Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κατασκευή επέκτασης γραμμής 3 προς Πειραιά
#1
(08-03-2013, 06:00 PM)panahs Έγραψε: κάτι νεότερο έχουμε ;
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό:
Σύναψη:Φεβρουάριος 2013
  • Έχει ολοκληρωθεί και βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία η πρώτη φάση της κυκλοφοριακής ρύθμισης ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής νέων πεζοδρομίων περιμετρικά της πλατείας Ελευθερίας στο Σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ καθώς και οι παράκαμψης δικτύων ΟΚΩ.
  • Σε εξέλιξη η μεταφορά περιπτέρων στην πλατεία Οδησσού και η αρχαιολογική διερεύνηση.
  • Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διερευνητικές εργασίες για τις οδεύσεις των δικτύων ακαθάρτων και ομβρίων στην πλατεία Οδησσού στο Σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑ.
  • Έχουν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές εργασίες στο Σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ όπου δεν βρέθηκαν σημαντικά ευρήματα ενώ σύντομα θα ξεκινήσουν και οι συμπληρωματικές αρχαιολογικές τομές.
  • Σε εξέλιξη βρίσκονται οι παρακάμψεις δικτύων ΟΚΩ στο Σταθμό ΝΙΚΑΙΑ καθώς και η κυκλοφοριακή ρύθμιση στο νότιο τμήμα του σταθμού κατά μήκος της οδού Εφέσου.
Την περίοδο Απριλίου 2012 - Ιανουαρίου 2013 έγιναν (συνοπτικά) τα εξής:
  • ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012: Υλοποίηση τοπογραφικών εργασιών.
  • ΜΑΪΟΣ 2012: Συμπληρωματικές γεωτρήσεις.
  • ΙΟΥΝΙΟΣ 2012: Εργοταξιακή κατάληψη στην Αγία Βαρβάρα (φρέαρ εκκίνησης μηχανήματος διάνοιξης σηράγγων). Συμπληρωματικές γεωτρήσεις.
  • ΙΟΥΛΙΟΣ 2012: Αρχαιολογική έρευνα στο φρέαρ εκκίνησης του μηχανήματος. Εργοταξιακές καταλήψεις στην περιοχή των σταθμών ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ. Ολοκλήρωση συμπληρωματικών γεωτρήσεων.
  • ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012: Ολοκλήρωση αρχαιολογικές έρευνας στο φρέαρ εκκίνησης. Αποξηλώσεις, μεταφυτεύσεις, και διερευνητικές τομές για δίκτυα ΟΚΩ στους σταθμούς ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ. Εργοταξιακή κατάληψη στην περιοχή του σταθμού ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ.
  • ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012: Κατασκευή πασσάλων προσωρινής αντιστήριξης στο φρέαρ εκκίνησης του TBM. Αρχαιολογική έρευνα στο σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ. Εργοταξιακή κατάληψη στην περιοχή του σταθμού ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ.
  • ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012: Ολοκλήρωση κατασκευής πασσάλων προσωρινής αντιστήριξης στο φρέαρ εκκίνησης. Μετατόπιση δικτύων ΟΚΩ στο σταθμό ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ. Αρχαιολογικές έρευνα στους σταθμούς ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ και ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. Εργοταξιακή κατάληψη στις πλατείες Οδησσού (στ. ΠΕΙΡΑΙΑΣ) και Κοραή (στ. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ).
  • ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012: Εργασίες εκσκαφής στο φρέαρ εκκίνησης. Ολοκλήρωση αποξήλωσης αντικειμένων, μετατόπισης περιπτέρων και μεταφυτεύσεων σε όλα τα εργοτάξια της επέκτασης. Αρχαιολογική έρευνα και παρακάμψεις δικτύων ΟΚΩ σε όλα τα εργοτάξια.
  • ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012: Εργασίες εκσκαφής στο φρέαρ εκκίνησης. Ολοκλήρωση εργοταξιακών καταλήψεων στην περιοχή του ΟΛΠ (στ. ΠΕΙΡΑΙΑΣ) και στο σταθμό ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ. Εργασίες σηματοδότησης για υλοποίηση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ.
  • ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013: Ολοκλήρωση Α' φάσης κυκλοφοριακής παράκαμψης στο εργοτάξιο του σταθμού ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ. Ολοκλήρωση εργασιών αρχαιολογικών ερευνών στο φρέαρ εκκίνησης. Ολοκλήρωση μετατόπισης δικτύων ΟΚΩ στο σταθμό ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ.
(ΩΚΟ: Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας)
Απάντηση
#2
Mάρτιος 2013
Έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κατασκευής πασσάλων προσωρινής αντιστήριξης και κεφαλόδεσμου στο φρέαρ εκκίνησης του ΤΒΜ.
Έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες αποξήλωσης στεγάστρων καταστημάτων, καθώς και η κατασκευή νέων πεζοδρομίων στον ανατολικό και νότιο τμήμα της Πλατείας Ελευθερίας στο Σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ.
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες παράκαμψης δικτύου ΔΕΗ, ΟΤΕ καθώς και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Ελ.Βενιζέλου στο σταθμό Αγ. Βαρβάρα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#3
Άψογα... άντε να γίνεται και κανένα καλό Smile
Απάντηση
#4
Από Αττικό Μετρό

Νοέμβριος 2013
  • Έχουν ήδη διανοιχτεί τα πρώτα 44 μέτρα σήραγγας απο τα 6.364 μέτρα που αναμένονται συνολικά στο έργο και έχουν τοποθετηθεί 43 δακτύλιοι απο τους 4.243
  • Σε προχωρημένο στάδιο η γενική εκσκαφή του Σταθμού ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ καθώς βρίσκεται ήδη στο τέταρτο επίπεδο εκσκαφής του.
  • Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής προεντεταμένων αγκυρίων καθώς και η εφαρμογή εκτοξευόμενου σκυροδέματος σε όλα τα επίπεδα (1ο,2ο,3ο και 4ο) εκσκαφής του κύριου Σταθμού ΝΙΚΑΙΑ
  • Ολοκληρώθηκε η κατασκευή παράκαμψης που είναι απαραίτητη για την κατασκευή των πασσάλων στο Σταθμό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ.
  • Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες παράκαμψης δικτύων στο Σταθμό ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ.


 
Απάντηση
#5
Τελευταία ενημέρωση: 09/01/2014 - 15:08
Μπορεί τα έργα του μετρό στο κέντρο του Πειραιά να προχωρούν με γοργούς ρυθμούς ωστόσο τα αρχαία ευρήματα που αποκαλύπτονται βάζουν αρκετά συχνά «φρένο».
Αυτή τη φορά, στα έργα του μετρό στην πλατεία Κοραή ήρθε στο φως ένας ολόκληρος οικισμός της Κλασικής Περιόδου, με αυλές, πηγάδια καθώς και άλλα σπαράγματα. Η Αρχαιολογική Υπηρεσία εξετάζει αυτά τα ευρήματα προκειμένου να δώσει πράσινο φως στην συνέχεια των εργασιών.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα αρχαιολογικά ευρήματα που αποκαλύπτονται κάθε τόσο δεν δημιουργούν σοβαρές καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου αφού έχει προμελετηθεί ο απαιτούμενος χρόνος για αντίστοιχα περιστατικά.

Πηγή:

http://www.piraeuspress.gr/municipality-...object_map=[1443607112524092]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map=

 

 
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#6
Από Αττικό Μετρό

Δεκέμβριος 2013

• Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες παράκαμψης δικτύων αποχέτευσης ακαθάρτων και ύδρευσης στο Φρέαρ Κομνηνού.
• Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής κεφαλόδεσμου του Σταθμού ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ.
• Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες διάτρησης, πάκτωσης και τάνυσης των προεντεταμένων αγκυρίων στο Σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ.
• Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες εκσκαφής και εφαρμογής εκτοξευόμενου σκυροδέματος στο Σταθμό ΝΙΚΑΙΑ (5ο επίπεδο).
• Σε εξέλιξη βρίσκεται η εργοταξιακή κατάληψη και περίφραξη στο Σταθμό ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ.
• Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές διερευνητικές τομές στη περιοχή του ΟΛΠ (περιοχή πρόσβασης 2) στο Σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑ.
• Σε εξέλιξη βρίσκεται η αρχαιολογική ανασκαφή στο ΒΑ τμήμα της Πλατείας Κοραή ενώ ολοκληρώθηκε στο Φρέαρ Δεληγιάννη.
Απάντηση
#7
Την Πέμπτη 26/6 βρέθηκα στο εργοτάξιο του μετρό στην Αγ. Βαρβάρα και παρατήρησα για λίγα λεπτά τις εργασίες που εκτελούνται. Το TBM αφού ξετρύπησε το σταθμό έχει σταματήσει για συντήρηση και δεν έχει προχωρήσει νοτίως του σταθμού. Ο σταθμός της Αγ. Βαρβάρας κατασκευάζεται με τη μέθοδο του ανοικτού ορύγματος, έχουν ολοκληρωθεί τα προστατευτικά τοιχία, αλλά σε τίποτε άλλο δεν θυμίζει ακόμα σταθμό. Πρόκειται για έναν σχετικά επιφανειακό σταθμό (όχι πάνω από 15 μέτρα βάθος) καθώς υπάρχει αξιοσημείωτη κλίση εδάφους μεταξή Αγίας Μαρίνας και Αγίας Βαρβάρας. Δυστυχώς δεν μου επετράπη να βγάλω φωτογραφίες στο εργοτάξιο ώστε να τις μοιραστώ μαζί σας.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#8
Καιρό έχουμε να ανακινήσουμε το θέμα της επέκτασης προς Πειραιά. Μέχρι στιγμής φαίνεται πως όλα κυλούν ομαλά και εντός χρονοδιαγράμματος. Επ' ευκαριάς της εκτροπής κυκλοφορίας στο λιμάνι του Πειραιά από Τρίτη, ας δούμε την εξέλιξη των εργασιών

Αύγουστος 2014

Σταθμός ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ: Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την κατασκευή υποστυλωμάτων και την πλάκα δαπέδου αποβαθρών.

Σταθμός ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες διάτρησης, πάκτωσης και τάνυσης προεντεταμένων αγκυρίων και η σκυροδέτηση της πλάκας θεμελίωσης του Σταθμού.

Σταθμός ΝΙΚΑΙΑ: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες για την κατασκευή θεμελιακής γείωσης καθώς και για την εξυγίανση και παραλαβή πυθμένα θεμελίωσης του κυρίως Σταθμού. Σε εξέλιξη βρίσκεται η εκσκαφή και η απομάκρυνση προϊόντων εκσκαφής (ξεμπάζωμα επιχώματος προσβολής της σήραγγας ΝΑΤΜ του Σταθμού), η υδατοστεγάνωση πλάκας θεμελίωσης και περιμετρικών τοιχίων, η κατασκευή μόνιμης επένδυσης του κυρίως Σταθμού (σκυροδέτηση πλάκας θεμελίωσης από άξονα 8-12) και η εκσκαφή και αντιστήριξη σήραγγας ΝΑΤΜ του Σταθμού (Α’ Φάση).

Σταθμός ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ: Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εκσκαφής έως και το 9ο επίπεδο, η εφαρμογή εκτοξευόμενου σκυροδέματος έως και το 8ο επίπεδο, η κατασκευή προεντεταμένων αγκυρίων έως και το 8ο επίπεδο του κυρίως κτηρίου του Σταθμού και η κατασκευή αγκυρίων βράχου πλήρους πάκτωσης.

Σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες Δικτύων ΕΠΑ, ύδρευσης, ΟΤΕ και παρόχων εντός του χώρου του ΟΛΠ, καθώς επίσης και οι συνδέσεις του αγωγού φυσικού αερίου εγκάρσια της Ακτής Καλλιμασιώτη. Στο πλαίσιο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, ολοκληρώθηκε η απομάκρυνση στεγάστρων στάσεων, εκδοτηρίου εισιτηρίων και μεταφοράς περιπτέρου στο δυτικό πεζοδρόμιο του νοτίου άκρου της παράκαμψης σε νέα θέση. Επίσης, ολοκληρώθηκε η κατασκευή δικτύων ύδρευσης, η κατασκευή πλακών προστασίας καναλιού ομβρίων και η κατασκευή φρεατίων βανών ΕΥΔΑΠ και ΟΛΠ. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την επέκταση της εργοταξιακής κατάληψης /περίφραξης, την κατασκευή στρώσεων οδοστρωσίας (βάση, υπόβαση), την κατασκευή προσωρινού τοιχίου περίφραξης ΟΛΠ και την τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων ΟΛΠ και την προστασία δικτύων ΟΤΕ και ΔΕΗ.

Σταθμός ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: Ολοκληρώθηκε η εκσκαφή και εγκατάσταση συστήματος προσωρινής αντιστήριξης (εκτοξευόμενο σκυρόδεμα- προεντεταμένα αγκύρια) 1ο ταμπάνι (+10.00) και σε εξέλιξη βρίσκεται η αρχαιολογική διερεύνηση αρχαίων πηγαδιών και δεξαμενών, η συντήρηση των αρχαιολογικών ευρημάτων του Έργου και η εκσκαφή και εγκατάσταση συστήματος προσωρινής αντιστήριξης (εκτοξευόμενο σκυρόδεμα- προεντεταμένα αγκύρια) για το 2ο επίπεδο εκσκαφής στην πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου. Σε εξέλιξη επίσης βρίσκονται οι εργασίες αποχωμάτωσης του σκάμματος στο Φρέαρ Εξαερισμού, στο πλαίσιο της αρχαιολογικής ανασκαφής.

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες απόσπασης των αρχαιολογικών ευρημάτων προς διατήρηση (βοτσαλωτό δάπεδο) και σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής πασσάλων προσωρινής αντιστήριξης στο Φρέαρ Δεληγιάννη.

Η εκσκαφή σήραγγας έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 17%.

Πηγή: Αττικό Μετρό
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#9
Επίσης, από την ερχόμενη Τρίτη 16/9 θα αρχίσουν να ισχύουν και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Ακτή Καλλιμασιώτη λόγω των έργων κατασκευής του μελλοντικού σταθμού ''Πειραιάς'' της γραμμής 3 του μετρό.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με Δελτίο Τύπου της Αττικό Μετρό:

Σύναψη:Για τις ανάγκες της κατασκευής του Σταθμού «ΠΕΙΡΑΙΑΣ» θα πραγματοποιηθούν οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις (βλέπετε συνημμένο χάρτη) από το πρωί της ερχόμενης Τρίτης 16 Σεπτεμβρίου 2014:

1) Το ρεύμα κυκλοφορίας της Ακτής Καλλιμασιώτη (προέκταση της Ακτής Ποσειδώνος) με κατεύθυνση προς το κέντρο του Πειραιά, μετατοπίζεται παράλληλα, προς την πλευρά της θάλασσας, με μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας σε δύο.

2) Το ρεύμα κυκλοφορίας της Ακτής Καλλιμασιώτη με κατεύθυνση προς τον Άγιο Διονύσιο παραμένει ως έχει.

3) Η υπέργεια πεζογέφυρα σύνδεσης του Λιμένα Πειραιά με το σταθμό ΗΣΑΠ δε θα είναι πλέον σε λειτουργία. Η πρόσβαση των πεζών από τον σταθμό του ΗΣΑΠ προς το λιμάνι και αντίστροφα, θα μπορεί να γίνεται στο ύψος της οδού Λουδοβίκου μέσω δύο διαβάσεων πεζών.

4) Τέλος, διατηρούνται όλες οι υφιστάμενες γραμμές Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που διέρχονται από τη συγκεκριμένη περιοχή.

Αυτές οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα διαρκέσουν περίπου μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου του 2014, ενώ πρόκειται να υπάρξει και επόμενη φάση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, για την οποία θα υπάρξει έγκαιρα σχετική ενημέρωση.

Σημειώνεται ότι, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. σε συνεργασία με την ανάδοχο κοινοπραξία λαμβάνει καθημερινά όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα για τη διευκόλυνση της λειτουργίας των παρακείμενων επιχειρήσεων, αλλά και για την ελαχιστοποίηση της όχλησης που αναπόφευκτα δημιουργείται από τις κατασκευαστικές εργασίες για τον Σταθμό «ΠΕΙΡΑΙΑΣ».

Η Αττικό Μετρό ΑΕ σας ευχαριστεί για τη συνεργασία και ζητεί την κατανόησή σας για την προσωρινή όχληση.

[Εικόνα: AM_Press_12.09.2014_3_LG.jpg]
Φωτογραφία: Αττικό Μετρό ΑΕ
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)