21-08-2014, 01:30 AM
(21-08-2014, 12:50 AM)georgio Έγραψε: Ναι αλλά μαζί με το 218 θα καταργηθεί και το 232 που εξοικονομεί 2 οχήματα αν δεν κάνω λάθος. Επίσης αν το 237 δεν πάρει επιπλεον όχημα πρεπει να βγαίνει με 6 νταλίκες χωρίς να λείπει όχημα πράγματα αδύνατον αν σκεφτουμε πως την περασμενη σεζον είχε συνήθως 5 καθημερινά
Tα 218/232 δρομολογιακά είναι μία γραμμή και οι χρόνοι διαδρομής είναι ίδιοι και για τις δύο γραμμές (85' ανά κατεύθυνση στην αιχμή). Απλά κάποια δρομολόγια αντί να συνεχίσουν από τον Υμηττό για Ηλιούπολη ως 218 πάνε προς Βύρωνα ως 232. Oπότε και να καταργηθεί το 232 τα δρομολόγια στο κομμάτι της γραμμής Πειραιάς-Δάφνη πρέπει να παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, δηλαδή το άθροισμα των δρομολογίων των σημερινών δρομολογίων 218+232. Το κέρδος από αυτή την τροποποιήση είναι το πολύ 1 όχημα τις Καθημερινές καθώς ο κύκλος Στ. Δάφνης-Ηλιούπολη/Βύρωνας-Στ. Δάφνης είναι γύρω στα 15' και η συχνότητα στα 10'-15' στην αιχμή. Αν αυτό το όχημα που θα εξοικονομηθεί πάει στο 237 από θέμα οχημάτων/βαρδιών πάλι στα ίδια είμαστε. Για τα Σάββατα που πέφτει ο χρόνος διαδρομής στα 80' ανά κατεύθυνση και η συχνότητα γίνεται 20'-25' δεν νομίζω πως γίνεται να υπάρξει κάποιο κέρδος. Ίσως πάλι 1 όχημα με μια μικρή απώλεια δρομολογίων. Αλλά Κυριακές με συχνότητα 25'-30' κέρδος σε οχήματα δεν μπορεί να υπάρξει. Και το κακό είναι ότι το 237 πλέον έχει ξεμείνει με δρομολόγια ανά 25' τις Κυριακές στο Χειμερινό. Γι' αυτο και θεωρώ ότι είναι λάθος να κοπεί το 218 από την Ηλιούπολη. Το 232 και να κοπεί δεν είναι τόσο τραγικό γιατί παραείναι αραιό και μόνο αν γνωρίζεις τα δρομολόγια μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.
Όσον αφορά τις γραμμές που δεν βγαίναν όλα τα οχήματα συστηματικά δεν είναι μόνο το 237 αλλά και 100, 250, 732, Β15 κ.α.