Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης
#21
(13-09-2016, 11:37 PM)mercedes elbo Έγραψε: Έχει αλλάξει μπροστά-πίσω παρμπρίζ, πρώτο δεξί τζάμι και το τζάμι του οδηγού; Γιατί ο αριθμός 150 υπήρχε στα τέσσερα παραπάνω σημεία που έχουν τα οχήματα του Ελληνικού. Αν και το πιο πιθανό όπως καταλαβαίνω είναι να το ξαναβάλαν στην κυκλοφορία το #52 σαν αντικατάσταση του #150 και βάλαν και τους αριθμούς 150 για να μην μείνουν οι οδηγοί τους χωρίς μόνιμο όχημα (το #150 ανήκε στο Γ' Κύκλωμα).

Δεν βλέπω κάποιο σοβαρό λόγο να του αλλάξουν αρίθμηση. Αν δηλαδή παρέμενε 2/52 δεν θα το καταδέχονταν οι οδηγοί; Θυμήσου λίγο καλύτερα αν είναι και στα τέσσερα σημεία ο αριθμός; Στα σίγουρα και όχι με υποθέσεις... Βλέπεις κλασσική ανοησία να τον φέρει στα παράθυρα αντί στο αμάξωμα αυτά τα αποτελέσματα έχει. Βέβαια με δεδομένο ότι δεν είναι fleet number αλλά garage number (δεν υπάρχει πουθενά σε επίσημο αρχείο) μπορούν να του βάλουν ότι θέλουν. Αν είναι τόσο ηλίθιοι με δυο λόγια ναι, μπορεί να το "βάφτισαν" 150, δεν θα είναι η πρώτη φορά που αλλάζουν αρίθμηση στα λεωφορεία χωρίς προφανή λόγο...
Απάντηση
#22
(14-09-2016, 01:55 AM)garvanitis Έγραψε: Δεν βλέπω κάποιο σοβαρό λόγο να του αλλάξουν αρίθμηση. Αν δηλαδή παρέμενε 2/52 δεν θα το καταδέχονταν οι οδηγοί; Θυμήσου λίγο καλύτερα αν είναι και στα τέσσερα σημεία ο αριθμός; Στα σίγουρα και όχι με υποθέσεις... Βλέπεις κλασσική ανοησία να τον φέρει στα παράθυρα αντί στο αμάξωμα αυτά τα αποτελέσματα έχει. Βέβαια με δεδομένο ότι δεν είναι fleet number αλλά garage number (δεν υπάρχει πουθενά σε επίσημο αρχείο) μπορούν να του βάλουν ότι θέλουν. Αν είναι τόσο ηλίθιοι με δυο λόγια ναι, μπορεί να το "βάφτισαν" 150, δεν θα είναι η πρώτη φορά που αλλάζουν αρίθμηση στα λεωφορεία χωρίς προφανή λόγο...

1000% είχε παντού αρ. παρμπρίζ 150. Άλλωστε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το είχα χρησιμοποιήσει και δει στο δρόμο αρκετές φορές τους τελευταίους μήνες...

Όσο για ηλίθιες αλλαγές αριθμών παρμπρίζ έχουμε δει κάμποσες τα τελευταία έτη... Ειδικά το Μπραχάμι από αλλαγές αρ. κυκλοφορίας έχει γεμίσει από άσχετα νούμερα παρμπρίζ π.χ. #967 (ΥΝΤ9967-πρώην ΥΕΚ5311), #974 (ΥΝΝ9974-πρώην ΥΕΗ7424), #996 (ΥΝΝ9996-πρώην ΥΕΚ5244), #997 (ΥΝΝ 9997-πρώην ΥΕΚ5338).
Απάντηση
#23
Οι αλλαγές στο Μπραχάμι είναι στην λογική του matching number με τις πινακίδες (υπερβολικό, συνήθως έχει αντιστοιχία με τον αρχικό αριθμό του αλλά έχει μια λογική). Άσχετη αρίθμηση με την σειρά παραλαβής είχε να φανεί από την εποχή των Ikarus. Το συγκεκριμένο είναι έξω από κάθε λογική όμως. Είναι βέβαια το μοναδικό ΥΕΗ του Ελληνικού και πιθανότατα πέφτει επάνω στα Solaris (αν θεωρήσουμε ότι από 2/6xx τα έκαναν 2/xx) αλλά θα μπορούσαν να το κάνουν 2/100 για παράδειγμα...
Απάντηση
#24
(14-09-2016, 06:31 AM)garvanitis Έγραψε: Οι αλλαγές στο Μπραχάμι είναι στην λογική του matching number με τις πινακίδες (υπερβολικό, συνήθως έχει αντιστοιχία με τον αρχικό αριθμό του αλλά έχει μια λογική). Άσχετη αρίθμηση με την σειρά παραλαβής είχε να φανεί από την εποχή των Ikarus. Το συγκεκριμένο είναι έξω από κάθε λογική όμως. Είναι βέβαια το μοναδικό ΥΕΗ του Ελληνικού και πιθανότατα πέφτει επάνω στα Solaris (αν θεωρήσουμε ότι από 2/6xx τα έκαναν 2/xx) αλλά θα μπορούσαν να το κάνουν 2/100 για παράδειγμα...

Λογικά ξαναβγήκε στο δρόμο λόγω της απώλειας του (αρχικού) #150. Δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναβγεί χωρίς λόγο αφού είχε αποσυρθεί πριν 1,5 χρόνο περίπου. Οπότε αφού βγήκε ως αντικατάσταση του έδωσαν το #150.

Τότε (μέσα 2012) όντως σε αρκετά Solaris του Ελληνικού έλειπε το 6 από μπροστά. Από το 2013 που αντικαταστάθηκαν τα νούμερα των αρ. παρμπρίζ σε όλα τα οχήματα του Ελλληνικού όλα τα Solaris είναι #6ΧΧ.
Απάντηση
#25
(14-09-2016, 11:16 AM)mercedes elbo Έγραψε: Λογικά ξαναβγήκε στο δρόμο λόγω της απώλειας του (αρχικού) #150. Δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναβγεί χωρίς λόγο αφού είχε αποσυρθεί πριν 1,5 χρόνο περίπου. Οπότε αφού βγήκε ως αντικατάσταση του έδωσαν το #150.

Τότε (μέσα 2012) όντως σε αρκετά Solaris του Ελληνικού έλειπε το 6 από μπροστά. Από το 2013 που αντικαταστάθηκαν τα νούμερα των αρ. παρμπρίζ σε όλα τα οχήματα του Ελλληνικού όλα τα Solaris είναι #6ΧΧ.

Στον δρόμο ήταν πάντα το 2/52, δεν αποσύρθηκε ποτέ... Η έννοια "σε αντικατάσταση του χχχ" όπως υπάρχει σε όλα τα ΔΧ στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει πλην των ΥΕΗ/ΥΕΚ/ΥΕΜ (όχι όλα όμως) τα οποία έχουν αντιστοιχία με τα λεωφορεία που αντικατέστησαν.
Απάντηση
#26
(14-09-2016, 06:54 PM)garvanitis Έγραψε: Στον δρόμο ήταν πάντα το 2/52, δεν αποσύρθηκε ποτέ... Η έννοια "σε αντικατάσταση του χχχ" όπως υπάρχει σε όλα τα ΔΧ στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει πλην των ΥΕΗ/ΥΕΚ/ΥΕΜ (όχι όλα όμως) τα οποία έχουν αντιστοιχία με τα λεωφορεία που αντικατέστησαν.

Το #52 αποσύρθηκε τον Ιανουάριο του 2011 μαζί με τα υπόλοιπα ΣΕΠίτικα Ν1 εκτός των #43, #44 και #56 που συνέχισαν στον Άγιο Δημήτριο... Κάποια πήγαν μετά από κάποιο διάστημα σε Δήμους και από αυτά μόνο της Ηλιούπολης (#1, #15, #24) νομίζω παραμένουν ενεργά. Αν είχε πάει το #52 σε κάποιο Δήμο διορθωσέ με.

Το "αντικατάσταση" το ανέφερα για τον στόλο του αμαξοστασίου που ουσιαστικά αντικατέστησε το #150 που βγήκε εκτός δύναμης και του έδωσαν εν τέλει και τον αριθμό παρμπρίζ του...
Απάντηση
#27
(15-09-2016, 01:33 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το #52 αποσύρθηκε τον Ιανουάριο του 2011 μαζί με τα υπόλοιπα ΣΕΠίτικα Ν1 εκτός των #43, #44 και #56 που συνέχισαν στον Άγιο Δημήτριο... Κάποια πήγαν μετά από κάποιο διάστημα σε Δήμους και από αυτά μόνο της Ηλιούπολης (#1, #15, #24) νομίζω παραμένουν ενεργά. Αν είχε πάει το #52 σε κάποιο Δήμο διορθωσέ με.

Το "αντικατάσταση" το ανέφερα για τον στόλο του αμαξοστασίου που ουσιαστικά αντικατέστησε το #150 που βγήκε εκτός δύναμης και του έδωσαν εν τέλει και τον αριθμό παρμπρίζ του...

Έλα όμως που ουδέποτε αποσύρθηκε... Είναι απλά το μοναδικό ΥΕΗ που έμεινε στο Ελληνικό, αγνοώ τον λόγο πιθανώς ως υπηρεσιακό. Στους Δήμους τα ΥΕΗ μεταβιβάστηκαν, γι' αυτό και της Ηλιούπολης έχουν πορτοκαλί πινακίδες (και κάποια στιγμή που θα έχει το χρόνο κάποιος καλό είναι να τα αντιστοιχίσουμε από τον αριθμό πλαισίου τους - αρκούν τα πέντε τελευταία ψηφία από το πινακιδάκι τους, 7χχχχ).

Ένας πολύ καλός τρόπος να έχει κανείς μια εικόνα του τι κυκλοφορεί και τι όχι (πέρα από την τηλεματική πλέον) είναι οι αναφορές στην Διαύγεια των τεχνικών ελέγχων από τα ΚΤΕΟ. Το 2/52 περνάει ανελλιπώς κάθε χρόνο, ως ΥΕΗ-7452 στις 5/6/2012 και ως ΥΝΝ-9958 στις 15/5/2013, 13/5/2014 και 30/12/2015 (εκπρόθεσμο, πιθανώς έπειτα από βλάβη).
Απάντηση
#28
Απ' ότι φαίνεται από τις φωτογραφίες αυτού του άρθρου, ο δήμος παρέλαβε τρία νέα λεωφορεία, κατασκευής Temsa. Κυκλοφορούν ήδη;
Απάντηση
#29
(07-10-2017, 01:54 PM)Giannis Έγραψε: Απ' ότι φαίνεται από τις φωτογραφίες αυτού του άρθρου, ο δήμος παρέλαβε τρία νέα λεωφορεία, κατασκευής Temsa. Κυκλοφορούν ήδη;

Όχι ακόμα! Για την ώρα συνεχίζουμε με τσιμεντόλιθους και το Ν1.

Παράλληλα, έχει αλλάξει η διαδρομή των γραμμών 2 & 3 αλλά και τα ωράριά τους. Ωστόσο το site του δήμου δεν έχει ακόμα ενημερωθεί.
Απάντηση
#30
Ενημερώθηκε η ιστοσελίδα του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης και εμφανίζονται πλέον οι αλλαγές στις γραμμές 2 & 3 αλλά και να νέα ωράρια. Προστέθηκε επίσης και η γραμμή 4, η οποία είναι μαθητική, ωστόσο δεν φαίνεται στον γενικό χάρτη.

[Εικόνα: 4368_dimotiki_sigkinonia%20all.jpg]

Η Γραμμή 1 (μπλε) παραμένει αμετάβλητη.
Η Γραμμή 2 (κόκκινη) συρρικνώθηκε, και πλέον έχει δρομολόγια ανά μισάωρο (αντί ανά ώρα που είχε πριν). Πλέον δεν ανεβαίνει μέχρι την Λ. Αργυρουπόλεως, ούτε μπαίνει Σούρμενα.
Η Γραμμή 3 (πράσινη) έχει αναλάβει μέρος της παλιάς 2 στα Σούρμενα.
Η Γραμμή 4 είναι μαθητική και κυκλοφορεί μόνο πρωί και μεσημέρι προς εξυπηρέτηση των μαθητών που διαμένουν στην συνοικία της Αγ. Παρασκευής και φοιτούν στα σχολεία του Ελληνικού.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)