα - Γλυφάδα > Α3: Αθήνα - Γλυφάδα (Ευρυάλη) > Α3: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Λ. Βουλιαγμένης)

120: Αθήνα - Γλυφάδα > Α3: Αθήνα - Γλυφάδα (Καραχάλιου) > Β3: Ακαδημία - Γλυφάδα (Καρχάλιου) (Μέσω Λ. Βουλιαγμένης)

122: Αθήνα - Άνω Βούλα > 122: Αθήνα - Βούλα > Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας)

109: Πειραιάς - Βούλα > 110: Πειραιάς - Γλυφάδα > 110: Πειραιάς - Βούλα > Α1: Πειραιάς - Βούλα

Κόκκινο είναι για καταργημένες γραμμές
Απάντηση
#6
(12-06-2016, 11:08 AM)pvuccino Έγραψε: Το 159 μετατράπηκε στον κορμό Α4: Αργυρούπολη-Γλυφάδα και το 236 στον κορμό Α4: Αργυρούπολη-Ελληνικό, αυτή τη φορά όμως με τέρμα στη Θράκης και όχι στον Αγ.Τρύφωνα. Ένα χρόνο αργότερα, η παραλλαγή του Ελληνικού πήρε τον αριθμό Β4 και τελικά καταργήθηκε με την έλευση του μετρό στο Ελληνικό (αφού είχε πρώτα "τοπικοποιηθεί" στον Αγ.Δημήτριο για κάποια χρόνια) αφού συνέπεπτε ακριβώς με τη διαδρομή του 101 που παρέμεινε. Το Α4 αφού πρώτα επεκτάθηκε από τον Αγ.Τρύφωνα στο τέρμα της Κ.Αθανάτου, συνενώθηκε με τη γραμμή 208: Αθήνα-Κάτω Ηλιιούπολη και τέλικα με την έλευση του μετρό στο Ελληνικό (που "άδειασε" πολύ χώρο στον Αγ.Δημήτριο) τοπικοποιήθηκε κι αυτό, δημιουργώντας το σημερινό 164.

Το Β4 τοπικοποιήθηκε στον Άγιο Δημήτριο ως 248 τον Δεκέμβριο του 2010 και καταργήθηκε τον Ιούλιο του 2011 λόγω επικάλυψης με το 210, το οποίο όμως έφτανε Τερψιθέα. Το 210 καταργήθηκε με την έλευση του Μετρό στο Ελληνικό τον Ιούλιο του 2013.

Το Α4 συνενώθηκε με το 208 τον Δεκέμβριο του 2010 αλλά δεν καταργήθηκε με την επέκταση του Μετρό (Ιούλιος 2013) αλλά τον Νοέμβριο του 2014 με τις γενικότερες αλλαγές στα Νότια Προάστια.

(12-06-2016, 01:19 PM)TheTransporter Έγραψε: 236: Αθήνα - Σούρμενα > Α4: Αθήνα - Αργυρούπολη - Ελληνικό > Β4: Ακαδημία - Αργυρούπολη - Σούρμενα > 248: Σούρμενα - Αργυρούπολη - Στ. Αγ. Δημήτριος > 165: Τερψιθέα - Αργυρούπολη - Σύνταγμα (Κυκλική)

Το 165 δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα πρώην Β4/248. Ουσιαστικά είναι το παλιό Α4 (πριν μπει στην Κ. Ηλιούπολη) αλλά φτάνει μέχρι Σύνταγμα.
Απάντηση
#7
(12-06-2016, 02:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το Β4 τοπικοποιήθηκε στον Άγιο Δημήτριο ως 248 τον Δεκέμβριο του 2010 και καταργήθηκε τον Ιούλιο του 2011 λόγω επικάλυψης με το 210, το οποίο όμως έφτανε Τερψιθέα. Το 210 καταργήθηκε με την έλευση του Μετρό στο Ελληνικό τον Ιούλιο του 2013.

Το Α4 συνενώθηκε με το 208 τον Δεκέμβριο του 2010 αλλά δεν καταργήθηκε με την επέκταση του Μετρό (Ιούλιος 2013) αλλά τον Νοέμβριο του 2014 με τις γενικότερες αλλαγές στα Νότια Προάστια.

Κοίτα, τα είπα περιληπτικά και χωρίς να κοιτάξω ημερομηνίες κτλ απλά για να του δώσω την εικόνα της εξέλιξης της γραμμής. Για το 210 δε μίλησα, γιατί είναι σκέτο μπέρδεμα και όσον αφορά την κάλυψη του πρώην Β4, τα 210/248 ήταν ουσιαστικά η ίδια γραμμή κι ας συνυπήρξαν για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Και το 210 καταργήθηκε γιατί όντως είχε την ίδια διαδρομή με το 101, απλά με την έλευση του μετρό το 101 ήταν πια υπεραρκετό γι' αυτή τη σύνδεση.

(12-06-2016, 02:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 165 δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα πρώην Β4/248. Ουσιαστικά είναι το παλιό Α4 (πριν μπει στην Κ. Ηλιούπολη) αλλά φτάνει μέχρι Σύνταγμα.

Αυτό προφανώς το έγραψε, γιατί καλύπτει τη διαδρομή του παλιού Α4 πριν πάει Ηλιούπολη, που τώρα δεν καλύπτεται από κάποια άλλη γραμμή.

(12-06-2016, 01:19 PM)TheTransporter Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ! Big Grin

Αρά, νομίζω πως είναι αυτοί οι κορμοί σήμερα:

159: Αθήνα - Αργυρούπολη > Α4: Αθήνα - Αργυρούπολη - Γλυφάδα > Α4: Ακαδημία - Κάτω Ηλιούπολη - Τερψιθέα > 164: Στ. Αγ. Δημήτριος - Κάτω Ηλιούπολη - Αργυρούπολη - Τερψιθέα και 165: Τερψιθέα - Αργυρούπολη - Σύνταγμα (Κυκλική)

236: Αθήνα - Σούρμενα > Α4: Αθήνα - Αργυρούπολη - Ελληνικό > Β4: Ακαδημία - Αργυρούπολη - Σούρμενα > 248: Σούρμενα - Αργυρούπολη - Στ. Αγ. Δημήτριος

538: Κάνιγγος - Κηφισιά > Α7: Στουρνάρη - Κηφισιά (Πλ. Πλατάνου)

539: Κάνιγγος - Μαρούσι - Κηφισιά > Β7: Κάνιγγος - Κηφισιά - Νέα Κηφισιά

725: Αθήνα - Αχαρναί > Α10: Σταθμός Λαρίσης - Αχαρναί

726: Αθήνα - Αχαρναί (Μέσω Αριστοτέλους) > Β10: Σταθμός Λαρίσης - Αχαρναί (Μέσω Αριστοτέλους)

120: Αθήνα - Γλυφάδα > Α3: Αθήνα - Γλυφάδα (Ευρυάλη) > Α3: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Λ. Βουλιαγμένης)

120: Αθήνα - Γλυφάδα > Α3: Αθήνα - Γλυφάδα (Καραχάλιου) > Β3: Ακαδημία - Γλυφάδα (Καρχάλιου) (Μέσω Λ. Βουλιαγμένης)

122: Αθήνα - Άνω Βούλα > 122: Αθήνα - Γλυφάδα > 122: Αθήνα - Βούλα > Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας)

109: Πειραιάς - Βούλα > 110: Πειραιάς - Γλυφάδα > 110: Πειραιάς - Βούλα > Α1: Πειραιάς - Βούλα

Κόκκινο είναι για καταργημένες γραμμές

Έχω την εντύπωση (χωρίς να 'μαι 100% σίγουρος) πως το 726 πήγαινε από Πάρνηθος και το 725 από Αριστοτέλους. Τα λεωφορεία άλλωστε είχαν προμετωπίδα απλά "Πλ.Βάθης-Αχαρναί" χωρίς καν διάκριση Α΄ και Β΄. Επίσης το 122 ως κορμός δεν κόπηκε ποτέ στη Γλυφάδα, αυτό ήταν το 110 που μετά επεκτάθηκε ξανά στη Βούλα. Και οι κορμοί ήταν φυσικά πολύ περισσότεροι...
Απάντηση
#8
Προκάτοχοι του Α6 και Β6 ποιες γραμμές ήταν?
Απάντηση
#9
(26-06-2016, 09:55 PM)mercedes1988 Έγραψε: Προκάτοχοι του Α6 και Β6 ποιες γραμμές ήταν?

Δεν υπήρχε προκάταχος. Απλά κόπηκαν οι υπάρχουσες γραμμές στο Χαλάνδρι. Για το Α6 αυτές ήταν το Αθήνα-Πεντέλη (Α-Ε διαδρομές), Αθήνα-Νέα Πεντέλη (423), Αθήνα Ν&Π Πεντέλη (427), Κάνιγγος-Μεταμόρφωση 402, Κάνιγγος-Αγ.Παρασκευή 403.
Για το Β6, Αθήνα-Βριλήσσια (418 και 447), Πειραιάς-Ν&Π Πεντέλη (413, 438) και τα βραδινά Αθήνα-Βρ-Ν&Π Πεντέλη (429 και 442)
Απάντηση
#10
(27-06-2016, 12:52 PM)abc Έγραψε: Δεν υπήρχε προκάταχος. Απλά κόπηκαν οι υπάρχουσες γραμμές στο Χαλάνδρι. Για το Α6 αυτές ήταν το Αθήνα-Πεντέλη (Α-Ε διαδρομές), Αθήνα-Νέα Πεντέλη (423), Αθήνα Ν&Π Πεντέλη (427), Κάνιγγος-Μεταμόρφωση 402, Κάνιγγος-Αγ.Παρασκευή 403.
Για το Β6, Αθήνα-Βριλήσσια (418 και 447), Πειραιάς-Ν&Π Πεντέλη (413, 438) και τα βραδινά Αθήνα-Βρ-Ν&Π Πεντέλη (429 και 442)

Noμίζω ανάποδα τα είπες. Οι Πεντέλες και τα 402/403 πήγαιναν από Σίδερα Χαλανδρίου (άρα είναι "προκάτοχοι" του Β6) και τα Βριλήσσια (418/447 και τα βραδινά 429/442 που επεκτείνονταν μέχρι τις Πεντέλες) μαζί με το 401 του Πολυδρόσου από Εθν.Αντιστάσεως. (άρα είναι "προκάτοχοι" του Α6) Επίσης τα 413/438 που περνούσαν κι αυτά από Εθν.Αντιστάσεως είχαν ήδη καταργηθεί από το 1989 και αντικατασταθεί από το 450: Δέλτα Φαλήρου-Χαλάνδρι και το τοπικό από Χαλάνδρι 451: Χαλάνδρι-Ν.&Παλ.Πεντέλη(μέσω Καλλιθέας). Άρα όταν ιδρύθηκαν τα Α6/Β6 αυτό που περνούσε από Εθν.Αντιστάσεως ήταν το 450 και όχι τα 413/438 και αυτό φυσικά παρέμεινε στη θέση του και είναι το σημερινό τρόλεϊ 10. Τα γράφω αναλύτικα και στο Κεφάλαιο για τα τρόλεϊ 18/19 για όποιον ενδιαφέρεται.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)