Για τις φημολογούμενες αλλαγές στο δίκτυο, που διαβάζουμε σήμερα σε διάφορα ειδησεογραφικά site, έχω να σχολιάσω τα εξής :
Α4 : Απολύτως σωστή η μεταφορά της αφετηρίας στον Αγ. Δημήτριο. Η κάλυψη της Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως από τα Α3/Β3 είναι υπεραρκετή, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος συνεπικουρούνται και από το 856.
154 : Ομοίως, πολύ σωστή η κάθοδος του 154 στο Στ. Ελληνικού. Όμως, δεν διευκρινίζεται τί θα γίνει με την εξυπηρέτηση των πρώτων 2 στάσεων της Λ. Κύπρου.
Α16 : Καλώς να φύγει από την Κουμουνδούρου, αλλά απογυμνώνεται η Ιερά Οδός. Μήπως έπρεπε να επανέλθει το Γ16 στην παλιά του διαδρομή (μέσω Ιεράς και όχι μέσω Καβάλας; )
Β8 : Και πολύ άργησαν. Η καλύτερη λύση είναι η διασύνδεση με το 605 σε μία ενιαία γραμμή, καθώς έχουν ίδιες συχνότητες και όμοια ωράρια.
444 : Αυτό κι αν άργησε. Το προτείναμε ούκ ολίγες φορέςστο forum, το να συνδεθεί δηλαδή το Γαλάτσι με το ΟΑΚΑ (λόγω Mall, μαιευτηρίων, Νερατιζώτισσας και της εν γένει εμπορικής ανάπτυξης της περιοχής.) Η σύνδεση προς Χαλάνδρι δεν χάνεται, καθώς ούτως ή άλλως και σήμερα οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το συνδυασμό 608/421. Πρέπει όμως να φτιαχτεί η συχνότητα, δηλαδή τα 3 λεωφορεία που έχει η γραμμή να παραμείνουν και δώσουν έστω 25λεπτο.
Γ12 : Δεν κατάλαβα που θέλουν να το πάνε. Η λογική λέει Πλ. Αττικής, αλλά μήπως θέλουν Αγ. Αντώνιο;
420 : Πρέπει, οπωσδήποτε, να συνδεθεί το ΚΤΕΛ Κηφισού με τον Αγ. Αντώνιο, αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πάς προς τα Δυτικά Προάστια. Καλή κίνηση.
704, 747 : Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό των αλλαγών και σε τί θα ωφελήσει.
Περιμετρικές δακτυλίου : Καλή ιδέα, λείπουν από το χάρτη, αλλά με τόση κίνηση που έχουν οι οδοί περιξ του δακτυλίου, θα αποτύχουν. Διαδρομή με ΙΧ από τα φανάρια Πειραιώς/Χαμοστέρνας μέχρι Ζωγράφου (μέσω Χαμοστέρνας, Ηλία Ηλιού, Φιλολάου κλπ.) πάνω από μισή ώρα και πρώτη-δευτέρα.
Α4 : Απολύτως σωστή η μεταφορά της αφετηρίας στον Αγ. Δημήτριο. Η κάλυψη της Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως από τα Α3/Β3 είναι υπεραρκετή, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος συνεπικουρούνται και από το 856.
154 : Ομοίως, πολύ σωστή η κάθοδος του 154 στο Στ. Ελληνικού. Όμως, δεν διευκρινίζεται τί θα γίνει με την εξυπηρέτηση των πρώτων 2 στάσεων της Λ. Κύπρου.
Α16 : Καλώς να φύγει από την Κουμουνδούρου, αλλά απογυμνώνεται η Ιερά Οδός. Μήπως έπρεπε να επανέλθει το Γ16 στην παλιά του διαδρομή (μέσω Ιεράς και όχι μέσω Καβάλας; )
Β8 : Και πολύ άργησαν. Η καλύτερη λύση είναι η διασύνδεση με το 605 σε μία ενιαία γραμμή, καθώς έχουν ίδιες συχνότητες και όμοια ωράρια.
444 : Αυτό κι αν άργησε. Το προτείναμε ούκ ολίγες φορέςστο forum, το να συνδεθεί δηλαδή το Γαλάτσι με το ΟΑΚΑ (λόγω Mall, μαιευτηρίων, Νερατιζώτισσας και της εν γένει εμπορικής ανάπτυξης της περιοχής.) Η σύνδεση προς Χαλάνδρι δεν χάνεται, καθώς ούτως ή άλλως και σήμερα οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το συνδυασμό 608/421. Πρέπει όμως να φτιαχτεί η συχνότητα, δηλαδή τα 3 λεωφορεία που έχει η γραμμή να παραμείνουν και δώσουν έστω 25λεπτο.
Γ12 : Δεν κατάλαβα που θέλουν να το πάνε. Η λογική λέει Πλ. Αττικής, αλλά μήπως θέλουν Αγ. Αντώνιο;
420 : Πρέπει, οπωσδήποτε, να συνδεθεί το ΚΤΕΛ Κηφισού με τον Αγ. Αντώνιο, αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πάς προς τα Δυτικά Προάστια. Καλή κίνηση.
704, 747 : Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό των αλλαγών και σε τί θα ωφελήσει.
Περιμετρικές δακτυλίου : Καλή ιδέα, λείπουν από το χάρτη, αλλά με τόση κίνηση που έχουν οι οδοί περιξ του δακτυλίου, θα αποτύχουν. Διαδρομή με ΙΧ από τα φανάρια Πειραιώς/Χαμοστέρνας μέχρι Ζωγράφου (μέσω Χαμοστέρνας, Ηλία Ηλιού, Φιλολάου κλπ.) πάνω από μισή ώρα και πρώτη-δευτέρα.