04-07-2013, 02:54 PM
(04-07-2013, 02:46 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Για το 142 θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Με 40' στην αιχμή, άχρηστο είναι. Απλά ήθελαν να αφήσουν μια λεωφορειακή γραμμή στην Αλίμου, μιας και το 141 αλλάζει εκ νέου αφετηρία. Θα μπορούσαν κάλλιστα να καταργήσουν το 155, το 216 να έμενε μόνο του, και να ενισχυόταν το 142 με 20' στην αιχμή. Ετσι ναι. Δηλαδή σώνει και καλά πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε λεωφορείο για το Α/Σ Ελληνικού? Δεν μπορούν οι εργαζόμενοι να περπατούν μέχρι τη στάση ''Λαμίας'' ή ''Κόντινεντ''? 5 λεπτά το πολύ με τα πόδια είναι.
Το Β1 λογικά θα ενισχυθει. ΛΟΓΙΚΑ...
Το 202 και πολύ άργησαν να το κόψουν. Άντε να είχε 3-4 άτομα από τη Δάφνη για την Εθνάρχου Μακαρίου. Μετά άδειο έφτανε στο Φιξ.
Και το νέο 155 βλέπω να κόβεται ή να αραιώνεται πολύ με τον καιρό. Το 216 όταν είχε ξεκινήσει λειτουργούσε και ΣΚ και πήγαινε άδειο. Τώρα θα μαζέψει κόσμο ειδικά και με την συγχώνευση που θα το καταστήσει άχρηστο για μετρό από την Ηλιούπολη?
Για το Β1 δεν λέει πουθενά για ενίσχυση.
Για το 202 το είπα περισσότερο γιατί αφήσαν άλλα που μπορούσαν να γίνουν π.χ. τοπικοποιήση Α4 στο Στ. Ηλιούπολης και 154 στο Στ. Αλίμου ή κόψιμο του με ενίσχυση 128 ανά 15' στην αιχμή ανάληψη του τμήματος του 162 στο Πανόραμα της Βούλας και να πηγαίνει Στ. Ελληνικού αντί για Τερψιθέα. Έτσι μπορούσαν να κοπούν και τα 162/163.