Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση δικτύου Τραμ
#1
Γειά σας,

Έκανα ορισμένες σκέψεις, που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας για το ΤΡΑΜ.

1) Έχει ανακοινωθεί ότι θα γίνει επέκταση του δικτύου του ΤΡΑΜ από την παραλία μέχρι τον Σταθμό του ΜΕΤΡΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ. Προτείνω την περεταίρω επέκταση της γραμμής ΤΡΑΜ προς Άνω Γλυφάδα (μέσω Θουκυδίδου, Μακεδονομάχων, Καισαρείας, Αναπαύσεως, Πλάτωνος, Δημ. Γούναρη, Κων. Αθανάτου).

2) Προτείνω την επέκταση του ΤΡΑΜ από Βούλα προς Βουλιαγμένη (μέσω Λεωφ. Κων. Καραμανλή, Αθηνάς, Απόλλωνος) και Αεροδρόμιο (Λεωφ. Κων, Καραμανλή, Βάρης-Βαρκίζης, Βάρης-Κορωπίου, Κορωπίου-Αεροδρομίου)

3) Προτείνω την επέκταση του ΤΡΑΜ από Παναθηναϊκό Στάδιο προς ΟΑΚΑ (μέσω Βασιλέως Κωνσταντίνου, Βασιλίσσης Σοφίας, Κηφισίας, Αμαρυσίας Αρτέμιδος, Νερατζιωτίσσης.

4) Προτείνω την επέκταση του ΤΡΑΜ από Σύνταγμα προς Άνω Πατήσια και Νέα Φιλαδέλφεια (Πανεπιστημίου, 28ης Οκτωβρίου, Χαλκίδος, Δεκελείας)

5) Προτείνω την επέκταση του ΤΡΑΜ από ΣΕΦ προς Πειραιά, Κερατσίνι και Πέραμα (μέσω Γρηγορίου Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου Α', Ακτή Ποσειδώνος, Ακτή Κονδύλη, Θερμοπύλων, Μαρίας Κιουρί, Δημοκρατίας, Λεωφ. Ειρήνης, Λιμένας Περάματος)

6) Τα δρομολόγια, που θα εκτελούνται, θα είναι τα εξής:

2: Νέα Φιλαδέλφεια - ΟΑΚΑ (π.χ. Περικλής)
3: Πέραμα - Άνω Γλυφάδα (Θουκυδίδης)
4: Κερατσίνι - ΟΑΚΑ (Αριστοτέλης)
5: Νέα Φιλαδέλφεια - Βουλιαγμένη (Πλάτωνας)
6: Αεροδρόμιο - Άνω Γλυφάδα (π.χ. Σωκράτης)

Παρακαλώ, όποιος μπορεί ας τα προωθήσει σε κάποια αρμόδια υπηρεσία. Ευχαριστώ!!!
Απάντηση
#2
Κοροιδευεις ετσι ? Το τραμ δεν είναι μετρο να εχει μασα με μπολντοζιτσες μπετουδακια τρυπουλες κι αλλα συναφή. Ασε που τρωει χωρο από το ι.χ και δεν θα μπορούμε να πινουμε καφε και να το δειχνουμε . Καποτε υπηρχε η καλυτερη διαδημοτικη σιδηροδρομικη συνδεση Αθηνα - Λαυριο που θα σαρωνε αν λειτουργουσε σημερα και την φαγανε τα ΚΤΕΛ και εσυ μιλας για επεκταση του Τραμ που χρειαζεται τον μισο χρονο και λεφτα σε κατσκευη ? Δεν γινονται αυτά . Για να μην μιλησω για το άλλο εγκλημα των γραμμων Πελλοπονησου.
Απάντηση
#3
.....
Απάντηση
#4
Φιλε μου το ΤΡΑΜ είναι ένα τρενο και σαν τρενο εχει μεγαλη μεταφορικη δυνατοτητα είναι οικολογικο μιας και χρησιμοποιει ρευμα και κατασκευαζεται πολύ γρηγορα. Να σου θυμισω ότι το υπαρχων δικτυο κατασκευαστηκε σε μολις δυο χρονια ενώ το ΜΕΤΡΟ από το 1994 που ξεκινησε ακομα σκαβουν. Δηλαδη 20 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρονια γινονται οικονομικα παρτυ. Φαντασου ποσες επεκτάσεις θα ειχαν γινει εάν φτιαχνανε επιγειο ΚΛΕΙΣΤΟ όμως όχι με 1000 φαναρια και 10000 διασταυρώσεις. Δηλαδη ανα τον κοσμο που το χρησιμοποιουν και ιδιως στη Λισσαβωνα που εχει πιο στενους δρομους από την δικια μας Πλακα είναι αθλιοι -ξεπερασμένοι-σπαστικοι ? Δεν νομιζω . Απλως εχουν παιδεια να χρησιμοποιουν τα ΜΜΜ κι όχι σαν το καραβλαχο τον Ελληνα που τοσα χρονια του λεγαν να παρει ένα ι.χ και να τρεχει σε μεγαλους δρομους και να του τα παιρνουν χοντρα με ολους τους τροπους. Και τα βλέπουμε τα θλιβερα αποτελέσματα από την χρηση των ι.χ
Απάντηση
#5
.....
Απάντηση
#6
Μπήκα στο συγκεκριμένο θέμα έχοντας κάποιες σχετικές ιδέες να μοιραστώ μαζί σας, διάβασα την παραπάνω συζήτηση από το 2014,οπότε διπλοτσέκαρα αν μπήκα στο σωστό θέμα για να είμαι σίγουρος. Ελπίζω αυτή τη φορά η συζήτηση να μείνει στο θέμα που γράφει στον τίτλο και, αν χρειαστεί, να ανοίξουμε ένα καινούργιο θέμα για άλλα θέματα που αφορούν το Τραμ.

Οι ιδέες μου είναι σχετικά επεξεργασμένες και μελετημένες(χρησιμοποιώντας το Google Maps και προσωπικές γνώσεις για συγκεκριμένες περιοχές).

1)Άγ. Ανάργυροι - Ανω Λιόσια

Στην ουσία πρόκειται για το παλιό (μετρικό) δίκτυο του ΣΠΑΠ-ΟΣΕ. Πρόσφατα μάλιστα γινόταν λόγος για κανονικαποίηση και ηλεκτροκίνηση στο υπόλοιπο κομμάτι της διπλής τροχιάς(Άνω Λιόσια - Ελευσίνα). Κρίμα δεν είναι να αφήσουμε το αστικό κομμάτι ανεκμετάλλευτο; Ειδικά όταν κάθετα σε αυτό υπάρχουν μόνο 6-7 ισόπεδες διαβάσεις, μπορεί να εξοικονομήσει οχήματα από τον ΟΣΥ, υπάρχει ήδη αρκετός χώρος για την υποδομή(στάσεις) και το αμαξοστάσιο και με μόνο μία ανταπόκριση με τον προαστιακό στα Άνω Λιόσια υπάρχει πρόσβαση από το Κιάτο, μέχρι το Αεροδρόμιο και τον Πειραιά.

Χιλιομετρική απόσταση: περίπου 6χλμ

12 στάσεις: Αγ. Ανάργυροι(πλησίον στ. Προαστιακού), Τσούμπα, Πελοπονήσου(στάση και αμαξοστάσιο), Πευκο, Πάρκο Τρίτση, Ε.Κ.Α., Αγ.Σπυρίδων, Αγ. Τριάδα, Καματερό, Πάρκο Ζεφυρίου, Άνω Λιόσια(πλησίον στ. Προαστιακού), Ζωφριά(έχει χώρο για τριπλή τροχιά).

Έρχονται και οι υπόλοιπες...
Απάντηση
#7
(07-02-2014, 07:16 PM)Panos244 Έγραψε: Γειά σας,

Έκανα ορισμένες σκέψεις, που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας για το ΤΡΑΜ.

1) Έχει ανακοινωθεί ότι θα γίνει επέκταση του δικτύου του ΤΡΑΜ από την παραλία μέχρι τον Σταθμό του ΜΕΤΡΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ. Προτείνω την περεταίρω επέκταση της γραμμής ΤΡΑΜ προς Άνω Γλυφάδα (μέσω Θουκυδίδου, Μακεδονομάχων, Καισαρείας, Αναπαύσεως, Πλάτωνος, Δημ. Γούναρη, Κων. Αθανάτου).

2) Προτείνω την επέκταση του ΤΡΑΜ από Βούλα προς Βουλιαγμένη (μέσω Λεωφ. Κων. Καραμανλή, Αθηνάς, Απόλλωνος) και Αεροδρόμιο (Λεωφ. Κων, Καραμανλή, Βάρης-Βαρκίζης, Βάρης-Κορωπίου, Κορωπίου-Αεροδρομίου)

3) Προτείνω την επέκταση του ΤΡΑΜ από Παναθηναϊκό Στάδιο προς ΟΑΚΑ (μέσω Βασιλέως Κωνσταντίνου, Βασιλίσσης Σοφίας, Κηφισίας, Αμαρυσίας Αρτέμιδος, Νερατζιωτίσσης.

4) Προτείνω την επέκταση του ΤΡΑΜ από Σύνταγμα προς Άνω Πατήσια και Νέα Φιλαδέλφεια (Πανεπιστημίου, 28ης Οκτωβρίου, Χαλκίδος, Δεκελείας)

5) Προτείνω την επέκταση του ΤΡΑΜ από ΣΕΦ προς Πειραιά, Κερατσίνι και Πέραμα (μέσω Γρηγορίου Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου Α', Ακτή Ποσειδώνος, Ακτή Κονδύλη, Θερμοπύλων, Μαρίας Κιουρί, Δημοκρατίας, Λεωφ. Ειρήνης, Λιμένας Περάματος)

6) Τα δρομολόγια, που θα εκτελούνται, θα είναι τα εξής:

2: Νέα Φιλαδέλφεια - ΟΑΚΑ (π.χ. Περικλής)
3: Πέραμα - Άνω Γλυφάδα (Θουκυδίδης)
4: Κερατσίνι - ΟΑΚΑ (Αριστοτέλης)
5: Νέα Φιλαδέλφεια - Βουλιαγμένη (Πλάτωνας)
6: Αεροδρόμιο - Άνω Γλυφάδα (π.χ. Σωκράτης)

Παρακαλώ, όποιος μπορεί ας τα προωθήσει σε κάποια αρμόδια υπηρεσία. Ευχαριστώ!!!

Δεν ειναι κακες ιδεες , αλλα εχω μερικες ενστασεις. Το Αεροδρόμιο συνδέεται πολυ καλα μεσω του Μετρο. Βεβαια, για τα Νότια Προάστια και την παραλιακη μεχρι το Παλαιο Φαληρο δεν θσ ηταν κακη η συνδεση τους με τη Βαρη. Το να φτανει μεχρι το Αεροδρομο θα σημαινει οτι θα πρεπει να πληρωνει "ενοικιο" στον Διεθνη Αερολιμενα, κατι που θα κανει ακριβη τη μεταβαση. Επιπλεον, το μεγαλυτερο κομματι της λεωφορου Βαρης - Κορωπιου δεν εχει τιποτα παραπανω απο χωραφια. Αρα, η επεκταση προς Βαρη - Κορωπι θα μπορουσε να γινει ως εξης:

Απο Λεωφορο Καραμανλη (σταθμος Ασκληπειο Βουλας -> μετονόμαση σε "Πλαζ Βούλας"), Αριστερα Βασιλεως Παυλου (σταθμος Ασκληπείο), Δεξιά Βασιλέως Παύλου (2 σταθμοί: " Γήπεδο Βούλας " , " Ζεφύρου " ), Αριστερά Αγίου Ιωάννου (κίνηση μέσα από το χώρο πρασίνου, εφόσον γίνουν τα απαραίτητα έργα, με νέα στάση : Άγιος Νικόλαος), δεξιά Λευκάδος (με μετατροπή της οδού σε οδό αποκλειστικής κυκλοφορίας τραμ, νέα στάση : "Ποσειδώνος" ) αριστερά Διγενή, συνέχεια Καλύμνου, όπου θα δημιουργηθεί ειδικός δρόμος διέλευσης τράμ, όπως στην Ελευθερίου Βενιζέλου στη Νέα Σμύρνη (νέοι σταθμοί: "Καλύμνου" , " Ξάνθου" , "Ρόδου", " Δραγατσανίου " ) αριστερά Λεωφ. Βάρης, με κίνηση όπως στην Καλύμνου (νέες στάσεις: " Ευελπίδων ", " Δίλοφο ", " Εκκλησία " , " Έξοδος Βάρης" , " Κόρμπι " , "1η Κίτσι / Ηρακλειδών", " 2η Κίτσι / Άνδρου ", " Αγίας Μαρίνας " , " Ηφαίστου ", " Διασταύρωση Κορωπιου ") αριστερά Βασιλέως Κωνσταντίνου (νέοι σταθμοί: " Αναπαύσεως " , " ΔΕΗ " , " Αδριανού " , " Δημαρχείο " , " Κέντρο Υγείας ") δεξιά Αττικής (νέοι σταθμοί: " Αττικής ", " Κιούση " , " Ύδρας "), Σπύρου Δάβαρη(νέοι σταθμοί: " Πλατεία " , " Σπύρου Δάβαρη " , " Προαστιακός Κορωπίου ") ΤΕΡΜΑ.

Βέβαια, δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν τέτοιες επεκτάσεις θα αποφέρουν θετικά..
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#8
(02-08-2019, 11:43 AM)Larioupol Έγραψε: Δεν ειναι κακες ιδεες , αλλα εχω μερικες ενστασεις. Το Αεροδρόμιο συνδέεται πολυ καλα μεσω του Μετρο. Βεβαια, για τα Νότια Προάστια και την παραλιακη μεχρι το Παλαιο Φαληρο δεν θσ ηταν κακη η συνδεση τους με τη Βαρη. Το να φτανει μεχρι το Αεροδρομο θα σημαινει οτι θα πρεπει να πληρωνει "ενοικιο" στον Διεθνη Αερολιμενα, κατι που θα κανει ακριβη τη μεταβαση. Επιπλεον, το μεγαλυτερο κομματι της λεωφορου Βαρης - Κορωπιου δεν εχει τιποτα παραπανω απο χωραφια. Αρα, η επεκταση προς Βαρη - Κορωπι θα μπορουσε να γινει ως εξης:

Απο Λεωφορο Καραμανλη (σταθμος Ασκληπειο Βουλας -> μετονόμαση σε "Πλαζ Βούλας"), Αριστερα Βασιλεως Παυλου (σταθμος Ασκληπείο), Δεξιά Βασιλέως Παύλου (2 σταθμοί: " Γήπεδο Βούλας " , " Ζεφύρου " ), Αριστερά Αγίου Ιωάννου (κίνηση μέσα από το χώρο πρασίνου, εφόσον γίνουν τα απαραίτητα έργα, με νέα στάση : Άγιος Νικόλαος), δεξιά Λευκάδος (με μετατροπή της οδού σε οδό αποκλειστικής κυκλοφορίας τραμ, νέα στάση : "Ποσειδώνος" ) αριστερά Διγενή, συνέχεια Καλύμνου, όπου θα δημιουργηθεί ειδικός δρόμος διέλευσης τράμ, όπως στην Ελευθερίου Βενιζέλου στη Νέα Σμύρνη (νέοι σταθμοί: "Καλύμνου" , " Ξάνθου" , "Ρόδου", " Δραγατσανίου " ) αριστερά Λεωφ. Βάρης, με κίνηση όπως στην Καλύμνου (νέες στάσεις: " Ευελπίδων ", " Δίλοφο ", " Εκκλησία " , " Έξοδος Βάρης" , " Κόρμπι " , "1η Κίτσι / Ηρακλειδών", " 2η Κίτσι / Άνδρου ", " Αγίας Μαρίνας " , " Ηφαίστου ", " Διασταύρωση Κορωπιου ") αριστερά Βασιλέως Κωνσταντίνου (νέοι σταθμοί: " Αναπαύσεως " , " ΔΕΗ " , " Αδριανού " , " Δημαρχείο " , " Κέντρο Υγείας ") δεξιά Αττικής (νέοι σταθμοί: " Αττικής ", " Κιούση " , " Ύδρας "), Σπύρου Δάβαρη(νέοι σταθμοί: " Πλατεία " , " Σπύρου Δάβαρη " , " Προαστιακός Κορωπίου ") ΤΕΡΜΑ.

Βέβαια, δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν τέτοιες επεκτάσεις θα αποφέρουν θετικά..

Γενικά το Τραμ δεν έχει καμιά δουλειά να κάνει γραμμές τεράστιες (δεν είναι Μετρό) και δεν έχει λόγο να περνά από περιοχές που δεν "σηκώνουν" τέτοια επιβατική κίνηση. Πρέπει σαν Μέσο να χρησιμοποιείται όπου υπάρχει όντως ανάγκη, όπως αντίστοιχα το Μετρό, όπως αντίστοιχα τα αρθρωτά λεωφορεία (δεν μπαίνουν σε όποια να 'ναι γραμμή) και πάει λέγοντας. Το να προτείνεται το Τραμ να πάει Βουλιαγμένη, που θα είναι άδειο (κανείς δεν θα το παίρνει από το κέντρο ή τη Ν.Σμύρνη για να πάει Βουλιαγμένη) και ασύμφορο ή να πάει στην Κηφισίας που στενάζει για Μετρό, είναι απλά λάθος, γιατί δεν βάζει στη ζυγαριά τη φύση κάθε Μέσου και τι μπορεί να προσφέρει. 

Στην Αθήνα πχ το Τραμ δομήθηκε λάθος και πλασαρίστηκε λάθος στον κόσμο σαν επίγειο μετρό, φτιάχνοντας δρομολόγια μακαρόνια (χώρια τα θέματα με "πράσινο κύμα" κτλ), ενώ θα έπρεπε να είναι πχ Σύνταγμα-Πικροδάφνη και ΣΕΦ-Βούλα (με ανταπόκριση στην Πικροδάφνη που υπάρχει έξτρα αποβάθρα).
Για το Αεροδρόμιο δεν το συζητώ, τι να πρωτοσχολιάσει κανείς.

Για να μην γράφουμε σεντόνια ας δούμε ποιες είναι οι επίσημες προτάσεις που έχουν κατατεθεί, με μεγαλύτερο ή μικρότερο περιθώριο υλοποίησης:
  • Σταθμός Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Πανεπιστημιούπολη
  • Ελληνικό – Μετρό Ελληνικό - Μετρό Αργυρούπολη
  • Σύνταγμα – Πεδίο Άρεως - Πατησίων
  • Άγιος Διονύσιος - Ηετιώνεια Πύλη - Υπουργείο Ναυτιλίας - Ακτή Βασιλειάδη
  • Ακτή Ποσειδώνος - Άγιος Σπυρίδων - Εφετείο Πειραιά - Άγιος Νικόλαος - ΟΛΠ - Λιοντάρι Πειραιά - Σταθμός Κρουαζιέρας
  • Πειραιάς - Κερατσίνι - Πέραμα
  • Φιξ - Θησέως ή Φιξ - ΚΠΙΣΝ μέσω Συγγρού
  • Πλ. Καραϊσκάκη - Τερψιθέα - Φρεαττύδα & Χατζηκυριάκειο
Έχουν υπάρξει κι άλλες, αλλά βάζω τις πιο χαρακτηριστικές. Όλες τους είναι σε περιοχές με μεγάλη ζήτηση και με μεγάλη δικτύωση με άλλα ΜΜΜ. Η ουσία είναι πως Τραμ χρειάζεσαι όπου συγκοινωνιακά και οικονομικά είναι πιο λειτουργικό και πιο χρήσιμο, όπου ο φόρτος είναι τόσο μεγάλος, που δεν καλύπτεται με λεωφορεία. Κι αν είναι τόσο μεγάλος (πχ Κηφισίας) τότε πας σε μετρό.
Απάντηση
#9
(04-08-2019, 11:23 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: [*]Ελληνικό – Μετρό Ελληνικό - Μετρό Αργυρούπολη

Αυτό το κομμάτι , με τα τωρινά δεδομένα, δεν υπάρχει περίπτωση να μαζεύει αρκετό κόσμο, εκτός αν διέρχεται από Πλατεία Γλυφάδας. Η διαδρομή που προτείνω είναι να ξεκινάει από το Ασκληπείο Βούλας (ο κοντινότερος χώρος στη Γλυφάδα που μπορεί να υπάρχει τερματικός σταθμός), μετά να πηγαίνει μέσω του αμαξοστασίου του τραμ (που ούτως ή άλλως, θα αναγκαστεί να διέρχεται μέσα απο εκεί μιας και θα δημιουργηθεί το Μητροπολιτικό Πάρκο) και έτσι να κάνει τέρμα στο Μετρό Αργυρούπολης. Έτσι θα συνδέεται σωστά η Γλυφάδα με κοντινό σταθμό μετρό (μιας και οι λεωφορειακές γραμμές απο Γλυφάδα προς Ελληνικό υστερούν σε αυτό το θέμα, ειδικά τις ώρες 22:00-24:00)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#10
(04-08-2019, 11:23 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Γενικά το Τραμ δεν έχει καμιά δουλειά να κάνει γραμμές τεράστιες (δεν είναι Μετρό) και δεν έχει λόγο να περνά από περιοχές που δεν "σηκώνουν" τέτοια επιβατική κίνηση. Πρέπει σαν Μέσο να χρησιμοποιείται όπου υπάρχει όντως ανάγκη, όπως αντίστοιχα το Μετρό, όπως αντίστοιχα τα αρθρωτά λεωφορεία (δεν μπαίνουν σε όποια να 'ναι γραμμή) και πάει λέγοντας. Το να προτείνεται το Τραμ να πάει Βουλιαγμένη, που θα είναι άδειο (κανείς δεν θα το παίρνει από το κέντρο ή τη Ν.Σμύρνη για να πάει Βουλιαγμένη) και ασύμφορο ή να πάει στην Κηφισίας που στενάζει για Μετρό, είναι απλά λάθος, γιατί δεν βάζει στη ζυγαριά τη φύση κάθε Μέσου και τι μπορεί να προσφέρει. 

Στην Αθήνα πχ το Τραμ δομήθηκε λάθος και πλασαρίστηκε λάθος στον κόσμο σαν επίγειο μετρό, φτιάχνοντας δρομολόγια μακαρόνια (χώρια τα θέματα με "πράσινο κύμα" κτλ), ενώ θα έπρεπε να είναι πχ Σύνταγμα-Πικροδάφνη και ΣΕΦ-Βούλα (με ανταπόκριση στην Πικροδάφνη που υπάρχει έξτρα αποβάθρα).
Για το Αεροδρόμιο δεν το συζητώ, τι να πρωτοσχολιάσει κανείς.

Για να μην γράφουμε σεντόνια ας δούμε ποιες είναι οι επίσημες προτάσεις που έχουν κατατεθεί, με μεγαλύτερο ή μικρότερο περιθώριο υλοποίησης:
  • Σταθμός Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Πανεπιστημιούπολη
  • Ελληνικό – Μετρό Ελληνικό - Μετρό Αργυρούπολη
  • Σύνταγμα – Πεδίο Άρεως - Πατησίων
  • Άγιος Διονύσιος - Ηετιώνεια Πύλη - Υπουργείο Ναυτιλίας - Ακτή Βασιλειάδη
  • Ακτή Ποσειδώνος - Άγιος Σπυρίδων - Εφετείο Πειραιά - Άγιος Νικόλαος - ΟΛΠ - Λιοντάρι Πειραιά - Σταθμός Κρουαζιέρας
  • Πειραιάς - Κερατσίνι - Πέραμα
  • Φιξ - Θησέως ή Φιξ - ΚΠΙΣΝ μέσω Συγγρού
  • Πλ. Καραϊσκάκη - Τερψιθέα - Φρεαττύδα & Χατζηκυριάκειο
Έχουν υπάρξει κι άλλες, αλλά βάζω τις πιο χαρακτηριστικές. Όλες τους είναι σε περιοχές με μεγάλη ζήτηση και με μεγάλη δικτύωση με άλλα ΜΜΜ. Η ουσία είναι πως Τραμ χρειάζεσαι όπου συγκοινωνιακά και οικονομικά είναι πιο λειτουργικό και πιο χρήσιμο, όπου ο φόρτος είναι τόσο μεγάλος, που δεν καλύπτεται με λεωφορεία. Κι αν είναι τόσο μεγάλος (πχ Κηφισίας) τότε πας σε μετρό.
Ειδικά εγώ πιστεύω πως οσο αφορά την επέκταση του τραμ πρέπει να περιλλαμβανει την επέκταση προς Κερατσινι Δραπετσώνα και περαμα καθώς είναι περιοχες πυκνοκατοικημένες και δεν υπάρχει κάποιο άλλο μέσο περα απο το λεωφορείο οπότε με την επέκταση του τραμ θα μειωθεί ο φόρτος για τα λεωφορεία αλλά και θα εξυπηρετεί και τον κόσμο καλυτερα επίσης πιστεύω πως αντί για μετρό είναι καλύτερο το τραμ καθώς αρετή λιγότερα έξοδα από το μετρό
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)