21-10-2014, 01:01 AM
(19-10-2014, 10:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ερωτηματικά δημιουργούνται σχετικά με το πως θα καλυφθεί το κενό που θα δημιουργηθεί στη Λ. Κύπρου από την απομάκρυνση της γραμμής 154, αλλά και τι σχεδιασμός υπάρχει για τις λεωφορειακές γραμμές 101 και 155, που εξυπηρετούν συνοικίες του ίδιου Δήμου.
Στην Κύπρου δεν μένει κανένα κενό. Δύο στάσεις μόνο εγκαταλείπονται από τις οποίες η μία είναι αρκετά κοντά στην Βουλιαγμένης και η άλλη στην Γ. Παπανδρέου. Το 101 αν τροποιποιηθεί θα τροποποιηθεί στον Άλιμο. Το 155 υποθέτω παραμένει ως έχει αφού αναφέρεται ότι θα εξακολουθούν να ισχύουν οι συγκοινωνιακές ρυθμίσεις που έγιναν τον Ιούλιο του 2013.
(19-10-2014, 10:55 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 711 θα μπορούσε να λειτουργήσει και σαν μία πρώτη απόπειρα για περαιτέρω περιορισμό των γραμμών που κινούνται στον άξονα της Λιοσίων μέχρι την περιοχή των Αγ. Αναργύρων, για την αποσυμφόρηση της οδού (στενός δρόμος με διελεύσεις λεωφορείων που μπορούν άνετα να συγκριθούν με μεγάλου άξονες του Κέντρου της Αθήνας), τον περιορισμό των διανυόμενων χιλιομέτρων, αλλά και την ορθότερη αξιοποίηση του στόλου.
Όταν θες να έχεις το μετρό ως βασικό κορμό είναι παράλογο να πηγαίνεις το 711 μέχρι τους Αγίους Αναργύρους αντί για τα Κάτω Πατήσια που είναι λίγο πιο κάτω.
(20-10-2014, 12:07 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Απ' ότι αντιλαμβάνομαι, θα ανεβοκατεβαίνει όπως το 216 (νυν 155).
Αν γίνει έτσι θα είναι έκτρωμα. Όμως, αφού δεν αναφέρεται κάτι για τροποποιήση του 155 στην επιστολή προς τον Δήμο Αργυρούπολης - Ελληνικού πιστεύω ότι θα πηγαίνει κατευθείαν στο Σταθμό Ηλιούπολης.