Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[theinsider.gr] Απάτη στην ψηφοφορία για το αυτοκίνητο της χρονιάς 2014
#1
[Εικόνα: 2014-VW-Golf-GTI-Revealed-01_thumb_medium630_420.jpg]

Υπήρξε παραποίηση του αποτελέσματος της ψηφοφορίας για την ανάδειξη του «αυτοκινήτου της χρονιάς», υπέρ του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen, του Golf, ομολόγησε τη Δευτέρα η μεγαλύτερη και εγκυρότερη γερμανική Ενωση Μηχανοκίνητων (ADAC).

Σύμφωνα δημοσιεύματα του γερμανικού τύπου, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ADAC Μίχαελ Ραμστέτερ κατέγραψε 34.299 ψήφους υπέρ του συγκεκριμένου μοντέλου ως «αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2014», ενώ στην πραγματικότητα το μοντέλο είχε ψηφιστεί μόνο από 3.409 συμμετέχοντες!

Στην συνέχεια η Süddeutsche Zeitung ανέφερε ότι η ADAC είχε παραποιήσει τον αριθμό των ψηφοφόρων και τα έτη 2012 και 2013, προκειμένου το βραβείο για το αυτοκίνητο που θα κέρδιζε, αλλά και η ίδια η Ένωση, η οποία αριθμεί 19 εκατομμύρια μέλη, να εμφανιστούν ως πιο σημαντικά στην αγορά.

Παραμένει ωστόσο ασαφές επί πόσα χρόνια ακριβώς η ADAC «διόρθωνε» τους αριθμούς, όπως εξίσου ασαφές είναι και το εάν το βραβείο «Κίτρινος Αγγελος» (από το κίτρινο χρώμα του σήματος της ADAC) δόθηκε δίκαια στο μοντέλο της VW, καθώς οι ψήφοι καταστρέφονται μετά την καταμέτρησή τους, «για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων»

[Εικόνα: 17243254_13556761.limghandler_thumb_medium630_359.jpg]

«Τα θαλάσσωσα και μαγείρεψα τους αριθμούς», δήλωσε ο Ραμστέτερ (ΦΩΤΟ) στην εφημερίδα Süddeutsche Zeitung, λίγο μετά την απόλυσή του από την ADAC.

Στο μεταξύ ο επικεφαλής της Ένωσης, Καρλ Ομπερμάιρ, διέταξε την διενέργεια έρευνας σε βάθος. «Η αξιοπιστία είναι το βασικό μας προϊόν», δήλωσε ο Ομπερμάιρ και πρόσθεσε ότι σκοπεύει να απολογηθεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η ADAC είχε βρεθεί ξανά στο επίκεντρο της δημοσιότητας όταν το 2005 η Frankfurter Allgemeine Zeitung είχε αποκαλύψει ότι στελέχη της Ένωσης είχαν σκοπίμως καταστρέψει τους τροχούς σε μοντέλο της ρουμανικής Dacia, προκειμένου να το χαρακτηρίσουν «μη ασφαλές»! Τέρατα και σημεία από τους...φίλτατους Γερμανούς.

Πηγή
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)