Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΟΑΣΘ: Μήπως ο κόσμος πρέπει να πάρει αυτήν την υπόθεση στα χέρια του;
#1
Σε αναβρασμό είναι το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης μετά τις σημαντικές αυξήσεις στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ σε συνδυασμό με την διακοπή των μεταμεσονύκτιων λεωφορείων, τη μειωμένη συχνότητα των δρομολογίων αλλά και το φαύλο καθεστώς που διέπει τον Οργανισμό.

Πολίτες και συλλογικότητες συνεχίζουν δυναμικά τις δράσεις τους, διεκδικώντας δημόσιες, φτηνές και ποιοτικές μεταφορές για όλους. Μάλιστα το επόμενο διάστημα, o Συντονισμός πολιτών και συλλογικοτήτων ενάντια στις αυξήσεις του ΟΑΣΘ διοργανώνεi μία σειρά πρωτοβουλιών όπως εκδηλώσεις και καμπάνιες ενημέρωσης του κόσμου, συλλαλητήριο διαμαρτυρίας και διαγραφές προστίμων.

Συγκεκριμένα:

- την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου στις 18:30 στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης διοργανώνεται ανοιχτή εκδήλωση για το ζήτημα του ΟΑΣΘ.
- κάθε Σάββατο πραγματοποιείται κινητοποίηση στις 12 στο άγαλμα Βενιζέλου.
- το Σάββατο 22 Νοεμβρίου στις 12:00 διοργανώνεται στο άγαλμα Βενιζέλου μεγάλο συλλαλητήριο ενάντια στις αυξήσεις.
- στις 27 κάθε μήνα στις 12:00 πραγματοποιείται συγκέντρωση του ΟΑΣΘ για διαγραφή προστίμων.

Από την πλευρά του, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών διεξάγει έρευνα (έως τις 7 Δεκεμβρίου) προκειμένου να καταγραφεί η άποψη του επιβατικού κοινού και να αναδειχτούν τα προβλήματα του ΟΑΣΘ, με τον κόσμο να συμμετέχει μέχρι στιγμής μαζικά στην έρευνα, - ενδεικτικό είναι πως τις πρώτες 24 ώρες συμπληρώθηκαν περισσότερα από 1200 ερωτηματολόγια και ηλεκτρονικές φόρμες.

Βέβαια, η υποβάθμιση της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης για την οποία ο κόσμος έχει ξεσηκωθεί ήταν εκτός της ατζέντας της διημερίδας του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης- που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη και την Παρασκευή.

Οι συμμετέχοντες αρκέστηκαν στο να επιδίδονται σε σχεδιασμούς επί χάρτου και φιλολογικές συζητήσεις για τα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης, ενώ προκλητικές χαρακτηρίστηκαν οι δηλώσεις στις οποίες προχώρησε από το βήμα της διημερίδας ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος. Συγκεκριμένα, υπερασπιζόμενος το έργο του ΟΑΣΘ και ειδικά την τιμολογιακή πολιτική, σημείωσε ότι «απάλλαξε κατά 80 εκ. ευρώ τους φορολογούμενους πολίτες. Το εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη είναι μικρότερο από εκείνο της Αθήνας και δεν μπορεί να θεωρείται αύξηση ο εξορθολογισμός της τιμολογιακής πολιτικής».

Να υπενθυμίσουμε πως από την 1η Οκτωβρίου, ο Οργανισμός στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας του με το ελληνικό δημόσιο, αύξησε το κόμιστρο του βασικού εισιτηρίου από 0,80 λεπτά στο 1 ευρώ. Μάλιστα, παρότι κυβέρνηση και ΟΑΣΘ επιμένουν πως παρέμειναν σταθερά τα εισιτήρια εδώ και 5 χρόνια, η αλήθεια είναι πως η πρόσφατα αύξηση ήταν η τρίτη τα τελευταία τέσσερα χρόνια της κρίσης, με το εισιτήριο να έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τον Μάιο του 2010.

Πηγή
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)