26-12-2014, 12:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-12-2014, 01:00 PM από marios.ilioupoli.)
(25-12-2014, 05:00 PM)Citaro Έγραψε: β) και καλύτερη : Συνένωση με το 057 και δημιουργία μιας διακεντρικής γραμμής ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ. Στην άνοδο από Δεληγιωργη - Πειραιώς - Αιόλου - Ομόνοια - 3ης Σεπτεμβρίου, Ηπείρου, Μπουμπουλίνας - Αλεξάνδρας και συνέχια ως έχει. Στην κάθοδο από Στουρνάρη - αριστ. Πατησίων, δεξ. Πλ. Ομόνοιας και συνέχεια ως έχει.
Έχουν ίδιες συχνότητες και θα γινόταν μια χαρά γραμμούλα χωρίς παραπάνω όχημα και οδηγό. Θα έβγαινε παρεμπιμπόντως και παράπλευρη ωφέλεια - εξυπηρέτηση ΟΛΩΝ των Δικαστηρίων από το ύψος της Ομόνοιας χωρίς να πρέπει κανείς να πάρει το 15.
Γιατί να επιμένουμε στο προβληματικό (ειδικά έτσι όπως διαμορφώθηκε η κατάσταση στο Κέντρο τα τελευταία χρόνια, με τον καθημερινό αποκλεισμό λόγω συγκεντρώσεων) σύστημα των διακεντρικών;
Άντε και συνενώνεται το 046 με το 057. Έχουμε μηδενικό κέρδος οχημάτων και παράλληλα το τμήμα του 046, που δεν είχε να αντιμετωπίσει παρά ελάχιστα προβληματικά σημεία, θα βρίσκεται πλέον αντιμέτωπο με όλο το μπάχαλο που επικρατεί -σχεδόν σε καθημερινή βάση- στην Ομόνοια, με το που εμφανιστεί περιπολικό για να διακόψει την κυκλοφορία προς το Σύνταγμα μέσω της Σταδίου, λόγω συγκέντρωσης. Άρα, οι χρήστες της γραμμής από τις συνοικίες των Αμπελοκήπων και του Γκύζη, θα βιώνουν τις δυσάρεστες συνέπειες που βιώνουν οι χρήστες όσων γραμμών έχουν διακεντρική κυκλοφορία μέσω του Κέντρου της Αθήνας.