Δημοψήφισμα: Ποιός είναι κατά τη γνώμη σας ο χειρότερος τύπος λεωφορείου που κυκλοφορεί σήμερα στην ΟΣΥ;
Neoplan ΕΛΒΟ C.97.N4007 (aka Τσιμεντόλιθος)
25.00%
5 25.00%
Solaris Urbino III 8,6
5.00%
1 5.00%
Mercedes-Benz O405N
5.00%
1 5.00%
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C.97.405N (aka N2)
0%
0 0%
Renault Agora CNG
20.00%
4 20.00%
Irisbus Agora CNG
0%
0 0%
Irisbus Agora S
15.00%
3 15.00%
Irisbus Citelis CNG
5.00%
1 5.00%
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C.97.405GN Mark 2 (aka GN)
0%
0 0%
Volvo B7LA Saracakis ''Αθηνά'' (aka Σόμπα)
20.00%
4 20.00%
Solaris Urbino III 18
5.00%
1 5.00%
Σύνολο {1 ψήφοι 100%
* Ψηφίσατε αυτό το στοιχείο. [Προβολή Αποτελεσμάτων]

Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το χειρότερο λεωφορείο της ΟΣΥ
#1
Και ναι κύριοι και κύριοι, ήρθε η ώρα να βγάλουμε τη ΧΟΛΗ μας πάνω στο χειρότερο λεωφορείο που έχει αυτή τη στιγμή η ΟΣΥ. Στο παρόν τόπικ μπορούμε να ψηφίσουμε ποιός είναι, κατά την άποψή μας, ο χειρότερος τύπος ντίζελ λεωφορείου που έχει η ΟΣΥ και πρέπει να αποσυρθεί ΑΜΕΣΑ! Καλό θα ήταν η ψήφος μας να αιτιολογηθεί.


Και ξεκινώ. Το λεωφορείο για τα μπάζα για μένα είναι... το Irisbus Agora S

και αυτό γιατί:
- έχει άθλια διάταξη καθισμάτων
- η πλαστικούρα μέσα τρίζει πολύ κατά την κύληση
- επιταχύνσεις όχι και τόσο καλές
- υπερβολικά αργό κλείσιμο θυρών
- αισχρός ήχος μηχανής
- σπαστικό κουδούνι στάσης (αυτό το ΝΤΙΙΝΝΝΝ)
- εξωτερική σχεδίαση επιεικώς εμετική (ισχύει και για τις αεριούχες εκδόσεις του μοντέλου)
Απάντηση
#2
Το χειρότερο για μένα είναι κατά μακράν οι σόμπες (Volvo B7LA Saracakis ''Αθηνά''). Από που να αρχίσω:

-θόρυβος και ζέστη ,όχι μόνο στη γαλαρία (που είχα δοκιμάσει να κάτσω και έφυγα μετά από 5-10 λεπτά), αλλά σε όλο το λεωφορείο.
-κακής ποιότητας πλαστικά, τα οποία μυρίζουν έντονα (νομίζω ότι αυτά είναι) που με ζαλίζουν.
-βρώμικες και δυσανάγνωστες, όταν είναι βράδυ, προμετωπίδες (και ειδικά η πίσω).
-το STOP δεν ανάβει- δηλ ηλεκτρονικά προβλήματα
-έλλειψη καθισμάτων στον θόλο της πρώτης ρόδας, έχουν βάλει αυτό για τις αποσκευές, λες και δουλεύουν αεροδρόμιο (καλύτερα πάντως που δεν δουλεύουν αεροδρόμιο).
-τρίξιμο τζαμιών-πλαστικών κτλ
-κλιματιστικά που κάνεις τον σταυρό σου όταν είσαι στη στάση για να δουλεύει (το ξέρω από πρώτο χέρι εγώ από το Β9, Α/Β10, 608).
-ενοχλητικός θόρυβος που κάνει ο αέρας για να κλείσουν οι θύρες (σαν τις GN αλλά πιο δυνατός)
-λιγότερα καθίσματα (σύμφωνα με το ταμπελάκι αναγράφει τις θέσεις) σε σχέση με GN & Solaris 18.

από μηχανικής πλευράς:
-φυσούνες που μου θυμίζουν GN χωρίς το κάλυμα
-πάνελ ενωμένα (όπως φαίνεται από πάνω) με σιλικόνη ή κάτι ανάλογο.
-ανταλλακτικά που δεν βρίσκονται εύκολα
-ενοχλητικός θόρυβος κινητήρα (ανοίγουν και το πίσω τζαμάκι για να φαίνεται κιόλας...)
-φόβο για να μην είναι η πρώτη σόμπα που θα ακολουθήσει την παράδοση των Ν2...

Το μόνο θετικό είναι ο χώρος των επιβατών. Το επόμενο χειρότερο είναι τα Agora όλων των ειδών (θα συμφωνήσω με τα παραπάνω του N1Ellinikou) και μετά τα Neoplan.
Απάντηση
#3
(14-07-2014, 10:20 AM)nikos99 Έγραψε: Το χειρότερο για μένα είναι κατά μακράν οι σόμπες (Volvo B7LA Saracakis ''Αθηνά''). Από που να αρχίσω:

-θόρυβος και ζέστη ,όχι μόνο στη γαλαρία (που είχα δοκιμάσει να κάτσω και έφυγα μετά από 5-10 λεπτά), αλλά σε όλο το λεωφορείο.
-κακής ποιότητας πλαστικά, τα οποία μυρίζουν έντονα (νομίζω ότι αυτά είναι) που με ζαλίζουν.
-βρώμικες και δυσανάγνωστες, όταν είναι βράδυ, προμετωπίδες (και ειδικά η πίσω).
-το STOP δεν ανάβει- δηλ ηλεκτρονικά προβλήματα
-έλλειψη καθισμάτων στον θόλο της πρώτης ρόδας, έχουν βάλει αυτό για τις αποσκευές, λες και δουλεύουν αεροδρόμιο (καλύτερα πάντως)
-τρίξιμο τζαμιών-πλαστικών κτλ
-κλιματιστικά που κάνεις τον σταυρό σου όταν είσαι στη στάση για να δουλεύει (το ξέρω από πρώτο χέρι εγώ από το Β9, Α/Β10, 608).
-ενοχλητικός θόρυβος που κάνει ο αέρας για να κλείσουν ου θύρες (σαν τις GN αλλά πιο δυνατός)
-λιγότερα καθίσματα (σύμφωνα με το ταμπελάκι αναγράφει τις θέσεις) σε σχέση με GN & Solaris 18.

από μηχανικής πλευράς:
-φυσούνες που μου θυμίζουν GN χωρίς το κάλυμα
-πάνελ ενωμένα (όπως φαίνεται από πάνω) με σιλικόνη ή κάτι ανάλογο.
-ανταλλακτικά που δεν βρίσκονται εύκολα
-ενοχλητικός θόρυβος κινητήρα (ανοίγουν και το πίσω τζαμάκι για να φαίνεται κιόλας...)
-φόβο για να μην είναι η πρώτη σόμπα που θα ακολουθήσει την παράδοση των Ν2...

Το μόνο θετικό είναι ο χώρος των επιβατών. Το επόμενο χειρότερο είναι τα Agora όλων των ειδών (θα συμφωνήσω με τα παραπάνω του N1Ellinikou) και μετά τα Neoplan.
επισης εχει χαλια επιταχυνση
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#4
(14-07-2014, 10:52 AM)Vasilis21 Έγραψε: επισης εχει χαλια επιταχυνση

Σωστός, στη Γαλατσίου στο 608 αγκομαχάνε.
Απάντηση
#5
Μετά από εσωτερική διαμάχη αν η σόμπα, ο τσιμεντόλιθος ή ο Ντίζελ κουβάς είναι το χειρότερο λεωφορείο της Ο.ΣΥ απόφάσισα να το ρίξω στον τσιμεντόλιθο. Γιατί;
- Έχει με διαφορά το χειρότερο τρίξιμο στο ρελαντί
- Τα καθίσματά του είναι σχετικά άβολα
- άθλια εξωτερική κατάσταση
- το design πέθανε μετά από αυτό το μοντέλο
- περιέργως ανεβαίνει καλά τις ανηφόρες (κινητηρας Mercendes) αλλά όταν το κάνει το ακούει όλη η γειτονιά
- είναι αντιρυπαντικής τεχνολογίας Euro -1000 (το Euro 2 δεν κατάλαβα ποτέ πώς το πήρε)
- από την ημέρα που βγήκε από το εργοστάσιο (ΕΛΒΟ) έχει προβλήματα, με αποτέλεσμα η 2η παραλαβή να καθυστερύσει
- ποντάρεις αν έχει κλιματιστικό
- πολλά από αυτά τα οχήματα έχουν περάσει 1 ή και 2 ανακατασκευές και ακόμα κυκλοφορούν στα ίδια χάλια.

Για να μην τα βρίζω μόνο, ας πω και 2 θετικά που έχουν:
μεγάλύτερος χώρος επιβατών από τα Solaris
αξιοπρεπής επιτάχυνση και ανάβαση σε μεγάλες κλίσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#6
(14-07-2014, 05:15 PM)nikos1991 Έγραψε: Μετά από εσωτερική διαμάχη αν η σόμπα, ο τσιμεντόλιθος ή ο Ντίζελ κουβάς είναι το χειρότερο λεωφορείο της Ο.ΣΥ απόφάσισα να το ρίξω στον τσιμεντόλιθο. Γιατί;
- Έχει με διαφορά το χειρότερο τρίξιμο στο ρελαντί
- Τα καθίσματά του είναι σχετικά άβολα
- άθλια εξωτερική κατάσταση
- το design πέθανε μετά από αυτό το μοντέλο
- περιέργως ανεβαίνει καλά τις ανηφόρες (κινητηρας Mercendes) αλλά όταν το κάνει το ακούει όλη η γειτονιά
- είναι αντιρυπαντικής τεχνολογίας Euro -1000 (το Euro 2 δεν κατάλαβα ποτέ πώς το πήρε)
- από την ημέρα που βγήκε από το εργοστάσιο (ΕΛΒΟ) έχει προβλήματα, με αποτέλεσμα η 2η παραλαβή να καθυστερύσει
- ποντάρεις αν έχει κλιματιστικό
- πολλά από αυτά τα οχήματα έχουν περάσει 1 ή και 2 ανακατασκευές και ακόμα κυκλοφορούν στα ίδια χάλια.

Για να μην τα βρίζω μόνο, ας πω και 2 θετικά που έχουν:
μεγάλύτερος χώρος επιβατών από τα Solaris
αξιοπρεπής επιτάχυνση και ανάβαση σε μεγάλες κλίσεις.
Είναι τα μόνα οχήματα που μπορούν να τρίζουν στην ακινησία επίσης! Tongue
Απάντηση
#7
Ναι τρίζουν πολύ οι άτιμοι οι τσιμεντόλιθοι. Σήμερα μπήκα στο #233 στο 859 και έτριζε τόσο πολύ το όχημα όταν σταματούσε στις στάσεις που είπα από μέσα μου ότι θα μας έρθει η οροφή του οχήματος στα κεφάλια μας. Σκέψου ότι ο θόρυβος από το τρίξιμο ακουγόταν και έξω από το όχημα!
Απάντηση
#8
Ακριβώς! Και κάτι που δεν αναφέραμε είναι ότι τα Neoplan midi όταν βρέχει μπάζουν και νερά κάποιες φορές!
Απάντηση
#9
(14-07-2014, 06:15 PM)ecoj Έγραψε: Ακριβώς! Και κάτι που δεν αναφέραμε είναι ότι τα Neoplan midi όταν βρέχει μπάζουν και νερά κάποιες φορές!

Από το νερό σκούριασαν και οι κολώνες: είχα μπει σε τσιμεντόλιθο στο 915 και κάθισα πίσω από τη 2η πόρτα. Το πλαστικό κάλυμμα σπασμένο. Το τράβηξα λίγο και τι να δω: σκουριασμένη η κολώνα από πάνω μέχρι κάτω. Μάλιστα άλλαξα θέση. Επίσης (το έχω κάπου γράψει) το ταβάνι με τις τρύπες (στο ίδιο λεωφορείο) έτριζε πάνω από το κεφάλι μας.

Σημείωση. Θα ψήφιζα και γω τους τσιμεντόλιθους ως το χειρότερο λεωφορείο, αλλά δεν έχω μπει πολλές φορές και δεν μπορώ να το κρίνω.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)