Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το λεωφορείο "φάντασμα"
#51
Τα 100 & 060 είναι επίσης φαντάσματα. Απλά "ξεχνιούνται" μέσα στον κυκεώνα των γραμμών του κέντρου, αλλά κι άμα δεν περάσουν μια μέρα καθόλου δεν νομίζω ότι θα τα προσέξει κανείς. Εννοείται πως ισχύουν τα κλασικά, δηλαδή πως υπάρχουν γραμμές που έχουν προτεραιότητα και με τις ελλείψεις σε οδηγούς και οχήματα κάποιες γραμμές θα την πληρώσουν, αλλά από την άλλη ειδικά το 060 το έχουν εξαφανίσει. Στην περιοχή μένω, αλλά πιο χαμηλά. Φαντάζομαι όμως πως όσοι μένουν τόσο ψηλά πέριξ του λόφου θα τους βόλευε μια πιο συχνή λειτουργία του 060. Εξάλλου και για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών θα βόλευε, να λανσάρονταν ως τέτοια γραμμή.
Γενικά πάντως με ωράριο 06:30 - 17:00(100) - 20:40(060), χωρίς καθόλου λειτουργία την Κυριακή και φαντάζομαι πολλές φορές να φρακάρουν στην κίνηση τις εργάσιμες (άρα να είναι και αναξιόπιστα στις διελεύσεις τους) σίγουρα είναι "φαντάσματα".
ΥΓ: έτυχε να πετύχω το 100 σήμερα στην Ακαδημίας στη Ζ.Πηγής, τον είχε το κόσμο του πάντως
Απάντηση
#52
Εγώ δεν καταλαβαίνω 2 εντελώς ηλίθια πράγματα στον σχεδιασμό της γραμμής 100.

1. Η γραμμή κάνει Αφετηρία στην Πλατεία Κουμουνδουρου και κάποια στιγμή φτάνει έστω Κολωνάκι. Γιατί στον γυρισμό να μην γυρνάει στην Αφετηρία με την συγκεκριμένη διαδρομη:

από Μαρασλη, δεξιά Βασιλίσσης Σοφίας, δεξιά Πανεπιστημίου, Πλατεία Ομονοίας, έξοδος στην Αγίου Κωνσταντίνου, Πλατεία Καραϊσκάκη, Δεληγιώργη, δεξιά Κεραμεικου, αριστερά Κολοκυνθους, συνέχεια στην Πλατεία Κουμουνδούρου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)

2. Έστω ότι όπως είναι η διαδρομή της μαζεύει κόσμο. ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ενώ βρίσκεται στην Ευριπίδου να μην στρίψει αριστερά στην Αριστειδου (ας κάνει και εκεί μια στάση), ΑΛΛΑ να συνεχίσει ευθεία μέχρι να φτάσει Σταδίου, για να πάει από εκεί Εδουαρδου Λω, Πανεπιστημίου, Πεσματζογλου, Σοφοκλέους σπαταλωντας έτσι πολλές φορές 20-30 λεπτά ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. Με 30 λεπτά εξοικονόμηση βάζεις άλλο ένα λεωφορείο. Κάποιος θα πει ότι "δεν μπορεί να στρίψει το λεωφορείο από την Αριστειδου στην Σοφοκλέους". Αντίθετα, μπορεί να στρίψει παρά πολύ εύκολα (μιας και το 100 δρομολογείται με μίνι λεωφορεία). Εδώ το 218 στρίβει σε κλειστή στροφη από την Ακροπόλεως στην Μπουμπουλίνας (Δάφνη).
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#53
(17-07-2019, 10:38 PM)Larioupol Έγραψε: Εγώ δεν καταλαβαίνω 2 εντελώς ηλίθια πράγματα στον σχεδιασμό της γραμμής 100.

Σίγουρα είναι λίγο περίεργη γραμμή γενικά, αλλά είναι και συζήτηση άλλου τόπικ. Ίσα-ίσα στέκομαι λίγο περισσότερο στο ωράριο/συχνότητα του 060 που εξυπηρετεί μια περιοχή με τρομερή ανωφέρεια, συν ότι προσφέρει, θεωρητικά, πρόσβαση στον Λυκαβηττό, ενώ όσοι χρησιμοποιούν το 100 έχουν κι άλλες εναλλακτικές μετακίνησης - μια βελτίωση της πορείας του θα αρκούσε.
Στα "φαντάσματα" θα έβαζα το 027, που λειτουργεί με απόσπαση του 026. Γνωστό βέβαια ότι εξυπηρετεί τους εργαζόμενους στις μεταφορικές του Βοτανικού στην Ορφέως. Είναι σαν "ειδικού σκοπού". Ακόμη και εκεί είδα πως κόβουν δρομολόγιο. Ο προγραμματισμός κανονικά προβλέπει 6 δρομολόγια (3 πρωί-3 μεσημέρι) και σήμερα, για παράδειγμα, λείπει το 6ο & τελευταίο.
Απάντηση
#54
(17-07-2019, 10:38 PM)Larioupol Έγραψε: 2. Έστω ότι όπως είναι η διαδρομή της μαζεύει κόσμο. ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ενώ βρίσκεται στην Ευριπίδου να μην στρίψει αριστερά στην Αριστειδου (ας κάνει και εκεί μια στάση), ΑΛΛΑ να συνεχίσει ευθεία μέχρι να φτάσει Σταδίου, για να πάει από εκεί Εδουαρδου Λω, Πανεπιστημίου, Πεσματζογλου, Σοφοκλέους σπαταλωντας έτσι πολλές φορές 20-30 λεπτά ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. Με 30 λεπτά εξοικονόμηση βάζεις άλλο ένα λεωφορείο. Κάποιος θα πει ότι "δεν μπορεί να στρίψει το λεωφορείο από την Αριστειδου στην Σοφοκλέους". Αντίθετα, μπορεί να στρίψει παρά πολύ εύκολα (μιας και το 100 δρομολογείται με μίνι λεωφορεία). Εδώ το 218 στρίβει σε κλειστή στροφη από την Ακροπόλεως στην Μπουμπουλίνας (Δάφνη).

Όταν δρομολογούταν με Vanhool (μέχρι Δεκέμβριο του 2014) έστριβε στην Αριστείδου και είχε και στάση, αλλά περνούσε οριακά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Από την ημέρα που αποσύρθηκαν τα Vanhoolακια και μπήκαν στη θέση τους τα κατά 7,5 εκατοστά φαρδύτερα Neoplan δεν χωράει να περάσει ανάμεσα στα αυτοκίνητα της Αριστείδου, καθώς μιλάμε για ένα δρόμο πλάτους 5,5 μέτρων που λίγο στραβά να παρκάρει κάποιος, περνάει οριακά αυτοκίνητο. Αν ποτέ αποφασίσουν ότι θέλουν να δώσουν μια αξία στη γραμμή 100, καλό θα ήταν να αγοράσουν μερικά μίνι λεωφορεία (τα Neoplan & τα Solaris ανήκουν στα Midi).

Εδώ είναι η διαδρομή του 100 από την ένωσή του με το 200 (2011) μέχρι το 2015 διαδρομή 
Εδώ είναι η τροποποίηση που έγινε λόγω των προβλημάτων στην Αριστείδου τροποποίηση
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#55
(18-07-2019, 12:40 PM)nikos1991 Έγραψε: Όταν δρομολογούταν με Vanhool (μέχρι Δεκέμβριο του 2014) έστριβε στην Αριστείδου και είχε και στάση, αλλά περνούσε οριακά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Από την ημέρα που αποσύρθηκαν τα Vanhoolακια και μπήκαν στη θέση τους τα κατά 7,5 εκατοστά φαρδύτερα Neoplan δεν χωράει να περάσει ανάμεσα στα αυτοκίνητα της Αριστείδου, καθώς μιλάμε για ένα δρόμο πλάτους 5,5 μέτρων που λίγο στραβά να παρκάρει κάποιος, περνάει οριακά αυτοκίνητο. Αν ποτέ αποφασίσουν ότι θέλουν να δώσουν μια αξία στη γραμμή 100, καλό θα ήταν να αγοράσουν μερικά μίνι λεωφορεία (τα Neoplan & τα Solaris ανήκουν στα Midi).

Εδώ είναι η διαδρομή του 100 από την ένωσή του με το 200 (2011) μέχρι το 2015 διαδρομή 
Εδώ είναι η τροποποίηση που έγινε λόγω των προβλημάτων στην Αριστείδου τροποποίηση

Οποία και να είναι η αφορμή που έκαναν την αλλαγή διαδρομής, το σωστότερο θα ήταν να απαγορεψουν την στάθμευση στην οδό Αριστειδου, βάζοντας κολώνες στα πεζοδρόμια και διαμορφωνοντας την οδό να είναι με μια λωρίδα κυκλοφορίας(ωστε να αποτρέψει τους οδηγούς να παρκάρουν μιας και έτσι θα κλείσει τελείως η κυκλοφορία), χωροντας βέβαια ένα λεωφορείο τόσο μικρό, όσο του 100 ή ένα Σολαρινι. Και σε όσους παρκάρουν να μαζεύεται το όχημα με γερανό
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
#56
(18-07-2019, 06:48 PM)Larioupol Έγραψε: Οποία και να είναι η αφορμή που έκαναν την αλλαγή διαδρομής, το σωστότερο θα ήταν να απαγορεψουν την στάθμευση στην οδό Αριστειδου, βάζοντας κολώνες στα πεζοδρόμια και διαμορφωνοντας την οδό να είναι με μια λωρίδα κυκλοφορίας(ωστε να αποτρέψει τους οδηγούς να παρκάρουν μιας και έτσι θα κλείσει τελείως η κυκλοφορία), χωροντας βέβαια ένα λεωφορείο τόσο μικρό, όσο του 100 ή ένα Σολαρινι. Και σε όσους παρκάρουν να μαζεύεται το όχημα με γερανό

Θεωρητικά συμφωνώ απόλυτα, αλλά δυστυχώς ζώντας στην Αθήνα της ανομίας αυτό είναι δύσκολο να εφαρμοστεί.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)