Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύγκρουση αστικού λεωφορείου με τρόλλευ
#11
Προσπέραση μου μυρίζει και αν δείτε σε κάποιες φωτογραφίες και κάνετε ζούμ το κομμάτι που ξεκόλλησε από την GN είναι σάπιο μέσα....
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#12
(30-10-2014, 01:01 PM)AquaSonic Έγραψε: Υποθετω πως πηγε να προσπερασει, τα BOTO αποδειξαν τα κρατηματα τους (Αν οχι τα ΒΟΤΟ τοτε τα κλασικα racing slic που φοραει η ΟΣΥ) σε φρεναρισμα/kickdown και παντιληκωσε το βαγονι με αποτελεσμα να σκασει πανω στο τρολλευ. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως τρακαρε ομως πανω στο Νεοπλαν και ξυλωσε ολο το πισω κομματι (πραγματικα τρομακτικο, και ειλικρινα με βαζει σε πολλες σκεψεις για την συναρμογη τους, εκτος αν εχουν σαπισει τοσο που δεν κρατανε καθολου) και υστερα διπλωσε προς τα μεσα. Παναγιαμουβοηθα!

Πιθανο σεναριο: παει να προσπερασει, οπως εχει κανει το γαμα γλυστραει το βαγονι σκαει πανω βαγονι του τρολε (που παρεμπιπτοντως απο τις φωτογραφιες φαινεται σαν να μην καταλαβε τιποτα) και μετα σκαει πανω στον τρολε και περνουν το σχημα που πηραν.

1. Για το ότι έσπασε σαν lego το βαγόνι, αρκεί να ρίξεις μια ματιά στη δοκό πάνω από την πίσω πόρτα (σάπια) και στην κολώνα πίσω από την τελευταία πόρτα (τελείως σάπια και μάλλον κομμένη πριν από το ατύχημα).
2. Βλέπεις ότι έχει σπάσει και το κάτω σκαλοπάτι, συμμετρικά στη "ραφή". Άρα, κι εκεί ήταν σάπιο και κάποια στιγμή θα έπεφτε από μόνο του.

3. Σε κανένα αρθρωτό δεν έχουν αλλάξει τα μεσαία ελαστικά. Μόνο τα πίσω (ΒΟΤΟ) Τα μεσαία είναι, όπως λές, στην καλύτερη περίπτωση slicks, στη χειρότερη λείπουν κομμάτια ολόκληρα. Άρα, από εκεί ξεκίνησε η γλίστρα.

4. Άραγε, γι' αυτό το λόγο θα απεργήσει κανένας οδηγός;; Κανονικά έπρεπε ΣΗΜΕΡΑ να κλείστουν μέσα στα Α/Σ όλα τα λεωφορεία που δεν έχουν ελαστικά της προκοπής (δηλ. σχεδόν το σύνολο του στόλου) και να βγούν τα το φωνάξουν στον κόσμο.

5. Αφού δεν το κάνουν και παραλαμβάνουν το όχημα για δρομολόγιο, γιατί κάνουν "καγκουριές"; Όταν έχει γλίτζα ο δρόμος, τι το θέλεις το προσπέρασμα;

6. Και πάλι, πολλοί οδηγοί μυαλό δεν βάζουν. Χθες το απόγευμα κατά τις 6:30, όχημα Ανθούσας στο 220/1 το κατέβαζε στην τελευταία κατηφόρα προς τέρμα Άνω Ιλισίων με τις μπάντες! Ενώ είχε βρέξει και ο δρόμος είναι για πατινάζ και το κυριότερο : Στην είσοδο του τέρματος έχει ΣΤΟΠ!!! Αν ερχόταν εκείνη την ώρα κανένα 235, τί θα έκανε το "μαστόρι" μας;;
Απάντηση
#13


Από την προχθεσινή εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου, προφητικό ρεπορτάζ...
Ασχολίαστα αυτά που λέει ο άσχετος Ραυτόπουλος...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#14
(29-10-2014, 08:36 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Πάει η νταλικούλα 598..... Sad

Επισκευάσιμη είναι, δεν έχει πειραχτεί κάτι σοβαρό - τουλάχιστον όσο φαίνεται από τις φωτογραφίες... Σίγουρα όμως είναι ασύμφορη η επισκευή της... Total loss...

(30-10-2014, 09:31 AM)AquaSonic Έγραψε: Συγνωμη, αλλα αν εγινε ετσι επειδη εσκασε με το πλαι πανω στο τρολλευ, αμα πεσει πανω καμια νταλικα θα γινει κυριολεκτικα φυσαρμονικα... ΦΡΟΥΥΥΥΦ! Ποσο σαπια ηταν;

Δεν είναι απαραίτητο να είναι σάπια (που δεν είναι κιόλας). Φυσιολογική είναι η ζημιά σε σχέση με το χτύπημα... Εξάλλου λεωφορείο είναι, δεν είναι Μ113. Ξεγελάει η εικόνα (ξήλωμα του πίσω μέρους) αλλά παρόλα αυτά άντεξε επαρκώς το χτύπημα...

(30-10-2014, 11:14 AM)Citaro Έγραψε: Ρε παιδιά, με συγχωρείτε αλλά μπορεί κανείς να που πεί ΠΩΣ είχαν οι συνθήκες του ατυχήματος; Τί γυρεύει το #598 Ν2 παράλληλα με το τρόλλεϋ; Στάση δεν είναι εκεί, δεν έπρεπε να είναι από πίσω του; Τί πήγε να κάνει ο μάστορας; Από τις φωτογραφίες δεν βγάζω άκρη για το τί προσπάθησε να κάνει ο οδηγός του 608.

(30-10-2014, 01:01 PM)AquaSonic Έγραψε: Υποθετω πως πηγε να προσπερασει, τα BOTO αποδειξαν τα κρατηματα τους (Αν οχι τα ΒΟΤΟ τοτε τα κλασικα racing slic που φοραει η ΟΣΥ) σε φρεναρισμα/kickdown και παντιληκωσε το βαγονι με αποτελεσμα να σκασει πανω στο τρολλευ. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως τρακαρε ομως πανω στο Νεοπλαν και ξυλωσε ολο το πισω κομματι (πραγματικα τρομακτικο, και ειλικρινα με βαζει σε πολλες σκεψεις για την συναρμογη τους, εκτος αν εχουν σαπισει τοσο που δεν κρατανε καθολου) και υστερα διπλωσε προς τα μεσα. Παναγιαμουβοηθα!

Πιθανο σεναριο: παει να προσπερασει, οπως εχει κανει το γαμα γλυστραει το βαγονι σκαει πανω βαγονι του τρολε (που παρεμπιπτοντως απο τις φωτογραφιες φαινεται σαν να μην καταλαβε τιποτα) και μετα σκαει πανω στον τρολε και περνουν το σχημα που πηραν.

Δύο τα ενδεχόμενα: Είτε ήταν η GN πίσω από το τρόλεϊ και λόγω της γλίτσας δεν είχε επαρκή χώρο να φρενάρει και βγήκε αριστερά για να το περάσει (αλλά δεν πρόλαβε να ευθυγραμμίσει δίπλα του λόγω περιορισμένης απόστασης), είτε ήταν ήδη αριστερά και αποσταθεροποιήθηκε στο φρενάρισμα το βαγόνι...
Δεν φαίνεται να φταίνε τα BOTO πάντως στη συγκεκριμένη περίπτωση. Στο φρενάρισμα οι δυνάμεις από το βαγόνι ασκούνται κατά κύριο λόγο στην άρθρωση και στο ελεύθερο άξονα και δευτερευόντως στο διαφορικό στο οποίο έστω και τα ΒΟΤΟ στοιχειωδώς θα κρατούσαν (τα λινά πάλι στον ελεύθερο μάλλον όχι).

(Υπάρχει και ένα άλλο σενάριο βέβαια που δεν θέλω καν να το σκέφτομαι γιατί τότε κάποιοι θέλουν πολύ ξύλο: Να "κλείδωσε" το διαφορικό από το retarder λόγω της γλίτσας... Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις απενεργοποιείται αυτόματα, ενώ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο απλά το κλείνεις)

(30-10-2014, 01:46 PM)Citaro Έγραψε: 1. Για το ότι έσπασε σαν lego το βαγόνι, αρκεί να ρίξεις μια ματιά στη δοκό πάνω από την πίσω πόρτα (σάπια) και στην κολώνα πίσω από την τελευταία πόρτα (τελείως σάπια και μάλλον κομμένη πριν από το ατύχημα).
2. Βλέπεις ότι έχει σπάσει και το κάτω σκαλοπάτι, συμμετρικά στη "ραφή". Άρα, κι εκεί ήταν σάπιο και κάποια στιγμή θα έπεφτε από μόνο του.

3. Σε κανένα αρθρωτό δεν έχουν αλλάξει τα μεσαία ελαστικά. Μόνο τα πίσω (ΒΟΤΟ) Τα μεσαία είναι, όπως λές, στην καλύτερη περίπτωση slicks, στη χειρότερη λείπουν κομμάτια ολόκληρα. Άρα, από εκεί ξεκίνησε η γλίστρα.

4. Άραγε, γι' αυτό το λόγο θα απεργήσει κανένας οδηγός;; Κανονικά έπρεπε ΣΗΜΕΡΑ να κλείστουν μέσα στα Α/Σ όλα τα λεωφορεία που δεν έχουν ελαστικά της προκοπής (δηλ. σχεδόν το σύνολο του στόλου) και να βγούν τα το φωνάξουν στον κόσμο.

5. Αφού δεν το κάνουν και παραλαμβάνουν το όχημα για δρομολόγιο, γιατί κάνουν "καγκουριές"; Όταν έχει γλίτζα ο δρόμος, τι το θέλεις το προσπέρασμα;

6. Και πάλι, πολλοί οδηγοί μυαλό δεν βάζουν. Χθες το απόγευμα κατά τις 6:30, όχημα Ανθούσας στο 220/1 το κατέβαζε στην τελευταία κατηφόρα προς τέρμα Άνω Ιλισίων με τις μπάντες! Ενώ είχε βρέξει και ο δρόμος είναι για πατινάζ και το κυριότερο : Στην είσοδο του τέρματος έχει ΣΤΟΠ!!! Αν ερχόταν εκείνη την ώρα κανένα 235, τί θα έκανε το "μαστόρι" μας;;

1. Δεν είναι σάπια η κολώνα και ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ... Οι κολλήσεις δεν άντεξαν κάτι που είναι ως και φυσιολογικό - σε κάθε τύπο λεωφορείου με τέτοιο χτύπημα σε αυτές τις συνθήκες θα μπορούσε να συμβεί...

2. Αντιθέτως δεν έχει σπάσει συμμετρικά. Μην κρίνεις το πώς φαίνεται κάτω από το σκαλοπάτι, δεν έχει κάποια σοβαρή ενίσχυση εκείνο το σημείο. Δες το κάτω από το μπροστινό φύλλο της τελευταίας πόρτας όπου το σπάσιμο του δαπέδου δεν είναι ευθύγραμμο όπως θα έπρεπε αν έσπαγε πάνω στο ποντάρισμα της δοκού του πλαισίου. Άρα άντεξε, κατασκευαστικά τουλάχιστον, το μέταλλο ξεπέρασε το όριο αντοχής του. Μην ξεχνάς ότι είναι χτισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να αποροφά τις δυνάμεις μιας σύγκρουσης με ακριβώς αντίθετη φορά (από πίσω προς τα μπροστά).

3. Μάλλον επιβεβαιώνεται το παραπάνω σενάριό μου (περί αποσταθεροποίησης σε φρενάρισμα) με αυτό που γράφεις...

4. Δεν είναι λόγος απεργίας και δεν υπάρχει περίπτωση να σταθεί κανείς στο πλευρό των εργαζόμενων (και ως ένα σημείο μάλιστα δικαιολογημένα)... Αντίθετα

5. Επαγγελματίες οδηγοί είναι και εκείνοι ορίζουν το πώς θα κινηθεί το όχημα, δεν παίρνει πρωτοβουλίες μόνο του! Αφού ξέρουν την κατάσταση του (λάστιχα, φρένα κυρίως) καθώς και την κατάσταση του δρόμου οφείλουν να προσαρμόσουν ανάλογα την οδήγησή τους...

6. Άσχετα που δεν το κάνουν

Και για να το ευθυμήσουμε λιγάκι καλοτάξιδη η O405GLN!!! (έφτασε σε μήκος το CapaCity)!!!
Απάντηση
#15
(30-10-2014, 01:46 PM)Citaro Έγραψε: 1. Για το ότι έσπασε σαν lego το βαγόνι, αρκεί να ρίξεις μια ματιά στη δοκό πάνω από την πίσω πόρτα (σάπια) και στην κολώνα πίσω από την τελευταία πόρτα (τελείως σάπια και μάλλον κομμένη πριν από το ατύχημα).

2. Βλέπεις ότι έχει σπάσει και το κάτω σκαλοπάτι, συμμετρικά στη "ραφή". Άρα, κι εκεί ήταν σάπιο και κάποια στιγμή θα έπεφτε από μόνο του.

Πραγματικα εχω φλιπαρει με αυτο που βλεπω... τι διαολο! Ποσο σαπιλα; Ποιος θεος εδεινε το ΟΚ και δουλευε τοσο καιρο αυτο το πραμα;

Σύναψη:3. Σε κανένα αρθρωτό δεν έχουν αλλάξει τα μεσαία ελαστικά. Μόνο τα πίσω (ΒΟΤΟ) Τα μεσαία είναι, όπως λές, στην καλύτερη περίπτωση slicks, στη χειρότερη λείπουν κομμάτια ολόκληρα. Άρα, από εκεί ξεκίνησε η γλίστρα.

4. Άραγε, γι' αυτό το λόγο θα απεργήσει κανένας οδηγός;; Κανονικά έπρεπε ΣΗΜΕΡΑ να κλείστουν μέσα στα Α/Σ όλα τα λεωφορεία που δεν έχουν ελαστικά της προκοπής (δηλ. σχεδόν το σύνολο του στόλου) και να βγούν τα το φωνάξουν στον κόσμο.

Για να λεμε ολη την αληθεια, σε ολο τον κοσμο σλικ φορανε τα περισσοτερα λαστιχα. Ο405GN στην Βερονια που πετυχα πριν 1 μηνα δεν ειχε ιχνος αυλακιου στο μισελιν. Και Βερολινο εχω δει παρομοιες καταστασεις. Στα μουσειακα μονο ειναι ολα στην πενα, αλλα εκει δεν ειναι τοσο μεγαλος ο κινδυνος οσο στην Αθηνα διοτι:

Σύναψη:5. Αφού δεν το κάνουν και παραλαμβάνουν το όχημα για δρομολόγιο, γιατί κάνουν "καγκουριές"; Όταν έχει γλίτζα ο δρόμος, τι το θέλεις το προσπέρασμα;

Ακριβως αυτο και τιποτα αλλο! Σε ολη την Ευρωπη τα λεωφορεια δεν πανε πανω απο 40 εμεις εδω τα εχουμε κοφτη και πλακωμενα, και κανουμε και ταρζανιες σε στενακια (απο την αλλη, και τα δρομολογια ειναι φτιαγμενα για τετοιες ταχυτητες... τα θελει ο πωλος μας...)

Σύναψη:6. Και πάλι, πολλοί οδηγοί μυαλό δεν βάζουν. Χθες το απόγευμα κατά τις 6:30, όχημα Ανθούσας στο 220/1 το κατέβαζε στην τελευταία κατηφόρα προς τέρμα Άνω Ιλισίων με τις μπάντες! Ενώ είχε βρέξει και ο δρόμος είναι για πατινάζ και το κυριότερο : Στην είσοδο του τέρματος έχει ΣΤΟΠ!!! Αν ερχόταν εκείνη την ώρα κανένα 235, τί θα έκανε το "μαστόρι" μας;;

Ε τι θα εκανε; Θα πηγαινε να βρει τον Ραυτοπουλο να ψαξουν να βρουν πως βγηκε το επικινδυνο λεωφορειο στον δρομο, αφου ολα ειναι μαζεμενα μεσα μιας και πανω απο ολα η ασφαλεια τον επιβατων... ROFL Τι ελεγε ο θεος! Κατα το ενα μερος ειναι καλα λαστιχα, αλλα στους 3 μηνες εχουν γινει ριζοχαρτο...
Απάντηση
#16
(30-10-2014, 03:09 PM)AquaSonic Έγραψε: Πραγματικα εχω φλιπαρει με αυτο που βλεπω... τι διαολο! Ποσο σαπιλα; Ποιος θεος εδεινε το ΟΚ και δουλευε τοσο καιρο αυτο το πραμα;

Επειδή θα με τρελάνετε, βλέπω και ξαναβλέπω τις φωτογραφίες και το αμάξι είναι πεντακάθαρο!!! Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει που ακριβώς βλέπει τη σαπίλα; Γιατί προσωπικά δεν βλέπω ούτε καν να έχει κοκκινίσει κάποιο σίδερο στον σκελετό του αυτοκινήτου...
Απάντηση
#17
Κρίμα δεν γράφει ο αγαπητός VANHOOL A300 που έχει καλύτερες φωτογραφίες...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#18
Αρβανιτη σε πολλα mercedes από ηλεκτρολογικη βλαβη μαλλον το retarder εμπλέκεται μολις αφησεις το γκαζι χωρις να είναι ενεργοποιημενο. Πιθανον να συνεβη αυτό στο συγκεκριμενο λεωφορειο για αυτό και εφυγε δεξια το βαγονι (κλειδώνοντας το διαφορικο όπως αναφέρεις). Είναι και γυαλι ο δρομος στο σημειο οποτε εγινε το κακο.
Απάντηση
#19
(30-10-2014, 03:25 PM)garvanitis Έγραψε: Επειδή θα με τρελάνετε, βλέπω και ξαναβλέπω τις φωτογραφίες και το αμάξι είναι πεντακάθαρο!!! Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει που ακριβώς βλέπει τη σαπίλα; Γιατί προσωπικά δεν βλέπω ούτε καν να έχει κοκκινίσει κάποιο σίδερο στον σκελετό του αυτοκινήτου...

Πήγαινε στις φωτογραφίες του giannaros88 (για να μην ξανακάνω link και φορτώσω άσκοπα τη σελίδα) και δες α) τη δοκό πάνω από την πίσω πόρτα και β) την κολώνα πίσω από το αριστερό φύλλο της τελευταίας πόρτας. Εγώ τα βλέπω κόκκινα και σάπια.
Απάντηση
#20
(30-10-2014, 03:41 PM)dora Έγραψε: Αρβανιτη σε πολλα mercedes από ηλεκτρολογικη βλαβη μαλλον το retarder εμπλέκεται μολις αφησεις το γκαζι χωρις να είναι ενεργοποιημενο. Πιθανον να συνεβη αυτό στο συγκεκριμενο λεωφορειο για αυτό και εφυγε δεξια το βαγονι (κλειδώνοντας το διαφορικο όπως αναφέρεις). Είναι και γυαλι ο δρομος στο σημειο οποτε εγινε το κακο.

Μπράβο, το υποψιαζόμουν αλλά δεν ήθελα να το αναφέρω... Έτσι είναι η λειτουργία του retarder από το εργοστάσιο σε όλα τα Ο405 δεύτερης γενιάς (σειρά 612). Αλλά διακόπτη απενεργοποίησης δεν έχει;

(30-10-2014, 04:04 PM)Citaro Έγραψε: Πήγαινε στις φωτογραφίες του giannaros88 (για να μην ξανακάνω link και φορτώσω άσκοπα τη σελίδα) και δες α) τη δοκό πάνω από την πίσω πόρτα και β) την κολώνα πίσω από το αριστερό φύλλο της τελευταίας πόρτας. Εγώ τα βλέπω κόκκινα και σάπια.

Ακριβώς επειδή υποψιάζομαι ότι αυτό εννοείτε και εσύ και ο Νίκος όταν μιλάτε για σαπίλα επιμένω... Δεν υπάρχει τίποτα μεταλλικό εκεί πάνω... Μόνο η αψίδα όπου στηρίζεται η οροφή του λεωφορείου η οποία και είναι πολυεστερική. Αυτό που φαίνεται είναι η μόνωση...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Αγρίνιο] Σύγκρουση αστικού λεωφορείου με Ι.Χ- Ένας τραυματίας (φωτο) TMantzas 0 2.866 06-09-2013, 09:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)