29-01-2015, 01:26 AM
(28-01-2015, 02:16 PM)MrVanHool Έγραψε: 3. Μα εγραψα κιολας, να μην τα ισοπεδωνουμε, νομιζω. Αφενος, η γραμμη κοσμο για νταλικα εχει, χωραει και αν επιμενει ΤΟΟΟΟΣΟ πολυ, δεν χαθηκε και ο κοσμος (σκεψου απλα πως καποιοι παραπανω θα καθονται οταν γυρνανε κουρασμενοι - αφου ειναι τοσο χαζος για να βγαλει νταλικα στην Ηλιουπολη ζιγκ-ζαγκ!) Προσωπικα, στο Β2 ειχα δει μια Κυριακη προσφατα νταλικα και χαρηκα! Στο 237 εχω αρκετο καιρο να δω..
Μα ακριβως, η παρομοιωση μου στο αρχικο post ειναι πως αλλο το διπορτο στην Λαμπρινη και αλλο η νταλικα στην Κηπουπολη! Εκει, δεν θα την δωσουν προφανως! Και οχι για το 7λεπτο και την κοινη διαδρομη με το 12 (το Α13 δεν σηκωνεται με τα μικρα, διοτι δεν εχει 7λεπτα, λειπουν τουλαχιστον 2 αμαξια καθημερινα και στην Ανθουπολη γινεται πολεμος στην σταση), αλλα γιατι δεν υπαρχει διαθεση Α/Σ (εδω δεν εχουν για αλλα και αλλα, στο 13 θα βγαλουν), τα δε Σ/Κ ειναι απο ΑΜ ΛΙΟ και τελος, γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ειναι χαζος να βγαλει νταλικα να κανει το Π της Κηπουπολης, και να φτασει στροφη πανω (εδω με τα Ν2 ειναι οριακος ο χρονος, με τις νταλικες..)
Για να το ξεκαθαρισουμε ομως! Η δρομολογηση των οχηματων γινεται απο το Γρ.Κινησης. Σε περιπτωση που υπαρχει διαθεση Α/Σ και ο οδηγος ειναι τοσο παραξενος και επιμενει (ειτε Ν2 αντι για Ν1, ειτε Solaris αντι για Volvo κτλ - δεν ειναι και πολλοι, 10 σε ολη την ΟΣΥ να'ναι), το Γραφειο θα το δωσει. Ε, αν ζητησεις κατι που παραδοσιακα δεν γινεται (Ν2 στα Τοπ.Α.Λιοσιων), κοντο στο 040, ή νταλικα στο Παλατακι, προφανως και δεν θα το κανει. Αλλα, αν γινεται να βγει νταλικα (και ειναι τοσο χαζος να την θελει), ας την παρει και ολοι μια χαρα. Το που θα τον στειλουν, τελος, δεν εξαρταται απο την επιθυμια του για συγκεκριμενο οχημα (ειτε ειναι γενικα Ν2, ειτε ειναι συγκεκριμενα η νταλικα 511). Η βαρδια του λεει Β9, ειναι Κυριακη και θελει να βγαλει μικρο. Δεν χαθηκε ο κοσμος (λενε), παρτο! Δεν θα τον αλλαξει βαρδια, να τον παει στην Λαμπρινη και να φερει καποιον που προτιμαει νταλικα στο 9 (Β9). Απλα, θα ικανοποιησει ενα αιτημα της στιγμης!
Στο Ελληνικό τα 237, 164 και Β2 έχουν μόνιμα 12μετρα πλέον ακόμα και την Κυριακή που δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν διαθέσιμες GN. Αλλά ακόμα και τις Καθημερινές το Ελληνικό βγάζει λίγα αρθρωτά αναλογικά με αυτά που έχει και δεν νομίζω να είναι πια τόσα τα αμάξια που κάθονται μέσα με βλάβες. Με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να βγάζει περίπου 110-120 στην αιχμή την στιγμή που διαθέτει 180. Από την άλλη δεν είναι σπάνιο φαινόμενο να βλέπουμε Ν1 σε γραμμές που μπαίνουν μόνο Solaris όπως τα 101, 142 και 155.
Για το Β15 η σύμβαση ΟΑΣΑ-ΟΣΥ έλεγε Αρθρωτά και Κανονικά (τα Κανονικά λόγικα επειδή είναι και τα Λιόσια στην γραμμή) και επιπλέον στο Β' Κύκλωμα που ανήκει θα έπρεπε κανονικά να παίρνει νταλίκες, άσχετα αν δεν τις χρειάζεται.
Υ.Γ. Ξέρεις πως είναι, έστω και θεωρητικά, τα κυκλώματα του Ελληνικού?