Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATH.ENA Card/Ticket - Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)
#11
Νέα επικυρωτικα μηχανηματα έχουν εγκατασταθει στα Ν2 #594 και #598
Απάντηση
#12
Προσθέτω τη Volvo #178 και τη GN #523 στη λίστα με τα οχήματα που έχουν τα νέα ακυρωτικά μηχανήματα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#13
Οι συγκοινωνίες Αθηνών συμμετείχαν στη ΔΕΘ και παρουσίασαν τον τρόπο λειτουργίας της ATH.ENA CARD σε οδικές και σταθερές συγκοινωνίες. http://www.cnn.gr/news/ellada/story/4583...oloipa-mmm
Απάντηση
#14
Στο Βοτανικό υπάρχει η μεγαλύτερη κινητικότητα όσον αφορά τα επικυρωτικά μηχανήματα στα λεωφορεία. Το solaris 8.6 #93 είναι το πρώτο που εντοπίζεται με αυτά.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#15
(11-09-2016, 09:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Στο Βοτανικό υπάρχει η μεγαλύτερη κινητικότητα όσον αφορά τα επικυρωτικά μηχανήματα στα λεωφορεία. Το solaris 8.6 #93 είναι το πρώτο που εντοπίζεται με αυτά.

Έχει και το solaris urbino 8.6 #167.
Απάντηση
#16
Ο Βοτανικός είναι το πρώτο αμαξοστάσιο που ξεκίνησε η εγκατάσταση των μηχανημάτων αναγνώρισης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και έχει σχεδόν ολοκληρωθεί!
Ολα τα Ν2 του ΑΜ ΒΟΤ είναι εφοδιασμένα με τα μηχανήματα αναγνώρισης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, πλην των 647-657 και μερικών δίπορτων (πχ 749) , ενώ ακόμη και στα Ν1 είναι θέμα ημερών η εγκατάσταση σε όλα (εδώ και μέρες τα 261,268 έχουν..)
Ομοίως και στα Solaris που σχεδόν έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση, ενώ ξεκίνησε δειλά και σε Neoplan, και κάποια βρέθηκαν στο ΑΜ ΑΝΘ (όπως το 306)!

Το δεύτερο αμαξοστάσιο φαίνεται να είναι η Αγ.Αννης που ήδη έχουν εντοπιστεί τα VanHool 7018 και 7088 με τα μηχανήματα και με επικυρωτικό χάρτινου εισιτηρίου και στην 3η πόρτα (εν αντιθέσει με τα 12μετρα του ΑΜ ΒΟΤ που έχουν πλέον μόνο στην μεσαία πόρτα).
Επίσης, στα Solaris 885 και 886 έχουν εγκατασταθεί τα μηχανήματα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#17
Στις GN που εγκαθιστούν μηχανήματα επικύρωσης του ηλεκτρικού εισιτηρίου, τοποθετούνται στα ίδια σημεία με του χάρτινου εισιτηρίου στην 3η και 4η πόρτα με αποτέλεσμα να μένει το βαγόνι χωρίς πορτοκάλι μηχάνημα και οι επιβάτες να γκρινιάζουν.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#18
Ο σταθμός του Μοσχάτου έγινε ο πρώτος σταθμός στον οποίο εγκατασταθηκαν πύλες εισόδου εξόδου.
Απάντηση
#19
Τα ΑΜΕΚ στις στάσεις του Τραμ άρχισαν να μπαίνουν σε "λειτουργία" χωρίς ωστόσο να πραγματοποιούν προς το παρόν κάποια ενέργεια, αφού είναι καλυμμένα με αυτοκόλλητο που ενημερώνει για "Εξοπλισμό προσωρινά εκτός λειτουργίας".
Απάντηση
#20
Αλήθεια τώρα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που θα το έχουμε σε περίπου ένα μήνα, ξέρουμε τι θα γίνει με τις κάρτες απεριορίστων; Θα βάζεις απλά 30 μια φορά το μήνα ας πούμε, αλλά πώς θα σε χρεώνει, πώς θα λειτουργεί;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)