(08-05-2015, 02:50 PM)Citaro Έγραψε: Σχετικά με τη διαχείριση του στόλου έχουν γίνει στο παρελθόν τραγικά λάθη (και γίνονται ακόμη). Έχεις απόλυτο δίκιο όταν λές ότι οι οικολογικές γκαζιέρες κυκλοφορούν "εις τας εξοχάς" και τα ρυπογόνα ντηζελοκίνητα είναι μέσα στο Λεκανοπέδιο. Δεν πρέπει να τελειώνει επιτέλους η κοροϊδία της μη εγκατάστασης αντλιών φυσικού αερίου στο Α/Σ Ελληνικού;Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα δούμε γκαζιέρες σε άλλα αμαξοστάσια εκτός Άνω Λιοσίων και Ανθούσας. Αυτό έχει πολλά αρνητικά αφού μεγάλος μέρος των γραμμών που υπάγονται σε αυτά τα αμαξοστάσια είναι κυριολεκτικά στην εξοχή! Αποτέλεσμα αυτού μεγάλο κομμάτι του στόλου φυσικού αερίου (ασχέτως γενιάς) να μένει μακριά από το κέντρο.
Ή - για να το πώ αλλιώς : Αφού ήξεραν ότι δεν πρόκειται να πάρουν άδεια για φυσικό αέριο παρά μόνο στην Ανθούσα και στα Λιόσια, γιατί παράγγειλαν τόσες γκαζιέρες; Δεν ήταν προτιμότερο τα τελευταία 200 Citelis να είχαν γίνει ντηζελοκίνητα Euro VI?
Όσον αφορά τώρα τα ίδια τα οχήματα, είναι και αυτά ακατάλληλα για τους μεγάλους επιβατικούς φόρτους των κεντρικών γραμμών.
Είχαν δρομολογημένα 11 οχήματα Iris στα Ιλίσια (220/1), στα οποία λόγω της κακής εσωτερικής διαρρύθμισης έμπαιναν μόλις και μεταβίας 30-35
άτομα όρθιοι στο καθένα και γινόταν της μουρλής σε κάθε δρομολόγιο.
Με το νέο πρόγραμμα κόπηκε ένα όχημα και αραίωσε η συχνότητα (ειδικά γύρω στις 17:00 - 18:00 από 7-8' έγινε 10') Και όμως, λόγω της χρήσης Ν1 η εξυπηρέτηση έχει γίνει ... καλύτερη !!! Διότι το κάθε όχημα σηκώνει τουλάχιστον 15 άτομα περισσότερα, και ακόμη και 50 όρθιοι να επιβιβαστούν επικρατεί λιγότερη ασφυξία απ' ότι στις γκαζιέρες με 30 ορθίους. Χώρια του ότι τα δρομολόγια εκτελούνται πιό γρήγορα λόγω μακράν καλύτερης επιτάχυνσης των Ν1.
Το ίδιο γίνεται και στο Παγκράτι με το 203. Είναι κι αυτοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν.
Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί δεν φέρνουν Citelis στην Ανθούσα, που έχουν λίγο καλύτερη χωρητικότητα και έχουν και πιό κατάλληλο μοτέρ για τις ανηφόρες των προαστίων του Υμηττού.
Η επιλογή να περάσουν τα 220/221 στο Ελληνικό μου προκάλεσε έκπληξη. Βέβαια σκέψου ότι όταν έρθει το θερινό αν το Ελληνικό χρειαστεί να διατηρεί ενισχυμένα Α2, Β2, 122 κλπ τότε σίγουρα θα χρειαστούν μετακινήσεις γραμμών. Οπότε μπορεί να ξαναφύγουν 220 και 221.
Τώρα έτσι όπως έχουν τα πράγματα η αλήθεια είναι ότι η Ανθούσα χρειάζεται κάποια Citelis για γραμμές με κόσμο όπως το Α5 και το 421 ή τα 220/221 που είχε και αντίστοιχα τα Λιόσια χρειάζονται κάποια Agora παραπάνω ώστε να φτάνουν τουλάχιστον για Κάραβο και κάποια τοπικά εκεί πάνω. Όποτε θα μπορούσε να γίνει μία ανταλλαγή 20 οχημάτων πχ. Έτσι κι αλλιώς όλα τα οχήματα στα Λιόσια πάνε για συντήρηση. Έχω δει και γκαζιέρες 2ης γενιάς στη Φυλής να πηγαίνουν εκτός υπηρεσίας στα αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων για συντήρηση προφανώς.