Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΟΑΣΘ]Διευκρινίσεις σχετικά με τον Τρόπο Λειτουργίας των Εκδοτικών Μηχανημάτων
#1
Αναφορικά με το ζήτημα που προέκυψε με τη λειτουργία των εκδοτικών μηχανημάτων αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων εντός των λεωφορείων και τη μη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων από αυτά, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τα ακόλουθα:
Τα εκδοτικά μηχανήματα λειτουργούν εντός των λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ. εδώ και 36 χρόνια, τα οποία εκσυγχρονίζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε σήμερα να είναι πλήρως αναβαθμισμένα με νέα τεχνολογία και είναι γνωστό σε όλους τους επιβάτες ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν χρήματα. Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σε καμία χώρα της Ευρώπης τα εκδοτικά μηχανήματα εντός των λεωφορείων δεν επιστρέφουν χρήματα, διότι η εγκατάσταση και λειτουργία τέτοιων μηχανημάτων εντός των λεωφορείων δεν συνιστάται λόγω του όγκου και της μη εύχρηστης λειτουργίας τους. Το γεγονός ότι τα εκδοτικά μηχανήματα δεν επιστρέφουν κέρματα επισημαίνεται εντός των αστικών λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ. στα ίδια τα εκδοτικά μηχανήματα με κατάλληλη σήμανση. Σε όλους τους σταθμούς μετεπιβίβασης και σε κεντρικά σημεία της πόλης υπάρχουν εκδοτήρια από όπου οι επιβάτες μπορούν να προμηθευτούν προτυπωμένα εισιτήρια. Η πώληση προτυπωμένων εισιτηρίων γίνεται από 1.200 περίπου σημεία σε ολόκληρη την περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Θ. στο Νομό Θεσσαλονίκης, ώστε η έκδοση εισιτηρίου εντός του λεωφορείου να έχει επικουρικό και μόνο χαρακτήρα, στην περίπτωση που κάποιος επιβάτης για οποιονδήποτε λόγο δεν έχει εφοδιαστεί με προτυπωμένο εισιτήριο.
Σύμφωνα δε με την αριθμ. Α οικ. 45788/3552/05.08.2014 Κ.Υ.Α. περί καθορισμού κομίστρων, ο Ο.Α.Σ.Θ. υποχρεούται να διαθέτει τα εισιτήρια (βασικό χρονικό εισιτήριο δύο μετακινήσεων δια μετεπιβιβάσεων και εισιτήριο μίας μόνο μετακίνησης) από τα εκδοτικά μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων που έχει εγκατεστημένα εντός των λεωφορείων σε επιβάτες που για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι εφοδιασμένοι με προτυπωμένο εισιτήριο, με προσαυξημένη τιμή κατά 0,10 ευρώ έναντι των προτυπωμένων, όπως ίσχυε και με προγενέστερες Κ.Υ.Α. από το έτος 2003. Η προσαύξηση αυτή κατά 0,10 ευρώ είναι η μικρότερη σε σχέση με αντίστοιχους συγκοινωνιακούς φορείς σε ολόκληρη την Ελλάδα. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι στην Πάτρα, την Καβάλα και το Βόλο υπάρχει προσαύξηση 0,40 ευρώ στο εισιτήριο όταν αυτό πωλείται εντός των λεωφορείων.
Τέλος, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η μη επιστροφή κερμάτων από τα εκδοτικά μηχανήματα σε όσους επιβάτες καταβάλουν μεγαλύτερο κόμιστρο δεν ωφελεί τους μετόχους του Ο.Α.Σ.Θ., όπως παραπλανητικά αναφέρεται σε δημοσιεύματα, αλλά το Ελληνικό Δημόσιο λόγω μείωσης της αντισταθμιστικής καταβολής (επιδότησης του εισιτηρίου) και κατ΄ επέκταση τον έλληνα πολίτη. Κατά συνέπεια η προσπάθεια σπίλωσης του Ο.Α.Σ.Θ., επειδή κάποιοι αδυνατούν ή δε θέλουν να αντιληφθούν ότι ο Οργανισμός υπηρετεί με συνέπεια επί 57 έτη το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης, πέφτει στο κενό.

Πηγή
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)