Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
(27-10-2014, 11:46 AM)Citaro Έγραψε: Αφ' ενός το πρόβλημα - αν εμφανίζεται - θα εμφανίζεται κάποιες συγκεκριμένες ώρες τη μέρα, αφ' ετέρου υπάρχει σταθμάρχης στη Δάφνη και εν ανάγκη, ας διώξει κάποιο λεωφορείο νωρίτερα για να αδειάσει η αφετηρία.
Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν στάνταρ ώρες αναχώρησης από την Αφετηρία. Να ξέρει ο κόσμος που έρχεται από το Μετρό αν έχει λεωφορείο, τί ώρα και ίσως αν χρειάζεται να "τρέξει" λίγο να το προλάβει.

Ο χώρος αφετηριών στη Δάφνη είναι μια μικρογραφία της Ακαδημίας στις δόξες της! Θυμάστε τί χαμός από λεωφορεία γινόταν εκεί, τότε που αναχωρούσαν από το ίδιο σημείο (την έξω λωρίδα επί της Ακαδημίας) τα 103 (8λεπτο), 108 (10λεπτο), 111(15λεπτο), Α4(8λεπτο), 206(9λεπτο), 208(10λεπτο), 237(10λεπτο).
Και από τη μέσα λωρίδα τα Α5(6λεπτο), Γ5/408/419 (εναλλάξ 10λεπτο), 222/235 (3λεπτο), 220/221(6λεπτο);

Και τότε τα βολεύανε. Μπορεί το μεσημέρι να γινόταν ένας ψιλοχαμός, αλλά η αξία της στάνταρ αναχώρησης, ειδικά το βράδυ και τα ΣΚ, ήταν ανεκτίμητη! Ήξερες ότι έχεις αναχώρηση 23:00, 23:20, 23:40, 24:00. Ούτε τρέξιμο, ούτε άγχος ούτε τίποτα.
Σήμερα πρέπει να κατέβεις στο Μετρό (που ενώ παλιά είχε πινακες με τις ακριβείς ώρες, τώρα το κρίνουν περιττό) να περιμένεις μέχρι και δέκα λεπτά, να βγείς στη Δάφνη, να ανεβείς και να μην ξέρεις αν πέρασε το λεωφορείο ή τί ώρα θα περάσει.

Συμφωνώ και εγώ για τις στάνταρ ώρες αναχώρησης. Και απ' ότι βλέπω τον τελευταίο καιρό και ο ΟΑΣΑ προς αυτή την κατεύθυνση κινείται βλ. 101, 109, 117, 206, 237, 405. 447, 543. Αυτό που ήθελα να στηλιτεύσω είναι οι χρόνοι διαδρομής του 206. Πάντως, για το 218 τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα με 145' χρόνο διαδρομής πολύ δύσκολα θα κάθονται 2 οχήματα στην Δάφνη οπότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

Όσο για την Ακαδημίας στην έξω λωρίδα είχε μόνο Α4 (15λεπτο), 103 (15λεπτο), 108 (20λεπτο) και 111 (20λεπτο), οπότε δεν υπήρχε πρόβλημα. Τα 206/208/237 ήταν στην Σίνα. Μετά τις κυκλικοποιήσεις του 2005 είχαν στάση στην Ακαδημίας. Στην εσωτερική λωρίδα όμως όντως υπήρχε ζήτημα.

Για το μετρό νομίζω τα ακριβή δρομολόγια ανά σταθμό υπάρχουν στο Google Maps.

(27-10-2014, 11:46 AM)Citaro Έγραψε: Εγώ κι αν έχω ζήσει στο εξωτερικό! Γεννημένος και μεγαλωμένος στη Γερμανία. Ξέρω πολύ καλά τί εστί ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ μεταφορά ήδη από τη δεκαετία του '80 και του '90.

Ακόμη και πριν από 25 χρόνια (πρό ιντερνετ, πρό τηλεματικής κλπ.) έκανες τα εξής βήματα :
1. Άνοιγες το εγχειρίδιο δρομολογίων (διαθέσιμο για κάθε επιβάτη με ελάχιστο κόστος, 3 μάρκα (σήμερα 3 ευρώ).
2. Έψαχνες τη γραμμή που σ' ενδιαφέρει.
3. Έβρισκες αμέσως όλες τις ανταποκρίσεις.
Το ίδιο γίνεται και σήμερα διαδικτυακά και ηλεκτρονικά.

Αν το σκηνικό που περιγράφω διαδραματιζόταν στη Γερμανία, θα είχε ως εξής :

1. Από τον πίνακα δρομολογίων (που όλοι έχουν σπίτι σε έντυπο ή στο κινητό ή στο tablet) βλέπω ότι έχει Ε22 από Ελληνικό στις 16:40. Ο ανταποκρινόμενος συρμός από Σύνταγμα φεύγει στις 16:18.
2. Πάω στο σταθμό Σύνταγμα στις 16:16.
3. Ακολουθώ τα βήματα που μου προτείνει το εγχειρίδιο και βγαίνω στις 16:51 στην Πλατεία Γλυφάδας.

Στην επιστροφή :
Έστω ότι θέλω να πάω Γλυφάδα - Ζωγράφου:

1. Βλέπω ότι έχει 205 στις 16:51, που έχει ανταπόκριση με τρένο στις 17:08 και φτάνει Σύνταγμα στις 17:25 και Ευαγγελισμό με αλλαγή στις 17:33. Από εκεί το 235 στις 17:37. 'Η Α3 στις 17:03 απευθείας με άφιξη Σύνταγμα 17:48 (χάνω το 235), ή Α2 στις 17:05 απευθείας με άφιξη Ακαδημία στις 17:40 και συνέχεια με το 235 στις 17:50 (γλυτώνεις μετεπιβιβάσεις).
Διαλέγω τί με βολεύει και ανάλογα κινούμαι.

Αντίθετα η δική μας πραγματικότητα λέει τα εξής :
1. Βλέπεις ότι έχει πάει 16:45 και θέλεις να είσαι σπίτι σου στου Ζωγράφου στις 18:00.
2. Αφήνεις τον καφέ σου στη μέση και σηκώνεσαι να πάς στη στάση.
3. Στέκεσαι μες στο αγιάζι στη στάση του Α2/3 και δεν ξέρεις τι θα έρθει.
4. Τελικά σκάει μύτη το 205 (που κάνει στάση στην άλλη γωνία) και τρέχεις να το προλάβεις για να μην ξεροσταλιάζεις.
5. Με το που θα μπείς στο 205, από πίσω βλέπεις να έρχεται το Α2 (που θα σε πήγαινε απευθείας) και - το χειρότερο - ήρθε και το 140 που θα σε πήγαινε Ζωγράφου.
6. Αφού τελικά επέλεξες το 205, κάνεις τρείς αγώνες δρόμου (μία στο Ελληνικό, μία στο Σύνταγμα, μία στον Ευαγγελισμό) για να μπείς στο 608 (που δεν σου κάνει αλλά ποιός ξέρει πότε θα έρθει 235).
7. Λίγο πριν την Λ. Παπάγου, βλέπεις να έρχεται από πίσω το 235 και ξανακατεβαίνεις να ...τελειώσεις το ταξίδι σου.

Αυτή είναι η διαφορά που περιγράφω. Ποιά μετεπιβίβαση είναι πιό κουραστική; Η δική μας (με τους πολυτελείς σταθμούς και τα άναρχα δρομολόγια) ή αυτή της Ευρώπης (με τα ακριβή δρομολόγια και τους κατουρημένους σταθμούς) ;

Τα παραπάνω προβλήματα θα είχαν λυθεί αν υπήρχε σχολαστική τήρηση χρόνων ανά στάση (όπως στα 25, 131, 302, 407 και 837) και τα δρομολόγια ήταν περασμένα κατ' αυτό τον τρόπο στο Google Maps ώστε να ανταποκρίνονται οι μετεπιβιβάσεις στην πραγματικότητα.

Οι γραμμές της Γλυφάδας έτσι όπως είναι σήμερα μόνο αν ξέρεις δρομολόγια και εκτιμώμενους χρόνους διέλευσης μπορείς να βγάλεις άκρη. Έχεις Α/Β3, 205, Ε22. Τα 205/Α3 κάνουν 5'-7' από το Γκόλφ μέχρι την Πλ. Γλυφάδας, το Β3 2'-3' (όμως από την στάση προς Βούλα) και το Ε22 γύρω στα 45'. Για Ζωγράφου βολεύει και το 140 με μετεπιβίβαση στην Παπάγου.

Αυτά βλέπω να απλουστεύονται τώρα που θα έχουμε μόνο το Α3 χωρίς την Ευρυάλη για γρήγορη σύνδεση με το μετρό και το 205 μέσω Ευρυάλης.

(27-10-2014, 03:33 PM)antonis Έγραψε: Καλά αυτή η έλλειψη κίνησης λόγω κρίσης τελείωσε. Ήδη η κίνηση στους δρόμους έχει αυξηθεί κατακόρυφα σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
Κατά τα άλλα, αν πας στον Ευαγγελισμό να πάρεις (για παράδειγμα) το 235 δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρεις με ασφάλεια τι ώρα θα περάσει, είτε τηρείται το δρομολόγιο, είτε όχι, λόγω των ως άνω παραγόντων. Άλλη στιγμή μπορεί να κάνει 5 λεπτά από Ακαδημία, άλλη 5 ώρες.
Αν όμως ήταν κυκλικό στον Ευαγγελισμό θα είχες βάσιμη προσδοκία ότι τουλάχιστον σε 5-10 λεπτά θα περνούσε. Τώρα μπορεί να περιμένεις και μια ώρα, οπότε αρχίσεις και κάνεις συνειρμικές σκέψεις με το 608 ή το 220 κλπ. Τι να σου κάνει μετά αν έχει κοπεί ένα όχημα, όταν όλα πνίγονται στην κίνηση.

Η κίνηση λόγω κρίσης γενικότερα δεν έχει μειωθεί ιδαίτερα. Στο κέντρο όμως έχει μειωθεί αρκετά εξαιτίας της αποκέντρωσης υπηρεσιών. Επιπλέον, στο κέντρο συμφέρει κανείς να πάει με το μετρό παρά με το ΙΧ εξαιτίας των περιορισμένων ελεύθερων χώρων στάθμευσης.

Τώρα, το 235 γιατί να μην περνάει εφόσον έχει τα οχήματα του και κάνει την ίδια διαδρομή με τα 220/608 από Ακαδημία;


Μηνύματα στο Θέμα
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - από mercedes elbo - 28-10-2014, 01:35 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 31 5.850 , 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.396 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 45.276 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.678 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 89.197 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 83.361 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 68.239 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 155.659 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 116.864 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.529 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)