Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
Mα αυτό λέω κι εγώ! Ότι μου κάνει εντύπωση το ότι δεν έχει κόσμο, ενώ θα 'πρεπε λογικά! Εκτός κι αν το 'χει δει κανένας γεμάτο μετά την Πανόρμου και απλά εγώ έτυχα στην περίπτωση, τι να πω! Πάντως γενικά όσον αφορά τα λεωφορεία δε βγάζουν και ΠΑΝΤΑ νόημα, αυτό θέλω να πω. Να ας πούμε το 046 ενώ δεν έχει κόσμο στο κομμάτι Πανόρμου-Ελληνορώσων, έχει αρκετό στο κομμάτι Πανόρμου-Γκύζη που ΚΑΙ πολύ κοντά στην Αλεξάνδρας είναι ΚΑΙ δεν έχει τρελές κλίσεις! Αυτό πάλι πως εξηγείται;; Big Grin
(25-12-2014, 03:08 PM)pvuccino Έγραψε: Mα αυτό λέω κι εγώ! Ότι μου κάνει εντύπωση το ότι δεν έχει κόσμο, ενώ θα 'πρεπε λογικά! Εκτός κι αν το 'χει δει κανένας γεμάτο μετά την Πανόρμου και απλά εγώ έτυχα στην περίπτωση, τι να πω! Πάντως γενικά όσον αφορά τα λεωφορεία δε βγάζουν και ΠΑΝΤΑ νόημα, αυτό θέλω να πω. Να ας πούμε το 046 ενώ δεν έχει κόσμο στο κομμάτι Πανόρμου-Ελληνορώσων, έχει αρκετό στο κομμάτι Πανόρμου-Γκύζη που ΚΑΙ πολύ κοντά στην Αλεξάνδρας είναι ΚΑΙ δεν έχει τρελές κλίσεις! Αυτό πάλι πως εξηγείται;; Big Grin

Όντως δεν έχει σπουδαία επιβατική κίνηση το τμήμα Ελληνορώσων, αλλά πρόκειται γι΄αυτό που λέμε "καθολική υπηρεσία". Ο υπέργηρος, ο κινητικά ανήμπορος, η μαμά με το καροτσάκι ΔΕΝ μπορούν να πάνε σπίτι τους χρησιμοποιώντας το μετρό. Οι λοιποί προτιμούν να περπατήσουν στις ανηφόρες παρά να περιμένουν λεωφορείο.

Όσον αφορά τωρα το τμήμα Γκύζη, μη σε ξεγελά. Η δεξαμενή επιβατών προέρχεται από τα ΠΟΛΥ ανηφορικά σημεία (Μπαταργιά, Μπουαίων, Λουκάρεως ψηλά, Μητροπέτροβα κλπ) όπου δεν προεγγίζει λεωφορείο. Και η Αλεξάνδρας δεν είναι και τόσο κοντά. Αν βάλεις ότι πρέπει να τη διασχίσεις από συγκεκριμένα σημεία, να περάσεις κάθετα μπροστά από το Εφετείο, τα προσφυγικά ή το ΕΛΠΙΣ, είναι +10 λεπτά περπάτημα.

Για μένα η γραμμή θα ήταν ΠΟΛΥ αποδοτικότερη αν δεν κατέληγε στο πουθενά (Μουσείο). Δύο είναι οι λύσεις :

α) Επαναφορά της παλιάς διαδρομής (από Στουρνάρη-αριστ. Τζώρτζ-αφετηρία πίσω από το 021 / Υπουργείο Εμπορίου, συνέχεια αριστερά Πατουσά, Μπόταση, Μπουμπουλίνας. Έτσι θα καταλήγει αφ΄ενός σε κεντρικό σημείο, αφ΄ετέρου θα μαζέυει και κόσμο από το 021 (που το διαλύσανε και κυκλοφορεί με τρία μιντάκια συνήθως)

β) και καλύτερη : Συνένωση με το 057 και δημιουργία μιας διακεντρικής γραμμής ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ. Στην άνοδο από Δεληγιωργη - Πειραιώς - Αιόλου - Ομόνοια - 3ης Σεπτεμβρίου, Ηπείρου, Μπουμπουλίνας - Αλεξάνδρας και συνέχια ως έχει. Στην κάθοδο από Στουρνάρη - αριστ. Πατησίων, δεξ. Πλ. Ομόνοιας και συνέχεια ως έχει.
Έχουν ίδιες συχνότητες και θα γινόταν μια χαρά γραμμούλα χωρίς παραπάνω όχημα και οδηγό. Θα έβγαινε παρεμπιμπόντως και παράπλευρη ωφέλεια - εξυπηρέτηση ΟΛΩΝ των Δικαστηρίων από το ύψος της Ομόνοιας χωρίς να πρέπει κανείς να πάρει το 15.
(25-12-2014, 05:00 PM)Citaro Έγραψε: β) και καλύτερη : Συνένωση με το 057 και δημιουργία μιας διακεντρικής γραμμής ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ. Στην άνοδο από Δεληγιωργη - Πειραιώς - Αιόλου - Ομόνοια - 3ης Σεπτεμβρίου, Ηπείρου, Μπουμπουλίνας - Αλεξάνδρας και συνέχια ως έχει. Στην κάθοδο από Στουρνάρη - αριστ. Πατησίων, δεξ. Πλ. Ομόνοιας και συνέχεια ως έχει.
Έχουν ίδιες συχνότητες και θα γινόταν μια χαρά γραμμούλα χωρίς παραπάνω όχημα και οδηγό. Θα έβγαινε παρεμπιμπόντως και παράπλευρη ωφέλεια - εξυπηρέτηση ΟΛΩΝ των Δικαστηρίων από το ύψος της Ομόνοιας χωρίς να πρέπει κανείς να πάρει το 15.

Γιατί να επιμένουμε στο προβληματικό (ειδικά έτσι όπως διαμορφώθηκε η κατάσταση στο Κέντρο τα τελευταία χρόνια, με τον καθημερινό αποκλεισμό λόγω συγκεντρώσεων) σύστημα των διακεντρικών;

Άντε και συνενώνεται το 046 με το 057. Έχουμε μηδενικό κέρδος οχημάτων και παράλληλα το τμήμα του 046, που δεν είχε να αντιμετωπίσει παρά ελάχιστα προβληματικά σημεία, θα βρίσκεται πλέον αντιμέτωπο με όλο το μπάχαλο που επικρατεί -σχεδόν σε καθημερινή βάση- στην Ομόνοια, με το που εμφανιστεί περιπολικό για να διακόψει την κυκλοφορία προς το Σύνταγμα μέσω της Σταδίου, λόγω συγκέντρωσης. Άρα, οι χρήστες της γραμμής από τις συνοικίες των Αμπελοκήπων και του Γκύζη, θα βιώνουν τις δυσάρεστες συνέπειες που βιώνουν οι χρήστες όσων γραμμών έχουν διακεντρική κυκλοφορία μέσω του Κέντρου της Αθήνας.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 21 3.498 15-09-2019, 07:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 15.187 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 159 56.502 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 54.765 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 1.972 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 71.836 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Τρόλεϊ: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών abc 40 37.972 24-10-2014, 11:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgeK
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013 abc 336 188.778 30-12-2013, 06:46 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών Cmaniac 421 478.507 20-12-2012, 01:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: krikri13

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)