Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[voria.gr]Χοντρή κόντρα Σπίρτζη - ΟΑΣΘ
#1
Ο υπουργός, σε δηλώσεις του στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη, έκανε λόγο για μη τήρηση των συμβάσεων από την πλευρά του ΟΑΣΘ.


Επίθεση κατά του ΟΑΣΘ για τις συμβάσεις με το ελληνικό δημόσιο και τις επιδοτήσεις που λαμβάνει εξαπέλυσε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.
Ο υπουργός, σε δηλώσεις του στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη, έκανε λόγο για μη τήρηση των συμβάσεων από την πλευρά του ΟΑΣΘ, ενώ ξεκαθάρισε πως εάν δε λυθούν τα όποια προβλήματα με τον Οργανισμό δε θα εκδοθεί καμία ΚΥΑ.

«Και εγώ θέλω να έχω μια εταιρεία που όταν μπαίνει μέσα θα μου την ισοσκελίζει το δημόσιο και θα μου εξασφαλίζει και τα κέρδη» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.

Στις δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών επανέλαβε τέλος πως «το πάρτι για τις αστικές μετακινήσεις έχει τελειώσει». Συγκεκριμένα, ανέφερε πως «ο ΟΑΣΘ διαχρονικά δε τηρεί τη σύμβαση που έχει με το ελληνικό δημόσιο. Αν δε λυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν δε θα υπάρξει και επιδότηση» ξεκαθάρισε.

Κάνοντας αναφορά στην προβληματική τήρηση της σύμβασης από πλευράς ΟΑΣΘ ο κ. Σπίρτζης μίλησε για αδιαφάνεια και ως παράδειγμα, παραπέμποντάς σε παρατηρήσεις του ΣΑΣΘ, είπε ότι ο Οργανισμός δε δίνει στοιχεία για το μεταφορικό του έργο, ενώ δεν έχει προχωρήσει στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».

Όπως δήλωσε ο κ. Σπίρτζης δεν πρόκειται να δει το Δ.Σ. του ΟΑΣΘ και πως όταν αποφασιστεί να γίνει συνάντηση, αυτή θα λάβει χώρα στην Αθήνα. Αρνήθηκε τέλος να δώσει περισσότερα στοιχεία για χρονοδιάγραμμα εξεύρεσης λύσης μεταξύ υπουργείου και ΟΑΣΘ.
Στεφανίδης: Το κράτος δεν εφαρμόζει τις συμβάσεις
Την έκπληξή του για τις δηλώσεις Σπίρτζη εξέφρασε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης μιλώντας στη Voria.gr. «Είναι δυνατόν τόσα χρόνια να μην τηρούμε τις συμβάσεις και να μας αναθέτουν το μεταφορικό έργο;» διερωτήθηκε και συμπλήρωσε: «Τηρούμε με θρησκευτική ευλάβεια τη σύμβαση. Το κράτος είναι αυτό που δεν εφαρμόζει τους νόμους και τις συμβάσεις. Όλες οι δαπάνες και τα έσοδα όλων των χρήσεων είναι εγκεκριμένα μετά από διατητικές αποφάσεις που βγάζει ο εκάστοτε εν ενεργεία πρόεδρος του Αρείου Πάγου».

Ο κ.Στεφανίδης σημειώνει ότι ο ΟΑΣΘ έχει φθηνότερο εισιτήριο από το Δημόσιο και είναι ο καλύτερος και πιο οργανωμένος Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών. Παράλληλα, αναφέρει ότι ο ΟΑΣΘ έχει ζητήσει επανειλημμένα συνάντηση με τον υπουργό, ο οποίος, όμως, δεν τους

Πηγή
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [thestival.gr]Η πρόταση του ΟΑΣΘ προς τον Χρ. Σπίρτζη: 1,30 ευρώ εισιτήριο και κούρεμα 29% στους μισθούς των εργαζομένων GiannisB 0 1.112 21-05-2017, 08:07 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GiannisB
  [thousandnews.gr] Ολοκληρώθηκε η συνάντηση των εργαζόμενων στον ΟΑΣΘ με τον Χρ. Σπίρτζη dimangelid 0 1.066 20-09-2016, 06:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: dimangelid
  [newsbeast.gr] Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ περιμένουν απάντηση Σπίρτζη για τις πληρωμές dimangelid 0 939 14-09-2016, 06:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: dimangelid

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)